JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221213/0049198401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie<br/>Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański w roku 2023 – dwie lokalizacje </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKO-GMINNE PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970023620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Szkolna 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowogród Bobrzański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">699955102</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przedszkole@nowogrodbobrz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://przedszkole.nowogrodbobrz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie<br/>Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański w roku 2023 – dwie lokalizacje </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5e2bd16f-7ac1-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00491984</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00052076/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański w roku 2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e2bd16f-7ac1-11ed-b4ea-f64d350121d2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://przedszkole.nowogrodbobrz.pl.<br/>Zamawiający może komunikować<br/>się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przedszkole@nowogrodbobrz.pl<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy<br/>i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przezminiPortal (Formularz do komunikacji).<br/>Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem ogłoszenia w BZP.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu<br/>ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>„Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostępne są odpowiednio na stronach miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed przystąpieniem dowysyłania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznać się z aktualnymi i bieżącymi<br/>regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postępowania zgodnie z<br/>nimi.4. Za datę przekazania Oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,<br/>oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>ePUAP, a w przypadku komunikacji za pomocą poczty e-mail, datę wpływu na serwer<br/>pocztyZamawiającego. 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.6. W<br/>celu skrócenia m.in. czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający zaleca, aby korespondencja<br/>elektroniczna (inna niż Oferta Wykonawcy i załączniki do Oferty) odbywała się za pomocą poczty<br/>elektronicznej na adres przedszkole@noworodbobrz.pl<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 100MB.7.<br/>Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują<br/>oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pomocą poczty elektronicznej, każda ze<br/>stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.8. Wykonawca ma także<br/>możliwość komunikowania się elektronicznie za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na<br/>ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja<br/>przesłana za pomocą tego formularza (poza ofertą i załączonymi do niej oświadczeniami, dokumentami<br/>itd.) nie może być szyfrowana. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego, na którym prowadzona będzie<br/>korespondencja związana z postępowaniem . Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi<br/>150MB.9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego.10. Zamawiający<br/>informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy Pzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia<br/>źródła zapytania) udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tym samym<br/>wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków<br/>zamówienia i dotyczą wszystkich Wykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest<br/>zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte na stronie<br/>prowadzonego postępowania. 11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z<br/>Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://mgpsnowogrodbobrz.ssdip.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/><br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4.05.2016 r.;zwanym dalej RODO)<br/>informujemy, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko Gminne Przedszkole<br/>Samorządowe w Nowogrodzie Bobrzańskim ul. Szkolna 6, 66-010 Nowogród Bobrzański.<br/>2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod<br/>adresem e-mail: przedszkole@nowogrodbobrz.pl, w siedzibie administratora lub korespondencyjnie na<br/>adres administratora.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c<br/>RODO w<br/>celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z<br/>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00291985/01 z dnia 2021-11-30<br/>2021-11-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>SWZ.4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.74 ustawy Pzp5)Pani/Pana dane osobowe<br/>przechowywane będą przez odpowiedni okres wynikający z przepisów prawa, dotyczący obowiązku<br/>archiwizacji dokumentów (art.78 ust.1 ustawy PZP oraz Rozp.Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w<br/>sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych); zgodnie z art.269 ust.3 ustawy Pzp<br/>okres przechowywania danych osobowych zamieszczanych w BZP określa Prezes UZP6) obowiązek<br/>podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp.7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art.22RODO.8)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art.15RODO prawo<br/>dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa<br/>wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan<br/>zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);b)na podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)na podstawie art.18 RODO prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art.18 ust.2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego); ponadto, wystąpienie z żądaniem ograniczenia<br/>przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)w<br/>przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w BZP,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">11) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust.<br/>3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MGPS/PN/2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 283000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 278000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Artykuły ogólnospożywcze.