JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221130/0046885701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Realizacja szkoleń bazowo-uwrażliwiających i specjalistycznych w ramach projektu Inkluzywna SGH - bez barier w dostępie do edukacji (inSGH) nr POWR.03.05.00-00-A063/2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Główna Handlowa w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001502</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 162</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-554</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzl@sgh.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">sgh.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja szkoleń bazowo-uwrażliwiających i specjalistycznych w ramach projektu Inkluzywna SGH - bez barier w dostępie do edukacji (inSGH) nr POWR.03.05.00-00-A063/2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-696d327e-70c7-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00468857</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00208475/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.31 Realizacja szkoleń bazowo-uwrażliwiających i specjalistycznych w ramach projektu Inkluzywna SGH - bez barier w dostępie do edukacji (inSGH)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Inkluzywna SGH - bez barier w dostępie do edukacji (inSGH) nr POWR.03.05.00-00-A063/2 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/376191/realizacja-szkolen-bazowo-uwrazliwiajacych-i-specjalistycznych-w-ramach-projektu-inkluzywna-sgh-bez-barier-w-dostepie-do-edukacji-insgh-nr-powr-03-05-00-00-a063-2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://sgh.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl.<br/><br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail dzl@sgh.waw.pl, przy czym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej.<br/><br/>3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Bartłomiej Perzyński, email: dzl@sgh.waw.pl lub inna osoba zastępująca.<br/><br/>4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/.<br/><br/>5. Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:<br/><br/>1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES;<br/><br/>2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.<br/><br/>6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 250 MB w formatach: .pdf. a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10 MB.<br/><br/>7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/><br/>1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępne jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,<br/><br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.<br/><br/>8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz” lub za pośrednictwem poczty e-mail: dzl@sgh.waw.pl. Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy.<br/><br/>9. Zaleca się, aby Wykonawca na bieżąco śledził (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postępowania może dokonać Zamawiający. Zalecenie dotyczy również informacji jakie Zamawiający kieruje do Wykonawców po zakończeniu składania ofert.<br/><br/>10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułu nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego.<br/><br/>11. Korzystanie z Platformy przez wykonawcę jest bezpłatne.<br/><br/>12. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w zakładce &#34;Pomoc&#34; Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ADZL.25.1.78.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Część 1 – Szkolenia bazowe – uwrażliwiające (SBU)<br/><br/>a) przeprowadzenie 32 szkoleń bazowych – uwrażliwiających dla 640 pracowników SGH zgodnie z Harmonogramem Szkoleń opracowanym przed zawarciem umowy na podstawie ramowego Harmonogramu Szkoleń stanowiącego załącznik nr 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia,<br/><br/>b) opracowanie 3 programów szkoleń, o których mowa w pkt. a), zgodnie z Kompleksowym Programem Szkoleniowym stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z materiałami szkoleniowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie części 1 postępowania przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Cena (C1) - 55%<br/><br/>Udział osób z niepełnosprawnościami w realizacji zamówienia (OzN1) - 20%<br/><br/>Zapewnienie dodatkowych trenerów (T1) - 25%<br/><br/>1. Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C1:<br/> <br/>Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:<br/><br/>Pc=Cn/Co x55 <br/><br/>gdzie:<br/>Cn - najniższa zaoferowana cena,<br/>Co - cena zaoferowana w ocenianej ofercie,<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C1)<br/> <br/>Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę ofertową z pkt. 1 ppkt 1) lit. a) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>2. Udział osób z niepełnosprawnościami w realizacji zamówienia: 20% - OzN1<br/><br/>W kryterium OzN1 Zamawiający przyzna maksymalnie 20 punktów w podziale na następujące podkryteria:<br/><br/>1) Wykonawca jest zobowiązany do skierowania osoby z niepełnosprawnościami wskazanej na stanowisko trenera do przeprowadzenia szkoleń w wymiarze minimum 15 godzin. