JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221212/0048945201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej (2) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Słubicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000705019</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Płocka 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Słubice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-533</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">242778074</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">spslubice@slubice.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://sp-slubice.edupage.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej (2) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8198aee3-79fc-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00489452</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00456208/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a<br/>wykonawcami odbywa się przy użyciu miniportalu, który dostępny jest pod adresem www.miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego<br/>pod adresem www.epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej spslubice@slubice.org.pl<br/>Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest:<br/>Pani Monika Adamowicz, tel. 24 277-80-74 e-mail. spslubice@slubice.org.pl,<br/>Pani Bogusława Liberacka, tel. 24 277-80-74 e-mail. spslubice@slubice.org.pl<br/>wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy &#34;formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lub wniosku&#34; oraz do &#34;formularza do komunikacji&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania<br/>z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty<br/>oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>4. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę<br/>ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej- datą<br/>ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informacje z serwera pocztowego<br/>Zamawiającego.<br/>5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie<br/>informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego<br/>przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą<br/>poczty elektronicznej, spslubice@slubice.org.pl<br/>6. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres<br/>e-mail spslubice@slubice.org.pl<br/>7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie<br/>(Dz. U. z 2020r., poz. 2452).<br/>8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Słubicach, zgodnie z art. 13 ust. 1<br/>i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II, z siedzibą: ul. Płocka<br/>30, 09-533 Słubice, , tel.242778074 e-mail: spslubice@slubice.org.pl<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej jest pani Agnieszka Maciaszek Kontakt z Inspektorem Ochrony<br/>Danych Osobowych: 242778074,<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup artykułów spożywczych do stołówki szkolnej”<br/>4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych<br/>osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu<br/>terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w<br/>oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. (t.j.Dz. U. 2022 poz. 1710) Prawo Zamówień publicznych.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;<br/>6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe,<br/>ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych<br/>Zamawiający może odrzucić ofertę.<br/>7. Posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem, że<br/>sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 Chleb delikatesowy 0,5kg mąka pszenna,mąka żytnia, woda,mąka ziemniaczana,sól,drodżdże szt 500<br/>2 Chleb ziarnisty 0,60kg mąka pszenna,mąka żytnia,słonecznik,sezam,soja,siemie lniane,otręby<br/>pszenne,sól,drodżdże,woda szt 150<br/>3 Bułka kielecka 0,20kg mąka pszenna, mąka żytnia, drożdże, sól, cukier szt 50<br/>4 Bułka poznańska 0,09kg mąka pszenna, woda, drożdże, sól, mąka żytnia, cukier, olej szt 750<br/>5 Bułka rodzinna mąka pszenna, woda, siemię lniane, nasiona słonecznika, otręby pszenne, sezam, drożdże, olej, woda,<br/>sól, sezam roślinny szt 20<br/>6 Bułka grahamka 0,09kg mąka pszenna grahamka, mąka pszenna, słonecznik, drożdże, cukier, sól, olej szt 330<br/>7 Bułka kajzerka 0,05kg mąka pszenna, drożdże, sól, cukier, woda szt 1 200<br/>8 Bułka tarta 400g mąka pszenna, woda, sól, drożdże szt 550 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU<br/>OCENY OFERT<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena (C) – waga 60%(pkt)<br/>Termin płatności faktury – waga 40%(pkt)<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Kryterium „Cena” - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Cena (C) - waga 60%(pkt)<br/>C=C_min/C_o x 60 pkt<br/>gdzie,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>Kryterium „ Termin płatności faktury”, będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności faktury podanego przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego wynosi – 14 dni (warunek<br/>konieczny). Maksymalny okres terminu płatności faktury wynosi 30 dni.