JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221208/0048323201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Drugi etap racjonalizacji zaopatrzenia w wodę oraz modernizacji dróg w Gminie Brzeźnio </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Brzeźnio</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730934430</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wspólna 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brzeźnio</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-275</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">438203026</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@brzeznio.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.brzeznio.com</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Drugi etap racjonalizacji zaopatrzenia w wodę oraz modernizacji dróg w Gminie Brzeźnio </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3d5af4e7-7622-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00483232</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00004196/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Drugi etap racjonalizacji zaopatrzenia w wodę oraz modernizacji dróg w Gminie Brzeźnio</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/2/procurement <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gwbrzeznio.e-zp.finn.pl/procurements/1/procurement</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wyk. zamierzający wziąć udział w<br/>postęp o udzielenie zam. publ, musi posiadać konto w Systemie e-ZP. 2) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.<br/>2)W Systemie e-ZP znajdują się także instrukcja dla Wyk. Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>3)Specyfikacja połączenia, formatu przesył danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu e-ZP:a)format<br/>kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,b)komunik pomiędzy przeglądarką Wyk, a serwerem jest wykonywana przy użyciu<br/>bezpiecznego protokołu HTTPS,c)oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas<br/>lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu,d)Wymagania techn związane z korzystaniem z Syst e) stały dostęp<br/>do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s,f)zaktualizowana przeglądarka internet<br/>Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze,g) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze<br/>lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.4)Złożenie oferty, oferty dodatk w trybie podst, oferty ostat poprzez<br/>System e-ZP wymaga posiadania przez Wyk. kwalifik podpisu elektr lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 5)Pliki można<br/>podpisać przed dołączeniem do systemy za pomocą zewn narzędzi do podpisu lub po dołączeniu do Systemu e-ZP przy pomocy<br/>kwalifik podpisu elektr lub podpisu osobistego.6)Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektr<br/>możliwe jest pod warunkiem, że system teleinf, z którego korzysta Wyk, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:-<br/>wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web<br/>Start (JavaWS) lub- wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web<br/>Start. 7)Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wyk. z zewn oprogram do składania podpisu elektron,<br/>a)kwalifik podpis elektr (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty),b)podpis<br/>zaufany,c)podpis osobisty.8)Oferty, oferty dodatk w trybie podst, oferty ostat, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp, podm środki dowod, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiąz podm udostępn zasoby,<br/>o któ rym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiąz podmiotu udostępniającego zasoby”, przedm środki dowod,<br/>pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektr, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst art. 18 ustawy z<br/>dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podm realiz zadania publ, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66<br/>ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.9)Informacje, oświadczenia lub dok, inne niż̇ ww.,<br/>przekazywane w postęp o udzielenie zam, sporządza się w postaci elektr, w formatach danych określonych w przepisach wydanych<br/>na podst art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyz działaln podmiotów realiz zadania publ lub jako tekst wpisany<br/>bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunik elektr, wskazanych przez Zam w niniejszej SWZ.10)Max<br/>rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty, oferty dodatk w trybie podst, oferty ostatecznej oraz wiadomości wynosi 150<br/>MB;11)W zależności od formatu podpisu: Podpis kwalifik (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,<br/>XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający) Wyk dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z<br/>wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dok z podpisem (typ otaczający).12)Wyk składa ofertę, ofertę dodatk w trybie<br/>podst, ofertę ostat za pośr funkcji „Wyślij” form do złożenia, wycofania oferty lub wniosku. Wysłana oferta, oferta dodatkowa w trybie<br/>podst, oferta ostat jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzeźnio, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, tel. 43 8203026, e-mail:<br/>gmina@brzeznio.pl;<br/>2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Brzeźnio jest Pan Piotr Michalski e-mail: pmichalski@brzeznio.pl;<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00365673/01 