JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221122/0045030801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICY IM. ŚW. JANA PAWŁA II W BRZESKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 121031194</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brzesko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">146630146</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">146630146</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zol@powiatbrzeski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ppzolbrzesko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> POWIATOWY PUBLICZNY ZAKAD OPIEKUŃCZO - LECZNICZY </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-05e39d0a-68dc-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00450308</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05e39d0a-68dc-11ed-aea3-5a7c432eaced <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">zol@powiatbrzeski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>1.1. poczty elektronicznej na adres: zol@powiatbrzeski.pl w zakresie zadawania<br/>pytań, wezwań, uzupełnień , składania wyjaśnień, oświadczeń (preferowane)<br/>1.2. Portalu : https://ezamowienia.gov.pl w zakresie składania ofert, zmiany i wycofania oferty,<br/>1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Portalu: ezamowienia.gov.pl Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>1.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedyowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>1.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji<br/>przyjmuje się datę ich wpływu na skrzynkę Portalu: https://ezamowienia.gov.pl , <br/>https://epuap.gov.pl (/PPZOLBrzesko/Skrytka ESP) Zamawiającego lub poczty e-mail Zamawiającego ( zol@powiatbrzeski.pl )<br/>1.6. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Portalu.<br/>1.7. Zamawiający wymaga aby dokumenty składane były pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej:<br/>1.7.1. podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn. zm.) lub<br/>1.7.2. podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r. poz. 653 i 730).<br/><br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r, poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r, poz. 2415)<br/>3. Strona internetowa prowadzonego postępowania: www.ppzolbrzesko.pl<br/>4. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż 4 dni przed terminem składania ofert (art. 284 ust 1 i 2 ustawy pzp ).<br/>Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami .<br/>Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:<br/>W sprawach merytorycznych:<br/>Pani Agnieszka Zawisza<br/>Tel. (14) 66 30 109 wew. 104<br/>adres e-mail: agnieszka.zawisza@ppzolbrzesko.pl<br/>W sprawach przedmiotu zamówienia:<br/>lek. med. Urszula Chruściel<br/>Tel. (14) 66 30 109 wew.103, 115<br/>adres e-mail: zamowienia@ppzolbrzesko.pl<br/>Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi<br/>na kierowane do zamawiającego zapytania.<br/>5. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert<br/>zmienić treść specyfikacji warunków zamówienia.