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Termin płatności faktury (G)- waga 40% (punktów)<br/>G=G_o/G_max x 40 pkt<br/>gdzie,<br/>Go – termin płatności faktury z oferty ocenianej (w dniach)<br/>Gmax – termin płatności faktury maksymalny (30dni)<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym<br/>kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P=C +G<br/>gdzie,<br/>C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/>G- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin płatności faktury”<br/>P- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 jogurt grecki gęsty 400g mleko ,smietanka, mleko zagęszczone odtłuszczone,żywe kultury bakterii jogurtowych 400g szt 1<br/>700<br/>2 masło polskie 200 min. zawartość tłuszczu 82%, bez dodatków roślinnych, nie zawierające barwników i konserwantów<br/>200g szt 700<br/>3 Mleko 2% butelka kl. I, bez konserwantów,pasteryzowane, bez barwników, bez ulepszaczy 1l szt 1 500<br/>4 ser biały tłusty kl. I, świeży, w składzie mleko i kultury bakterii kwasu mlekowego, bez polepszaczy, bez GMO, bez<br/>genetycznie zmodyfikowanych organizmów, 1kg kg 250<br/>5 Ser żółty blok &#34;kl. I, podpuszczkowy dojrzewający, typu holenderskiego, pełnotłusty,<br/>zawierający: mleko krowie, kultury bakterii, sól, bez tłuszczów roślinnych, bez konserwantów, różne gatunki np.: zamojski, tylżycki królewski, podlaski, edamski, morski, gouda, salami.Typu Wiejski Dworek lub zamiennik&#34; 1kg kg 24<br/>6 Śmietana 18% kubek śmetanka pasteryzowana,skrobia modyfikowana kukurydziana,,mączka chleba<br/>świętojańskiego,kultury bakterii mlekowych 400g szt 850<br/>7 margaryna 250g tłuszcz roślinny do wypieków,oleje roślinne,woda,emulugatory,preparat serwatkowy,typu Kasia lub<br/>zamiennik 250g szt 35<br/>8 masło roślinne kostka oleje roślinne, woda,emulugatory,sól,aromat,regulator kwasowościwitaminy 200g szt 500<br/>9 ser mozarella pasteryzowane mleko krowie,sól, podpuszczka mikrobiologiczna, kultury bakteri, kwas cytrynowy,woda ,sól<br/>200g szt 22<br/>10 pierogi z serem mąka pszenna, ser twarogowy,woda, cukier, skrobia ziemniaczana,pasteryzowane jaja płynne,olej<br/>rzepakowy, aromat waniliowy.produkt nie nadaje się do ponownego zamrożenia 400g szt 770<br/>11 serek biały kremowy serek śmietankowy, mleko pasteryzowane i śmietana, sól, białka mleka 200g szt 20<br/>12 smalec kostka tłuszcz wieprzowy 200g szt 30<br/>13 barszcz biały butelka woda,mąka żytnia,sól,aromaty,substancja konserwująca-sorbinian potasu 500ml szt 110<br/>14 żur butelka woda, mąka żytnia,mąka pszenna,sol,czosnek,ziele angielskie,liśc laurowy 500ml szt 110 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU<br/>OCENY OFERT<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena (C) – waga 60%(pkt)<br/>Termin płatności faktury – waga 40%(pkt)<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Kryterium „Cena” - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Cena (C) - waga 60%(pkt)<br/>C=C_min/C_o x 60 pkt<br/>gdzie,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>Kryterium „ Termin płatności faktury”, będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności faktury podanego przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego wynosi – 14 dni (warunek<br/>konieczny). Maksymalny okres terminu płatności faktury wynosi 30 dni.