z dnia 2022-09-27<br/>2022-09-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na dostawę komputerów przenośnych znak sprawy: R.271.13.2022 prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji;<br/>1) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710), dalej „ustawa”<br/>oraz przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902);<br/>2) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 80 ustawy Pzp oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie<br/>organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.), przez okres 11 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 11 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>3) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>4) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>5) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>6) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">R.271.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 przedmiotu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nowa Wieś z możliwością zwiększenia produkcji wody <br/>w formule „zaprojektuj – wybuduj”<br/>Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody <br/>w miejscowości Nowa Wieś z możliwością zwiększenia produkcji wody. Zakres prac obejmuje przebudowę i rozbudowę stacji uzdatniania wody oraz renowację 2 studni <br/>w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Ze względu na parametry fizykochemiczne wody surowej przyjęto jednostopniowy układ filtracji z zastosowaniem aparatury kontrolno – pomiarowej i monitoringu. Budowę dwóch zbiorników retencyjnych o pojemności 100 m3 każdy. Wydajność stacji uzdatniania wody zwiększy się, a zainstalowane zbiorniki retencyjne pozwolą na magazynowanie uzdatnionej wody w porze nocnej gdzie występują zmniejszone rozbiory. Budowę paneli fotowoltaicznych dostosowanych mocą do zapotrzebowania SUW na energię. Utwardzenie terenu i ogrodzenie. Przyjęte w PFU rozwiązania przewidują możliwość wzrostu produkcji uzdatnionej wody. Woda z ujęcia Nowa Wieś ze względu na jej jakość wymaga uzdatniania w kierunku obniżenia stężenia żelaza, manganu oraz usunięcia mętności.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw wody podczas modernizacji stacji uzdatniania wody w Nowej Wsi za wyjątkiem przerw koniecznych.<br/><br/>Pochodzące z demontażu urządzenia i armaturę oraz inne metalowe elementy Wykonawca przekaże Zamawiającemu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Lp.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym: roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia) i rękojmi za wady	<br/>40<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/><br/><br/><br/>17.2.	Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt <br/>	Cb<br/>	gdzie,<br/>PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/><br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>17.3.	Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym: roboty budowlano – montażowe, materiały <br/>i urządzenia) i rękojmi za wady” liczone w okresach miesięcznych:<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 72 miesiące (cz. 1, cz. 2, cz. 3 p.z.) Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów. <br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 60 a 72 (cz. 1, cz. 2, cz. 3 p.z.) miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:<br/> G o<br/>PG =	----------- x 40 pkt<br/> G max.<br/>gdzie:	<br/>PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,<br/>G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,<br/>Go	- okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym: roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia) i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 przedmiotu zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Gozdy – Brzeźnio w formule „zaprojektuj – wybuduj”<br/><br/>Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Gozdy-Brzeźnio w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres prac obejmuje budowę sieci wodociągowej o średnicy ø160mm na długości ok. 2300 mb. wraz z punktami hydrantowymi p-poż., pomiędzy miejscowościami Gozdy i Brzeźnio. Budowa tego odcinka spowoduje połączenie w tzw. układ pierścieniowy dwóch odrębnych stacji uzdatniania wody (SUW Brzeźnio i SUW Nowa Wieś), który zagwarantuje zapewnienie ciągłości dostaw wody do odbiorców objętych<br/>zasięgiem obu hydroforni podczas awarii wodociągowych, bądź zwiększonego zapotrzebowania na wodę podczas suszy czy klęsk żywiołowych - pożarów. Ponadto, przesył wody z SUW Brzeźnio do innych miejscowości umożliwi zrealizowanie zadania ujętego w pkt 1 wniosku – przebudowę i rozbudowę stacji uzdatniania wody wraz z renowacją dwóch studni w m. Nowa Wieś. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Lp.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym: roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia) i rękojmi za wady	<br/>40<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/><br/><br/><br/>17.2.	Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt <br/>	Cb<br/>	gdzie,<br/>PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/><br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>17.3.	Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym: roboty budowlano – montażowe, materiały <br/>i urządzenia) i rękojmi za wady” liczone w okresach miesięcznych:<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 72 miesiące (cz. 1, cz. 2, cz. 3 p.z.) Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów. <br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 60 a 72 (cz. 1, cz. 2, cz. 3 p.z.) miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:<br/> G o<br/>PG =	----------- x 40 pkt<br/> G max.<br/>gdzie:	<br/>PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,<br/>G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,<br/>Go	- okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym: roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia) i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 przedmiotu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej Kliczków Kolonia na odcinku około 2,0 km w formule „zaprojektuj – wybuduj”<br/><br/>Wykonanie modernizacji w/w drogi – zgodnie z załączonym programem funkcjonalno – użytkowym, obejmującym między innymi:<br/>- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji drogi (w tym projektu stałej organizacji ruchu) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami.<br/>Planowany zakres prac:<br/>- dostosowanie parametrów projektowanych elementów przekroju poprzecznego do obowiązujących warunków technicznych,<br/>- rozbudowę i przebudowę drogi oraz skrzyżowań wraz z dojazdami,<br/>- wykonanie nowych konstrukcji nawierzchni jezdni o następującej konstrukcji: warstwa ścieralna z AC 11S 50/70 - 4cm, warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70 – 6 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa C90/3 stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm - 20cm,<br/> Istniejące podłoże odwodnić i doprowadzić do grupy nośności G1 o wtórnym module<br/> odkształcenia E2≥80 MPa<br/>- budowę zjazdów indywidualnych, publicznych (do posesji, działek zabudowanych z kostki betonowej o konstrukcji: nawierzchnia z kostki betonowej 8cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 5cm, podbudowa z kruszywa niezwiązanego cementem 0/31,5mm C50/30 - 20cm do pól z kruszywa drogowego o konstrukcji: nawierzchnia z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm 20cm),<br/>- budowę odwodnienia planowanej inwestycji,<br/>- budowę kanału technologicznego,<br/>- przebudowę wodociągu,<br/>- przebudowę sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego kolidującego z planowaną inwestycją, przebudowy (sieć teletechniczna, oświetlenie uliczne, sieć elektroenergetyczna, sieć wodociągowa),<br/>- przebudowę i budowę rowów melioracyjnych i istniejącego odwodnienia terenu,<br/>- rozbiórkę i budowę przepustów na rowach pod zjazdami,<br/>- rozbiórkę i budowę przepustów drogowych,<br/>- budowę infrastruktury odwadniającej. <br/>Planowane parametry drogi:<br/>Klasa drogi - D (droga dojazdowa),<br/>· Kategoria drogi - droga gminna,<br/>· Kategoria ruchu - min. KR2 (jezdnia główna),<br/>· Nośność nawierzchni (obciążenie) - 115 kN/oś<br/>· Prędkość projektowa - Vp= 40 km/h – obszar zabudowy,<br/>· Przekrój poprzeczny - 1x2,<br/>· Podstawowa szerokość pasa ruchu - min. 2,5m,<br/>· Szerokość pobocza - min. 1,0m; (1,5m przy barierach energochłonnych),<br/>· Wartość pochylenia poprzecznego jezdni (na prostej) - 2,0%,<br/>· Szerokość zjazdu indywidualnego pojedynczego- 5,0m,<br/>· Szerokość zjazdu indywidualnego podwójnego- min. 6,0 m<br/>· Szerokość zjazdu publicznego - min. 5,0m<br/><br/>Szczegółowy zakres prac i obowiązków Wykonany zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym dla inwestycji pn. „ Modernizacja drogi gminnej Kliczków Kolonia na odcinku ok. 2,0 km”<br/>Uwaga<br/>Materiały pochodzące z rozbiórki drogi nadające się do ponownego wbudowania ( wg. uznania Zamawiającego) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu we wskazane przez niego miejsce na terenie gminy Brzeźnio (w odległości do 5 km). Pozostałe materiały Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/><br/>Lp.	Nazwa kryterium	Znaczenie kryterium (w %)<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym: roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia) i rękojmi za wady	<br/>40<br/><br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/><br/><br/><br/>17.2.	Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/> Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt <br/>	Cb<br/>	gdzie,<br/>PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/><br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>17.3.	Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym: roboty budowlano – montażowe, materiały <br/>i urządzenia) i rękojmi za wady” liczone w okresach miesięcznych:<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 72 miesiące (cz. 1, cz. 2, cz. 3 p.z.) Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów. <br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 60 a 72 (cz. 1, cz. 2, cz. 3 p.z.) miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:<br/> G o<br/>PG =	----------- x 40 pkt<br/> G max.<br/>gdzie:	<br/>PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,<br/>G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmi,<br/>Go	- okres gwarancji i rękojmi podany w badanej ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym: roboty budowlano – montażowe, materiały i urządzenia) i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Część 1 p.z: <br/>Wyk musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż: 1 500 000,00 zł. <br/>Część 2 p.z: <br/>Wyk musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż: 300 000,00 zł. <br/>Część 3 p.z:<br/>Wyk musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż: 3 000 000,00 zł. <br/>zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Część 1 p.z.