<br/><br/>ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE INNEGO SPOSOBU KOMUNIKOWANIA SIĘ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku,<br/> -inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Publicznym Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym jest Pani Ewa Robak tel. 14 66 30 109 wew.105<br/>-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>- posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DR.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 253606,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 1 PŁYNY<br/>Nr poz Nazwa Ilość<br/>1	1	Betadine roztwór na sk.100mg/ml 1000ml	2<br/>2	1	Glucosum inj. 5% 500ml poj.	600<br/>3	1	Glucosum inj.10% 500ml poj.	30<br/>4	1	Glucosum inj. 20% 10mlx10 amp. 1<br/>5	1	Natrium chlor. inj.0.9% 10ml 100amp plas	50<br/>6	1	Natrium chlor. inj.10% 10ml 100amp.plast	2<br/>7	1	Natrium chloratum inj.0.9%.100ml 1400<br/>8	1	Natrium chloratum inj.0.9%.250ml 800<br/>9	1	Natrium chloratum inj.0.9%.500ml 2700<br/>10	1	Natrium chloratum inj.0.9%.3000ml płyn do irygacji 5<br/>11	1	Optilyte 500 ml	2300<br/>12	1	Płyn Sol.Ringeri 500ml poj.	22<br/>13	1	Glucosum roztwór do wstrzykiwań, 0,4g/ml 10amp.a 10 ml (40%)	5<br/>14	1	Natrium bicarbonicum 8,4% roztwór do wstrzykiwań, 1,68g/20ml, 10amp.a 20ml	2<br/>15	1	Glucosum inj. 20% 500ml poj.	15 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 29620,31 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CENA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 2 LEKI	<br/> <br/>Nr poz Nazwa leku międzynarodowa	Ilość<br/>1	2	Acenocumarol WZF 4mg * 60tabl.	1<br/>2	2	Epinefryna 1mg/ml*10amp.	1<br/>3	2	Pentoksyfilina 400mg*60tabl.	10<br/>4	2	Amlodypina 5mg*30tabl.	42<br/>5	2	Amlodypina 10mg*30tabl.	4<br/>6	2	Doksazosyna 4mg*30tabl.	15<br/>7	2	Doksazosyna 2mg*30tabl.	2<br/>8	2	Wodoroasparaginian magnezu 20mg janów 50tabl.	1<br/>9	2	Atorwastatyna 10mg*30tabl.	10<br/>10	2	Atorwastatyna 20mg*90tabl.	45<br/>11	2	Atorwastatyna 40mg*90tabl.	10<br/>12	2	Atropinum sulfuricum WZF 1mg/ml*10amp.	1<br/>13	2	Karwedilol 6,25mg*30tabl.	60<br/>14	2	Karwedilol 12,5mg*30tabl.	1<br/>15	2	Karwedilol 25mg*30tabl.	1<br/>16	2	Betahistyna 24mg*60tabl.	17<br/>17	2	Metoprolol 23,75mg*60tabl. o przedł. Uwalnianiu	20<br/>18	2	Metoprolol 50mg* 30tabl.	45<br/>19	2	Metoprolol 47,5mg*60tabl. Tabl o przedł.Uwalnianiu	30<br/>20	2	Metoprolol 95mg*30tabl. o przedł. Uwalnianiu	1<br/>21	2	Metoprolol 142,5mg*30tabl.o prrzedł.uwalnianiu	1<br/>22	2	Metoprolol 100mg*30tabl	1<br/>23	2	Sotalol 80mg*30tabl.	1<br/>24	2	Bisoprolol 2,5mg*30tabl.	60<br/>25	2	Bisoprolol 5mg*30tabl.	80<br/>26	2	Bisoprolol 10mg*30tabl.	12<br/>27	2	Kwas askorbinowy+wapń 60+180mg*16tabl.	5<br/>28	2	Dobesylan wapnia 250mg*30tabl.	2<br/>29	2	Kaptopryl 12,5mg*30tabl.	2<br/>30	2	Kaptopryl 25mg*30tabl.	7<br/>31	2	Winpocetyna 10mg*90tabl.	7<br/>32	2	Enoksaparyna 20mg/0,2ml*10amp.	72<br/>33	2	Enoksaparyna 40mg/0,4ml*10amp.	350<br/>34	2	Enoksaparyna 60mg/0,6ml*10amp.	110<br/>35	2	Enoksaparyna 80mg/0,8ml*10amp.	19<br/>36	2	Enoksaparyna 100mg/1ml*10amp.	1<br/>37	2	Klopidogrel 75mg*28tabl.	30<br/>38	2	Amiodaron 200mg*30tabl.	1<br/>39	2	Amiodaron roztwór do wstrzyk.5amp.3ml	1<br/>40	2	Hydrokortyzon 100mg*5 fiol.