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Termin płatności faktury (G)- waga 40% (punktów)<br/>G=G_o/G_max x 40 pkt<br/>gdzie,<br/>Go – termin płatności faktury z oferty ocenianej (w dniach)<br/>Gmax – termin płatności faktury maksymalny (30dni)<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym<br/>kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P=C +G<br/>gdzie,<br/>C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/>G- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin płatności faktury”<br/>P- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 ananas puszka ananas, woda, cukier, regulator kwasowości,kwas cytrynowy 580ml szt 50<br/>2 Bazylia opakowanie suszone, bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu.Typu Cykoria lub<br/>zamiennik 10g szt 25<br/>3 brzoskwinia puszka brzoskwinie bez pestek,woda, cukier, regulator kwasowości,kwas cytrynowy 420g szt 4<br/>4 Biszkopty bez cukrowe bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów produkty<br/>powinny być zgodne z rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2017r. 90g szt 10<br/>5 ciastka owsiane mąka owsiana, mąka pszenna,,płatki owsiane,otręby owsiane, tłuszcz kokosowy,mleko w proszku, sól kg<br/>kg 7<br/>6 cukier waniliowy cukier,aromat,.Produkt może zawierać gluten,jaja,mleko,soję,orzechy 30g szt 700<br/>7 cukier puder cukier,substancja przeciwzbrylająca,maltodestryna 400g szt 30<br/>8 Cukier biały 1000g kg 200<br/>9 Cynamon mielony bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu. 15g szt 20<br/>10 Czosnek granulowany zmielony czosnek,bez sztucznych barwników 200g szt 40<br/>11 Drożdże drożdże 20g szt 50<br/>12 Fasola biała drobna torebka fasola biała 100% typu Kupiec luz zamiennik 400g szt 300<br/>13 Fasola czerwona puszka fasola,sól, woda typu Pudliszki lub zamiennik 400g szt 60<br/>14 Gorczyca przyprawa 100% owoców, gładki i z kawałkami owoców, słodzony sokiem jabłkowym 30g szt 60<br/>15 Herbata malina truskawka kwiat hibiskusa, owoc maliny,owoc truskawki,korzeń lukrecji.Typu Loyd lub zamiennik 40g szt<br/>120<br/>16 Herbata zwykła 100torebek mieszanka herbat czarnych,typu Minutka lub zamiennik 140g szt 40<br/>17 herbata w torebkach 100torebek herbata czarna, typu Saga lub zamiennik 126g szt 30<br/>18 Groch połówki groch łuskany typu Kupiec lub zamiennik 400g szt 150<br/>19 Groszek zielony puszka groszek zielony,woda,sól.Typu Davtona lub zamiennik 400g szt 80<br/>20 Sok marchew,mango przecier z marchewki,przecier z mango,,przecier z jabłek,cukier trzcinowy.Typu Kubuś lub<br/>zamiennik 900ml szt 100<br/>21 Kwasek cytrynowy kwasek cytrynowy.Typu Delecta lub zamiennik 20g szt 70<br/>22 Liść laurowy liść laurowy suszony, typu Cykoria lub zamiennik 12g szt 130<br/>23 Sól kamienna sól kamienna typu Prymat lub zamiennik 1000g szt 40<br/>24 ketchup łagodny przecier pomidorowy, cukier, ocet spirytusowy,sól,skrobia kukurydziana,armoat naturalny, typu<br/>Pudliszki lub zamiennik 480g szt 70<br/>25 Kakao bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów, typu Decomoreno lub<br/>zamiennik 150g szt 12<br/>26 kasza gryczana ciemna 4/100 w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych nasion, typu Kupiec lub<br/>zamiennik 400g szt 80<br/>27 Kasza jaglana 4/100 w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych nasion, typu Kupiec lub zamiennik<br/>400g szt 80<br/>28 Kasza jęczmienna 4/100 w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych nasion, typu Kupiec lub<br/>zamiennik 400g szt 450<br/>29 Kasza gryczana biała 4/100 w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych nasion, typu Kupiec lub<br/>zamiennik 400g szt 80<br/>30 Kasza manna błyskawiczna w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych nasion, typu Kupiec lub<br/>zamiennik 1000g szt 12<br/>31 Kawa inka klasyczna bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów 150g szt<br/>12<br/>32 Koncentrat pomidorowy Zawartość ekstraktu 30% +/-2%, typu Łowicz lub zamiennik 190g szt 450 33 Majeranek zioła suszone, bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów, typu<br/>Cykoria lub zamiennik 200g szt 100<br/>34 Makaron nitka typu Goliard lub zamiennik 250g szt 550<br/>35 makaron razowy spagetti typu Makarony polskie lub zamiennik 400g szt 300<br/>36 Makaron wstążka typu Lubella luz zmaiennik 500g szt 900<br/>37 Mięta herbata mięta suszona.Typu Herbapol lub zamiennik 40g szt 150<br/>38 Mąka pszenna typu Królewska lub zamiennik 1kg szt 400<br/>39 Kasza jęczmienna 400g typu Kupiec lub zamiennik 400g szt 80<br/>40 Mąka ziemniaczana typu Kupiec lub zamiennik 1000g szt 100<br/>41 Musztarda sarebska woda, gorczyca biała i czarna,ocet spirytusowy,cukier,sól,przyprawy,estragon, typu Kamis lub<br/>zamiennik 185g szt 50<br/>42 Miód naturalny Kraj pochodzenia -Polska 1000g szt 180<br/>43 Olej 3l bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów zawartość produktu netto<br/>min. 80%, typu Kujawski lub zamiennik 3l szt 200<br/>44 Oregano suszone, bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów, typu Kamis<br/>lub zamiennik 10g szt 40<br/>45 baton bez