<br/>a) Wyk musi wykazać, że wykonał: <br/>- rob bud polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie lub modernizacji SUW o łącznej wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto w maksimum 2 zamówieniach <br/>- dok proj budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu lub modernizacji SUW na wartość rob bud co najmniej 1 500 000 zł brutto w max 2 zamówieniach <br/>a)	Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności zawodowej do wykonania niniejszego zam Wyk musi wykazać, że dysponuje:<br/>osoba na stanowisko projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:<br/>- posiadającą stosowne upr bud do proj<br/>- posiadającą doświadczenie tj. opracowała co najmniej dwie dok proj o wartości min 40 000,00 złotych brutto łącznie dla budowy, przebudowy, rozbudowy stacji uzdatniania wody<br/>- min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku proj<br/>- jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>Osobą na stanowisko projektanta w specjalności konstrukcyjno – budowlanej<br/>- posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do proj<br/>- min. 5-letnie doświadczenie<br/>- jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,<br/>Osobą na stanowisko projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych<br/>- posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do proj<br/>- min. 5-letnie doświadczenie <br/>- jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,<br/> - osobą na stanowisko kierownika budowy – branża sanitarna<br/>- posiadająca stosowne uprawnienia budowlane do kierowania<br/>- min. 5-letnie doświadczenie<br/>- osobą na stanowisko kierownika robót budowlanych – branża konstrukcyjno - budowlana<br/>- posiadająca stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>- min. 3-letnie doświadczenie <br/>- osobą na stanowisko kierownika robót budowlanych – branża elektryczna<br/>- posiadająca stosowne uprawnienia budowlane <br/>- min. 3-letnie doświadczenie<br/><br/>Część 2 p.z.<br/>a) Wyk musi wykazać, że:<br/>- wykonał rob bud polegające na:<br/>- budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej o łącznej wartości co najmniej 50 000 zł brutto w max 2 zamówieniach <br/>- wykonał dok proj budowy, przebudowy lub remontu sieci wodociągowej na wartość roboty budowlanej co najmniej 50 000 zł brutto w max 2 zamówieniach <br/>b)Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności zawodowej do wykonania niniejszego zamówienia Wyk musi wykazać, że dysponuje:<br/>osobą na stanowisko projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>Osoba wskazana na w/w stanowisko posiadająca:<br/>- posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do proj <br/>- posiadającą doświadczenie tj. opracowała co najmniej dwie dokumentacje projektowe o wartości minimum 15 000,00 złotych brutto łącznie dla budowy, przebudowy, rozbudowy sieci wodociągowej <br/>- min. 3-letnie doświadczenie <br/>- jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,<br/><br/> - osobą na stanowisko kierownika budowy – branża sanitarna<br/>- posiadająca stosowne uprawnienia budowlane <br/>- min. 3-letnie doświadczenie<br/><br/>Część 3 p.z.<br/>a)	Wyk wykaże, że wykonał należycie zamówienie na wartość min 3 000 000,00 zł brutto w max 2 zamówieniach łącznie polegające na przebudowie, modernizacji, remoncie lub budowie drogi/ dróg.<br/>- wykonał dok proj polegającą na przebudowie, modernizacji, remoncie lub budowie drogi/ dróg na wartość roboty budowlanej co najmniej 2 000 000 zł brutto <br/>w maksimum 2 zamówieniach <br/>b)	Wyk musi wykazać osoby:<br/>osoba na stanowisko projektanta w specjalności drogowej<br/>- posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do proj<br/>- posiadającą min. 3-letnie doświadczenie<br/>- posiadającą doświadczenie tj. opracowała co najmniej dwie dok proj o wartości łącznej minimum 50000,00 zł brutto dla budowy, przebudowy lub remontu dróg,<br/>- jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,<br/> - osobą na stanowisko kierownika budowy – branża drogowa<br/>- posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania rob bud <br/>- posiadającą co najmniej 5 letnie<br/>- jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych <br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 12 do SWZ<br/>b)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>c)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. a) (część 1, część 2, część 3 przedmiotu zamówienia) SWZ,<br/>b)	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności: osobę zatrudnioną na stanowisko kierownika budowy, zgodnie z wymaganiami określonymi w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. b) (część 1 , część 2, część 3 przedmiotu zamówienia) SWZ – załącznik nr 8 do SWZ.<br/>c)	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej <br/>w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej <br/>z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jej opłacenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> - instrukcje obsługi, karty katalogowe, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ (tabela równoważności) – zał. nr 10. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Załączenie w/w dokumentów wymagane jest jedynie przy zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych.<br/>Załącznik Nr 11 do SWZ - wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w terminie składania ofert (jeśli dotyczy). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> - instrukcje obsługi, karty katalogowe, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ (tabela równoważności) – zał. nr 10. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Załączenie w/w dokumentów wymagane jest jedynie przy zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych.<br/>Załącznik Nr 11 do SWZ - wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w terminie składania ofert (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Część 1 przedmiotu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nowa Wieś z możliwością zwiększenia produkcji wody <br/>w formule „zaprojektuj – wybuduj”<br/><br/>25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych);<br/><br/>Część 2 przedmiotu zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Gozdy – Brzeźnio w formule „zaprojektuj – wybuduj”<br/><br/>8 000 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych).<br/>Część 3 przedmiotu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej Kliczków Kolonia na odcinku około 2,0 km w formule „zaprojektuj – wybuduj”<br/>40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych).<br/><br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BS Sieradz O/Brzeźnio nr rachunku 28 9267 0006 0030 1950 3000 0040 z dopiskiem „Wadium – Drugi etap racjonalizacji zaopatrzenia w wodę oraz modernizacji dróg w Gminie Brzeźnio<br/>(wskazać część przedmiotu zamówienia, której wpłata wadium dotyczy)<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęta data wpływu na rachunek Zamawiającego.<br/>4.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Brzeźnio; <br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>5.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>6.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.<br/>7.	Wykonawca wnosi wadium oddzielnie na każdą z części przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem, której części wniesione wadium dotyczy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy <br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b)	w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>10.3.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zam. przewiduje możliwość zmian niniejszej umowy w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:<br/>1)	warunkami pogod uniemożliwiającymi prowadzenie robót bud, co zostanie potwierdzone pisemnie - termin wykonania przedm umowy lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu<br/>2)	wystąpieniem robót dodatkowych nieobjętych zam podst, od których uzależnione będzie wykonanie zam podst lub robót zamiennych, które będą miały wpływ na termin realizacji przedm umowy <br/>3)	nastąpi odmowa wydania przez organ admin lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wyk<br/>4)	znalezienie niewybuchów lub znalezisk archeologicznych<br/>5)	działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kc<br/>6)	wstrzymanie realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;<br/>7)	niemożliwość niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej w związku z wniesionym odwołaniem;<br/>8)	wstrzymanie robót przez Zam;<br/>9)	przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do zabezpieczenia dodatk środków w budżecie w związku z koniecznością wyk robót dodatk,<br/>2.	Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagr Wyk określonego w umowie w przypadku zmiany:<br/>1)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>2)	wysokości min wynagr za pracę albo wysokości minim stawki godz ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o min wynagr za pracę,<br/>3)	zasad podlegania ubezp społecznym lub ubezp zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezp społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wyk zam przez Wyk,<br/>4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracown planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracown planach kapitał,<br/>5)	w związku z koniecznością wyk rozwiązań zamiennych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wyk zam przez Wyk.<br/>6) zmiana wynagr w związku z koniecznością wyk dodatk robót bud<br/>3.	Zmiana wynagr, o której ust. 3, następuje na wniosek jednej ze stron. <br/>4.	Zmiana wynagr wskutek okoliczności, o których mowa w ust. 3 następuje proporcjonalnie do zmiany kosztów wyk zam zaistniałej wskutek określonej okoliczności, udokum przez stronę.<br/>5.	Zmiana wynagr opisana w ust. 3 pkt 1 - 4 może być dokonywana na koniec 2022 roku i będzie obowiązywać od pierwszego dnia kolejnego roku i na koniec 2023 roku i będzie obowiązywać od pierwszego dnia kolejnego roku.<br/>6.	Łączna max wartość zmiany wynagr opisanej w ust. 3 nie może przekroczyć 15% wartości pierwotnej umowy.<br/>7.	Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/>8.	Zam przewiduje zmianę sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technolog spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:<br/>- niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dok proj lub STWiORB spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;<br/>- pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedm umowy;<br/>- pojawienie się nowszej technologii wykonania zaproj robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;<br/>- konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dok proj lub STWiORB, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;<br/>9.	Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">System FINN e-Zamówienia Publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-28 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com