+rozp.	55<br/>41	2	Etamsylat 250mg*30tabl	5<br/>42	2	Etamsylat 500mg*30kaps.tw.	1<br/>43	2	Etamsylat inj .125mg/ml*50amp.	5<br/>44	2	Deksametazon 4mg/ml*10amp.	15<br/>45	2	Deksametazon 8mg/2ml*10amp.	15<br/>46	2	Gliklazyd 60mg*30tabl.	1<br/>47	2	Gliklazyd 30mg*30tabl.	5<br/>48	2	Gliklazyd 90mg*30tabl.	1<br/>49	2	Digoksyna 0,1mg*30tabl.	15<br/>50	2	Digoksyna 250mcg*30tabl.	2<br/>51	2	Indapamid 1,5mg*30tabl.	45<br/>52	2	Dopaminum h/chl. 4% 200mg/5ml*10amp.	1<br/>53	2	Izosorbid 50mg*30tabl.	4<br/>54	2	Izosorbid 100 tabl. powl. o przedł. uwalnianiu(100 mg)	1<br/>55	2	Metformina 500mg*30 kaps.	3<br/>56	2	Metformina 500mg*90tabl.	7<br/>57	2	Metformina 750mg*30kaps.	6<br/>58	2	Metformina 750mg*60tabl	7<br/>59	2	Metformina 850mg*60 tabl.	3<br/>60	2	Metformina 850mg *90tabl.	7<br/>61	2	Metformina 1000mg*90tabl.	7<br/>62	2	Dalteparyna 2500jm*0,2ml*10amp.strzyk.	2<br/>63	2	Dalteparyna 5000jm/0,2ml*10amp.strzyk.	2<br/>64	2	Dalteparyna 7500jm/0,3ml*10amp.strzyk.	2<br/>65	2	Nadroparyna 3800j/0,4ml*10amp	2<br/>66	2	Nadroparyna 5700j/0,6ml*10amp	2<br/>67	2	Nadroparyna 7600j/0,8ml*10amp.	2<br/>68	2	Furosemid inj.20mg/2ml*50amp.	30<br/>69	2	Furosemid 40mg*30tabl.	120<br/>70	2	Drotaweryna 40mg*20tabl.	25<br/>71	2	Drotaweryna 80mg*50tabl.	25<br/>72	2	Drotaweryna 20mg/ml (40mg/2ml)*5amp.	80<br/>73	2	Insulina ludzka dwufazowa 30%insuliny rozpuszczalnej, 70%insuliny izofanowej 100j/ml, 5wkład.*3ml	2<br/>74	2	Insulina ludzka,insulina izofanowa 100j/ml,5wkład.*3ml	2<br/>75	2	Insulina ludzka,insulina neutralna 100j/ml, 5wkład.*3ml	2<br/>76	2	Insulina Aspart 30%+ insulina Aspart protaminowa 70%	1<br/>77	2	Insulina detemir 100 j.m./ml roztwór do wstrzykiwań - 5 wkładów a 3 ml	1<br/>78	2	Glimepiryd 1mg*30tabl.	1<br/>79	2	Glimepiryd 2mg*30tabl.	1<br/>80	2	Glimepiryd 3mg*30tabl.	1<br/>81	2	Glimepiryd 4mg*30tabl.	1<br/>82	2	Glimepiryd 6mg*30tabl.	1<br/>83	2	Heparyna krem 300j .m./g 20g	7<br/>84	2	Heparyna 5000jm/ml 10fiol. Po 5ml	2<br/>85	2	Hydrochlorotiazyd 12,5mg*30tabl.	10<br/>86	2	Hydrochlorotiazyd 25mg*30tabl.	1<br/>87	2	Insulina aspart 100j/ml 5 wkład.* 3 ml	15<br/>88	2	Insulina Glargine 100j/ml*5jedn.wstrzyk.	1<br/>89	2	Chlorek potasu 15% inj.20ml*20 fiol.	10<br/>90	2	Potas(cytrynian potasu)+potas(wodorowęglan potasu)782mg saszetki a 3 g *20saszetek	32<br/>91	2	Potas 391mg jonów potasu/5ml*150ml syrop	6<br/>92	2	Lizynopryl 5mg*28tabl	10<br/>93	2	Lizynopryl 10mg*28tabl	15<br/>94	2	Lizynopryl 20mg*30tabl	10<br/>95	2	Mannitol 20% *100ml	11<br/>96	2	Mannitol 20% *250ml	1<br/>97	2	Mannitol 15%*100ml	250<br/>98	2	Mannitol 15% * 250ml	1<br/>99	2	Piracetam 800mg*60tabl	5<br/>100	2	Piracetam 1200mg*100tabl	17<br/>ZE WZGLĘDU NA BRAK MOŻLIWOŚCI WYKAZANIA PEŁNEJ LISTY ZAMAWIANYCH LEKÓW -PEŁNA LISTA JEST DOSTĘPNA W SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 117723,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CENA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 3 ANTYBIOTYKI	<br/> <br/>Nr poz Nazwa leku międzynarodowa	Ilość<br/>1	3	Metronidazol 5mg/ml