polewy olej palmowy,mąka pszenna,mleko w proszku,wiorki kokosowe,aromat naturalny, rwgulator<br/>kwasowowości typu Princes lub zamiennik 37g szt 120<br/>46 Pieprz czarny mielony suszone, bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz<br/>konserwantów.typu Galeo lub zamiennik 15g szt 200<br/>47 Pieprz ziarnisty suszone, bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów.Typu<br/>Galeo lub zamiennik 15g szt 80<br/>48 Płatki kukurydziane 600g w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych, typu Corn Flakes lub zamiennik<br/>600g szt 100<br/>49 Płatki jaglane w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych, typu Kupiec lub zamiennik 400g szt 50<br/>50 Płatki owsiane górskie w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych, typu Kupiec lub zamiennik 400g<br/>szt 50<br/>51 Płatki owsiane pełnoziarniste w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych, typu Kupiec lub zamiennik<br/>400g szt 60<br/>52 Płatki ryżowe w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych,typu Kupiec lub zamiennik 400g szt 60<br/>53 Ryż biały w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych, typu Kupiec lub zamiennik 1000g szt 65<br/>54 Soczewica czerwona w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych nasion, typu Melvit lub zamiennik<br/>400g szt 130<br/>55 Płatki orkiszowe w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych, typu Kupiec lub zamiennik 400g szt 20<br/>56 Otręby pszenne otręby pszenne typu Sante lub zamiennik 150g szt 100<br/>57 Papryka ostra suszone, bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów.Typu<br/>Ziołopex lub zamiennik 20g szt 80<br/>58 Papryka słodka suszona papryka,bez dodatków sztucznych barwników,wzmacniaczy smaku i zapachu oraz<br/>konserwantów.Typu Cykoria lub zamiennik 20g szt 200<br/>58 Sól morska jodowana z potasem o obniżonej zawartości sodu sól morska jodowana,sól potasowa, typu Sante lub<br/>zamiennik 350g szt 600<br/>59 Pieprz cytrynowy sól, przyprawy,warzywa suszone,kwas cytrynowy,cukier,ckórka cytrynowa.Typu Cykoria lub zamiennik<br/>20g szt 80<br/>60 pomidor krojony puszka Pomidory 65%,regulator kwasowości,,sok pomidorowy34,9%, typu Pudliszki lub zamiennik 400g<br/>szt 550<br/>61 Wafle ryżowe bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów.Typu Kupiec lub<br/>zamiennik 120g szt 50<br/>62 proszek do pieczenia substancje spulchniające,mąka pszenna.Typu Dr.Oetker lub zamiennik 30g szt 40<br/>63 Rozmaryn zioła suszone, bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów,typu<br/>Kamis lub zamiennik 150g szt 40<br/>64 Słonecznik łuskany pestki słonecznika typu Emix lub zamiennik 100g szt 20<br/>65 Sok jabłkowy sok jabłkowy 100%,witamina C typu Tymbark lub zamiennik 1L szt 30<br/>66 Ryż op 4x100g, biały, parboiled, w całości, nie więcej niż 10% rozdrobnionych czy połamanych. 400g szt 700<br/>67 sok marchew,malina,jabłko woda, przecier marchwiowy,,cukier trzcinowy,przecier malinowy,przecier jabłkowy,kwas<br/>cytrynowy i askorbinowy.Typu Kubuś lub zamiennik 900ml szt 120<br/>68 sok multiwitamina sok z jabłek, pomarańczy, marchwi,ananasów,mango,marakui,liczi,figi kaktusowej,naturalny typu<br/>Tymbark lub zamiennik 1L szt 40<br/>69 Sok pomarańczowy sok z pomarańczy, naturalny.Typu Tymbark luz zamiennik 1L szt 40<br/>70 Sok jabłkowy 100% z zagęszczonego sokuz jabłek,pasteryzowany typu Tymbark lub zamiennik 0,20 l szt 120<br/>70 Szczaw konserwowy szczaw ukwaszony,sól, typu Urbanek lub zamiennik 350g szt 300<br/>71 Tymianek suszony tymianek,bez konserwantów i sztucznych barwników.Typu Kamis lub zamiennik 10g szt 60<br/>72 Wiórki kokosowe wiórki kokosowe 100g szt 20<br/>73 woda niegazowana 5L woda, gorczyca biała i czarna,ocet spirytusowy,cukier,sól,przyprawy,estragon 5l szt 100<br/>74 zacierki mąka pszenna, masa jajowa 250g szt 250<br/>75 ziele angielskie ziele angielskie typu Cykoria lub zamiennik 20g szt 90<br/>76 zioła prowansalskie tymianek, cząber, oregano,rozmaryn,szałwia,bazylia, majeranek,mięta.Typu Cykoria lub zamiennik 10g szt 100<br/>77 gałka muszkatałkowa starta gałka muszkatałowa typu Appetita lub zamiennik 8g szt 20<br/>78 sok marchrw,jabłko,malina woda, przecier marchwiowy,,cukier trzcinowy,przecier malinowy,przecier jabłkowy,kwas<br/>cytrynowy i askorbinowy.Typu Kubuś lub zamiennik 0,33ml szt 120<br/>79 żelatyna żelatyna przetworzona z wieprzowiny, typu Delecta lub zamiennik 50g szt 30<br/>80 herbatniki bez dodatku sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku i zapachu oraz konserwantów