JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221207/0048106501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GRODZISK MAZOWIECKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269137</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. T. Kościuszki 12A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grodzisk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-825</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">Tel. (22) 755 55 34 wew. 250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">faks (22) 755 23 76</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@grodzisk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.grodzisk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-774a3e2a-760d-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00481065</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024401/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.23 Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdz. XIII SWZ i Rozdz. XIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,<br/>2)	Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34, <br/>3)	dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.107.2022<br/>4)	w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>5)	osoba fizyczna posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>c)	na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>6)	osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c)	na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. <br/>2.	Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.107.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 1- Szkoła Podstawowa nr 1 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>1.	Karta pamięci <br/>Ilość: 2 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Rodzaj - Karta pamięci microSD + adapter SD<br/>Pojemność - Min. 128 GB<br/>Odczyt - Min. 160 MB/s<br/>Zapis - Min. 118 MB/s<br/><br/><br/>2.	Filamenty zestaw<br/>Ilość: 10 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200<br/>Rodzaj – PLA<br/>Zawartość zestawu - 10 szt. różnych kolorów<br/>Waga - Min. 900 g każdego koloru<br/><br/><br/>3.	Pen 3D z akcesoriami<br/>Ilość: 12 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Pen - Podwójny system napędowy.<br/>Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY<br/>Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu<br/>Funkcja auto sleep <br/>Średnica dyszy [mm] max. 2.2<br/>Temperatura pracy [st. C] max. 240<br/>Regulacja temperatury: Tak<br/>Regulacja szybkości wydruku: Tak<br/>Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe<br/>Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 2- Szkoła Podstawowa nr 2 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>1.	Filamenty zestaw<br/>Ilość: 24 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200<br/>Rodzaj – PLA<br/>Zawartość zestawu - 10 szt. różnych kolorów<br/>Waga - Min. 900 g każdego koloru<br/><br/>2.	Pen 3D z akcesoriami<br/>Ilość: 10 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Pen - Podwójny system napędowy.<br/>Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY<br/>Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu<br/>Funkcja auto sleep <br/>Średnica dyszy [mm] max. 2.2<br/>Temperatura pracy [st. C] max. 240<br/>Regulacja temperatury: Tak<br/>Regulacja szybkości wydruku: Tak<br/>Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe<br/>Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 4 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>1.	