JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221208/0048346001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „PRZEBUDOWA DACHU NA BUDYNKU GOSPODARCZYM OSP BRASZOWICE”- IV POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ząbkowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718461</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 1 Maja 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ząbkowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">748165300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.zabkowiceslaskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „PRZEBUDOWA DACHU NA BUDYNKU GOSPODARCZYM OSP BRASZOWICE”- IV POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9738e7b8-76cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00483460</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00021978/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.17 „PRZEBUDOWA DACHU NA BUDYNKU GOSPODARCZYM OSP BRASZOWICE”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne,<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym dokumentów i oświadczeń elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń (tj. cyfrowego odwzorowania dokumentów, oświadczeń w postaci papierowej<br/>opatrzone podpisem elektronicznym) oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są na stronie:<br/>https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.) zwanego dalej RODO,<br/>uprzejmie informujemy że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Ząbkowice Śląskie, z siedzibą przy ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie, NIP<br/>887-16-35-243, REGON 890718461, tel. +48 (74) 816-53-00, email: urzad@zabkowiceslaskie.pl (dalej Zamawiający, Administrator).<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt<br/>pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na wskazany w poprzednim punkcie adres, pocztą elektroniczną na adres email:<br/>iod@zabkowiceslaskie.pl. Funkcję IOD pełni Tomasz Trzciałkowski.<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i wykonania umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek<br/>prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Administratorze.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) dalej<br/>PZP, a także podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu i na polecenie Administratora.<br/>5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Podanie danych osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>PZP.<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do brzmienia art. 22<br/>RODO.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą posiada następujące prawa wynikające z przepisów RODO:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z tym jednak<br/>zastrzeżeniem, że zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w trybie i na zasadach opisanych na stronie Urzędu<br/>pod adresem: https://uodo.gov.pl/pl/83/155;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Jednocześnie informujemy, że osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w na art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.46.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa nadana postępowaniu: „Przebudowa dachu na budynku gospodarczym OSP Braszowice”.<br/>2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):<br/>Główny kod CPV:<br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:<br/>45111100 - 9 Roboty rozbiórkowe<br/>45453000 - 7 Roboty remontowe<br/>45262100 - 2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań<br/>45454000 - 4 Tynkowanie<br/>45443000 - 4 Roboty elewacyjne<br/>45450000 - 6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe<br/>45311200 - 2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych<br/>45311100 - 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego<br/>45261100 -5 Roboty ciesielskie i impregnacyjne<br/>WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.<br/>ZAMAWIJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.<br/>ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.<br/>3. Przedmiot zamówienia:<br/>Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu budynku gospodarczego Ochotniczej Straży Pożarnej w<br/>Braszowicach, numer porządkowy posesji 66A,<br/>w zakresie wymiany pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem więźby, montażem wciągarki elektrycznej wraz z instalacją<br/>oraz wykonania prac w zakresie tynków elewacji.<br/>Lokalizacja inwestycji:<br/>Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Braszowice 66A, Gmina Ząbkowice Śląskie, powiat ząbkowicki,<br/>województwo dolnośląskie.<br/>Stan istniejący:<br/>Przeprowadzenie prac remontowych jest niezbędne. Wymiana pokrycia dachowego oraz wzmocnienie więźby dachowej jak<br/>i prace w zakresie elewacji są konieczne. Przedmiotowe prace budowlane zabezpieczą obiekt przed jego dalszą<br/>degradacją.<br/>Zakres przewidzianych robót:<br/>Wykonanie remontu budynku gospodarczego OSP w Braszowicach w zakresie:<br/>a) Wzmocnienia więźby.<br/>b) Wymiany pokrycia dachowego.<br/>c) Wymiany orynnowania.<br/>d) Wykonania instalacji odgromowej.<br/>e) Zakupu dostawy i montażu wciągarki elektrycznej.<br/>f) Remontu elewacji – wykonanie nowych tynków, malowanie elewacji.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:<br/>• Projekcie budowlanym.<br/>• STWIORB.<br/>• Inwentaryzacji,<br/>• Pomocniczym przedmiarze robót.<br/>Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając<br/>planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania<br/>umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być rozbity na elementy<br/>robót, czas realizacji oraz koszty finansowe.<br/>5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy (trzy letni).<br/>Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.<br/>6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy<br/>zawiera załącznik nr 9 do SWZ.<br/>7. EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają<br/>jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.