JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221122/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221122/0045196201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola nr 1 w Redzie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Przedszkole nr 1 w Redzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 381031726</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gniewowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Reda</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">586783395</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">administracja@przedszkole1.reda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">przedszkole1.reda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola nr 1 w Redzie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-31ce6d87-6a3b-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00451962</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040041/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup i dostawa żywności dla Przedszkola nr 1 w Redzie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">7.1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem:<br/>7.1.1.	Platformy miniPortal , która jest dostępna pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, <br/>7.1.2.	ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki: /P1REDA/<br/>7.1.3.	poczty elektronicznej kierowanej na adres:	administracja@przedszkole1.reda.pl<br/>7.2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>7.3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>7.4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>7.5.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7.6.	Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>7.7.	W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów formatem PAdES lub XAdES.<br/>7.8.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania się.<br/>7.9.	W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 i art. 14 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">P1.1.241.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 373638,98 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> nabiał </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 49619,30 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> sok </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 13797,9 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15320000-7 - Soki owocowe i warzywne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Jajka </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6880,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> pieczywo </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 19353,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ryba </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 39260 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> chipsy </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4900 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> mrożonki </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 28792,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331170-9 - Warzywa mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 58506,3 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> warzywa i owoce </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 59735,3 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> artykuły spożywcze </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 83433,48 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> woda </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9360 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">41000000-9 - Woda zlewnicza i oczyszczona</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Określone ilości w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ stanowią wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby dni nauki oraz liczby korzystających z obiadów. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb. <br/>3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów spożywczych, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ), natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>(C min/C of) x 60 = C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena<br/> C min – najniższa cena z zaoferowanych<br/>C of – cena w badanej ofercie<br/>15.2.2	W kryterium Termin rozpatrzenia reklamacji (Og)<br/>15.2.2.1	Zamawiający dokona oceny ww. kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. <br/>Ocena oferty dokonywana będzie w następujący sposób:<br/> Wykonawca w pkt IV Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ proponuje Zamawiającemu czas reakcji na zgłoszenie reklamacji dotyczącej wadliwego jakościowo lub ilościowo towaru. Czas ten nie może być dłuższy niż 5 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.<br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcom punkty według następującej gradacji:<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie do 1 godziny włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 40pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 1 godziny do 2 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego – 30 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 2 godziny do 3 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 20 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 3 godziny do 4 godzin włącznie od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 10 pkt<br/>dostarczanie właściwych tj. wolnych od wad artykułów żywnościowych w czasie powyżej 4 godziny od zgłoszenia wady przez Zamawiającego– 0 pkt <br/>1 punkt = 1%<br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.<br/>	<br/>Całkowita ocena danej oferty dokonana będzie według wzoru:<br/> W = C + Og <br/>W – suma punktów uzyskanych przez badanego Wykonawcę kryterium nr 1 i nr 2<br/>C – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 1<br/>Og - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę badanej oferty w kryterium nr 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.1.	Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej mniejszej niż progi unijne określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U.2021 r. poz. 1129 z późn. zm., dalej jako „ustawa Pzp”), w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> przepisy Kodeksu Cywilnego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-30 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com