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę w pkt. 1 ppkt 1) lit. b) – Tabela „Kryterium udział OzN w realizacji części 1” formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, większej liczby godzin Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/><br/>15 godzin – 0 pkt.<br/>16 – 30 godzin – 2 pkt.<br/>31 – 45 godzin – 4 pkt.<br/>46 – 60 godzin – 6 pkt.<br/>61 – 70 godzin – 8 pkt.<br/>71 – 80 godzin – 10 pkt.<br/><br/>W przypadku zadeklarowania większej liczby godzin niż 80 Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów ponad przewidziane maksymalne 10.<br/>Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w ofercie żadnej opcji lub zaznaczy w ofercie więcej niż 1 opcję punkty nie zostaną przyznane, a Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalną liczbę 15 godzin.<br/><br/>Osoba wskazana w przedmiotowym kryterium oceny ofert musi spełniać wymagania określone w warunku udziału w postępowaniu określonym w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ.<br/><br/>2) Udział OzN w przygotowaniu wszystkich materiałów, o których mowa w pkt. 3.1.2. OPZ:<br/><br/>Zamawiający przyzna 10 punktów w tym podkryterium, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w pkt. 1 ppkt 1) lit. b) – Tabela „Kryterium udział OzN w realizacji części 1” formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, że zapewni udział osoby z niepełnosprawnościami w przygotowaniu wszystkich materiałów, o których mowa w pkt. 3.1.2. OPZ.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w ofercie żadnej opcji lub zaznaczy w ofercie więcej niż 1 opcję punkty nie zostaną przyznane, a Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje udziału OzN w przygotowaniu materiałów.<br/>	<br/>3. Zapewnienie dodatkowych trenerów: 25 % - T1<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie przez Wykonawcę zapewnienia dodatkowych trenerów ponad liczbę określoną w warunku udziału w postępowaniu określonym w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) SWZ, spełniających wymogi na trenerów określone w tym warunku.<br/><br/>Za każdego zadeklarowanego trenera Wykonawca otrzyma 5 punktów. Maksymalna liczba punktów, którą można otrzymać w tym kryterium wynosi 25 (tj. za 5 dodatkowych trenerów).<br/><br/>W celu uzyskania punktów w tym kryterium Wykonawca wypełnia Tabelę „Kryterium zapewnienie dodatkowych trenerów cz. 1”, przedstawioną w formularzu ofertowym w pkt. 1 ppkt 1) lit. c), w sposób umożliwiający ocenę przez Zamawiającego.<br/><br/>Uwaga:<br/>W przypadku braku uzupełnienia przedmiotowej Tabeli Wykonawca uzyska 0 punktów. W przypadku przedstawienia niekompletnych informacji uniemożliwiających Zamawiającemu przyznanie punktów, Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty.<br/><br/>Końcowa ocena oferty zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/>Łączna liczba punktów = C1 + OzN1 + T1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">55</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Udział osób z niepełnosprawnościami w realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zapewnienie dodatkowych trenerów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Szkolenia specjalistyczne z zakresu dostępności cyfrowej<br/><br/>a) przeprowadzenie 26 szkoleń specjalistycznych dla 520 pracowników SGH zgodnie z Harmonogramem Szkoleń opracowanym przed zawarciem umowy na podstawie ramowego Harmonogramu Szkoleń stanowiącego załącznik nr 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia,<br/><br/>b) opracowanie 2 programów szkoleń zgodnie z Kompleksowym Programem Szkoleniowym stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z materiałami szkoleniowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie części 2 postępowania przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Cena (C2)	60%<br/><br/>Zapewnienie dodatkowych trenerów (T2)	20%<br/><br/>Udział osób z niepełnosprawnościami w realizacji zamówienia (OzN2)	20%<br/><br/>1. Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C2:<br/><br/> Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:<br/><br/>Pc=Cn/Co x60 <br/><br/>gdzie:<br/>Cn - najniższa zaoferowana cena,<br/>Co - cena zaoferowana w ocenianej ofercie,<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C2)<br/> <br/>Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę ofertową z pkt. 1 ppkt 2) lit. a) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>2. Zapewnienie dodatkowych trenerów: 20 % - T2<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie przez Wykonawcę zapewnienia dodatkowych trenerów ponad liczbę określoną w warunku udziału w postępowaniu określonym w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. c) SWZ, spełniających wymogi na trenerów określone w tym warunku.<br/><br/>Za każdego zadeklarowanego trenera Wykonawca otrzyma 5 punktów. Maksymalna liczba punktów, którą można otrzymać w tym kryterium wynosi 20 (tj. za 4 dodatkowych trenerów).