<br/>Zamawiający dopuszcza w takich sytuacjach rozwiązania równoważne pod warunkiem ŁĄCZNEGO spełnienia<br/>następujących kryteriów oceny równoważności:<br/>a) Dochowania tego samego poziomu kryteriów jakościowych tj. tego samego poziomu technicznego, technologicznego,<br/>wydajnościowego, funkcjonalnego założonego w dokumentacji. Wszystkie podane w dokumentacji ewentualne: nazwy<br/>własne, marki handlowe, znaki towarowe, patenty lub inne elementy wskazujące pochodzenie, źródła pochodzenia,<br/>szczególne procesy, które wskazują na dany, konkretny produkt, materiał, wyrób, wyrób budowlany, urządzenie lub usługę,<br/>zostały użyte przez Zamawiającego w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych tj. technicznych, technologicznych,<br/>wydajnościowych, funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne<br/>produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wymienione w dokumentacji mogą być zastąpione<br/>produktami, materiałami, wyrobami, wyrobami budowlanymi, urządzeniami lub usługami równoważnymi. Poprzez pojęcie:<br/>produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne należy rozumieć produkty, materiały,<br/>wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentacją<br/>merytoryczną (np. projektową) postępowania oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych,<br/>wydajnościowych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;<br/>b) Spełnienia wymogu kryterium legalności: równoważne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub<br/>usługi muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (np. m.in. z art. 10 ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane – tj. z dnia 2 grudnia 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.). Wykonawca, który zaoferuje<br/>produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne wymagające zmiany posiadanych<br/>decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym<br/>staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ.<br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że<br/>oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony<br/>w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów,<br/>materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług z wymaganiami określonymi w SWZ.<br/>Wykonawca zobowiązany jest wskazać i udokumentować równoważność na etapie składnia oferty zawierającej produkty,<br/>materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia<br/>stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi<br/>wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia o opinię na temat oferowanych produktów, materiałów,<br/>wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego<br/>decyzji o przyjęciu produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług równoważnych, albo<br/>odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.<br/>Łączna ocena spełnienia ww. kryteriów (a i b) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę<br/>dokumentów, wg zasady spełnia/ nie spełnia.<br/>8. Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że wysokość środków finansowych, które<br/>zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia poda najpóźniej przed otwarciem ofert.<br/>9. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o<br/>pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;<br/>1) Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wskazuje, że dla czynności wykonania: prac remontowych w zakresie<br/>elewacji, malowania ścian, wymiany pokrycia dachowego, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na<br/>umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 tj. ze<br/>zm.),<br/>2) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia zostaną<br/>przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie danych osobowych.<br/>3) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy będą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności w<br/>zakresie wykonywanych czynności.<br/>4) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący czynności wskazane w SWZ będą posiadali aktualne badania<br/>lekarskie, niezbędne do wykonania powierzonych im obowiązków.<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pracownikom odzieży ochronnej, odzieży roboczej i środków ochrony<br/>osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP.<br/>6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie pracowników oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie<br/>wykonywania przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">ZAMAWIAJĄCY<br/>PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA W ART. 305 USTAWY PZP.<br/>Zmawiający przewiduje możliwość zastosowania art. 305 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy<br/>spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od<br/>dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, robót budowlanych oraz ewentualnych dostaw o<br/>wartości 50 % wartości zamówienia powiększonej o należny podatek VAT, która to wartość została uwzględniona przy ustaleniu<br/>wartości zamówienia. Zamówienie polegać będzie m.in. na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych oraz będzie zgodne<br/>z przedmiotem zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści pierwotnej umowy (załącznik do SWZ) określają w<br/>szczególności jakie roboty budowlane, usługi Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia podobnych robót, usług.<br/>Podstawą do wszczęcia negocjacji będą średnie ceny w cennikach np. Intercenbud lub Sekocenbudu dla województwa, w którym<br/>roboty budowlane są wykonywane, obowiązujące w danym kwartale. Dla dostaw i usług podstawą do wszczęcia negocjacji będzie<br/>cennik obowiązujący w danym momencie u Wykonawcy, Podwykonawcy lub innego podmiotu. Całkowita wartość niniejszego<br/>zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalonego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Całkowita<br/>wartość niniejszego zamówienia jest mniejsza od wartości określonych na podstawie art. 3 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	w kryterium cena maksymalną ilość punktów (60 pkt) otrzyma oferta z najniższa ceną, kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/><br/> Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/>najniższa cena ofertowa brutto<br/>spośród wszystkich prawidłowo złożonych ofert<br/>Pi(C) = --------------------------------------------------------------------- x 60 pkt<br/>cena OCENIANEJ oferty brutto za całość zamówienia<br/><br/>2)	w kryterium okres gwarancji maksymalną ilość punktów (40 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, tj. 72 miesiące.<br/>Ilość punktów przyznana ofercie w kryterium „okres gwarancji” zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/>Pi (G) =	G of, x 40<br/>	G max	<br/><br/><br/><br/>gdzie:<br/>Pi(G) ilość punktów jakie otrzyma oferta &#34;i&#34; za kryterium „okres gwarancji”;<br/>G of, okres gwarancji określony w miesiącach w badanej ofercie, <br/>G max maksymalny okres gwarancji wynoszący 72 miesiące.