produkty powinny być<br/>zgodne z rozporządzeniem ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2017r. Typu simsek Petit Beurre lub zamiennik 350g szt 30<br/>81 warzywko suszone suszona marchew, pasternak,cebula,seler, por,pietruszka. Typu Grys lub zamiennik 300g szt 200 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU<br/>OCENY OFERT<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena (C) – waga 60%(pkt)<br/>Termin płatności faktury – waga 40%(pkt)<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Kryterium „Cena” - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Cena (C) - waga 60%(pkt)<br/>C=C_min/C_o x 60 pkt<br/>gdzie,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>Kryterium „ Termin płatności faktury”, będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności faktury podanego przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego wynosi – 14 dni (warunek<br/>konieczny). Maksymalny okres terminu płatności faktury wynosi 30 dni.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Termin płatności faktury (G)- waga 40% (punktów)<br/>G=G_o/G_max x 40 pkt<br/>gdzie,<br/>Go – termin płatności faktury z oferty ocenianej (w dniach)<br/>Gmax – termin płatności faktury maksymalny (30dni)<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym<br/>kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P=C +G<br/>gdzie,<br/>C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/>G- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin płatności faktury”<br/>P- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności fakturą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 Jajka klasa A L od kur karmionych paszą bez GMO szt. 5 300 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142300-1 - Jadalne produkty pochodzenia zwierzęcego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU<br/>OCENY OFERT<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena (C) – waga 60%(pkt)<br/>Termin płatności faktury – waga 40%(pkt)<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Kryterium „Cena” - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Cena (C) - waga 60%(pkt)<br/>C=C_min/C_o x 60 pkt<br/>gdzie,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>Kryterium „ Termin płatności faktury”, będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności faktury podanego przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego wynosi – 14 dni (warunek<br/>konieczny). Maksymalny okres terminu płatności faktury wynosi 30 dni.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Termin płatności faktury (G)- waga 40% (punktów)<br/>G=G_o/G_max x 40 pkt<br/>gdzie,<br/>Go – termin płatności faktury z oferty ocenianej (w dniach)<br/>Gmax – termin płatności faktury maksymalny (30dni)<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym<br/>kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P=C +G<br/>gdzie,<br/>C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/>G- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin płatności faktury”<br/>P- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 Pierś gotowana z indyka gat I pierś z indyka gotowana,min 56%mięsa ,woda,sól, typu Bianka lub zamiennik kg 8,00<br/>2 Kurczak filet gat I mięso świeże, nie mrożone, bez kości,zawartość tłuszczu nie więcej niż 10%, mięso bez nastrzyków kg<br/>800<br/>3 Udko z kurczaka gat I mięso świeże, nie mrożone, zawartość tłuszczu i tkanki łącznej nie więcej niż 10% kg 500<br/>4 Mielone łopatkowe gat I mięso świeże,wieprzowe, nie mrożone, zawartość tłuszczu nie więcej niż 10%, mięso bez<br/>nastrzyków kg 800<br/>5 Kości wędzone gat I kości wędzone wieprzowe kg 45<br/>6 Wieprzowina schab b/kości gat I mięso świeże, nie mrożone, gruby ,jednolity, zawartość tłuszczu nie większa niż 10%,<br/>mięso bez nastrzyków kg 250<br/>7 wieprzowina karkówka b/kości gat I mięso świeże, nie mrożone, zawartość tłuszczu i tkanki łącznej nie więcej niż 20%, mięso bez nastrzyków kg 320<br/>8 Wieprzowina gat I mięso wieprzowe,nie mrożone,bez nastrzyków kg 300<br/>9 Porcje rosołowe gat I mięso świeże, drobiowe,nie mrożone, zawartość tłuszczu i tkanki łącznej nie więcej niż 20%, mięso<br/>bez nastrzyków kg 1 000<br/>10 Kiełbasa szynkowa gat I mięso wieprzowe min 66%,woda,sól,w osłonce niejadalnej.Typu Madej Wróbel luz zamiennik kg<br/>20<br/>11 Kiełbasa Łysecka gat I mięso wieprzowe min 63%,woda,sól,,osłona niejadalna.Typu Peklimar lub zamiennik kg 20<br/>12 Kiełbasa krakowska sucha wieprzowa gat I mięso wieprzowe