<br/><br/>W celu uzyskania punktów w tym kryterium Wykonawca wypełnia Tabelę „Kryterium zapewnienie dodatkowych trenerów cz. 2”, przedstawioną w formularzu ofertowym w pkt. 1 ppkt 2) lit. b), w sposób umożliwiający ocenę przez Zamawiającego.<br/><br/>Uwaga:<br/>W przypadku braku uzupełnienia przedmiotowej Tabeli Wykonawca uzyska 0 punktów. W przypadku przedstawienia niekompletnych informacji uniemożliwiających Zamawiającemu przyznanie punktów, Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty.<br/><br/>3. Udział osób z niepełnosprawnościami w realizacji zamówienia: 20% - OzN2<br/><br/>W kryterium OzN2 Zamawiający przyzna 20 punktów za deklarację udziału OzN w przygotowaniu materiałów, o których mowa w pkt. 3.2.2. OPZ, dotyczących dostępności cyfrowej:<br/><br/>Zamawiający przyzna 20 punktów w tym kryterium, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w pkt. 1 ppkt 2) lit. c) – Tabela „Kryterium udział OzN w realizacji części 2” formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, że zapewni udział OzN w przygotowaniu materiałów, o których mowa w pkt. 3.2.2. OPZ, dotyczących dostępności cyfrowej.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w ofercie żadnej opcji lub zaznaczy w ofercie więcej niż 1 opcję punkty nie zostaną przyznane, a Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje udziału OzN w przygotowaniu materiałów.	<br/><br/>Końcowa ocena oferty zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/>Łączna liczba punktów = C2 + T2 + OzN2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zapewnienie dodatkowych trenerów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Udział osób z niepełnosprawnościami w realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Szkolenia specjalistyczne z zakresu metodyki nauczania osób z niepełnosprawnościami<br/><br/>a) Przeprowadzenie 21 szkoleń specjalistycznych dla 460 pracowników SGH zgodnie z Harmonogramem Szkoleń opracowanym przed zawarciem umowy na podstawie ramowego Harmonogramu Szkoleń stanowiącego załącznik nr 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia,<br/><br/>b) Opracowanie 1 programu szkoleniowego zgodnie z Kompleksowym Programem Szkoleniowym stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia wraz z materiałami szkoleniowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W zakresie części 3 postępowania przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/><br/>Cena (C3)	60%<br/><br/>Zapewnienie dodatkowych trenerów (T3)	20%<br/><br/>Udział osób z niepełnosprawnościami w realizacji zamówienia (OzN3)	20%<br/><br/>1. Opis sposobu oceny ofert dla kryterium C3:<br/><br/> Wartość punktowa zostanie obliczona według wzoru:<br/><br/>Pc=Cn/Co x60 <br/><br/>gdzie:<br/>Cn - najniższa zaoferowana cena,<br/>Co - cena zaoferowana w ocenianej ofercie,<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C3)<br/> <br/>Do oceny ofert w przedmiotowym kryterium Zamawiający przyjmie cenę ofertową z pkt. 1 ppkt 3) lit. a) formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>2. Zapewnienie dodatkowych trenerów: 20 % - T3<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty za zadeklarowanie przez Wykonawcę zapewnienia dodatkowych trenerów ponad liczbę określoną w warunku udziału w postępowaniu określonym w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. d) SWZ, spełniających wymogi na trenerów określone w tym warunku.<br/><br/>Za każdego zadeklarowanego trenera Wykonawca otrzyma 5 punktów. Maksymalna liczba punktów, którą można otrzymać w tym kryterium wynosi 20 (tj. za 4 dodatkowych trenerów).<br/><br/>W celu uzyskania punktów w tym kryterium Wykonawca wypełnia Tabelę „Kryterium zapewnienie dodatkowych trenerów cz. 3”, przedstawioną w formularzu ofertowym w pkt. 1 ppkt 3) lit. b), w sposób umożliwiający ocenę przez Zamawiającego.<br/><br/>Uwaga:<br/>W przypadku braku uzupełnienia przedmiotowej Tabeli Wykonawca uzyska 0 punktów. W przypadku przedstawienia niekompletnych informacji uniemożliwiających Zamawiającemu przyznanie punktów, Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty.<br/><br/>3. Udział osób z niepełnosprawnościami w realizacji zamówienia: 20% - OzN3<br/><br/>W kryterium OzN3 Zamawiający przyzna 20 punktów za deklarację udziału OzN w przygotowaniu materiałów, o których mowa w pkt. 3.3.2. OPZ, dotyczących metodyki nauczania:<br/><br/>Zamawiający przyzna 20 punktów w tym kryterium, jeżeli Wykonawca zadeklaruje w pkt. 1 ppkt 3) lit. c) – Tabela „Kryterium udział OzN w realizacji części 3” formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, że zapewni udział osoby z niepełnosprawnościami w przygotowaniu materiałów, o których mowa w pkt. 3.3.2. OPZ, dotyczących metodyki nauczania. Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w ofercie żadnej opcji lub zaznaczy w ofercie więcej niż 1 opcję punkty nie zostaną przyznane, a Zamawiający uzna, że Wykonawca nie deklaruje udziału OzN w przygotowaniu materiałów.