JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221205/0047595101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2023 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 365696881</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wodna 20 lokal 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(59) 841 59 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuwkobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8393197913</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Główna 63</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(59) 841 52 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spkobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.spkobylnica.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Sycewicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8393197936</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sycewice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(59) 811 14 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@spsycewice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.spsycewice.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8391323905</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słupska 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kwakowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(59) 846 20 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sp-kwakowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sp-kwakowo.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Kończewie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8391036548</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kończewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(59) 846 23 85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">spkonczewo@kobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spkonczewo.edupage.org/?</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Książąt Pomorskich w Słonowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8391721787</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słonowice 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Słonowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(59) 8462759</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">spslonowice@kobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://spslonowice.edupage.org/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminna Biblioteka Publiczna w Kobylnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8393145721</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wodna 20/4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(59) 848 59 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biblioteka@kobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bibliotekakobylnica.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8393145715</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wodna 20/4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(59) 842 90 61</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">centrum@kobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gckip.tensoft.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8391733589</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wodna 20/3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(59) 842 99 75</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ops@opskobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://opskobylnica.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">1. Strony Porozumienia zawartego przez Zamawiających, ustalają, że Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy zostaje wyznaczone na podmiotu przygotowujący i przeprowadzający postępowanie oraz że Strony upoważniają je w szczególności do:<br/>a) obsługi administracyjno-biurowej postępowania;<br/>b) wykonywania obowiązków kierownika Zamawiającego;<br/>c) wyznaczenia osób odpowiedzialnych za przygotowanie i przebieg postępowania;<br/>d) zamieszczania ogłoszeń we właściwych publikatorach;<br/>e) wykonywania wszelkich czynności wynikających z przepisów ustawy Pzp (w szczególności: oszacowania wartości zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia, unieważnienia postępowania, itp.), w tym czynności podejmowanych w postępowaniu odwoławczym w przypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawnej;<br/>f) przechowania i archiwizowania dokumentacji postępowania;<br/>g) zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w imieniu i na rzecz Zamawiających.</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2023 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-73dbe656-7229-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00475951</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019295/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Odbiór i zagospodarowanai odpadów komunalnych z obiektów Gminy oraz utrzymania czystości przystanków i opróżnianie koszy na terenie Gminy Kobylnica.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica .<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza,<br/>awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z<br/>Wykonawcami: sekretariat@cuwkobylnica.pl . Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i<br/>otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania<br/>komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp<br/>do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej<br/>konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie<br/>UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany<br/>wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w<br/>Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i<br/>stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie<br/>oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy z siedzibą w Kobylnicy, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica reprezentowana przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, adres email: sekretariat@cuwkobylnica.pl, tel. 59 841 59 12, który został wyznaczony do prowadzenia spraw związanych z zamówieniami publicznymi w Gminie Kobylnica.