JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221222/0051097901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Zamojska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 060044114</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pereca 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 638 34 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rektorat@akademiazamojska.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.akademiazamojska.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fdc73435-810a-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00510979</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00279907/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu komunikacja miedzy<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet oraz przy użyciu poczty elektronicznej:<br/>rektorat@akademiazamojska.edu.pl<br/>Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (innych niż oferta)<br/>przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na<br/>adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Ogólne<br/>wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady korzystania z Platformy zawiera rozdział III SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, iż będąc administratorem danych<br/>oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej<br/>&#34;RODO&#34;), wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk oraz<br/>dające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach<br/>postępowania. W związku z ograniczoną liczbą znaków możliwych do wykorzystania w ogłoszeniu, Zamawiający odsyła do treści<br/>SWZ gdyż z przyczyn technicznych nie ma możliwości przytoczenia w sposób wyczerpujący klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AI.0920.06.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 1<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (KO-MED CENTRA KLINICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. <br/> <br/>ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA: <br/>Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo: <br/>1)	nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie; <br/>2)	przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony; <br/>3)	zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki; <br/>4)	wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony; <br/>5)	udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych <br/>6)	udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy <br/>7)	podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej; <br/>8)	udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta; <br/>9)	wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy. <br/>Opiekun (tutor): <br/>- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy; <br/>- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.1 oraz projektowane postanowienia umowa (zał. nr 2 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80320000-3 - Usługi edukacji medycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 2<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. <br/> <br/>ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA: <br/>Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo: <br/>1)	nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie; <br/>2)	przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony; <br/>3)	zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki; <br/>4)	wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony; <br/>5)	udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych <br/>6)	udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy <br/>7)	podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej; <br/>8)	udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta; <br/>9)	wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy. <br/>Opiekun (tutor): <br/>- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy; <br/>- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent; <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.2 oraz projektowane postanowienia umowa (zał. nr 2 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80320000-3 - Usługi edukacji medycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 3<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. <br/> <br/>ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA: <br/>Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo: <br/>1)	nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie; <br/>2)	przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony; <br/>3)	zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki; <br/>4)	wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony; <br/>5)	udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych <br/>6)	udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy <br/>7)	podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej; <br/>8)	udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta; <br/>9)	wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy. <br/>Opiekun (tutor): <br/>- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy; <br/>- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent; <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.3 oraz projektowane postanowienia umowa (zał. nr 2 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80320000-3 - Usługi edukacji medycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 4<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (STANISŁAW MISZTAL, PRZYCHODNIA OKULISTYCZNA &#34;SOKOLI WZROK&#34; w ZAMOŚCIU), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. <br/> <br/>ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA: <br/>Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo: <br/>1)	nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie; <br/>2)	przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony; <br/>3)	zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki; <br/>4)	wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony; <br/>5)	udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych <br/>6)	udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy <br/>7)	podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej; <br/>8)	udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta; <br/>9)	wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy. <br/>Opiekun (tutor): <br/>- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy; <br/>- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent; <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.4 oraz projektowane postanowienia umowa (zał. nr 2 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80320000-3 - Usługi edukacji medycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 5<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM; UL. ALEJE GRUNWALDZKIE 1; 22-600 TOMASZÓW LUBELSKI), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. <br/> <br/>ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA: <br/>Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo: <br/>1)	nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie; <br/>2)	przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony; <br/>3)	zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki; <br/>4)	wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony; <br/>5)	udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych <br/>6)	udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy <br/>7)	podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej; <br/>8)	udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta; <br/>9)	wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy. <br/>Opiekun (tutor): <br/>- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy; <br/>- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent; <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.5 oraz projektowane postanowienia umowa (zał. nr 2 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80320000-3 - Usługi edukacji medycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi opiekuna absolwenta pielęgniarstwa nr 6<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II; UL. ALEJE JANA PAWŁA II 10; 22-400 ZAMOŚĆ), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. <br/> <br/>ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA: <br/>Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo: <br/>1)	nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie; <br/>2)	przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony; <br/>3)	zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki; <br/>4)	wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony; <br/>5)	udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych <br/>6)	udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy <br/>7)	podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej; <br/>8)	udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta; <br/>9)	wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy. <br/>Opiekun (tutor): <br/>- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy; <br/>- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent; <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.6 oraz projektowane postanowienia umowa (zał. nr 2 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80320000-3 - Usługi edukacji medycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie: <br/>1.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>1.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>1.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące posiadania niezbędnych kwalifikacji oraz doświadczenia, tj. osoba realizująca przedmiot zamówienia (opiekun) musi spełniać poniższe minimalne wymagania: <br/>a)	musi posiadać prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza;<br/>b)	musi posiadać co najmniej dwuletni staż pracy w zawodzie pielęgniarki/pielęgniarza. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta musi zawierać: wypełniony formularz oferty (Ofertę), który zostanie wygenerowany na Platformie, oraz inne<br/>dokumenty i/lub oświadczenia wskazane w niniejszej SWZ jako konieczne do załączenia do Oferty, opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, zgodnie<br/>z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy<br/>organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.<br/>2. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:<br/>2.1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym<br/>przez Zamawiającego (zał. nr 3 do SWZ):<br/>– Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz<br/>z Oświadczeniem, także Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/>podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na<br/>jego zasoby.<br/>– w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu;<br/>2.2 oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zmawiającego (zał. nr 4 do SWZ);<br/>2.3 pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>2.4 pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub<br/>inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik<br/>może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia;<br/>2.5 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (zał. nr 5 do SWZ)<br/>2.6 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o ile ofertę składa Wykonawca, który polega na zdolnościach<br/>lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/><br/>zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/><br/>sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia;<br/><br/>czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą<br/>2.7 dokumenty, oświadczenia lub podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą – określone w rozdz. VI SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi<br/>wykonają ci poszczególni Wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.W związku z ograniczoną liczbą znaków możliwych do wykorzystania w ogłoszeniu, Zamawiający<br/>odsyła do treści SWZ gdyż z przyczyn technicznych nie ma możliwości przytoczenia w sposób wyczerpujący wymagania<br/>dot. składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz zmian niniejszej umowy, możliwych do dokonania w oparciu o art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zleceniodawca<br/>przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:<br/>1) Terminu wykonania usługi w przypadku:<br/>a) podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie Projektu,<br/>b) wystąpienia siły wyższej,<br/>c) w przypadku gdy realizacja przedmiotu umowy zostanie znacznie utrudniona lub uniemożliwiona ze względów sanitarno-<br/>epidemiologicznych;<br/>d) o którym mowa w § 4 ust. 14, Zleceniodawca może wydłużyć okres obowiązywania umowy o czas przebywania<br/>Absolwenta na zwolnieniu lekarskim lub pobierania przez niego zasiłków z ubezpieczenia społecznego, jednak nie dłużej niż<br/>do 27.12.2023 roku;<br/>e) przerwania lub opóźnienia z przyczyn nie leżących po stronie Zleceniobiorcy, o czas przerwania lub opóźnienia;<br/>f) gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zleceniodawca nie mógł przewidzieć, a<br/>łączna wartość zmian nie przekracza 2 400,00 zł, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy;<br/>2) Wynagrodzenia i płatności w przypadku:<br/>a) zmiany umowy o dofinansowanie projektu;<br/>b) zmiany przepisów prawa o charakterze powszechnie obowiązującym wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy,<br/>wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa o charakterze powszechnie<br/>obowiązującym będzie miała wpływ na postanowienia niniejszej umowy – wynagrodzenie Zleceniobiorcy, przy czym<br/>wynagrodzenie za jedną godzinę świadczenia opieki Tutora, wskazane w § 4 ust.1 umowy pozostaje bez zmian;<br/>c) gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zleceniodawca nie mógł przewidzieć, a<br/>łączna wartość zmian nie przekracza 2 400,00 zł, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy;<br/>d) zmiany terminu, o którym mowa w pkt. 1,<br/>e) zmiany w trakcie realizacji umowy:<br/>- stawek podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,<br/>- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>jeżeli zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Zleceniobiorcę, wynagrodzenie ulegnie odpowiedniej<br/>zmianie na zasadach określonych w poniższych ustępach, nie wcześniej, niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których<br/>wynikają wyżej wymienione zmiany.<br/>3) innych zmian, w przypadku:<br/>a) podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie Projektu w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,<br/>b) gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zleceniodawca nie mógł przewidzieć, a<br/>łączna wartość zmian nie przekracza 2 400,00 zł, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy,<br/>c) zmiany przepisów prawa o charakterze powszechnie obowiązującym wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy,<br/>wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa o charakterze powszechnie<br/>obowiązującym będzie miała wpływ na postanowienia niniejszej umowy.<br/>2. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:<br/>1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,<br/>2) danych teleadresowych,<br/>3) danych rejestrowych,<br/>4) nieistotne, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postepowania o udzielenia<br/>zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-09 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia: 11 miesięcy od dnia podpisania umowy – pod warunkiem, że umowa z Wykonawca zostanie zawarta do 27.01.2023r. <br/>W przypadku podpisania umowy po 27.01.2023r. termin świadczenia usługi (termin wykonania zamówienia) wynosi 10 miesięcy<br/>Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835), z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1 wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o<br/>przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com