<br/>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko<br/>Gminnego Przedszkola Samorzadowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010<br/>Nowogród Bobrzański<br/>w roku 2022 - dwie lokalizacje<br/>Zadanie podzielone zostało na siedem części: -<br/>część 1 – artykuły ogólnospożywcze . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w<br/>zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi<br/>odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.<br/>Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34,<br/>str.319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia<br/>(t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu prawa<br/>żywnościowego.<br/>Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu<br/>Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do<br/>sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą<br/>spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych<br/>jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i<br/>produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Warunkiem<br/>zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i<br/>produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich<br/>przydatności, charakterze, itp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 75000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-03 do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>KRYTERIUM NR 1: Cena kosztorysowa brutto – 60<br/>KRYTERIUM NR2: Czas reakcji/dostawy – 40<br/>2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp. Ocena oferty = K1 + K2.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Warzywa i owoce.<br/>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko<br/>Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010<br/>Nowogród Bobrzański w<br/>roku 2022 - dwie lokalizacje artykułów żywnościowych wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie<br/>podzielone zostało na siedem części: 2. część – warzywa i owoce . Zamawiający dopuszcza<br/>składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie<br/>(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny<br/>środków<br/>spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne,<br/>rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie<br/>żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu<br/>prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w<br/>Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych<br/>przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz<br/>wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 45000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-03 do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>KRYTERIUM NR 1: Cena kosztorysowa brutto – 60<br/>KRYTERIUM NR2: Czas reakcji/dostawy – 40<br/>2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp. Ocena oferty = K1 + K2.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wyroby mleczarskie.<br/>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla MiejskoGminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010<br/>Nowogród Bobrzański w<br/>roku 2022 - dwie lokalizacje artykułów żywnościowych wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie<br/>podzielone zostało na siedem części: 3. część – wyroby mleczarskie . Zamawiający dopuszcza<br/>składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie<br/>(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny<br/>środków<br/>spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne,<br/>rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie<br/>żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu<br/>prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w<br/>Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych<br/>przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz<br/>wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 60000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-03 do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>KRYTERIUM NR 1: Cena kosztorysowa brutto – 60<br/>KRYTERIUM NR2: Czas reakcji/dostawy – 40<br/>2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp. Ocena oferty = K1 + K2.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pieczywo i wyroby piekarskie.<br/>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko<br/>Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010<br/>Nowogród Bobrzański w roku 2022 - dwie lokalizacje artykułów żywnościowych<br/>wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie podzielone zostało na siedem części: 4. część – pieczywo,<br/>wyroby piekarskie i ciastkarskie . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w<br/>zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot dostawy musi<br/>odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków<br/>spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne,<br/>rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie<br/>żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu<br/>prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w<br/>Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych<br/>przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz<br/>wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 35000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-03 do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>KRYTERIUM NR 1: Cena kosztorysowa brutto – 60<br/>KRYTERIUM NR2: Czas reakcji/dostawy – 40<br/>2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp. Ocena oferty = K1 + K2.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Mięso, drób i wędliny.<br/>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejsko<br/>Gminnego Przedszkola Samorządowego w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Szkolna 6, 66-010<br/>Nowogród Bobrzański w<br/>roku 2022 - dwie lokalizacje artykułów żywnościowych wyspecyfikowanych poniżej. Zadanie<br/>podzielone zostało na siedem części: 5. część – mięso. drób, wedliny . Zamawiający dopuszcza<br/>składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie<br/>(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny<br/>środków<br/>spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne,<br/>rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie<br/>żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu<br/>prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w<br/>Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych<br/>przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz<br/>wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 45000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15110000-2 - Mięso</p> <p class="mb-0">15112100-7 - Świeży drób</p> <p class="mb-0">15130000-8 - Produkty mięsne</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-03 do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>KRYTERIUM NR 1: Cena kosztorysowa brutto – 60<br/>KRYTERIUM NR2: Czas reakcji/dostawy – 40<br/>2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp. Ocena oferty = K1 + K2.