Wizualizer kompatybilny z mikroskopem<br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/>Zoom matrycowy (Aver Zoom/Pixel Zoom)- min. 204 x<br/>Sensor (przetwornik) - 1/3.2 CMOS<br/>Ilość pikseli (efektywna) - Min. 8 Mpix<br/>Rozdzielczość (efektywna)- Min. Full HD 1080p (1920 x 1080) Mpix<br/>Częstotliwość odświeżania - Min. 60 FPS<br/>Zoom optyczny - Min. 10 x<br/>Zoom cyfrowy - Min. 16 x<br/>Obszar skanowania - Min. 437 x 246 mm<br/>Fokus - Automatyczny/ręczny<br/>Wbudowana pamięć - Min. 80 zdjęć<br/>Zapis na karcie pamięci (typ) - karta SDHC port USB - np. pendrive<br/>Pilot zdalnego sterowania – Tak<br/>Oświetlenie zewnętrzne - 1x<br/>Typ oświetlenia - LED<br/>Wyjścia video - HDMI VGA (D-Sub15) Composite (RCA)<br/>Wejścia wideo - HDMI VGA (D-Sub15)<br/>Porty komunikacyjne - RS232 Mini USB USB<br/><br/>2.	Pen 3D z akcesoriami<br/><br/>Ilość: 5 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Pen - Podwójny system napędowy.<br/>Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY<br/>Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu<br/>Funkcja auto sleep <br/>Średnica dyszy [mm] max. 2.2<br/>Temperatura pracy [st. C] max. 240<br/>Regulacja temperatury: Tak<br/>Regulacja szybkości wydruku: Tak<br/>Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe<br/><br/>Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 4 - Szkoła Podstawowa nr 5 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>1.	Pracownia robótek ręcznych<br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Zawartość zestawu - Nadstawka Grande na nici - klon<br/>Regał Grande L na pojemniki – min. 2 kolumny - klon<br/>Pojemnik płytki 1 jasnoszary, min. 14 szt.<br/>Pojemnik głęboki min. 2 jasnoszary, min. 4 szt.<br/>Wkład do pojemnika z min. 6 komorami, min. 3 szt.<br/>Wkład do pojemnika z min. 8 komorami<br/>Wkład do pojemnika z min. 4 komorami<br/>Zestaw nici Talia - białych, min. 5 szt.,<br/>Zestaw nici Talia - ecru, min. 5 szt<br/>Zestaw nici Talia - jasnobeżowych, 5 szt<br/>Zestaw nici Talia - jasnobeżowoszarych, min. 5 szt<br/>Zestaw nici Talia - jasnobłękitnych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - jasnoniebieskich, min. 5 szt<br/>Zestaw nici Talia - jasnożółtych, min. 5 szt.<br/>Zestaw nici Talia - cytrynowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - ciemnożółtych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - jasnozielonych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - jasnomiętowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - limonkowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - żółtozielonych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - perłowy róż, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - łososiowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - bladoróżowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - różowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - różowofioletowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - ciemnobeżowych, min. 5 szt<br/>Zestaw nici Talia - ciemnopomarańczowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - ciemnoczerwonych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - ciemnofioletowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - śliwkowobordowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - bordowych, min. 5 szt.<br/>Zestaw nici Talia - ciemnoniebieskich, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - granatowych, min. 5 szt.<br/>Zestaw nici Talia - ciemnogranatowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - zielonych, min. 5 szt<br/>Zestaw nici Talia - ciemnozielonych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - ciemnozgniłozielonych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - brązowobeżowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - złotych, min. 5 szt<br/>Zestaw nici Talia - miedzianych, min. 5 szt.,.