<br/><br/>Uwaga:<br/>Punkty w kryterium „okres gwarancji” będą przyznawane za przedłużenie okresu gwarancji. Maksymalny pożądany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 72 miesiące. W przypadku oferowanych okresów gwarancji dłuższych niż 72 miesiące, za liczbę w liczniku podstawiona będzie wartość 72, ale Wykonawca będzie związany okresem gwarancji zaoferowanym w „Formularzu ofertowym”.<br/>Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji równy 36 miesięcy otrzyma 0 pkt. <br/>Za każdy kolejny pełny miesiąc wydłużający okres gwarancji przyznane zostaną punkty wyliczone wg wzoru podanego powyżej.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, lub nie uzupełni terminu gwarancji – Zamawiający przyjmie okres 36 miesięcy i naliczy pkt 0.<br/>Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana, Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 4 tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi do pełnych miesięcy w dół. <br/>W przypadkach wymienionych powyżej Zamawiający dokona poprawy w trybie art. 223 ust. 2 pkt 3 jako inną omyłkę polegającą na niezgodności treści oferty z SWZ. W przypadku jeśli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawę omyłki oferta zostanie odrzucona. <br/>Ostateczna ocena punktowa:<br/>Ocena punktowa oferty &#34;i&#34; będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą z działania:<br/>Pi = Pi (C) + Pi (G)<br/>gdzie:<br/>Pi	ilość punktów jakie otrzyma oferta &#34;i&#34;;<br/>Pi (C)	ilość punktów jakie otrzyma oferta &#34;i&#34; za kryterium „cena”;<br/>Pi (G)	ilość punktów jakie otrzyma oferta &#34;i&#34; za kryterium „okres gwarancji”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>b) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie precyzuje warunku.<br/>d) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>- Zdolność techniczna:<br/>- osoby skierowane do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje:<br/> Kierownikiem budowy - 1 (jedna) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez<br/>ograniczeń oraz posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.<br/>Jednocześnie osoby spełniające powyższy warunek to również osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na<br/>zasadach określonych w przepisach odrębnych (podstawa prawna art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo<br/>budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej,<br/>Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy<br/>o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub<br/>określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 1646).<br/>Wszystkie wskazane osoby powinny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie<br/>posiadają biegłej znajomości języka polskiego wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego,<br/>zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między zamawiającym a wykonawcą, na okres i dla<br/>potrzeb realizacji zamówienia.<br/>- Zdolność zawodowa:<br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie – zrealizował:<br/>- trzy (3) zamówienia na roboty budowlane polegające na remoncie obiektów z o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto<br/>złotych każda.<br/>Uwaga: Nie wykazywać robót o wartości niższej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>W przypadku Wykonawców, którzy wykażą roboty budowlane w innych walutach niż złoty polski Zamawiający przeliczy<br/>podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.<br/>2. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności zawodowej oraz zdolności technicznej dopuszcza się łączne spełnianie warunku przez<br/>wykonawców.<br/>3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana<br/>na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (aktualne na dzień składania ofert) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. <br/><br/>Informacje zawarte w w/w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>2.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835 z późn. zm.) zgodnie z wzorem załącznika nr 8 do SWZ, <br/><br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z w/w oświadczeniami, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/><br/>3.	Zamawiający działając zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp, jeśli uzna to za niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, MOŻE wezwać Wykonawców do złożenia:<br/><br/>1) oświadczenia (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp) o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 tj. ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania do działania w imieniu Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest (na wezwanie Zmawiającego) do złożenia następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>1) oświadczenia Wykonawcy (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 tj. ze zm.) z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.) sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do<br/>SWZ;<br/>4) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne lub<br/>jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może w każdym czasie, na każdym<br/>etapie postępowania wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5. Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp. dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>6. Zgodnie z dyspozycją art. 127 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie precyzuje warunku <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych<br/>00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Okres ważności wadium:<br/>Wykonawca zabezpiecza ofertę wadium na okres do dnia: 21.01.2023r.<br/>Bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert. Przedłużenie terminu związania ofertą<br/>jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z<br/>wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299 tj.).