min 57%mięsa,sól,woda.Typu JBB lub zamiennik kg 7<br/>13 Kiełbasa dębowa gat I Mięso wieprzowo-drobiowe,Mięso wieprzowe min 80% mięsa ,wędzone parzone,naturalne<br/>sladniki,lub zamiennik kg 400<br/>14 Kiełbasa Krotoszyńska gat I mięso wieprzowe min 77,7%, woda,sól.Typu JBB albo zamiennik kg 20<br/>15 Wątróbka drobiowa gat I wątróbka drobiowa,bez konserwantów kg 300<br/>16 Parówki z szynki 110g gat I mięso z szynki wieprzowej 95%,sól,przyprawy,cuker,białko wieprzowe.Typu Tarczyński lub<br/>zamiennik szt 300<br/>17 Polędwica miodowa gat I woda,filet z kurczaka min 41,4%,skórki wieprzowe.Typu JBB lub zamiennik kg 10<br/>18 Polędwica sopocka gat I mięso wieprzowe min. 71%,sól,woda,bez osłonki.Typu Viola lub zamiennik kg 15<br/>19 Szynka z kurczaka gotowana gat I mięso drobiowe min 67%,woda,sól,osłonka niejadalna.Typu Polonus lub zamiennik kg<br/>10<br/>20 Rolada drobiowa gat I mięso drobiowe z kurczaka min 53%,woda,sól,,osłonka niejadalna. Typu Kraina Smaków lub<br/>zamiennik kg 10<br/>21 Szynka od szwagra gat I mięso wieprzowe,sól,przyprawy.Typu Krakus lub zamiennik kg 12<br/>22 Schab nie ze wsi gat I mięso wieprzowe,sól,przyprawy,lub zamiennik kg 10<br/>23 Wędzonka krotoszyńska gat I mięso wieprzowe min 57%mięsa,sól,woda.Typu Peklimarlub zamiennik kg 12<br/>24 Polędwica z majerankiem gat I mięso drobiowe min 67%,woda,sól,osłonka niejadalna. Lub zamiennik kg 12<br/>25 Polędwica Hani gat I szynka drobiowa,parzona,bez konserwantów, osłonka niejadalna kg 15 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU<br/>OCENY OFERT<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena (C) – waga 60%(pkt)<br/>Termin płatności faktury – waga 40%(pkt)<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Kryterium „Cena” - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Cena (C) - waga 60%(pkt)<br/>C=C_min/C_o x 60 pkt<br/>gdzie,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>Kryterium „ Termin płatności faktury”, będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności faktury podanego przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego wynosi – 14 dni (warunek<br/>konieczny). Maksymalny okres terminu płatności faktury wynosi 30 dni.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Termin płatności faktury (G)- waga 40% (punktów)<br/>G=G_o/G_max x 40 pkt<br/>gdzie,<br/>Go – termin płatności faktury z oferty ocenianej (w dniach)<br/>Gmax – termin płatności faktury maksymalny (30dni)<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P=C +G<br/>gdzie,<br/>C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/>G- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin płatności faktury”<br/>P- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 Brokuł różyczki &#34;bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Termin ważności nie<br/>może być krótszy niż 3 mies.&#34; 450g opak. 220<br/>2 borówka &#34;bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Termin ważności nie<br/>może być krótszy niż 3 mies.&#34; 2,5kg kg 20<br/>3 włoszczyzna paski marchew, pietruszka,seler, por.Termin ważności niemoze być krótszy niż 3mies 450g opak. 100<br/>4 Fasola szparagowa zielona cięta gat I bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Termin ważności nie może być<br/>krótszy niż 3 mies. 450g opak. 350<br/>5 czarna porzeczka gat I bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Termin ważności nie może być krótszy niż 3<br/>mies. 2,5kg opak. 40<br/>6 Kalafior gat I bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Termin ważności nie może być krótszy niż 3 mies. 450g<br/>opak. 550<br/>7 jeżyna gat I bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Termin ważności nie może być krótszy niż 3 mies. 2,5kg<br/>opak. 15<br/>8 Mieszanka 7 składnikowa gat I bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Skład: marchew kostka, kalafior, fasola<br/>szparagowa, seler, brukselka, pasternak, por plastry. Termin ważności nie może być krótszy niż 3 mies. 450g opak. 250<br/>9 mieszanka wieloowocowa gat I bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Skład: śliwka, truskawka, wiśnia,<br/>czarna i czerwona porzeczka. Termin ważności nie może być krótszy niż 3 mies. 2,5kg opak. 35<br/>10 rabarbar pokrojony,czysty. Termin ważności nie może być krótszy niż 3mies. 2,5kg kg 70<br/>11 Truskawka gat I bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Termin ważności nie może być krótszy niż 3 mies.