amp a 100ml	640<br/>2	3	Rifaksymina 200mg*28tabl	1<br/>3	3	Metronidazol 500mg*28tabl	7<br/>4	3	Metronidazol 250mg*20tabl.	1<br/>5	3	Metronidazol 7,5mg/g 30g żel	1<br/>6	3	Azytromycyna 250mg*6tabl.	1<br/>7	3	Azytromycyna 500mg*6tabl.	6<br/>8	3	Klarytromycyna 500mg*28tabl.	2<br/>9	3	Ciprofloksacyna 250mg*10tabl.	12<br/>10	3	Ciprofloksacyna 500mg*10tabl.	30<br/>11	3	Ciprofloksacyna 2mg/ml 100ml	160<br/>12	3	Ciprofloksacyna 2mg/ml 200ml	80<br/>13	3	Ciprofloksacyna 0,3% krople do oczu 5ml	1<br/>14	3	Lewofloksacyna 500mg*10tabl.	15<br/>15	3	Lewofloksacyna d/inh. 5 mg/ml*1fiol.(100ml)	15<br/>16	3	Amikacyna 250mg/ml 2ml*1amp.	200<br/>17	3	Cefuroksym 1500mg	160<br/>18	3	Cefuroksym 750mg	220<br/>19	3	Amoksycylina 500mg/5ml 100ml gr.d/sp.zaw.doust.	6<br/>20	3	Ceftriakson 2g*1 fiolka	125<br/>21	3	Ceftazydym 500mg*1 fiolka	11<br/>22	3	Ceftazydym 1g*1 fiolka	50<br/>23	3	Ceftazydym 2g*1 fiolka	11<br/>24	3	Sulfametoksazol+ Trimetoprim 800+160mg *20tabl.	17<br/>25	3	Sulfametoksazol+ Trimetoprim 80+16mg/ml5ml*10amp	10<br/>26	3	Trimetoprim 200mg*20tabl.	10<br/>27	3	Klindamycyna 300mg*16tabl.	3<br/>28	3	Klindamycyna 150mg/ml 4ml *5 fiolek	3<br/>29	3	Klindamycyna 10mg/g żel 15g	2<br/>30	3	Linkomycyna 300mg/ml 2ml*1 fiolka	11<br/>31	3	Klotrimazol 1% krem 20g	105<br/>32	3	Klotrimazol 1% 10mg/ml płyn 15ml	10<br/>33	3	Kolistyna 1 000 000 jm*20 fiol.	2<br/>34	3	Chloramfenikol 1% 10mg/g maść 5g	11<br/>35	3	Fludrokortyzon +gramicydyna +neomycyna1mg+25jm+2500jm krople do oczu i uszu 5ml	17<br/>36	3	Doksycyklina 100mg*10tabl.	25<br/>37	3	Amoksycyklina 500mg*20kaps.tw.	7<br/>38	3	Amoksycylina 1000mg*20tabl.	22<br/>39	3	Flukonazol syrop 50mg/10ml 150ml	6<br/>40	3	Amoksycylina +kwas klawulanowy 875+125mgQUICKTAB *14tabl.	10<br/>41	3	Furazydyna 50mg*30tabl.	60<br/>42	3	Gentamycyna 40mg/ml 2ml*10amp.	11<br/>43	3	Acyclowir 200mg*30tabl	13<br/>44	3	Acyclowir 400mg*30tabl	2<br/>45	3	Neomycyna 5mg/g maść 5g	5<br/>46	3	Neomycyna 5mg/g maść do oczu 3g	2<br/>47	3	Neomycyna 11,72mg/g aerozol 32g	7<br/>48	3	Nystatyna zaw. 2,4mln j/5g 24ml	35<br/>49	3	Nystatyna 100 000jm*10tabl.dopoch.	1<br/>50	3	Nystatyna 500 000j.m.*16tabl.dojel.	6<br/>51	3	Hydrokortyzon+Oksytetracyklina 3,1mg+9,3mg/gaerozol 32,25g	8<br/>52	3	Hydrokortyzon+Neomycyna+natamycyna10mg+ 3500jm+10mg/1g krem 15g	5<br/>53	3	Sulfacetamid 100mg/ml 0,5ml*12sztuk	15<br/>54	3	Amoksycylina +kwas klawulanowy 500+125mg*14tabl.	2<br/>55	3	Amoksycylina+kwas klawulanowy 875+125mg*14tabl.	30<br/>56	3	Amoksycylina +kwas klawulanowy 1000+200mg*1fiolka	450<br/>57	3	Wankomycyna 500mg*5 fiolek do infuzji lubroztworu doustnego	12<br/>58	3	Wankomycyna 1000mg*5 fiolek do infuzji lubroztworu doustnego	12<br/>59	3	Aksetyl cefuroksymu 250mg*10tabl.	2<br/>60	3	Aksetyl cefuroksymu 500mg*10tabl.	12<br/>61	3	Norfloksacyna 400mg*20tabl.powl.	4<br/>62	3	Fosfomycyna 3g*1sasz.	15<br/>63	3	Mupirocyna 20mg/g maść 15g	1<br/>64	3	Deksametazol lmg/ml+Gentamycyna 5mg/ml 5ml krople do oczu	1<br/>65	3	Meropenem 500mg*10fiol.