<br/>Zestaw nici Talia - rudych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - brązowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - czekoladowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - jasnoszarych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - szarych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - antracytowych, min. 5 szt., <br/>Zestaw nici Talia - czarnych, min. 5 szt., <br/>Kordonek biały, min. 10 szt.,<br/>Kordonek żółty, min. 10 szt., <br/>Kordonek pomarańczowy, min. 10 szt., <br/>Kordonek czerwony, min. 10 szt., <br/>Kordonek jasnoróżowy, min. 10 szt., <br/>Kordonek jasnoniebieski, min. 10 szt., <br/>Kordonek granatowy, min. 10 szt., <br/>Kordonek limonkowy, min. 10 szt., <br/>Kordonek ciemnozielony, min. 10 szt., <br/>Kordonek brązowy, min. 10 szt., <br/>Kordonek jasnoszary, min. 10 szt., <br/>Kordonek czarny, min. 10 szt., <br/>Mulina biała, min. 12 szt., <br/>Mulina żółta , min. 12 szt., <br/>Mulina pomarańczowa, min. 12 szt., <br/>Mulina czerwona, min. 12 szt., <br/>Mulina jasnoróżowa, min. 12 szt., <br/>Mulina jasnoniebieska, min. 12 szt., <br/>Mulina granatowa, min. 12 szt.<br/>Mulina limonka, min. 12 szt.<br/>Mulina ciemnozielona, 12 szt.<br/>Mulina brązowa, min. 12 szt.<br/>Mulina jasnoszara, min. 12 szt.<br/>Mulina czarna, min. 12 szt.<br/>Igła cerówka, min. 30 szt.<br/>Nożyczki uniwersalne, min. 30 szt.<br/>Zestaw igieł, min. 30 szt.<br/>Szpilki perłowe główki, zestaw, min. 30 szt.<br/>Szpilki, zestaw, min. 30 szt.<br/>Szydełka, min. 30 szt.<br/>Druty dziewiarskie proste, grubość 3,5, min. 30 szt.<br/>Druty dziewiarskie proste, grubość 4,5, min. 30 szt.<br/>naparstek metalowy, min. 30 szt.<br/>Obcinaczka do nici, min. 30 szt.<br/>Miarka krawiecka, min. 30 szt.<br/>Włóczka, mix min. 14 kol., min. 2 szt.<br/>Kanwy, zestaw min. 100 szt. - różne wzory, min. 1 szt.<br/>Igły do haftu, min. 30 szt.<br/><br/>2.	Projektor<br/><br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Typ projektora – Krótkoogniskowy<br/>Technologia - 3LCD<br/>Rozdzielczość - Min. 1280 x 800 WXGA<br/>Kontrast - Min. 16 000:1<br/>Jasność - Min. 3400 ANSI lumenów (tryb normalny)/ min. 1900 ANSI lumenów (tryb ECO)<br/>Zużycie energii – Min. 298W (tryb normalny) / min. 221W (tryb ECO) / min. 0.28W (tryb Stand-by)<br/>Żywotność źródła światła - Min. 5.000h (tryb normalny) / min. 10.000h (tryb ECO)<br/>Moc/źródło światła - Min. 215W AC<br/>Odległość ogniskowa - f = 6.4 mm<br/>Zoom/Focus - Cyfrowy 1,35x / Ręczny<br/>Współczynnik odległości - 0,48 : 1<br/>Odległość od ekranu - Min. 0,5 - 1,2 m<br/>Przekątna - Min. 53&#34; - 116&#34;<br/>Wejścia video - HDMI (1x)<br/>VGA (2x wejście, 1x wyjście)<br/>Wejście sygnału komponentowego(2x)<br/>Wejście sygnału kompozytowego (1x)<br/>RCA Stereo (1x)<br/>Porty komunikacyjne - Złącze USB 2.0 typu A (1x)<br/><br/>3.	Pen 3D z akcesoriami<br/><br/>Ilość: 20 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Pen - Podwójny system napędowy.<br/>Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY<br/>Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu<br/>Funkcja auto sleep <br/>Średnica dyszy [mm] max. 2.2<br/>Temperatura pracy [st. C] max. 240<br/>Regulacja temperatury: Tak<br/>Regulacja szybkości wydruku: Tak<br/>Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe<br/><br/>Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Grodzisku Mazowieckim<br/><br/>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA <br/><br/>1.	