<br/>2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować pod adresem email:<br/>j.mielczarek@kobylnica.eu tel. 59 858 62 00 wew. 259;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>a) art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),<br/>b) art. 18 w zw. z art. 19 ustawy Pzp;<br/>4) Wypełnienie obowiązku prawnego polega na prowadzeniu spraw, do których zobowiązane jest Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy w związku z realizacją zadań dot. realizacji niniejszego zamówienia publicznego;<br/>5) W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 i 4 odbiorcami danych osobowych mogą być:<br/>a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w<br/>zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa a w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>b) inne podmioty, które na podstawie umów zawartych z Administratorem określonym w pkt 1 świadczące obsługę w tym prawną i informatyczną na rzecz Zamawiającego;<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane co najmniej zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, jednak nie dłużej niż 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, a jeżeli czas trwania umowy jest dłuższy – okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy oraz 10 lat od daty wygaśnięcia umowy zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy;<br/>7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania określonych danych może być odrzucenie oferty;<br/>8) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu stosownie do art. 22 RODO;<br/>9) Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,<br/>że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>10) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c,<br/>c) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW-DOR.271.44.2022.OZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>1)	Zadanie Nr 1 dotyczy opróżniania koszy i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz segregowanych w osobnych koszach na bioodpady, papier, szkło, tworzywa sztuczne gromadzonych na placach zabaw i rekreacji, w parkach i na boiskach sportowych oraz na przystaniach kajakowych w miejscowościach Lubuń i Łosino oraz przystaniach rybackich w miejscowościach Ścięgnica i Zbyszewo znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica, <br/>2)	Zadanie Nr 2 dotyczy opróżniania koszy i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w koszach ulicznych znajdujących się wzdłuż ciągów ulic na terenie Gminy Kobylnica,<br/>3)	Zadanie Nr 3 dotyczy całorocznego utrzymania przystanków i miejsc przystankowych oraz opróżniania koszy oraz wywóz do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Kobylnica.<br/>2.	Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia w ramach:<br/>1)	Zadania Nr 1 obejmuje:<br/>a)	opróżnianie koszy i pojemników, których lokalizację określono w Załączniku nr 7a do SWZ, <br/>b)	wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych do miejsc zagospodarowania, <br/>c)	szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 7a do SWZ.<br/>2)	Zadania Nr 2 obejmuje:<br/>a)	opróżnianie koszy ulicznych znajdujących się w ciągach dróg, będących własnością <br/> Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku nr 7b do SWZ,<br/>b)	wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania, <br/>c)	szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 7b do SWZ.<br/>3)	Zadania Nr 3 obejmuje:<br/>a)	utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w okresie zimowym (tj. w okresie od 1 stycznia do 31 marca oraz od 1 listopada do 31 grudnia) poprzez:<br/>a1)	usuwanie śniegu i posypywanie powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania,<br/>a2)	zwalczanie naboju lodowego na powierzchni utwardzonej w strefie utrzymania,<br/>a3)	zbieranie nieczystości w strefie utrzymania,<br/>b)	utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych w pozostałym okresie (tj. w okresie od 1 kwietnia do 31 października) poprzez: <br/>b1)	zamiatanie i zbieranie nieczystości w strefie sprzątania, <br/>b2)	mycie i dezynfekcję wiat przystankowych,<br/>b3)	sprzątanie i dezynfekcję przystanków murowanych,<br/>b4)	mycie i dezynfekcję słupków przystankowych,<br/>b5)	wykaszanie traw i chwastów w strefie sprzątania wraz z ich wywiezieniem,<br/>c)	opróżnianie koszy znajdujących się w obrębie przystanków i miejsc przystankowych, będących własnością Zamawiającego, których lokalizację określono w Załączniku nr 7c do SWZ,<br/>d)	zaopatrzenie koszy w jednorazowe worki foliowe, po każdorazowym opróżnieniu,<br/>e)	wywóz odpadów komunalnych mieszanych do miejsc zagospodarowania, <br/>f)	szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 7c do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane</p> <p class="mb-0">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.<br/>2. Ocenie podlegają wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom wg kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>1)	Zadanie Nr 4 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica przy budynkach:<br/>a)	Urzędu Gminy Kobylnica przy ul. Głównej 20 w Kobylnicy<br/>b)	Centrum Usług Wspólnych przy ul. Wodnej 20/2 w Kobylnicy. <br/>2)	Zadanie Nr 5 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach na terenie Gminy Kobylnica w następujących jednostkach oświatowych:<br/>a)	Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 63, ul. Jolanty Szczypińskiej 30, ul. Wodna 20/4,<br/>b)	Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Sycewicach, ul. Szkolna 1, 76-251 Sycewice,<br/>c)	Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie, ul. Słupska 5, Kwakowo, 76-251 Kobylnica,<br/>d)	Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Kończewie, ul. Szkolna 1, Kończewo, 76-251 Kobylnica,<br/>e)	Szkoła Podstawowa im. Książąt Pomorskich w Słonowicach, Słonowice 4, 76-251 Kobylnica.<br/>3)	Zadanie Nr 6 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. papier, tworzywa gromadzone w oddzielnych pojemnikach z posesji w Kobylnicy przy ul. Wodnej 20/4 tj. Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobylnicy oraz Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobylnicy filia w Sycewicach przy ul. Sportowej 5. <br/>4)	Zadanie Nr 7 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. bioodpady, papier, tworzywa sztuczne, szkło, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach z posesji Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy przy ul. Wodnej 20/4 oraz świetlic wiejskich na terenie gminy Kobylnica tj.<br/>a)	Świetlica wiejska w Bolesławicach, ul. Słupska 38<br/>b)	Świetlica wiejska w Kczewie, Kczewo 6<br/>c)	Świetlica wiejska w Kruszynie, Kruszyna 1<br/>d)	Świetlica wiejska w Kuleszewie, Kuleszewo 31 <br/>e)	Świetlica wiejska w Lubuniu, Lubuń 19 A<br/>f)	Świetlica wiejska w Luleminie, Lulemino 19<br/>g)	Świetlica wiejska w Łosinie, Łosino ul. Starowiejska 1 C<br/>h)	Świetlica wiejska w Płaszewie, Płaszewo 9 <br/>i)	Świetlica wiejska w Reblinie, Reblino ul. Długa 16 c<br/>j)	Świetlica wiejska w Sierakowie, Sierakowo 21 B<br/>k)	Świetlica wiejska w Sycewicach, ul. Pocztowa 1 A<br/>l)	Świetlica wiejska w Widzinie, ul. Główna 26 <br/>m)	Świetlica wiejska we Wrzącej, Wrząca 53.<br/>5)	Zadanie Nr 8 dotyczy opróżniania pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych tj. papier, tworzywa sztuczne, gromadzonych w oddzielnych pojemnikach z posesji przy ul. Wodnej 20/3 tj. Ośrodka Pomocy Społecznej w Kobylnicy. <br/>2.	Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia w ramach:<br/>1)	Zadania Nr 4 obejmuje:<br/>a)	opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w pojemnikach<br/>b)	opróżnianie i wywóz odpadów segregowanych zgromadzonych w oddzielnych pojemnikach tj. jeden pojemnik na bioodpady, jeden pojemnik na papier, jeden pojemnik na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik na szkło,<br/>c)	szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 7d do SWZ. <br/>2)	Zadania Nr 5 obejmuje:<br/>a)	opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w pojemnikach<br/>b)	opróżnianie i wywóz odpadów segregowanych zgromadzonych w oddzielnych pojemnikach tj. jeden pojemnik na bioodpady, jeden pojemnik na papier, jeden pojemnik na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik na szkło,<br/>c)	szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 7e do SWZ. <br/>3)	Zadania Nr 6 obejmuje:<br/>a)	opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w pojemnikach<br/>b)	opróżnianie i wywóz odpadów segregowanych zgromadzonych w oddzielnych pojemnikach tj. jeden pojemnik na papier, jeden pojemnik na tworzywa sztuczne.<br/>c)	szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 7f do SWZ.<br/>4)	Zadania Nr 7 obejmuje: <br/>a)	opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w pojemnikach<br/>b)	opróżnianie i wywóz odpadów segregowanych zgromadzonych w oddzielnych pojemnikach tj. jeden pojemnik na bioodpady, jeden pojemnik na papier, jeden pojemnik na tworzywa sztuczne oraz jeden pojemnik na szkło.<br/>c)	szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 7g do SWZ.<br/>5)	Zadania Nr 8 obejmuje: <br/>a)	opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych w pojemnikach<br/>b)	opróżnianie i wywóz odpadów segregowanych zgromadzonych w oddzielnych pojemnikach tj. jeden pojemnik na papier, jeden pojemnik na tworzywa sztuczne.<br/>c)	szczegółowe warunki realizacji usługi określa Załącznik nr 7h do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.<br/>2. Ocenie podlegają wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom wg kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113):<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 114):<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:<br/>a)	aktualny wpis do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach,<br/>b)	aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b – 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz w art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców, który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115):<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116):<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej Zamawiający żąda dokumentów:<br/>a)	aktualny wpis do prowadzonego przez Marszałka Województwa rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), zgodnie z art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach,<br/>b)	aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b – 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz w art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców, który prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Wykonawcy występujący wspólnie); <br/>2. pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu danego podmiotu.<br/>3. pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do formularza oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:<br/>a)	terminu realizacji przedmiotu umowy, na skutek:<br/>	a1)	przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,<br/>	a2)	zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych,<br/>	a3)	przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego,<br/>– o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu. Zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy, przy czym zmiana terminu będzie dokonana z uwzględnieniem pełnego miesiąca świadczenia usługi;<br/>b)	sposobu realizacji przedmiotu umowy na skutek:<br/>	b1)	zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa,<br/>	b2)	zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady, sposób lub zakres odbierania odpadów komunalnych,<br/>	b3)	uzasadnionej faktycznymi potrzebami konieczności zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych przy założeniu, że częstotliwość nie może ulec zwiększeniu więcej niż o jeden odbiór na miesiąc lub tydzień, w zależności od częstotliwości realizacji konkretnej usługi,<br/>b4)	zmiana zakresu rzeczowego związanego z likwidacją, przeniesieniem w inne miejsce bądź ustawieniem dodatkowych koszy bądź pojemników;<br/>– przy czym zmiany te nie będą stanowić podstawy zmiany ryczałtowego wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>c)	zmiany dotyczą terminów płatności i sposobu rozliczenia,<br/>d)	zmiany Podwykonawcy wskazanego w ofercie, bądź też rezygnacji z tego Podwykonawcy, z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ.<br/>3.	Ponadto dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. <br/>4.	Określa się następujące zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, o których mowa w ust. 3:<br/>1)	wysokość wynagrodzenia wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany cen wszystkich materiałów, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;<br/>2)	wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji począwszy od 3 pełnego miesiąca kalendarzowego od daty zawarcia umowy, gdy uśredniona (dla wszystkich materiałów) wartość zmiany cen tych materiałów przekroczy 4,5 % (w stosunku kwartalnym) w stosunku do stawek przyjętych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym i utrzyma się przez okres 3 miesięcy,<br/>3)	waloryzacja będzie odbywać się w oparciu o równowartość 2/3 wskaźnika wzrostu cen produkcji budowlano - montażowej, publikowanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego <br/>4)	przez zmianę ceny materiałów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, względem ceny przyjętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Wykonawca będzie uprawniony do waloryzacji wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji wykazania Zamawiającemu, że na dzień zaistnienia podstaw do waloryzacji, ceny wskazane w kosztorysie ofertowym wykonawcy są niższe aniżeli ceny produkcji budowlano -montażowej, publikowane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, <br/>5)	wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji maksymalnie do 5 % łącznego wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy, <br/>6)	postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w punkcie 5 powyżej, <br/>7)	zmiana wysokości wynagrodzenia opisana w niniejszym ustępie następuje w przypadku ziszczenia się powyższych warunków.<br/>6.	Zmiany, o których mowa w ust. 3 – 6 mogą nastąpić po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-13 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-13 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com