(30ml)	13<br/>66	3	Meropenem 1g	1<br/>67	3	Ryfampicyna 300mg*100kaps.tw.	2<br/>68	3	Tetracyklina 250mg*16tabl.powl.	1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 15289,93 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CENA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 4 OPIOIDY	<br/> <br/>Nr poz Nazwa leku międzynarodowa	Ilość<br/>1	4	Tapentadol 50mg*60tabl.	3<br/>2	4	Tapentadol 100mg*60tabl.	3<br/>3	4	Tapentadol 150mg*60tabgl	2<br/>4	4	Tapentadol 200mg*60tabl.	4<br/>5	4	Tapentadol 250mg*60tabl.	1<br/>6	4	Metadon zawiesina 1mg/ml 100ml	12<br/>7	4	Buprenorfina 35ug/h*5szt	50<br/>8	4	Buprenorfina 52,5ug/h*5szt	16<br/>9	4	Buprenorfina 70ug/h*5szt	25<br/>10	4	Buprenorfina 0,2mg*60tabl	1<br/>11	4	Fentanyl 25ug/h*5szt	5<br/>12	4	Fentanyl 50ug/h*5szt	10<br/>13	4	Fentanyl 75ug/h*5szt	5<br/>14	4	Fentanyl 100ug/h*5szt	5<br/>15	4	Morfiny siarczan 20mg*10amp	310<br/>16	4	Morfiny siarczan 20mg*60tabl	3<br/>17	4	Morfiny siarczan 10mg*60tabl o przedł. uwalnianiu	2<br/>18	4	Morfiny siarczan 30mg*60tabl o przedłuzonymuwalnianiu	1<br/>19	4	Morfiny siarczan 60mg*60tabl o przedłużonymuwalnianiu	1<br/>20	4	Morfiny siarczan 100mg* 60tabl o przedłużonymuwalnianiu	1<br/>21	4	Oksykodonu chlorowodorek 5mg*60tabl	2<br/>22	4	Oksykodonu chlorowodorek 10mg*60tabl	10<br/>23	4	Oksykodonu chlorowodorek 20mg*60tabl	5<br/>24	4	Oksykodonu chlorowodorek 40mg*60tabl	5<br/>25	4	Oksykodonu chlorowodorek 80mg*60tabl	1<br/>26	4	Oksykodonu chlorowodorek 5mg*30tabl. o szybkim uwalnianiu	1<br/>27	4	Oksykodonu chlorowodorek 10mg*30tabl. o szybkim uwalnianiu	1<br/>28	4	Chlorowodorek oksykodonu +nalokson 10+5mg*60tabl.	1<br/>29	4	Chlorowodorek oksykodonu +nalokson 20+10mg*60tabl.	1<br/>30	4	Chlorowodorek oksykodonu +nalokson 40+20mg*60tabl.	1<br/>31	4	Tramadol roztwór do injekcji 50mg/ml 2ml*5amp	140<br/>32	4	Tramadol 100mg/ml płyn 96ml	10<br/>33	4	Tramadol 100mg/ml krople doustne 10ml	1<br/>34	4	Tramadol 50mg*20kaps	2<br/>35	4	Tramadol 50mg*50tabl o przedłużonym uwalnianiu	2<br/>36	4	Tramadol 100mg*50tabl o przedłużonym uwalnianiu	3<br/>37	4	Tramadol 150mg*50tabl. O przedłużonym uwaln.	1<br/>38	4	Tramadol 200mg*50tabl. O przedł. Uwaln.	1<br/>39	4	Tramadol+paracetamol 37,5+325mg *90tabl.	55<br/>40	4	Tramadol+paracetamol 75+650mg *90tabl.	3 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 17037,27 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CENA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 5 PSYCHOTROPY	<br/> <br/>Nr poz Nazwa leku międzynarodowa	Ilość<br/>1	5	Alprazolam 0,25mg*30tabl.	15<br/>2	5	Alprazolam 0,5mg*30tabl.	11<br/>3	5	Alprazolam 1 mg*30tabl.	2<br/>4	5	Klonazepam 0,5mg*30tabl.	16<br/>5	5	Klonazepam 2mg*30tabl.	8<br/>6	5	Klonazepam 1mg/ml*10amp.	2<br/>7	5	Klorazepam 5mg*30tabl.	6<br/>8	5	Klorazepam 10mg*30tabl.	2<br/>9	5	Midazolam 7,5mg*10tabl.	6<br/>10	5	Estazolam 2mg*20tabl.	45<br/>11	5	Zolpidem 10mg*20tabl.	11<br/>12	5	Zopiklon 7,5mg*20tabl.	1<br/>13	5	Lorazepam 1mg*25tabl.	18<br/>14	5	Lorazepam 2,5mg*25tabl.	2<br/>15	5	Fenobarbital 100mg*10tabl.	1<br/>16	5	Midazolam 5mg/ml inj. 1ml*10amp.	26<br/>17	5	Nitrazepam 5mg*20tabl.	2<br/>18	5	Oksazepam 10mg*20tabl.	30<br/>19	5	Diazepam 2mg*20tabl.	18<br/>20	5	Diazepam 5mg*20tabl.	7<br/>21	5	Diazepam inj. 5mg/ml 2ml*5amp.	22<br/>22	5	