<br/>5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób:<br/>1) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu:<br/>a) Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Urząd Miejski w Ząbkowicach<br/>Śląskich: <br/>Bank Spółdzielczy nr 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005<br/>jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego,<br/>b) zaleca się w tytule przelewu wpisać :<br/>„wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy …………., dotyczącej zamówienia pn.: „Przebudowa dachu na budynku<br/>gospodarczym OSP Braszowice”<br/>2) w przypadku gwarancji i poręczeń:<br/>a) wadium wnoszone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wadium musi być - pod rygorem nieważności -<br/>wniesione w ORYGINALE w postaci elektronicznej;<br/>b) wadium należy dołączyć do oferty wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/>c) dokument powinien określać:<br/> Zamawiającego – poprzez wskazanie Zamawiającego, jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnień<br/>wynikających z gwarancji,<br/> charakter gwarancji – poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia<br/>udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu o udzielenie określonego zamówienia publicznego (podać nazwę),<br/> bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,<br/>zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.<br/>98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/> termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą;<br/>d) Zamawiający ZALECA (jedynie), aby dokument wskazywał również adres e-mailowy gwaranta/poręczyciela lub adres<br/>skrzynki ePUAP (jeśli go gwarant/poręczyciel posiada).<br/>6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione<br/>w sposób nieprawidłowy.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z<br/>okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia, albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Pozostałe warunki określa SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zasady składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum): Wykonawcy<br/>mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) - art. 58 ust.1 ustawy Pzp. W takim<br/>przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku składania oferty przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty pełnomocnictwo (przygotowanie zgodnie z zapisami ust. 9 pkt 2<br/>części VII SWZ) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy sposób spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w części VI SWZ<br/>„warunki udziału w postępowaniu”. Korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem (liderem).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z dyspozycją art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dołączą do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 5 do<br/>SWZ.<br/>Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,<br/>przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać przedłożenia umowy współpracy (np. umowa konsorcjum),<br/>zawierającą, co najmniej: - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wszystkich partnerów wobec Zamawiającego za<br/>wykonanie umowy, a także<br/>w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych umową zawartą z Zamawiającym.<br/>- wyznaczenie jednego z partnerów konsorcjum jako partnera kierującego (lidera), który będzie upoważniony do zaciągania<br/>zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2.	Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.<br/>3.	Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.<br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.<br/>5.	Postanowienia które stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <br/>6.	Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.<br/>7.	Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: <br/><br/>Termin wykonania zamówienia: do 3 (trzech) miesięcy od dnia przekazania terenu budowy. <br/>Rozpoczęcie robót – termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu budowy wykonawcy. <br/>Przez termin wykonania przedmiotu zamówienia rozumie się dzień, zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót.<br/>II. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WIZJI LOKALNEJ LUB SPRAWDZENIA PRZEZ NIEGO DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 131 UST. 2 USTAWY PZP., JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ ALBO WYMAGA ZŁOŻENIA OFERTY PO ODBYCIU WIZJI LOKALNEJ LUB SPRAWDZENIU TYCH DOKUMENTÓW. <br/><br/>1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniem dokumentów dotyczących zamówienia, jakie znajdują się w dyspozycji zamawiającego, a jakie będą udostępniane podmiotom zgłaszającym chęć udziału w postępowaniu. <br/><br/>Uwaga: Jeżeli zamawiający w dokumentach zamówienia jedynie umożliwił lub zaleca odbycie wizji lokalnej lub sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówienia, jakie znajdują się na miejscu u zamawiającego – brak jest sankcji odrzucenia oferty w okolicznościach, gdy wykonawca nie skorzystał z przysługującej mu możliwości.<br/>III.	PODZIAŁ ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI: <br/><br/>Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów: <br/>Zamówienie jest spójne w zakresie przedmiotu prac przeznaczonych do wykonania. Zakres zamówienia obejmuje głównie roboty związane z remontem pokrycia dachowego na budynku gospodarczym OSP w miejscowości Braszowice. Całość zadania obejmuje prace w zakresie jednego obiektu. Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na całość wykonanych prac. Wykonanie kolejnych robót jest od siebie zależne i ściśle ze sobą powiązane, zasadne jest wiec nie dzielenie zamówienia i przekazanie go jednemu wykonawcy. Odpowiedzialność wykonawcy za wadliwe roboty drogowe to zagadnienie złożone zarówno pod względem faktycznym (istotność, usuwalności wad), jak również prawnym. Każdy więc przypadek ujawnienia się wady wymaga współdziałania inwestora oraz wykonawcy oraz wsparcia ze strony ekspertów budowlanych oraz prawników, tak aby spór nie zakończył się długotrwałym i kosztownym procesem sądowym. Przerzucanie odpowiedzialności z wykonawcy na wykonawcę biorąc pod uwagę że roboty budowlane są ze sobą ściśle powiązane skutkuje poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia poprzez egzekwowanie warunków gwarancji czy tez rękojmi za wady. W związku z powyższym zasadny jest brak podziału zamówienia na części.<br/>Reasumując, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. <br/>4. Zamawiający informuje, że ustawodawca przewiduje możliwość zastosowania przez Wykonawcę środków naprawczych (tzw. self - cleaning) w w/w przypadkach wykluczenia, w ramach i na zasadach określonych art. 110 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com