Laminarka<br/><br/>Ilość: 3 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/>Maks. szerokość laminowanego dokumentu- Min. 220 mm<br/>Maksymalna grubość folii laminacyjnej - Min.125 μm<br/>Technologia laminowania - na gorąco, na zimno<br/>Prędkość laminowania - Min. 30 cm/min<br/>Czas rozgrzewania - Max. 3 minuty<br/>Dodatkowy przycisk zwalniania zablokowanej folii - Tak<br/><br/>2.	Stacja pogodowa<br/><br/>Ilość: 3 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Opis - prognoza pogody na następne 12 godzin,<br/>pomiar temperatury, wilgotności i wskaźnik trendu,<br/>alarm niskiej temperatury na zewnątrz,<br/>ciśnienie barometryczne,<br/>kalendarz,<br/>fazy księżyca,<br/>poziom komfortu,<br/>wyświetlanie czasu w formacie 12/24-godzinnej,<br/>łatwe do odczytania pomiary,<br/>czterostopniowe podświetlenie wyświetlacza.<br/>Parametry techniczne- Typ zasilania urządzenia: bateryjne lub przez kabel USB<br/>Zasilanie stacji pogody: USB 5 V 200 mA lub 2 x AA 1.5 V<br/>Zasilanie czujnika zewnętrznego: 2 x AA 1,5 V<br/>Zakres pomiaru temperatury wewnątrz min.: od 0 °C do 50°C<br/>Zakres pomiaru temperatury zewnątrz min.: od -20°C do 60°C<br/>Zakres pomiaru ciśnienia min.: 600 hPa/mb 1100 hPa/mb<br/>Zakres pomiaru wilgotności min.: 20% ~ 95% RH<br/>Pomiar wartości: zewnętrzny i wewnętrzny<br/>Kalendarz: tak <br/>Format temperatury: °C i °F<br/>Format czasu: 12 lub 24-godzinny<br/>Funkcja alarmu: tak<br/>Funkcja drzemki: tak<br/>Fazy księżyca: tak<br/>Funkcja prognozowania pogody: tak<br/>Częstotliwość działania nadajnika: 433.92 MHz<br/>Zasięg łączności z nadajnikiem: do 60 metrów<br/>Wyświetlacze: LCD<br/>Zawartość zestawu - stację pogody,<br/>czujnik zewnętrzny (zasięg 60 m),<br/>kabel USB, instrukcję w języku polskim.<br/><br/>3.	Robot wielofunkcyjny<br/><br/>Ilość: 2 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/>Opis - Funkcje: gotowanie, krojenie, kruszenie lodu, mielenie, mieszanie, miksowanie, podgrzewanie, programy automatyczne, rozdrabnianie, szatkowanie, tarcie, ubijanie, ucieranie, wyrabianie ciasta<br/>Moc: min. 1500W<br/>Rodzaj regulacji obrotów: płynna<br/>Liczba poziomów prędkości: 10<br/>Tryby pracy: pulsacyjny, turbo<br/>Pojemność misy roboczej: 2.2 kg<br/>Bezpieczeństwo: automatyczne zatrzymanie podczas podniesienia głowicy, blokada bezpieczeństwa, blokada pokrywy, blokada ramienia mieszającego, nóżki antypoślizgowe, wyłącznik bezpieczeństwa, zabezpieczenie przed nieprawidłowym montażem, zabezpieczenie przed przegrzaniem<br/>Załączone wyposażenie: Łopatka, Koszyk do gotowania, Książka kucharska, Miarka, Motylek mieszający, Osłona przed rozpryskiwaniem, Przystawka do gotowania na parze<br/>Waga produktu: max. 11 kg<br/>Wyświetlacz dotykowy LCD o przekątnej min. 6,8&#34;<br/>Wbudowany moduł WiFi<br/>Polskie menu<br/><br/><br/>4.	Piekarnik elektryczny wolnostojący<br/><br/>Ilość: 3 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Moc - Min. 2000W<br/>Pojemność - Min. 45l<br/>Funkcje - termoobieg<br/>podświetlane wnętrze piekarnika<br/>obudowa ze stali nierdzewnej<br/>zegar (od 0 do 60 min.) z powiadomieniem akustycznym<br/>regulacja temperatury (od 100 do 230°C)<br/>grzałki na górze i dole komory, możliwość pracy każdej grzałki osobno lub obu jednocześnie<br/>lampka kontrolna stanu pracy <br/>Wyposażenie - rożen z napędem ruszt dwa uchwyty taca </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 6 - Szkoła Podstawowa w Adamowiźnie <br/><br/>1.	Karta pamięci <br/>Ilość: 2 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/>Rodzaj - Karta pamięci microSD + adapter SD<br/>Pojemność - Min. 128 GB<br/>Odczyt - Min. 160 MB/s<br/>Zapis - Min. 118 MB/s<br/><br/><br/>2.	