<br/>	<br/>Końcowa ocena oferty zostanie obliczona wg wzoru:<br/><br/>Łączna liczba punktów = C3 + T3 + OzN3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zapewnienie dodatkowych trenerów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Udział osób z niepełnosprawnościami w realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/><br/>1. W zakresie wszystkich części: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/><br/>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże odrębnie dla każdej z części, że:<br/><br/>a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie (umowę) polegające na przygotowaniu, organizacji i prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia dla danej części postępowania, o wartości co najmniej:<br/><br/>- 70 000,00 zł brutto – w odniesieniu do części 1;<br/><br/>- 50 000,00 zł brutto – w odniesieniu do części 2;<br/><br/>- 30 000,00 zł brutto – w odniesieniu do części 3;<br/><br/>oraz przedstawi dowody potwierdzające jej należyte wykonanie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część postępowania, wykonawca zobowiązany jest do wykazania wykonania różnych zamówień odrębnie dla każdej z części, na które składana jest oferta;<br/><br/>b) w zakresie Części I: dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. co najmniej 2 trenerami, w tym co najmniej 1 osobą z niepełnosprawnością w rozumieniu Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2021 poz. 573, z późn. zm.), które będą prowadzić szkolenia. Zamawiający wymaga, aby każda z osób, która będzie pełnić funkcję trenera spełniała następujące wymagania:<br/><br/>- wykształcenie wyższe / wyższe zawodowe;<br/><br/>- nie krótsze niż 2 lata doświadczenie zawodowe z zakresu wdrażania dostępności i/lub działania w zakresie wsparcia OzN;<br/><br/>- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i/lub zajęć akademickich w wymiarze łącznie co najmniej 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) w jednym, w kilku lub we wszystkich zakresach tematycznych: wiedza ogólna nt. niepełnosprawności, w tym definicja i rodzaje niepełnosprawności, specyfika funkcjonowania osób z różnymi niepełnosprawnościami, potrzeby osób z różnymi niepełnosprawnościami, możliwości adekwatnego zaspokajania potrzeb osób z niepełnosprawnościami, savoir vivre wobec OzN.<br/><br/>c) w zakresie Części II: dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. co najmniej 2 trenerami, które będą prowadzić szkolenia. Zamawiający wymaga, aby każda z osób, która będzie pełnić funkcję trenera spełniała następujące wymagania:<br/><br/>- wykształcenie wyższe / wyższe zawodowe;<br/><br/>- nie krótsze niż 2 lata doświadczenie zawodowe z zakresu wdrażania dostępności i/lub działania w zakresie wsparcia OzN;<br/><br/>- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i/lub zajęć akademickich w wymiarze łącznie co najmniej 80 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z zakresu dostępności cyfrowej (regulacje prawne i standardy międzynarodowe WCAG 2.1, zasady tworzenia dostępnego dokumentu, druku, komunikatu w ujęciu redakcyjnym, zasady tworzenia dostępnego dokumentu, druku, komunikatu z wykorzystaniem edytora tekstu).<br/><br/>d) w zakresie Części III: dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. co najmniej 2 trenerami, które będą prowadzić szkolenia. Zamawiający wymaga, aby każda z osób, która będzie pełnić funkcję trenera spełniała następujące wymagania:<br/><br/>- wykształcenie wyższe / wyższe zawodowe;<br/><br/>- nie krótsze niż 2 lata doświadczenie zawodowe z zakresu wdrażania dostępności i/lub działania w zakresie wsparcia OzN;<br/><br/>- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i/lub zajęć akademickich w wymiarze łącznie co najmniej 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z zakresu metodyki nauczania OzN.<br/><br/>2. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1 lit. b) – d) powyżej, nie może wskazywać tej samej osoby na stanowisko trenera w odniesieniu do więcej niż jednej części. Oznacza to, że w celu złożenia oferty na wszystkie części postępowania, Wykonawca jest zobowiązany dysponować łącznie co najmniej 6 trenerami w celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 1 lit. b) (w zakresie części 1), lit. c) (w zakresie części 2) oraz lit. d) (w zakresie części 3) powyżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail dzl@sgh.waw.pl) następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:<br/><br/>a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ,<br/><br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy*,<br/><br/>* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy<br/><br/>c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XV ust. 1 pkt 1) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) -6) Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy – Załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail dzl@sgh.waw.pl) następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: <br/><br/>a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. a) SWZ - załącznik nr 5 do SWZ dotyczący wszystkich części,<br/><br/>b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2) lit. b) – d) SWZ – Załącznik nr 6 do SWZ dotyczący wszystkich części.