<br/>2,5kg szt 300<br/>12 śliwka bez pestek,,nie sklejone,bez glazury. Termin ważności nie krotszy niż 3mies. 2,5kg szt 25<br/>13 Maliny gat I bez szypułek, w całości, nie sklejone i bez glazury. Termin ważności nie może być krótszy niż 3 mies. 2,5kg<br/>szt 70<br/>14 wiśnia bez pestek,nie sklejona, bez glazury. Termin ważności nie krotszy niż 3mies. 2,5kg szt 60 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU<br/>OCENY OFERT<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena (C) – waga 60%(pkt)<br/>Termin płatności faktury – waga 40%(pkt)<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Kryterium „Cena” - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Cena (C) - waga 60%(pkt)<br/>C=C_min/C_o x 60 pkt<br/>gdzie,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>Kryterium „ Termin płatności faktury”, będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności faktury podanego przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego wynosi – 14 dni (warunek<br/>konieczny). Maksymalny okres terminu płatności faktury wynosi 30 dni.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Termin płatności faktury (G)- waga 40% (punktów)<br/>G=G_o/G_max x 40 pkt<br/>gdzie,<br/>Go – termin płatności faktury z oferty ocenianej (w dniach)<br/>Gmax – termin płatności faktury maksymalny (30dni)<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym<br/>kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P=C +G<br/>gdzie,<br/>C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/>G- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin płatności faktury”<br/>P- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 Mintaj filet bez skóry ryby mrożone SHP/mrożone ciekłym azotem -glazura nie może przekraczać 5% a termin ważności<br/>nie krótszy niż 3 mies. Ryba bez ości. Może być zamiennik kg 900 2 Dorsz ryby mrożone SHP/mrożone ciekłym azotem -glazura nie może przekraczać 5% a termin ważności nie krótszy niż 3<br/>mies.Ryba bez ości. Może być zamiennik kg 200<br/>3 tuńczyk w oleju tuńczyk,olej sojowy,sól,typu Graal lub zamiennik 170g 20<br/>4 Makrela w oleju filet z makreli,olej rzepakowy,sól,typu Łosoś lub zamiennik 170g 20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU<br/>OCENY OFERT<br/>Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>Cena (C) – waga 60%(pkt)<br/>Termin płatności faktury – waga 40%(pkt)<br/>Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Kryterium „Cena” - będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę<br/>w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Cena (C) - waga 60%(pkt)<br/>C=C_min/C_o x 60 pkt<br/>gdzie,<br/>Cmin – cena brutto oferty najtańszej<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>Kryterium „ Termin płatności faktury”, będzie rozpatrywane na podstawie terminu płatności faktury podanego przez Wykonawcę w<br/>Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego wynosi – 14 dni (warunek<br/>konieczny). Maksymalny okres terminu płatności faktury wynosi 30 dni.<br/>Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/>Termin płatności faktury (G)- waga 40% (punktów)<br/>G=G_o/G_max x 40 pkt<br/>gdzie,<br/>Go – termin płatności faktury z oferty ocenianej (w dniach)<br/>Gmax – termin płatności faktury maksymalny (30dni)<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym<br/>kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P=C +G<br/>gdzie,<br/>C- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/>G- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin płatności faktury”<br/>P- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym<br/>zaoferowanej ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z<br/>załączonych dokumentów.<br/>2) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi.<br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby- załącznik nr 5 lub inny podmiotowy środek dowodowy ( jeżeli dotyczy)<br/>4) oświadczenie art. 117 ust. 4 Pzp- Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie - zał nr 6<br/>5) Arkusze kalkulacyjne- zał nr 7 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku złożenia oferty wspólnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone liderowi oraz oświadczenie z<br/>artykułu 117 ust. 4 załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 9 Zmiany do umowy<br/>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy,<br/>pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w niniejszym ustępie okoliczności oraz<br/>określa warunki tych zmian:<br/>1) Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:<br/>a) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można<br/>zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji dostaw;<br/>b) zmiana przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia;<br/>2) Zmiany cen jednostkowych w przypadku określonym w § 4 ust. 4 Umowy;<br/>3) Pozostałe zmiany:<br/>a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. zmniejszenie wartości zamówienia, skrócenie<br/>czasu dostaw);<br/>b) w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu<br/>umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla produktów objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający<br/>dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w<br/>niniejszej umowie, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy,<br/>których do dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano.<br/>c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktury,<br/>zmiana okresu rozliczeniowego);<br/>d) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie<br/>przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i<br/>udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.<br/>4) Niezależnie od warunków określonych w ust. 3, wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało zmianom, poprzez zmianę<br/>cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym Wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ ), w przypadku zmiany ceny<br/>materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, co odpowiada wymogom zwartym w art. 439 ustawy Pzp<br/>zgodnie z zasadami opisanymi poniżej:<br/>a) miernikiem zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy jest wskaźnik cen towarów i usług<br/>konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (komunikat kwartalny),<br/>b) każda ze Stron Umowy – tylko raz w okresie jej obowiązywania jest uprawniona do żądania zmiany wysokości<br/>wynagrodzenia Wykonawcy, gdy wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony w ostatnim komunikacie<br/>Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego poprzedzającym wniosek o waloryzację, wzrośnie/spadnie o co najmniej 8<br/>punktów procentowych w stosunku do wysokości tego wskaźnika w miesiącu zawarcia Umowy (matematyczna różnica<br/>między tymi wskaźnikami wyrażonymi w punktach procentowych – tj. wskaźnik z dnia zawarcia umowy i wskaźnik ogłoszony<br/>w ostatnim komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego poprzedzającym wniosek o waloryzację), a jeżeli<br/>zawarcie Umowy nastąpiło po 180 dniach od upływu terminu składania ofert, w stosunku do wysokości wskaźnika w<br/>miesiącu składania ofert,<br/>c) waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko 1 raz w okresie obowiązywania umowy i nie wcześniej niż po upływie<br/>6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniportal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. do zmian umowy<br/>d) waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku,<br/>e) Strona zainteresowana waloryzacją składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z<br/>uzasadnieniem wskazującym wysokość wskaźnika oraz przedmiot i wartość usług podlegających waloryzacji<br/>(niewykonanych do dnia złożenia wniosku),<br/>f) w przypadku wzrostu/spadku wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych o którym mowa w pkt b, waloryzacja będzie<br/>polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za usługi pozostałe do wykonania po dniu złożenia wniosku o waloryzację, o<br/>wartość wynikową uwzględniającą różnicę między wskaźnikiem w miesiącu zawarcia Umowy, a wskaźnikiem ogłoszonym w ostatnim komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego poprzedzającym wniosek o waloryzację,<br/>g) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z postanowieniami pkt f, zobowiązany jest do zmiany<br/>wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen<br/>materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. Zmiana umowy zawartej z podwykonawcą (dalszym<br/>podwykonawcą) nie będzie mniej korzystna dla podwykonawcy (dalszego podwykonawcy) niż warunki wykonania umowy w<br/>sprawie zamówienia zmienione zgodnie z pkt f. Dotyczy to również zmian umów zawartych z dalszymi podwykonawcami.<br/>h) Zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będą od dnia wynikającego z zawartych w tym zakresie aneksów do<br/>umowy.<br/>i) Górną granicą waloryzacji wynagrodzenia (wzrostu wartości kontraktu) w okresie trwania umowy jest wartość 20%<br/>pierwotnej wartości umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com