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ryby i przetwory rybne . Zamawiający<br/>dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Dostarczany przedmiot dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie<br/>(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny<br/>środków<br/>spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne,<br/>rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie<br/>żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu<br/>prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w<br/>Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych<br/>przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz<br/>wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 16500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</p> <p class="mb-0">15221000-3 - Ryby mrożone</p> <p class="mb-0">15243000-3 - Przetwory z ryb</p> <p class="mb-0">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-03 do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>KRYTERIUM NR 1: Cena kosztorysowa brutto – 60<br/>KRYTERIUM NR2: Czas reakcji/dostawy – 40<br/>2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp. Ocena oferty = K1 + K2.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> jaja . Zamawiający dopuszcza składanie ofert<br/>częściowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot<br/>dostawy musi odpowiadać wymogom określonym przez rozporządzenie (WE) nr 852/2004<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków<br/>spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne,<br/>rozdz. 13, t. 34, str. 319), jak również ustawę z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie<br/>żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 ze zm.) oraz przez inne akty prawne z zakresu<br/>prawa żywnościowego. Wszystkie produkty spożywcze muszą spełniać wymagania określone w<br/>Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2016 r. w sprawie grup środków spożywczych<br/>przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz<br/>wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-03 do 2023-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>KRYTERIUM NR 1: Cena kosztorysowa brutto – 60<br/>KRYTERIUM NR2: Czas reakcji/dostawy – 40<br/>2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp. Ocena oferty = K1 + K2.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom<br/>określonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże należyte<br/>wykonanie, a gdy dostawy mają charakter powtarzający się lub ciągły i nie zostały zrealizowane,<br/>aktualne wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw<br/>realizowanych na podstawie dwóch odrębnych umów i mających za przedmiot artykuły<br/>żywnościowe dostarczane na potrzeby stołówek szkolnych, przedszkoli lub innych zakładów<br/>zbiorowego żywienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączyć<br/>dokumenty (np. referencje), że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających<br/>się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym<br/>upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz<br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub<br/>są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej<br/>przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenieWykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art.125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym również<br/>oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów, zinnym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do<br/>SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo<br/>do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo<br/>winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami rozdziału X ust. A pkt. 3 SWZ. 2. W<br/>przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o<br/>których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie<br/>o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 SWZ, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy<br/>Pzp.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt. 1) SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają z zastrzeżeniem art.<br/>117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane” – co winno mieć odzwierciedlenie w<br/>oświadczeniu składanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Warunki i zasady wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy:a) Zamawiający dopuszcza<br/>w czasie trwania umowy zmianę gramatury produktów na inną niż określona w załączniku do<br/>umowy po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającegob) W uzasadnionych<br/>przypadkach dotyczących w szczególności : wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z<br/>rynku lub zmiany marki, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie<br/>oferowanego asortymentu z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać<br/>parametrom jakościowym nie gorszym, jak zastępowany produkt. W przypadku, o którym mowa<br/>w zdaniu poprzedzającym cena oferowanego zamiennika nie może być wyższa od ceny<br/>produktu zastępowanego podanej w ofercie.c) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia<br/>zakresu umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych. W takim przypadku Strony<br/>dopuszczają zmianę wynagrodzenia kosztorysowego d) W uzasadnionych przypadkach wzrostu<br/>cen produktów żywnościowych z przyczyn niezależnych od Dostawcy strony dopuszczają<br/>możliwość zmiany cen jednostkowych określonych w załączniku do umowy, a w ślad za tym<br/>zmianę wysokości wynagrodzenia kosztorysowego, nie więcej jednak niż o 15%, a w przypadku<br/>produktów sezonowych (warzywa, owoce) nie więcej niż o 20%, w całym okresie realizacji<br/>umowy i nie częściej niż raz na miesiąc. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzedzającym<br/>nastąpi w formie aneksu do umowy.e) Przez okres pierwszych dwóch miesięcy realizacji umowy<br/>ceny jednostkowe oraz wysokość wynagrodzenia kosztorysowego nie mogą ulec zmianie.<br/>Zmiana w okresie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym będzie dopuszczalna w przypadku<br/>zmiany obowiązujących w dniu podpisania umowy stawek podatku od towarów i usług <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-03</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com