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby uprawnione, na zasadach określonych w rozdziale XV ust. 3 – 11 SWZ, dokumenty wymienione w rozdziale XV ust. 1 SWZ:<br/><br/>1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ);<br/><br/>2) odpis lub informacja (wydruk) z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczy każdego z tych Wykonawców). <br/><br/>/Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Wykonawca powinien wskazać dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów/;<br/><br/>3) dowody dot. „samooczyszczenia” (jeżeli dotyczy);<br/><br/>4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/><br/>5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy);<br/><br/>6) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);<br/><br/>7) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.<br/><br/>2. Wykonawcy, którzy złożyli wspólną ofertę ponoszą, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiającego, solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.<br/><br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.<br/><br/>4. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie z art. 125 ust. 1 Ustawy. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.<br/><br/>5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dopuszczalna jest w przypadku: <br/><br/>1) istotnych zmian prawa odnoszących się wprost do przedmiotu zamówienia, które mogą mieć wpływ na warstwę merytoryczną zamówienia. Zmiany będą polegały na dostosowaniu przedmiotu umowy do obowiązującego stanu prawnego; <br/><br/>2) zmiany stanu faktycznego powodującej nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji umowy; <br/><br/>3) ujawnienia w umowie oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w stosunku do treści oferty, co skutkować będzie zastąpieniem ich właściwymi wartościami czy sformułowaniami;<br/><br/>4) działania osób trzecich, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności; zmiany będą polegały na dostosowaniu przedmiotu umowy – w uzgodnieniu z Wykonawcą – z zastrzeżeniem, że liczba osób do <br/>przeszkolenia, o której mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy nie ulegnie zmianie, a wartość brutto wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1 wzoru umowy, nie wzrośnie;<br/><br/>5) wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 lub innej choroby epidemicznej, które zaistnieją po zawarciu umowy, na należyte jej wykonanie; zmiany będą polegały na zmianie sposobu wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że liczba osób do przeszkolenia, o której mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy, nie ulegnie zmianie, a wartość brutto wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1 wzoru umowy, nie wzrośnie.<br/><br/>2. Niezależnie od powyższego strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia w następujących przypadkach:<br/><br/>1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i które powodują, że wykonanie umowy na dotychczasowych zasadach stało się niemożliwym, niecelowym, nieekonomicznym lub niezgodnym z wymaganiami, przy czym zmiana ta polegać ma na dostosowaniu umowy do przepisów prawa; <br/><br/>2) zmian wynikających z oddziaływania siły wyższej (§ 21 wzoru umowy), w tym ograniczenia lub braku możliwości realizacji przedmiotu umowy wynikającego z ograniczeń, które nakłada ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095), a także kolejne obowiązujące akty prawne dotyczące przeciwdziałania i zwalczania COVID-19;<br/><br/>3) okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na dzień składania ofert, pomimo odpowiednio starannego przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia;<br/><br/>4) okoliczności, które żadna ze stron, działając z należytą starannością, nie mogła przewidzieć.<br/><br/>3. Zamawiający dopuszcza inną zmianę w zakresie organizacji i realizacji przedmiotu zamówienia, której nie był w stanie przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, która jest od niego niezależna, a która jest konieczna dla prawidłowej realizacji zamówienia.<br/><br/>4. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu obowiązywania umowy z przyczyn niezależnych od Stron.<br/><br/>5. Każda ze Stron może wystąpić do drugiej strony z wnioskiem o zawarcie aneksu w celu zmiany umowy. Wniosek musi zawierać szczegółowe uzasadnienie, odnoszące się do wszystkich okoliczności istotnych dla ustalenia czy zmiana jest dopuszczalna.<br/><br/>6. Strona, która otrzymała wniosek o zmianę umowy jest zobowiązana w ciągu 2 dni roboczych przekazać drugiej stronie pisemne stanowisko wobec propozycji zmian wraz z uzasadnieniem.<br/><br/>7. Zmiany lub uzupełnienia umowy mogą nastąpić na piśmie pod rygorem nieważności w formie pisemnej jako aneks do umowy.<br/><br/>8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów w tym kosztów roboczogodziny związanych z realizacją zamówienia.<br/><br/>9. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe uregulowania znajdują się załączniku nr 8 do SWZ - Wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com