Filamenty zestaw<br/>Ilość: 10 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/>Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200<br/>Rodzaj – PLA<br/>Zawartość zestawu - 10 szt. różnych kolorów<br/>Waga - Min. 900 g każdego koloru<br/><br/><br/>3.	Pen 3D z akcesoriami<br/>Ilość: 15 szt.<br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/>Pen - Podwójny system napędowy.<br/>Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY<br/>Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu<br/>Funkcja auto sleep <br/>Średnica dyszy [mm] max. 2.2<br/>Temperatura pracy [st. C] max. 240<br/>Regulacja temperatury: Tak<br/>Regulacja szybkości wydruku: Tak<br/>Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe<br/>Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 7 - Szkoła Podstawowa w Książenicach<br/>1.	Laminarka<br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Maks. szerokość laminowanego dokumentu - Min. 220 mm<br/>Maksymalna grubość folii laminacyjnej - Min.125 μm<br/>Technologia laminowania - na gorąco na zimno<br/>Prędkość laminowania- Min. 30 cm/min<br/>Czas rozgrzewania - Max. 3 minuty<br/>Dodatkowy przycisk zwalniania zablokowanej folii – Tak<br/><br/>2.	Stacja pogodowa<br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/>Opis - prognoza pogody na następne 12 godzin,<br/>pomiar temperatury, wilgotności i wskaźnik trendu,<br/>alarm niskiej temperatury na zewnątrz,<br/>ciśnienie barometryczne, kalendarz, fazy księżyca,<br/>poziom komfortu, wyświetlanie czasu w formacie 12/24-godzinnej,<br/>łatwe do odczytania pomiary, czterostopniowe podświetlenie wyświetlacza.<br/>Parametry techniczne - Typ zasilania urządzenia: bateryjne lub przez kabel USB<br/>Zasilanie stacji pogody: USB 5 V 200 mA lub 2 x AA 1.5 V Zasilanie czujnika zewnętrznego: 2 x AA 1,5 V Zakres pomiaru temperatury wewnątrz min.: od 0 °C do 50°C<br/>Zakres pomiaru temperatury zewnątrz min.: od -20°C do 60°C<br/>Zakres pomiaru ciśnienia min.: 600 hPa/mb 1100 hPa/mb<br/>Zakres pomiaru wilgotności min.: 20% ~ 95% RH<br/>Pomiar wartości: zewnętrzny i wewnętrzny<br/>Kalendarz: tak <br/>Format temperatury: °C i °F<br/>Format czasu: 12 lub 24-godzinny<br/>Funkcja alarmu: tak<br/>Funkcja drzemki: tak<br/>Fazy księżyca: tak<br/>Funkcja prognozowania pogody: tak<br/>Częstotliwość działania nadajnika: 433.92 MHz<br/>Zasięg łączności z nadajnikiem: do 60 metrów<br/>Wyświetlacze: LCD<br/>Zawartość zestawu - stację pogody,<br/>czujnik zewnętrzny (zasięg 60 m),<br/>kabel USB,instrukcję w języku polskim.<br/><br/><br/>3.	Teleskop<br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>System optyczny - Maksutow - Cassegrain<br/>Średnica czynna (apertura) Min. 90 mm<br/>Ogniskowa obiektywu - Min. 1250 mm<br/>Światłosiła - Min. 1/14<br/>Zdolność rozdzielcza: Min. 1,5&#39;&#39;<br/>Zasięg gwiazdowy teoretyczny - Min. 11,7 magnitudo <br/>Maksymalne użyteczne powiększenie - Min. 180x<br/>Wysokość statywu [cm] - Min.: 70 - 123<br/>Zawartość zestawu<br/>• wyciąg okularowy 1,25&#39;&#39;<br/>• okulary: K 20 mm (pow. 62,5x) i Super 10 mm (pow. 125x) - w standardzie 1,25&#39;&#39;<br/>• złączka kątowa lustrzana 90° (daje obraz nieodwrócony, ziemski)<br/>• szukacz typu Star Pointer (kolimatorowy)<br/>• montaż paralaktyczny klasy EQ1 z mikroruchami i podstawką na akcesoria<br/>• lekki i stabilny statyw aluminiowy<br/><br/><br/>4.	Zaciskarka<br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Opis - Terminacja wtyków przelotowych RJ45 (8P8C), kategorii 5e i 6 oraz;<br/>RJ12 (6P6C), RJ11 (6P4C);<br/>Rama stalowa zapewniająca maksymalną oszczędność siły;<br/>Możliwość terminacji kabli płaskich i okrągłych;<br/>Wiele zastosowań – zaciskarka, obcinaczka i stripper (ściągacz izolacji);<br/>Narzędzie jednocześnie zaciska i obcina nadmiar przewodów;<br/>Ergonomiczna konstrukcja;<br/>Mechanizm zapadkowy.