Diazepam 2mg/ml *5wlew. 2,5 ml	1<br/>23	5	Diazepam 4mg/ml*5 wlew. 2,5ml	2<br/>24	5	Bromazepam 3mg*30tabl.	3<br/>25	5	Bromazepam 6mg*30tabl.	1<br/>26	5	Temazepam 10mg*20tabl.	2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2994,23 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CENA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 6 ŻYWIENIE DOJELITOWE<br/>Nr poz Nazwa Ilość<br/>1	6	Nutrison Advanced Diason 1000 ml	150<br/>2	6	Nutrison Advanced Cubison 1000 ml 85<br/>3	6	Nutrison Protein Plus 1000 ml	2<br/>4	6	Nutrison Energy 1000 ml 400<br/>5	6	Nutridrink Skin Repair 4x200ml	11<br/>6	6	Nutridrink Protein 4x125 ml smak: waniliowy, truskawowy, mokka, brzosk.-mango, owoce leśne 11<br/>7	6	Nutilis Clear 175 g	11<br/>8	6	Nutrison Advanced Peptisorb 1000 ml	12<br/>9	6	Protifar 225 g 12<br/>10	6	Nutridrink 4x125 ml smak: neutralny, czekoladowy, truskawkowy, waniliowy, owoce leśne 16<br/>11	6	Diben 1,5 kcal HP 500 ml EB 65<br/>12	6	Survimed OPD 1000ml 16<br/>13	6	Fresubin Original 1000 ml	410<br/>14	6	Fresubin Protein Energy drink 200ml	10<br/>15	6	Fresubin Energy drink 200ml	10<br/>16	6	Fresubin Fibre 1000 ml	12<br/>17	6	Fresubin HP Energy 1000ml	30<br/>18	6	Nutrison Advanced Diason 1000 ml	150 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 34616,54 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CENA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> PAKIET NR 7 ŻYWIENIE POZAJELITOWE<br/><br/>Nr poz Nazwa Ilość<br/>1	7	Olimel Peri N4E emulsja do inf 2000 ml (4 worki w opak.)	12<br/>2	7	Olimel Peri N4E emulsja do inf 1000 ml (6 worków w opak.)	102<br/>3	7	Olimel N7E emulsja do inf 2000 ml (4 worki w opak.)	12<br/>4	7	Olimel N7E emulsja do inf 1000 ml (6 worków w opak.)	252<br/>5	7	Olimel N7E emulsja do inf 1500 ml (4 worki w opak.)	48 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 36324,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33600000-6 - Produkty farmaceutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 214 ust.1 pkt 7 i 8 „pzp”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">CENA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWYCH WYMOGÓW W ZAKRESIE ŚRODKÓW DOWODOWYCH</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku<br/>podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ – wzór formularza);<br/>2) Wykonawca, wraz z ofertą, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 pkt 5 ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia - (załącznik n 2 do SWZ - wzór oświadczenia)<br/>3) Zaparafowany wzór umowy – (załącznik nr 3 do SWZ)<br/>4) Formularz kosztorysu cenowego – (załącznik nr 4 do SWZ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku<br/>podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ART. 455 USTAWY, PROJEKT UMOWY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Platformie ePUAP i udostępnionego również na Portalu https://ezamowienia.gov.pl , wybierając skrzynkę podawczą Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-05 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ustawa PZP

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com