<br/><br/><br/>5.	Pracownia kulinarna<br/>1szt<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/><br/>Kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym<br/> - Wolnostojąca kuchnia z płytą indukcyjną i elektrycznym piekarnikiem.<br/>• Moc całkowita: min. 10,2 kW<br/>• Grzałka górna: min. 900 W<br/>• Grzałka dolna: min. 1100 W<br/>• Grzałka pierścieniowa termoobiegu: min. 2000 W<br/>• Grill elektryczny: min. 2000 W<br/>• Podłączenie do zasilania: 400 V<br/><br/>Zestaw garnków i patelnia - Zestaw 3 garnków o różnych wielkościach. Garnki mają wyprofilowane krawędzie i wyposażone są w pasujące pokrywki z otworami ułatwiającymi odcedzanie. Zestaw zawiera patelnię z nieprzywierająca powłoką. Garnki i patelnia są przystosowane do każdego rodzaju kuchni, w tym płyt indukcyjnych i piekarników. Wszystkie elementy zestawu są wykonane ze stali nierdzewnej. Można myć w zmywarce. <br/>• śr. garnków i patelni min. 16 cm, 20 cm, 24 cm, 24 cm <br/>• poj. Min. 1,9 l, 3,6 l, 6,1 l<br/><br/>Komplet sztućców - Zestaw zawiera po 12 szt.:<br/>- łyżka dł. min. 16 cm, wykonane ze stali 410.<br/>- nóż dł. min. 16 cm, wykonane ze stali 410.<br/>- widelec dł. min. 16 cm, wykonane ze stali 410.<br/>- łyżeczka dł. min. 13,9 cm, wykonane ze stali 410.<br/><br/>Blender - Blender z funkcją płynnej regulacji prędkości i wskaźnikiem bezpiecznego zamknięcia. Odłączana stopa blendera, jak i ostrza są wykonane ze stali nierdzewnej. W zestawie pojemnik z przykrywką. Moc: min. 800 W Dł. kabla przewodu zasilającego: min. 1,25 m<br/>Pojemnik: min. 800 l<br/>Mikser - Mikser z 5-stopniową regulacją prędkości i funkcją turbo. W skład wyposażenia wchodzą dwie trzepaczki i dwa haki.<br/>• moc min. 250 W<br/>• dł. przewodu min. 1,1 m<br/>Robot wielofunkcyjny - Robot kuchenny z 8-stopniową regulacją prędkości i min. 6 funkcjami: mielenia, miksowania, ubijania, szatkowania, ugniatania i rozdrabniania. W skład wyposażenia wchodzi: maszynka do mielenia, nasadka masarska, nasadka kebbe, 3 rodzaje mieszadeł (mieszadło, trzepaczka, hak), wyjmowana tacka ociekowa. Robot jest zabezpieczony przed<br/>przegrzaniem i przypadkowym uruchomieniem. Ma antypoślizgową bazę. Elementy wykonane ze stali szlachetnej - można myć w zmywarce.<br/>• Moc: min. 1000 W<br/>• Napięcie: 220-240 V<br/>• Poj. misy: min. 4,5 l<br/>• Dł. przewodu: min. 1,2 cm<br/>Zestaw noży - Noże o różnej długości i różnych końcówkach w zależności od przeznaczenia. Skład zestawu: nóż do chleba, nóż szefa, nóż uniwersalny, nóż kuchenny i nóż do jarzyn.<br/>Zestaw desek do krojenia - Zestaw dwóch desek: mała oraz duża<br/>Zastawa stołowa - Składa się z dużego płaskiego talerza, małego talerza, miseczki na zupę i kubka Zastawa dla 24 osób<br/>Patelnia - Do kuchni gazowej, elektrycznej oraz płyty indukcyjnej. Sr. Min. 20cm<br/>Ubijaczka - Metalowa ubijaczka o dł. Min. 26 cm.<br/>Deska do prasowania - Z dwustopniową regulacją wysokości. Nogi wykonane z rur stalowych z nakładkami antypoślizgowymi. Bawełniane obicie z wypełnieniem z gąbki. <br/>• wym. Min. 30 x 100 cm<br/>• wys. Min. 83 cm lub 78 cm<br/>• wym. po złożeniu max. 47 x 4 x 118 cm<br/><br/>Żelazko - Żelazko parowe ze stopą ceramiczną, funkcją regulowania pary i temperatury, z możliwością prasowania w pionie.<br/>• system ANTI-DRIP - zapobiega kapaniu podczas prasowania w niskich temperaturach<br/>• unkcja SELF CLEAN - samooczyszczanie z osadu<br/>• system antywapienny ANTI-CALC<br/>• uderzenie pary 180 g/min.<br/>• ciągły wyrzut pary 0-50 g/min.<br/>• lampka kontrolna temperatury<br/>• lampka podłączenia do sieci<br/>• spryskiwacz<br/>• funkcja VERTICAL IRONING - prasowanie w pionie<br/>• zbiornik na wodę o pojemności min. 400 ml<br/>• obrotowy przewód sieciowy o długości min. 2,5 m<br/>• regulacja mocy pary, regulacja temperatury<br/>• zasilanie: 220-240 V 50/60 Hz<br/>• moc: 2400-2800 W<br/><br/>Lodówka - Lodówka z automatyczną funkcją odszraniania, Super Chłodzenia i Super Zamrażania. Wyposażona w oświetlenie LED, półki ze szkła hartowanego, podstawkę na jajka, 3 szuflady w zamrażarce i tackę na lód. Dodatkowe funkcje: cicha praca, alarm podwyższonej temperatury i alarm niedomkniętych drzwi.<br/>wym. Min. 54x 55 x 170 cm<br/>Klasa energetyczna: min. F<br/>Total NoFrost<br/>Simple InsideControl<br/>VitControl Plus<br/>FlexiShelf: 3+1<br/>Uniwersalne drzwi: L / P<br/>Automatyczne odszranianie /chłodziarka/<br/>Safety Glass<br/>SlimSize<br/>DoorShelf: 3<br/>Uchwyt zintegrowany<br/>Dane techniczne:<br/>Pojemność całkowita [l]: min. 250<br/>Pojemność chłodziarki netto [l]: min. 180<br/>Pojemność zamrażarki netto [l]: min. 70<br/>Klasa zamrażarki: min. 4<br/>Klasa klimatyczna: min. ST<br/>Zdolność zamrażania [kg / 24 h]: max. 3,5<br/>Czas przechowywania razie braku zasilania: min. 10h<br/>Poziom hałasu [dB]: max. 45<br/>Klasa hałasu: min. C<br/><br/>Opiekacz - Opiekacz z trzema wymiennymi płytkami: do kanapek, grillowania i gofrownicą. Wszystkie płytki są pokryte zapobiegającą przywieraniu powłoką. Opiekacz jest wyposażony w kontrolki świetlne, funkcję zabezpieczającą przed przegrzaniem oraz gumowe nóżki zapobiegające ślizganiu się sprzętu.<br/>Moc: min. 750 W<br/>Dł. przewodu zasilającego: min. 0,9 m<br/>Pojemność: 2 kanapki </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Oferta częściowa nr 8 - Szkoła Podstawowa w Izdebnie Kościelnym<br/><br/>1. Pen 3D z akcesoriami<br/><br/>Wymagane minimalne parametry techniczne<br/>Ilość: 1 szt.<br/><br/>Pen - Podwójny system napędowy.<br/>Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY<br/>Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu<br/>Funkcja auto sleep <br/>Średnica dyszy [mm] max. 2.2<br/>Temperatura pracy [st. C] max. 240<br/>Regulacja temperatury: Tak<br/>Regulacja szybkości wydruku: Tak<br/>Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe<br/>Wyposażenie - 60 szt. filamentów kompatybilnych z PENem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi<br/>w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007<br/>r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik<br/>nr 3 do SWZ;<br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>7. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu obejmują:<br/>Nie dotyczy<br/>8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o<br/>których mowa w ust. 6 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>a. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.<br/>8- dalej pkt 10 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym (dla danej części) – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2)	Wypełniona Tabela Kosztowa stanowiący załącznik nr 1a-h do SWZ (dla danej części)<br/>3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>5)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej. <br/>4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby. <br/>5.	Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.<br/>6.	Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/>7.	Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego (pkt 8) składają oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres zmian zawiera załącznik nr 4 a-h SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-15 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com